Питстоп

Ако многумина мислат дека враќањето на Раиконен во Ф1 ќе помине како „подмачкано“, Герхард Бергер не е дел од оптимистичкото друштво. Поранешниот Ф1 возач го советува Финецот да ја подобри дисциплината и да остане понастрана од водката, која веќе долги години е негов препознатлив знак. Сигурно сеуште се сеќавате на пијаните испади на Финецот додека беше дел од McLaren, нешто што подоцна откако премина во Ferrari и не беше така честа пракса. Сепак, во периодот додека беше надвор од Ф1, Раиконен многу пати беше забележан во алкохолизирана состојба, а според Герхард Бергер, „блескавите“ моменти на „Ајсмен“ нема да му помогнат во враќањето на врвот во Ф1. „Кими е птица која секогаш сака да биде слободна и да лета, но несомнено и дава многу бои на Ф1,“ - објасни Бергер. „Неговото враќање е позитивно за секого. Но прашањето е дали е тој подготвен да го достигне врвот повторно? Би рекол дека за тоа потребно би му било многу дисциплина и држење на раката што подалеку од водката.“ „Би бил изненаден доколку повторно ...
сите 4 | | | веќе видена

Иако претходно се потпиша како иден претседател на Италија, „шеговитиот“ Лука ди Монтеѕемоло се предомисли, изјавувајќи за италијанскиот „Газета дело спорт“ дека продолжува со Ferrari и во иднина. Изминатава недела, преку писмо од Монтеѕемоло до јавноста беше соопштено дека претседателот на тимот од Маранело планира да се кандидира за претседателската фунцкија во Италија на изборите во 2013. Италијанецот, најави учествување на претседателските избори како кандидат на „Италија Футура“, но во изјава за „Газета дело спорт“ ги демантираше таквите првични најави. „Претседател на Италија? Не, јас продолжувам со Ferrari.“ - изненадувачки прокоментира Монтеѕемоло. Во продолжение, претседателот на Ferrari откри дека болидот за 2012 ќе биде промовиран на трети февруари. Исто така, не испушти да прокоментира околу евентуалната смена на Маса со друг возач во 2013, објаснувајќи дека Ferrari следи што се случува наоколу. Според италијанскиот медиум, во игра за местото на Маса во 2013 се Џенсон Батон, Нико Розберг и ...
сите 3 | | | веќе видена

Иако доминираше изминатите две сезони, поразувајќи ги и понижувајќи ги сите свои конкуренти, Фетел не верува дека и наредната сезона ќе биде така лесна како оваа, додавајќи дека во 2012 ќе започне од нула. Фетел на четири трки пред крајот на сезоната ја обезбеди својата втора шампионска титула, што јасно покажува за неговата доминација изминатата сезона. Во пресрет на зимските тестирања кои започнуваат за нешто повеќе од еден месец, Германецот не верува дека доминацијата од оваа сезона ќе се преточи и во наредната. „Започнуваме од нула и сите имаме исти шанси за титулата од февруари,“ - истакна двократниот светски шампион. „Среќни сме со нашиот перформанс од оваа сезона и доколку успееме да се доближиме до истиот и наредната сезона тоа би било фантастично.“ „Новиот болид? Тој е како мало бебе кое што се родило. Јас не сум таткото, но така ми кажуваат дека се чувствува.“ Толку млад, а веќе двократен светски шампион. Дури и самиот неколку пати потенцираше дека не сака да мисли на рекордите кои што треба да ...
сите 3 | | | веќе видена

Дека Ferrari планира по наредната сезона да ја прекине соработката со Фелипе Маса, „меѓу редови“ потврди и Лука ди Монтеѕемоло, кој на површина исфрли неколку имиња како Роберт Кубица или Нико Розберг, во кого гледа потенцијални заменици на Бразилецо покрај Фернандо Алонсо. Маса има важечки договор со тимот од Маранело уште за наредната сезона, а веќе неколку пати претседателот на Ferrari најави дека 2012 ќе биде круцијална за Бразилецот, советувајќи го да се покаже во старата препознатлива форма. Но според последната изјава на Монтеѕемоло, можно е по завршувањето на 2012 да има промени во возачката двојка, нешто на што не ни помислуваат во овој период. „На крајот од наредната сезона ќе имаме многу опции и можности.“ - објасни Монтеѕемоло. „Постои голем избор на пазарот. Денес, она со што немаме проблем е возачката двојка.“ Како потенцијали тимски колеги на Фернандо Алонсо за две години, претседателот на Ferrari ги посочи Кубица и Розберг, кои се возачи што му се допаѓале на Италијанецот. „Ќе видиме што ...
| | веќе видена

