Питстоп

Луис Хамилтон успеа да постави најбрзо време на првата тренинг сесија за ГН на Сингапур. Проблемите со ивичниците на свиоците 3 и 14 направија пауза од 30 минути додека истите не бидат заменети, при што тренинг сесијата беше повторно отворена. За да се оддржи разликата помеѓу петочните тренинзи и саботните квалификации, времетраењето на првиот тренинг беше скратено на само 60 минути. При крајот на сесијата, проблем се појави и со ивичниците на свиокот 7, по што беше истакнато црвено знаме на патеката. По рестартирањето на сесијата, Фелипе Маса беше возачот кој постави најбрзо време од 1м52.043с. На 20 минути до крајот, Џенсон Батон успеа да постави време од 1м50.952с. Себастијан Фетел подоцна успеа да постави време од 1м50.082с, а при следниот летечки круг, Германецот го поправи своето време за 0.4 секунди. На 12 минути до крајот, Луис Хамилтон успеа да постави побрзо време за една десетинка. Фетел го возврати ударот, но набрзо потоа Хамилтон повторно постави најбрзо време, со разлика од 0.406 секунди во ...
сите 2 | | | веќе видена

Себастијан Фетел е на чекор до освојувањето на својата втора и последователна титула во Ф1, а неговите најголеми ривали, Луис Хамилтон и Фернандо Алонсо, ги пофалија прикажаните перформанси на 24 годишниот Германец. Фетел не успеа да заврши на подиумот на само една трка, кога тој пред домашната публика заврши на четвртата позиција. Добрата форма на Фетел му донесе збир од 284 поени, 112 повеќе од својот најблизок ривал, Фернандо Алонсо. „Оваа година тој не направи или направи многу малку грешки, за разлика од минатата сезона. Red Bull беше доминантен и минатата година, но и тие имаа проблеми на некои трки. Во Турција, тие се судрија меѓусебе, а на други трки тие имаа механички дефекти и проблеми со моторите.“ - изјави Алонсо. „Оваа година, тие ги совладаа проблемите. Болидот е истотака брз како ланскиот, но тие немаат никакви проблеми. Фетел е единствениот возач кој ги заврши сите трки во сезоната. Тој вози многу добро.“ „Кога имате доминантен болид, лесно е да стигнете до пол-позиција и триумф на трка. Но, ...
сите 8 | | | веќе видена

Фернандо Алонсо се надева дека овој викенд тој ќе успее да ја освои својата трета победа на вечерната трка во Сингапур, и со тоа би направил три триумфи од четири обиди, откако тој ја пропушти победата во 2009. Возачот на Ferrari има одличен рекорд кога е во прашање ноќната трка - трка која има многу сличности со Валенсија и Монако. На овие две трки, Алонсо завршуваше како второпласиран, зад Себастијан Фетел. Алонсо се надева дека ќе успее да го продолжи успехот во Сингапур со четврти последователен подиум или победа. „Секогаш успевав да се искачам на подиумот во Сингапур. Мојата цел е повторно искачување на подиумот. Трета победа на Марина Беј би била фантастична, но јас знам дека тоа ќе биде тешко.“ - напиша Алонсо за сајтот на Ferrari. 30 годишниот возач ја спореди патеката со таа во Монако каде што тој беше спречен во победата при истакнувањето на црвеното знаме. „Бевме блиску до победа во Монако. Но, црвеното знаме ме спречи да го нападнам Фетел. Доколку и да не беше истакнато црвеното знаме, не ...
сите 15 | | | веќе видена

Од Сингапур па до Интерлагос, на секоја од наредните шест трки, Себастијан Фетел може да ја освои неговата втора шампионска титула. Сценариото кое што најверојатно тој и сите во Red Bull (освен Марк Вебер секако) го посакуваат е што поскоро заверување на титулата, почнувајќи од Сингапур. Ова е неверојатна сезона за младиот Германец, славејќи на осум од тринаесет трки, а дури на четири од петте трки на кои што не победи заврши на подиум, освен на неговата домашна во Германија. На шест трки до крајот на сезоната, Фетел ја има првата меч топка во свои раце. За Германецот да ја „чекира“ втората последователна титула во Ф1, постојат неколку сценарија кои му одат во корист. Фетел е шампион доколку победи, а Алонсо заврши на четвртата позиција или подолу, додека Батон и Вебер завршат како трети или подолу. Фетел е шампион доколку заврши како втор, а Алонсо не заврши повисоко од осмата позиција, Батон и Вебер не завршат повисоко од петтата позиција, а Хамилтон не победи. Фетел е шампион доколку заврши како трети, ...
сите 16 | | | веќе видена

