Питстоп

Доколку тимска наредба за пропуштање на Фернандо Алонсо стигне до Фелипе Маса преку тимското радио, Бразилецот ќе ја почитува и исполни таквата наредба од својот тим. Изненадувачки или не, Фелипе Маса најави почитување на тимските наредби, иако минатата сезона беше еден од најгласните против истите. Уште една лоша сезона ќе биде сместена зад грбот на Бразилецот, кој досега не успеа да стигне на подиум. За разлика од него, неговиот тимски колега забележа една победа и речиси редовно завршува на подиумот и сеуште е во игра за второто место во поредокот. Токму поради можноста за освојување на вицешампионското место, Фелипе Маса денес изјави дека ќе го пропушти Фернандо Алонсо доколку Шпанецот има шанса да стигне зад Фетел во поредокот. „Доколку се најдам во таква ситуација, ќе ја почитувам и спроведам наредбата од тимот,“ - покорно одговори Маса на прашањето дали ќе го пропушти Алонсо доколку тимот му го нареди истото на неделната трка. „Германија 2010? Јас го направив тоа крајно професионално. Така стојат ...
сите 2 | | | веќе видена

Минатата сезона беше мета на вооружен напад, но оваа сезона Џенсон Батон се соочи со друг проблем пред влезот на автодромот во близина на Сао Паоло. Шампионот од 2009 година беше задржан од полицијата, која не му дозволи да влезе во автодромот откако претходно го затвориле главниот тунел за влез. Заедно со Бруно Сена и Карун Чандхок кои што биле заедно со него, наишле на полициска препрека пред автодромот. Според „Ројтерс“, полицијата го затворила тунелот за влез, по што возачите чекале половина час за да влезат во автодромот. „Наидовме на полициска препрека и тие не не пуштија да влеземе од предниот влез,“ - објасни Батон. „Поради тоа чекавме половина час, но подоцна се упативме кон другиот влез. Таму им се заканивме на полицајците дека ќе платат казни доколку не не пуштат, бидејќи ќе задоцневме на прес конференцијата.“ „Со нас ги имавме пропусниците од FIA и конечно на крајот се согласија да не пуштат.“ Освен непријатните настани кои што го демнат Британецот во Бразил, сепак Интерлагос е патеката која ...
сите 2 | | | веќе видена

По охрабрувачкиот петок за Шумахер и Mercedes, седумкратниот светски шампион очекува битка со Фернандо Алонсо и Фелипе Маса за повисоките позиции на неделната трка. Германскиот тим, редовно завршува зад најдобрата тројка во последните две сезони, неуспевајќи да се наметне како еден од фаворитите за места на подиумот. Шумахер на вториот и најбрз тренинг на Интерлагос, заврши зад Алонсо со нешто повеќе од една десетинка заостанување, но пред домашниот миленик од редовите на Ferrari. „Тоа е интересно прашање,“ - одговори Шумахер откако беше запрашан дали денешната брзина на болидот би можела да значи закана за Ferrari. „Мислам дека сме поблиску до водечките овој викенд и поради тоа кај мене постои шанса за перфектен викенд.“ Постариот Германец во тимот на Mercedes, кој сеуште има шанси да заврши пред Розберг во генералниот поредок, во продолжение додаде дека на денешните тренинзи не се соочил со никакви проблеми. „Ова беше еден од подобрите петоци за мене и тимот, бидејќи без проблем го пронајдовме ...
| | веќе видена

Луис Хамилтон му го превзема приматот „најбрз“ на Марк Вебер од првиот тренинг, поставувајќи најдобро време на најбрзиот тренинг денес. Британецот речиси постојано беше на врвот, а Михаел Шумахер само на момент успеа да го симне на второто место. Второ најдобро време постави Себастијан Фетел, а зад него следува неговиот тимски колега. Британецот постави најдобро време во 11 минута, а истото беше недостижно за другите се до 49 минута, кога Михаел Шумахер не меки пневматици успеа да постави најдобро време. Но шест минути подоцна, Хамилтон повторно го врати првото место, а веднаш потоа следуваше и најдоброто време на сесијата. До крајот, Фетел беше оној кој му се доближи најмногу на Британецот, поставувајќи време со заостанување од 0,167 секунди. Фетел и Вебер се најдоа зад него, додека Алонсо и Шумахер ја пополнија првата „петорка“. Зад нив следуваат Фелипе Маса, Џенсон Батон и Нико Розберг. Најдобрите десет ги пополнија возачите на Force India, Адријан Зутил и Пол ди Реста. Резултати од вториот тренинг: ...
сите 17 | | | веќе видена