Првите официјални тестирања всушност и нема да бидат така први за Раиконен. Финецот откри дека во јануари ќе го тестира болидот на Renault од пред две сезони, со цел да се привикне на новите услови во Ф1 по неговото заминување од Ф1. За прв пат наредната година, возачите ќе имаат можност да ги тестираат новите болиди на почетокот на февруари во Херез, се разбира, освен Mercedes кои најавија дека на првите тестови ќе настапат со стариот болид. Првата средба на Раиконен со своите поранешни колеги ќе биде токму на југот од Шпанија, но претходно Финецот ќе тестира со две години стариот болид на Renault. „Бидејќи февруари е толку далеку, јас ќе тестирам со болидот на Renault од пред две сезони во средината на јануари,“ - откри Раиконен. „Секако, тоа ќе биде вообичаен тренинг, но истиот ќе ми биде од голема корист поради тоа што полека ќе започнам да се привикнувам на работата во тимот.“ „Покрај тоа, верувам дека подобро ќе ги разберам промените кои што настанале во Ф1 откако заминав во 2009.“ Се верува дека ...
| | веќе видена

Покрај многуте нешта кои како епитети афричкиот континент си ги има „присвоено“, црниот континент може да се пофали и со фактот дека ги има најлошите возачи на планетава. Колку за споредба, во Јужна Африка, која важи за најразвиена земја во Африка, секој ден во сообраќајни несреќи загинуваат просечно по 43 луѓе. Иако секој петти Јужноафриканец поседува автомобил, што е многу помалку во споредба со секој втор Британец кој поседува автомобил, тоа не значи дека во Британија се случуваат повеќе сообраќајни несреќи. Според многумина, менталниот склоп на жителите на Јужна Африка е причината за многуте сообрајаќни несреќи, кои што премногу го практикуваат ненадејното престројување. За тоа колку е катастрофална ситуацијата на патиштата во Јужна Африка, посочуваат и видеата кои што владата на земјата преку медиумите ги пласира во јавноста. Погледнете, веруваме дека нема да останете рамнодушни на наивноста на Јужноафриканците.
| | веќе видена

Дамнешната желба да влезе во политиката конечно му се оствари. Претседателот на Ferrari преку писмо до јавноста потврди дека ќе се кандидира на претседателските избори кои ќе се одржат за две години. Претходно, Монтеѕемоло се споменуваше во многу шпекулации како човекот кој сака да го замени Силвио Берлускони на премиерското место во Италија. Конечно, по неколку години, претседателот на италијанскиот тим „дочека“ да се кандидира за поважна функција, во овој случај претседател на државата. „Втората република пропадна. Потребни ни се нови лица и нови идеи, а следните избори ќе бидат од големо значење.“ - гласи дел од писмото до јавноста на Монтеѕемоло. Претседателот на Ferrari ќе биде претставник на асоцијацијата „Италија Футура“ која што е заснована за промовирање на јавна дебата помеѓу граѓаните и политичарите. Она што е интересно е што Монтеѕемоло на крајот на писмото се потпишал како „иден претсетедал на Италија“, убеден во својата победа во 2013. Дали претседателот на Ferrari може да ја смени ...
сите 3 | | | веќе видена

По Хамилтон, „време“ му дојде и на Фернандо Алонсо, а заедно со својата доскорешна сопруга соопштија преку медиумите дека се разведуваат по години поминати заедно. Алонсо и Ракел дел Росарио, вокалот на бендот „Ел суењо“, се запознаа при првите денови на Алонсо во Ф1, додека потпис за заеднички живот ставија во 2006 година. Двајцата најпрвин живееја во Оксфорд, а потоа се преселија во Швајцарија. Преселбата на Алонсо во мај оваа година од Швајцарија во Шпанија дури сега станува логично, иако Шпанецот потенцираше дека тоа е така поради оддалеченоста од семејството. Двајцата преку медиумите испратија заедничко соопштение, објаснувајќи дека и понатаму ќе останат да бидат добри пријатели. „По пет години во брак, одлучивме да ја прекинеме нашата врска како двојка. Ова беше тешка, но неминовна одлука. Иако повеќе нема да бидеме заедно, ние и понатаму ќе останеме да бидеме добри пријатели. И понатаму се почитуваме меѓусебно. Со оваа соопштение кое е наменето за сите оние кои беа поврзани со нашиот брак, сакаме ...
сите 4 | | | веќе видена