Џенсон Батон откри дека трката за ГН на Сингапур е една од трките кои што мечтае да ги освои, а неговата цел е освојување на највисокото скалило на подиумот со помош на добрата форма на Mp4-26. Пред стартот на Ф1 викендот во Сингапур, Батон изјави: „Сингапур е една од трките кои што сакам да ги освојам. Се надевам дека ќе бидам во можност да го покажам истиот перформанс од Монако и Унгарија. Тоа беа моите најдобро извозени трки во сезоната.“ „Чудно е тоа што Европскиот дел од Ф1 заврши, а ние сеуште имаме шест трки до крајот. Јас го сакам распоредот на завршницата на сезоната. Ние ќе посетиме патеки кои се меѓу најдобрите во календарот.“ - додаде Батон. „Според нашата моментална форма, јас сум оптимист за трката во Сингапур. Перформансот на болидот е задоволувачки. Моја и целта на тимот овој викенд повторно ќе биде победа.“ - заврши Батон.
сите 3 | | | веќе видена

Според Адријан Њуи, спектакуларното претекнување на Себастијан Фетел врз Фернандо Алонсо во Монца е доказ дека лидерот во генералниот пласман сака да ја освои својата втора шампионска титула во стил. Германецот го престигна Алонсо при излезот од „Курва Гранде“ во петтиот круг од трката, кога тој за момент излезе од патеката со 160 милји на час за да го изврши претекнувањето. Њуи верува дека Фетел можел лесно да го престигне Алонсо по првите влегувања во бокс, но Фетел покажал дека сака да го стори тоа на „потешкиот начин“. „Фетел не сака лесно да дојде до титулата, тој сака да ја заслужи. Тоа го видовме во Монца. Тоа беше храбар потег.“ - изјави Њуи. „Ние знаевме дека ќе биде тешко за Фетел да го врати водството, но секогаш имаше шанса да се случи тоа за време на менувањето во бокс. Доколку не се случеше тоа, тогаш ќе беше доста тешко за Фетел.“ Њуи додаде дека возачот на Red Bull покажал добри претекнувачки вештини на последните трки, и со тоа успеал да им возврати на критиките упатени кон неговото возење. ...
сите 2 | | | веќе видена

Кејси Стонер е лидер во генералниот пласман со предност од 44 поени на четири трки до крајот откако тој денес успеа да стаса до својата осма победа во сезоната. Формата на Стонер од тренинзите и квалификациите продолжи и за време на трката. При почетокот на трката, Стонер ја изгуби водечката позиција од Дани Педроса и Бен Спиз, до крајот на првиот круг, тој успеа да ја поврати својата позиција. Стонер веднаш почна да создава разлика, а набрзо таа разлика изнесуваше осум секунди во однос на второпласираниот Педроса. Денешната победа беше 100-та победа на Стонер во неговата кариера. Најголемиот ривал за шампипонската титула на Стонер, Хорхе Лоренцо, успеа да извлече само трето место на подиумот. Марко Симончели успеа да се пробие од шестата до третата позиција, но потоа тој излета и се најде зад двата мотоцикли на Yamaha. Бен Спиз ја изгуби втората позиција од Дани Педроса, а до крајот на трката тој заврши на петтата позиција. Валентино Роси имаше брз прогрес од неговиот старт од пит-ленот, и тој успеа да се ...
сите 7 | | | веќе видена

Кејси Стонер стигна до својата деветта пол позиција во сезоната, откако тој прикажа одлични перформанси на патеката во Арагон. Лидерот во генералниот пласман постави рекордно брз круг од 1м49.165с. Но, до крајот на квалификациите Стонер успеа да го подобри своето време, поставувајќи време од 1м48.663с, а тоа време беше подобро од времето поставено на ланските квалификации. Во следниот круг, Стонер падна од својот мотоцикл на свиокот 7, и затоа беше приморан да се врати во гаражата и да го искористи својот резервен мотоцикл. Со новиот мотор, тој постави уште подобро време од 1м48.451с и ја осигура својата прва стартна позиција за утрешната трка. Тимскиот колега на Стонер, Дани Педроса, го освои второто место со заостанување од 0.296с. Иако изгледите беа дека Honda ќе успее да го резервира првиот стартен ред, за да не се случи тоа се погрижи Бен Спиз кој ќе стартува од третата позиција. Резултати од денешните квалификации: Поз Возач Tим Времe Разлика 1. Стонер Honda 1m48.451s 2. ...
сите 8 | | | веќе видена