Марк Вебер успеа да постави најдобро време на првиот тренинг во Бразил, завршувајќи за 0,014 секунди пред Џенсон Батон, а зад нив се најдоа Луис Хамилтон и Себастијан Фетел. Сите четворица, завршија во разлика од 0,214 секунди. Австралијанецот го постави најдоброто време на петнаесетина минути до крајот на сесијата, откако претходно првата четворка наизменично ги менуваше најдобрите времиња. Топ шестката ја пополнија возачите на Ferrari, а Фелипе Маса успеа да заврши пред својот тимски колега. Михаел Шумахер успеа да заврши на седмото место, додека неговиот тимски колега постави десетто најдобро време. На денешниот тренинг настапи и пол позиционерот од минатата сезона, Нико Хулкенберг, кој постави осмо време на првиот тренинг. Резултати од првиот тренинг на Интерлагос: Поз Возач Тим Време Разлика Кругови 1. Марк Вебер Red Bull-Renault 1м13.811с 26 2. Џенсон Батон McLaren-Mercedes 1м13.825с + 0.014 25 3. Луис Хамилтон ...
сите 16 | | | веќе видена

По шестте инциденти оваа сезона помеѓу Хамилтон и Маса, Британецот му го „гостува“ на Бразилецот. Возачот на McLaren не очекува топло добредојде од фановите на Маса и е убеден дека тие лошо ќе се однесуваат спрема него. Ривалитетот помеѓу овие двајца возачи датира уште од сезоната 2008, кога Хамилтон во последниот свиок, токму на оваа патека, му ја украде титулата на Маса. По таа сезона, двојката на неколку пати сериозно си замерија преку медиумите, а оваа сезона дури шест пати на патеката. Дека не стојат во најдобри односи, говорат и нивните последни изјави во Абу Даби, каде што и двајцата потврдија дека сеуште не разговарале помеѓу себе. Во пресрет на последниот викенд оваа сезона во Бразил, Хамилтон не очекува фановите на Маса добро да го третираат, иако ги пофали Бразилците дека од секогаш биле премногу гостопримливи. „Не знам каква ќе биде нивната реакција, само знам дека од секогаш сум имал одлична поддршка од Бразилците секогаш кога ќе пристигнам во Бразил,“ - истакна Хамилтон по пристигнувањето во ...
сите 3 | | | веќе видена

Флексибилноста на предното крило беше енигма за Ferrari се до трката во Кореја, кога Италијанците излегоа со предно крило кое дури беше премногу флексибилно. Сепак, во Red Bull се има одговор на се, дури и за проблемите на Маса на последните неколку трки, кои што истите ги имал и Марк Вебер. Завршниот дел од сезоната е добра можност за тимовите да тестираат нови делови кои би се нашле на болидот од наредната сезона. Најактивни на тоа поле се Италијанците од Ferrari, кои на последните неколку трки го тестираа новото предно крило, кое им задаваше премногу главоболки поради големата флексибилност. Најголем проблем со новото крило имаше Фелипе Маса, кое беше премногу флексибилно, па така краевите многу често се допираа со подлогата. Red Bull потврди дека слични проблеми се јавиле и кај нив во Абу Даби, а Марк Вебер се соочил со истиот проблем дури и на Сузука. Германскиот „Ауто мотор унд спорт“ тврди дека во таборот на „биковите“ се има едноставно решение од каде произлегува преголемата флексибилност на ...
| | веќе видена

По најавите кои што произлегоа од германските медиуми дека McLaren во 2014 ќе ги откаже Mercedes моторите и ќе ги замени со оние на Honda, денес стигна демант од Џонатан Нил, директор во тимот од Вокинг. Осамостојувањето на Mercedes како тим предизвика многу најави за престанок на соработката помеѓу McLaren и Mercedes-Benz како добавувач на мотори за тимот. Според шпекулациите на германските медиуми, заклучно со започнувањето на ерата на нисколитражните турбо мотори во Ф1, британскиот тим планира промена на моторите под поклопецот, насочувајќи се кон нивниот поранешен партнер со кого испишаа голем дел од сопствената, но и историјата на Ф1. Сепак, денес истите беа демантирани од Џонатан Нил, кој додаде дека тимот ќе продолжи на долгорочен план да соработува со германскиот производител. „Тоа се се шпекулации и немам сеуште информации од каде излегоа истите,“ - прокоментира Британецот. „Ние сме среќни од соработката со Mercedes-Benz и ја користам оваа прилика да ги отфрлам таквите шпекулации кои пред некој ...
сите 2 | | | веќе видена