Pirelli ги потврди пневматиците кои ќе им бидат на избор на тимовите за двете трки кои можат да го донесат шампионот за сезоната 2011. За Сузука, италијанскиот производител се одлучи за користење на меката и средната компонента пневматици. Наредната недела во Јеонгам, друштво на меката компонента ќе и прави супер-меката, обележана со црвена боја. „По внимателно извршените анализи на податоците кои ги имавме, како и особините на двете патеки, мислам дека го направивме вистинскиот избор со пневматиците.“ - изјави Пол Хембри, мотоспорт директорот на Pirelli. „Сузука е патека на која сме учествувале и порано како добавувачи со пневматици во GT Серијата и мотоциклите. Кореја е патека која сеуште не е доволно проучена. И покрај тоа, со помош на симулации ние можеме да го предвидиме однесувањето на секој пневматик за одредена патека, дури и за патеки во кои не сме учествувале порано.“ „Одличниот перформанс на супер-меката компонента ја прави најдинамичната компонента од нашата гама на пневматици. Тие ќе имаат ...
сите 2 | | | веќе видена

Откако младиот Перез тестираше зад управувачот на Ferrari F60 во текот на вчерашниот ден, Стефано Доменикали верува дека пред Мексиканецот следува блескава Ф1 кариера. Мексиканецот кој оваа сезона дебитираше во болидот на Sauber, комплетираше 46 круга на патеката Фиорано, забележувајќи време од 1.00.650 минути, кое беше за 0.437 секунди побавно од она на Жил Бјанки, кој тестираше заедно со Перез. „Пред Серхио претстои блескава кариера, бидејќи иако дебитираше оваа сезона, тој досега направи одлична работа, возејќи агресивно во негов препознатлив стил,“ - го опиша Доменикали младиот возач. „Ова беше тестирање кое им го даваме на нашите возачи од академијата, а како што знаете Перез е дел од неа.“ Заедно со Перез тестираше и Жил Бјанки, а тие двајцата се најсериозни кандидати да го завземат местото на Фелипе Маса во 2013, кога му истекува договорот на Бразилецот. За двајцата млади таленти, пофалби испрати и Лука Балдизиери, претседателот на возачката академија на Ferrari, кој најави дека Мексиканецот и ...
| | веќе видена

Pirelli сака да ги промени комбинациите на боите за различните пневматици се со цел фановите да можат појасно да согледаат која компонента ја возат возачите на патеката. Моментално, единствениот снабдувач со пневматици користи различни бои за различните типови пневматици: Сребрена боја за тврдите пневматици, белата за средната компонента, жолтата за меката и црвената боја за супер-меката компонента. Но, според проценките на Pirelli, моменталните бои не го откриваат типот на пневматиците, посебно кога на трката со возат тврди и средни пневматици. Мотоспорт директорот на Pirelli, Пол Хембри, изјави дека во план се нови комбинации на бои, но сеуште не е пронајдено решение за идната сезона. „Мислам дека ни се потребни подобри варијации, како и подобрување на обележување на пневматиците. Тврдата и средната компонента се премногу слични.“ - изјави Хембри. „Треба да дефинираме, како и додадеме повеќе комбинации со бои, се со цел пневматиците да бидат лесно препознатливи. Ние работиме на проблемот. Сеуште не е ...
сите 2 | | | веќе видена

Иако Батон беше првиот кој го критикуваше Михаел Шумахер поради начинот на кој Германецот се бранеше од нападите на неговиот тимски колега, Михаел Шумахер верува дека шампионот од 2009 е огромен талент и има потенцијал повторно да ја освои шампионската титула. Џенсон Батон по завршувањето на трката на Монца, истакна дека дефанзивните движења на Шумахер во дуелот со Хамилтон не биле така чисти и дозволени, додавајќи дека не е импресиониран oд перформансот на седумкратниот светски шампион на северот од Италија. Како и да е, се чини дека Шумахер има „голем желудник“, па ден потоа го пофали Батон и неговиот огромен талент, прогнозирајќи дека Британецот може повторно да ја освои титулата доколку добие компетитивен болид. „Иако можеби Батон е за два проценти пониско од неговата врвна форма, тој сеуште е феноменален талент,“ - истакна Шумахер. „Тој може повторно да се бори за шампионската титула доколку го добие вистинскиот болид.“
сите 3 | | | веќе видена

По неуспешната 2011 во која Германците влегоа со големи очекувања, надежите на Рос Браун за конечно освојување на титулата со новиот тим се свртеа кон 2013. Откако ја освои двојната титула со Brawn GP во 2009, а сопственоста на тимот по завршувањето на успешната сезона се префрли во Штудгарт, највисокиот пласман на германскиот тим беше четвртото место во ланскиот поредок. Оваа сезона, тимот од Бракли повторно се наоѓа на четвртото место, но Рос Браун за разлика од минатата сезона, за наредната сезона нема преголеми амбиции. „Минатата сезона завршивме четврти, исто како што ќе завршиме и оваа. Ние одиме сезона по сезона, па поради тоа очекуваме наредната сезона да се бориме за второто или третото место во поредокот, а дури од 2013 да почнеме да се бориме за титулата,“ - истакна Британецот. „Mercedes е сериозен играч и знае дека предизвикот во Ф1 не е лесен залак.“ „Доколку победувањето во Ф1 беше толку лесно, тогаш истата немаше да биде толку интересна.“ Стариот лисец исто така додаде дека Red Bull повторно ...
сите 2 | | | веќе видена

Tимот на McLaren го потврди ангажманот на техничкиот директор од Williams, Сем Мајкл, кој ќе ја превземе функцијата спортски директор во McLaren oд сезоната 2012. Сем Мајкл на почетокот на годината соопшти дека тој ќе го напушти Williams по лошата сезона за тимот од Грув, откако тимот освои само 5 поени и го забележа најлошиот старт на една Ф1 сезона. Иако беше очекувано тој да остане на својата функција во Williams до ГН на Кореја, од тимот потврдија дека тој ќе ја напушти функцијата по престојната ГН на Сингапур. „Јас сум среќен што се приклучив кон тимот на McLaren. Јас сум дел од спортот целиот мој живот, а McLaren е еден од најголемите тимови во Ф1. Јас веќе ги знам и ги почитувам луѓето од техничкиот дел на тимот, и ќе биде задоволство да се биде еден од нив.“ - изјави Сем Мајкл. „Веќе некое време ги набљудувам Луис Хамилтон и Џенсон Батон, и можам да кажам дека тие се топ возачи. Ќе ми биде привилегија да работам со нив.“ „Јас поминав 11 сезони со тимот на Williams, и од таму имам многу спомени. Им ...
сите 3 | | | веќе видена

Претекнувањето на Фетел над Алонсо откако безбедносното возило ја напушти патеката, без сомнеж е едно од најспектакуларните оваа сезона. Иако Германецот успеа да го претекне својот ривал од Ferrari, по завршувањето од трката побарал од стујардите да го разгледаат движењето на Алонсо за време на дуелот. Откако Фернандо Алонсо се обиде да затвори, актуелниот шампион со две тркала надвор од патеката успеа да го претекне Шпанецот, но по трката побарал од стујардите да го разгледаат затворањето на Алонсо. „Спонтано се одлучив да го нападнам од левата страна, надевајќи се дека ќе ме здогледа на ретровизорот,“ - го опиша Фетел својот напад. „Но тој продолжи да оди лево, лево, лево...“ „Немаше многу простор, но јас не ја отпуштив педалата за гас и на голема моја среќа, свиокот се отвори. Подоцна борбата се сведуваше на тоа кој прв ќе притисне на сопирачките, но иако јас прв го направив тоа, тој влезе малку пошироко во свиокот и така успеав да го претекнам.“ Според медиумите, Фетел побарал од својот тим да достави ...
| | веќе видена

Фернандо Алонсо смета дека шампионската титула за 2011 сега е недостижна, и покрај фактот што тој се искачи на втората позиција во генералниот пласман откако заврши на подиумот за ГН на Италија. Шпанецот моментално има 112 поени негатива во однос на лидерот Себастијан Фетел. Фетел може да ја обезбеди неговата втора шампионска титула уште на наредната трка во Сингапур доколку тој триумфира а Алонсо заврши на четвртата позиција или подолу, а Џенсон Батон и Марк Вебер бидат изоставени од подиумот. „На шест трки до крајот, мислам дека освојувањето на титулата сега е невозможно. Математички сеуште не сме отпишани, но јасно е дека веќе не сме кандидати за освојување на титулата. Но, тоа нема да не спречи да го извадиме нашиот максимум на преостанатите трки.“ - изјави Алонсо. Двократниот светски шампион додаде дека неговата цел е да заврши како вицешампион, како што го стори тоа во 2010, кога Фетел ја освои титулата на последната трка во Абу Даби. „Ние се обидуваме да оствариме победи, но истотака престои борба за ...
сите 9 | | | веќе видена