По жестоките обвинувања кои што Витали Петров пред неколку дена ги испрати на адреса на својот тим, Русинот денес преку медиумите се извини, додавајќи дека заморот и разочараноста по трката во Абу Даби си го направиле своето. Русинот е свесен дека реакцијата по трката во Абу Даби не му оди во корист, но додава дека недоразбирањата помеѓу него и неговиот тим се расчистени. „Да речеме дека реагирав многу глупаво. Бев разочаран и многу заморен, а имав и многу неодговорени прашања. Знам дека не се однесував одговорено и коректно,“ - истакна Петров. „Но недоразбирањата со мојот тим се расчистени и се е во ред помеѓу нас.“ Во продолжение, Петров се осврна на следниот викенд во Бразил, кој можеби би му бил последен во боите на Lotus Renault иако има договор за наредната сезона. „Не е лесно да се сетира болидот за патека каква што е Интерлагос. Таа е многу специјална патека која што од секогаш била многу тешка и непредвидлива за возење. Особено ми се допаѓаат свиокот број шест и седум.“ - прокоментира Русинот. ...
| | веќе видена

Како во Ferrari да им дојде преку глава од Фелипе Маса... Претседателот на тимот од Маранело испрати предупредување до својот бразилски возач дека наредната сезона ќе треба да се докаже, доколку сака и понатаму да остане во тимот. По враќањето од повредата од Унгарија, Фелипе Маса е далеку оној возач од пред три сезони, кога беше вистинскиот предводник на Ferrari. Неговиот кам бек во Ф1 е проследен со целосна засенетост од неговиот тимски колега овие две сезони, но Монтеѕемоло иако претходно многу пати изрази безусловна поддршка до Маса, овој пат поддршката е условена со докажување наредната сезона. „Да се надеваме дека се ќе оди како што треба наредната сезона,“ - изјави Монтеѕемоло за „Ла газета дело спорт“. „Јас имам голема доверба во нашите возачи и знам дека ќе бидеме далеку подобри со новиот болид. Алонсо и Маса? Верувам во нив. Со Алонсо имаме договор до 2016 и среќен сум поради тоа бидејќи тој е најдобриот возач на денешницата.“ „Што се однесува до Маса, тој има договор уште за наредната сезона. ...
сите 3 | | | веќе видена

Деновите до крајот на сезоната веќе се бројат на прсти, а сите погледи на тимовите се веќе насочени кон наредната сезона. Она што остана за одбележување на последните трки е кам бекот на Хамилтон на голема сцена, кој со победата во Абу Даби и претходно пол позицијата во Индија го загрижи консултантот на Red Bull, кој стравува од Британецот доколку тој продолжи со исто темпо и наредната сезона. По трката во Абу Даби, Хелмут истакна дека доколку Фетел не се откажеше, Хамилтон немаше да ја има победничката насмевка на неговото лице. Сепак, за германскиот „Ауто мотор унд спорт“, Австриецот изрази загриженост од противник како Хамилтон, доколку возачот на McLaren го демонстрира истиот перформанс во иднина. „Нас немаше да ни биде лошо доколку Хамилтон останеше мирен уште некое време,“ - изјави консултантот на Red Bull. „Кога тој е 100% вратен во форма, тогаш тој е противник за почит.“ Покрај Хамилтон, Марко имаше збор-два и за неговиот тим, кој се издигнал од сите останати како единствен тим кој може да им ...
| | веќе видена

Соработката од славното минато повторно ќе оживее? Според германскиот „Ауто мотор унд спорт“, McLaren планира да ги замени Mercedes со Honda моторите од 2014, кога ќе започне V6 турбо ерата во Ф1. Во моментот, на сила сеуште е „слободниот“ договор помеѓу McLaren и Mercedes, каде што германскиот произведувач му добавува агрегати на британскиот тим без никаков надоместок. Сепак, истиот истекува наредната сезона, со можност Германците да доставуваат мотори се до 2015, а McLaren за тоа треба да плати приближно осум милиони евра. Но пречката за продолжување на соработката се чини дека е осамостојувањето на Mercedes како тим во Ф1, а токму поради тоа во McLaren се бара нова алтернатива. Според „Ауто мотор унд спорт“, McLaren својот поглед го насочиле кон нивниот поранешен партнер - Honda, со кого испишаа златни букви во историјата на Ф1 во периодот од 1988 до 1992. Во тие четири години, McLaren освои четири возачки титули заедно со јапонскиот производител на автомобили. Германскиот медиум најавува дека ...
сите 2 | | | веќе видена