Лука ди Монтеѕемоло има доверба во своите инженери! Претседателот на Ferrari изјави дека на италијанскиот тим не му е потребен Адријан Њуи за истиот да се врати на победнички патеки. Човекот кој стои зад минатата успешна сезона на Red Bull и кој е на добар пат да го повтори истиот успех оваа сезона, веќе подолго време е поврзуван со тимот од Маранело. Иако Њуи во црвено е и желба на Фернандо Алонсо, Монтеѕемоло верува дека Ferrari може повторно да освојува титули без помош на генијалниот технички директор. „Секако,“ - одговори Монтеѕемоло на прашањето дали бил заинтересиран за носење на Њуи во Маранело. „Но оваа приказна е стара веќе дваесет години, бидејќи нашата цел е да го имаме најдобриот технички тим и најдобрите возачи.“ „Го почитувам неговото дело, но убеден сум дека ние ќе имаме многу конкурентен болид наредната сезона. Ги знам моите луѓе и никогаш не ги потценувам, а резултатите можете да ги видите во последните единаесет години.“ „Горд сум на мојот тим и покрај техничкиот дел од тимот, горд сум ...
сите 2 | | | веќе видена

Откако безбедносното возило ја напушти патеката на неделната трка, Луис Хамилтон „заспал“ и ја изгубил позицијата од Михаел Шумахер, што во продолжение го чинело борба за победа со Себастијан Фетел. Второпласираниот од вчерашните квалификации не успеа да ја задржи позицијата и загуби две позиции на неделната трка, завршувајќи зад Фетел, неговиот тимски колега и Фернандо Алонсо. Откако на стартот ја изгуби позицијата од Фернандо Алонсо, кој успеа да се пробие на врвот од „поворката“, Хамилтон ја изгуби третата позиција од Шумахер, откако неподготвен го дочека заминувањето на безбедносното возило. „Откако безбедносното возило ја напушти патеката, Михаел веќе беше зад мене напаѓајќи ме од надворешната страна, додека момците пред мене веќе беа далеку напред,“ - објасни Хамилтон. „Тоа ме чинеше битка со Себастијан Фетел за победата. Но се забавував вистински во дуелот со Шумахер, а беше интересно да се брка Алонсо на крајот.“ „Ова беше добра трка за мене бидејќи завршив и освоив поени.“ Запрашан за дуелот со ...
сите 17 | | | веќе видена

Она што ја одбележа денешната трка на Монца можеби беше долгиот и тесен дуел помеѓу Шумахер и Хамилтон од кој на крај како победник излезе Британецот. Седумкратниот светски шампион по трката истакна дека уживал во битката со неговиот помлад колега, додавајќи дека е задоволен од перформансот на болидот викендов во Италија. По одличниот старт, Шумахер се најде зад Хамилтон, а по заминувањето на безбедносното возило од патеката, Германецот успеа да го претекне Хамилтон. Во продолжение, тие неколку пати ги сменија позициите, но на крајот Хамилтон успеа да стигне до четвртата позиција, додека Шумахер се задоволи со петтото место. „Ова беше многу возбудлива трка и се надевам дека и фановите уживаа како мене,“ - беа првите зборови на Шуми по трката. „Она што ме направи уште посреќен беше дуелот со Хамилтон. И двајцата сме возачи кои притискаат до крајот и тоа го правевме постојано. Притискав колку што можев повеќе, но како што и очекував, тој беше побрзиот на крајот.“ „Стартот? Тој беше идеален бидејќи левата ...
сите 20 | | | веќе видена

Доминантната победа денес во Монца, Себастијан Фетел ја нарече „неверојатна“, приближувајќи се притоа на само чекор до неговата втора светска титула. Денешната победа за Фетел призна дека била исто толку емотивна колку и првата негова победа во Ф1 остварена токму на оваа легендарна патека во 2008-та година во болид на Toro Rosso. „Да, многу емотивна. Патеката многу ми значи и е посебна, очигледно затоа што тука ја остварив мојата прва победа. Подиумот е неверојатен, стоејќи таму се чувствуваш благословен со сите луѓе кои доаѓаат дури од Курва Гранде да бидат пред тебе.“ „Да се вратиме тука годинава со извонредниот болид во квалификациите и трката на патека која за нас изминатите три години беше многу тешка, е просто неверојатно.“ - продолжи Германецот. „Не мислам дека се коцкавме денес, мислам дека тоа го сторивме на квалификациите. Очигледно нашата крајна брзина не беше многу висока како што сите видоа, затоа што брзините ни беа покуси од другите, па затоа и не бевме толку оптимисти за квалификациите. Но, ...
сите 23 | | | веќе видена

next