Не се само Williams оние кои го посакуваат Раиконен во својот тим наредната сезона... Тимскиот шеф на Renault, Ерик Булие, потврди дека стапиле во контакт со менаџерите на шампионот од 2007, а предмет на разговори била можноста Финецот од наредната сезона да седне во црниот болид. Откако е се поизвесно дека Роберт Кубица нема да се опорави на време за почетокот на наредната сезона, тимскиот шеф на Renault изјави дека Роман Грожан е повеќе од сигурно дека ќе настапува за Renault наредната сезона, додека за другото возачко место во тимот во игра се неколку имиња. Запрашан за шампионот од 2007 и можноста наредната сезона да го видиме во неговиот тим, Булие одговори: „Што со Раиконен? Веќе ви објаснав како стои ситуацијата со нашата возачка постава за наредната сезона. Можам само да потврдам дека имаше контакт со Раиконен и неговите менаџери.“ „Еве погледнете, ова е повикот кој го добив од неговите менаџери,“ - го крена Французинот својот мобилен, посочувајќи дека последниот повик бил токму од браќата ...
сите 3 | | | веќе видена

Шампионот од 2007 не е во потрага само по возачко место во Williams, туку сака и дел од акцискиот „колач“ во тимот. Иако многумина веќе го „седнаа“ Раиконен во болидот на британскиот тим за наредната сезона, неочекуван пресврт се чини дека е неофицијалното барање на Финецот и неговиот менаџерски тим. Според многумина договорот е веќе заклучен, а други посочуваат дека сеуште се преговара. Едно е сигурно, преговори постојат, а посетата на менаџерите на Раиконен во таборот на Williams во Абу Даби е доказ за истото. Како и да е, според Џо Сујард, британскиот мотоспорт новинар, барањата на Раиконен се многу поголеми отколку само возачкото место во Williams. „Не е толку едноставно колку што мислите. Не станува збор за обично преговарање, бидејќи наслушнав дека Раиконен и неговите менаџери побарале дел од акциите во тимот.“ - истакна Британецот. Колку за потсетување, Williams беа активни на берзата оваа пролет, но Сер Френк Вилијамс и Патрик Хед и понатаму го имаат мнозинскиот пакет акции, а токму Вилијамс ...
| | веќе видена

Како гром од ведро небо, рускиот возач во Renault започна остро да го критикува својот тим, по што неговиот договор за наредната сезона е доведен под знак прашалник. Витали Петров се осврна на лошите моменти и потези кои што ги превземале Французите од Renault, критикувајќи ги со голема доза на ароганција. Целиот критички осврт на Петров започна со погрешниот старт на тимот во оваа сезона и уникатните предни издувни системи. „Речиси десет трки од стартот на сезоната немавме ништо ново на болидот, што во превод значеше дека пола сезона возевме со истото она со што почнавме,“ - започна Петров. „Секако, првиот подиум во Австралија беше инспиративен за мене, за Русија и за сите мои фанови, но потоа тапкавме во место. Бев нервозен и сакав да превземам нешто.“ „На жалост, не смеам да кажам ништо лошо за тимот бидејќи така стои во договорот.“ Во продолжение, се наврати и на лошата работа на своите механичари, критикувајќи ги за многу изгубени поени. „Прочитајте ги моите интервјуа и ќе видите дека во ниту едно не ...
сите 2 | | | веќе видена

Жан Ерик Верњ не дозволи изненадувања и на третиот последен ден од тестирањата во Абу Даби, завршувајќи пред Сем Брд од Mercedes. Жил Бјанки од Ferrari, кој во претходните два дена „редовно“ завршуваше зад Верњ, овој пат постави трето најдобро време. Французинот беше единствениот кој спушти под 1 минута и 40 секунди, а најдоброто време го постави во утринскиот дел од сесијата и истото беше за 0.436 секунди побавно од она на Фетел со кое што Германецот ја обезбеди пол позицијата во саботата. Со ова време кое што денес Французинот го постави, хипотетички би можел да се пласира на петтата позиција во Абу Даби, од каде што стартуваше Алонсо. Сепак, не треба да се заборави дека денес, како и на претходните денови, тимовите тестираа многу нови делови кои дополнително ги „забавија“ младите возачи. Сем Брд го тестираше новиот издувен систем, кој што Mercedes наредната сезона ќе го користи. На крајот, тој заврши со речиси две секунди заостанување зад Французинот од Red Bull. Тест возачот на Mercedes беше и ...
| | веќе видена

Финскиот возач кој оваа сезона беше ривалот кој до последното рели претставуваше закана за осмата титула на Лоеб, од наредната сезона ќе биде тимски колега на Французинот. Моменталниот тимски колега на осумкратниот светски шампион неофицијално ќе премине во Ford, каде со Латвала ќе ја сочинат надежната возачка двојка. 31 годишниот Финец кој од 2003 се натпреварува во светскиот рели шампионат, а досега има забележано 14 победи. Според официјалното соопштение на Citroen, Финецот потпишал договор со важност од две години, исто онолку колку што му преостануваат на Лоеб од новиот договор со францускиот тим. Во обратен правец се очекува да замине Себастијан Огие, кој по несогласувањата со тимот и Лоеб се очекуваше да замине. Заедно со Јари Мати Латвала, Ford ќе им се спротистави на своите големи ривали со една млада и многу надежна двојка, која за противник ќе ги има ветераните Лоеб и Хирвонен. „Заминувањето на Огие и Инграсиа не остава никој рамнодушен во тимот,“ - изјави тимскиот шеф, Оливер Квеснел. „Тие беа ...
| | веќе видена

Во сите досегашни сезони, Луис Хамилтон бил поуспешен од својот тимски колега, почнувајќи од 2007 со Фернандо Алонсо, а потоа следуваше Хеики Ковалаинен во двете сезони кои следеа, за минатата да биде поуспешен од Џенсон Батон. Сепак, оваа сезона, поискусниот Британец во McLaren успева да заврши пред Хамилтон, а според Мартин Витмарш причината за таквиот епилог е потценувањето на Џенсон Батон. Сезоната на Хамилтон е исполнета со многу казни, уште повеќе инциденти и неколку неразумни потези. Иако можеби никој не веруваше дека Џенсон Батон може да заврши пред Хамилтон во поредокот, шампионот од 2009 го стори истото, а тимскиот шеф на McLaren уште еднаш потенцираше дека потценувањето му оди во полза токму на неговиот подобар возач оваа сезона. „Луис очекува повеќе од себе, исто како што светот очекува повеќе од него,“ - истакна Витмарш. „Џенсон е личност кого е лесно да се потцени. Тоа можеби не ги загрижува оние кои не го знаат, но јас по овие две сезони одлично го познавам неговиот карактер.“ Запрашан дали ...
сите 2 | | | веќе видена

Французинот кој тестира за Red Bull во Абу Даби постави најдобро време и на вториот ден на Јас Марината, оставајќи го Жил Бјанки зад себе, кој заостана само една десетинка зад неговиот сонародник. Како трет заврши ветеранот меѓу младите возачи, Гери Пафет од McLaren. Верњ се соочи со неколку проблеми на вториот ден од тестирањата во Абу Даби, откако најпрвин сензорите, а подоцна и KERS системот му задаваа „главоболки“. Неговото најдобро време беше поставено во раниот дел од тестирањата, но беше сосема доволно за да ги „порази“ сите останати. Жил Бјанки кој тестира за Ferrari, пробуваше нови делови на болидот, но исто така и различни нивоа на мапирање на моторот. Моментот за одбележување беше црвеното знаме кое беше предизвикано поради застанувањето на Гери Пафет на патеката поради недостиг од моторно масло. Резултати од вториот ден во Абу Даби: Поз Возач Тим Време Разлика 1. Жан-Ерик Верњ Red Bull-Renault 1м40.188с 2. Жил Бјанки Ferrari 1м40.279с ...
сите 2 | | | веќе видена

Лука ди Монтеѕемоло по многу наврати во минатото повторно се закани дека Ferrari ќе се повлече од спортот доколку FIA не превземе драстични промени во измена на правилата, кои не им одговараат на Италијанците. На таквата последна закана, Витмарш јавно се „изнасмеа“, додавајќи дека тимот од Маранело никогаш нема да ја напушти Ф1. По неколкуте претходни закани од Монтеѕемоло, Еклстоун го опиша претседателот на Ferrari како „куче што лае, но не каса“. Овој пат, омаловажување на последната закана на Италијанецот пристигна од тимскиот шеф на McLaren, кој не верува дека Ferrari некогаш ќе се повлече од спортот. „Во овој спорт сум речиси дваесет години и таквите закани сум ги слушнал безброј пати,“ - изјави Витмарш. „Искрено, не верувам дека Ferrari би се повлекол од спортот. Можеби грешам, но тоа е моето мислење.“ „Доколку некој сака да се обложи со мене кои два тима би биле дел од Ф1 за десет години, тогаш јас би ја ставил целата моја пензија на Ferrari и McLaren.“ Според Британецот, заканите на тимот од ...
сите 2 | | | веќе видена

next