Како што пренесуваат италијанските медиуми, Кубица ја прекинал соработката околу неговата рехабилитација и враќање во Ф1 со докторот кој беше заедно со него уште од излетувањето на Пољакот на релито во Италија. Иако истите не се потврдени, италијанските медиуми се повикуваат на инсајдерски информации од спортската болница на докторот Чекарели во Виареџо. Сепак, доколку се испостави како вистина, истото би било големо изненадување бидејќи Ф1 возачот и италијанскиот доктор се пријатели уште од 2003 година. Наводно, несогласувањата помеѓу нив двајца се појавиле поради желбата на Кубица што побрзо да се врати во Ф1, додека докторот го советувал и инсистирал на побавна рехабилитација, која во иднина нема да вроди нови компликации. Претходно беше потврдено дека Кубица нема да биде фит за стартот на новата сезона и поради тоа Lotus го ангажираше Раиконен и Грожан како поддршка, додека Ерик Булие потврди дека ситуацијата со Кубица е на „статус кво“ позиција. Исто така, менаџерот на Кубица додаде дека доколку ...
сите 2 | | | веќе видена

Земјата на танготото е последната во низата на потенцијални идни домаќини на најбрзиот октански циркус на светот, откако беа откриени плановите за новата патека на 80 километри оддалеченост од Буенос Аирес. Аргентина не е нова дестинација во Ф1, бидејќи за последен пат болидите беа присутни во 1998 година, а новата патека која што ќе се гради според најголемите стандарди на FIA во превод ќе значи враќање на Ф1 во јужноамериканската земја. Според дизајнерите, патеката ќе биде долга 5,5 километри и ќе се наоѓа во областа Зарате. „Ние сме среќни што можеме да придонесеме за враќање на Ф1 во Аргентина, што посекако ќе има економска полза кон регионот,“ - истакна Џон Роудс, претставникот на дизајнерската компанија - „Популос“. „Во изминатите пет години развивме софтвер и технологија која ќе ни помогне физички да го симулираме новиот дизајн на патеката.“ „Токму таа технологија ни овозможи топографски да ја поставиме патеката, која ќе биде средно-брза и ќе се простира на 63 хектари површина.“ - заврши Роудс. ...
сите 2 | | | веќе видена

Како што потврди лицето за односи со јавноста на италијанскиот тим, болидот на Ferrari кој што Рори Брн и Николас Томбазис го подготвуваат во Маранело ќе дебитира на првите официјални тестови наредната година. Според информациите кои што доаѓаат од Маранело, болидот ќе биде претставен пред првите тестирања во Херез, додека според сите планови на Јужноафриканецот Брн, болидот не би имал никакви пречки да ги направи своите први километри на првите редовни тестирања. Сепак Италијанците не прецизираа точен датум на промоцијата на новиот болид. „Дефинитивно, проектот на кој работиме оди перфектно и нема никакви проблеми. Се работи за нешто многу поразлично од претходно,“ - потврди Лука Колојани. Од друга страна, шпанскиот „АС“ пренесува дека Фернандо Алонсо во неколку наврати го посетил Маранело по завршувањето на сезоната, работејќи лично со Брн и Томбазис на новиот болид. „Тој постојано патува во Маранело со цел да има контрола врз работите, тестирајќи во симулаторот неколку дена во низа,“ - објаснуваат од ...
| | веќе видена

Според седумкратниот светски шампион, природата на новата Ф1 е она што му го отежнило враќањето во кралицата на мотоспортот. Шумахер преку италијанскиот „Кориере дела сера“ се пожали дека му недостигаат сезонските тестирања, кои оваа сезона само во еден наврат се враќаат во Ф1. Човекот кој ги држи сите позначајни рекорди во Ф1, по враќањето, не успеа да се искачи ниту еднаш на подиумот на 38 трки. За неговиот катастрофален кам бек, произлегоа многу шпекулации, но Шумахер денес како многу пати претходно открива нова причина за неуспехот. „Многумина прашуваат дали мојата заинтересираност за Ф1 не е повеќе иста или ги доведуваат годините во прашање, но јас ќе ги замолам сите тие да престанаат да нагаѓаат,“ - потенцираше Германецот. „Јас многу пати досега бев на чекор до подиумот и токму поради тоа треба да работиме уште понапорно за да успееме да стигнеме до толку посакуваното место.“ „Во минатото, кога возев за Ferrari, имавме многу тестирања каде што можеа да се корегираат грешките. Минатата сезона имав ...
сите 2 | | | веќе видена

По изненадувачката одлука на Toro Rosso да ја замени целосната возачка постава со „млада крв“, Хаиме Алгуерсуари изрази изненаденост од потегот на својот тим, додавајќи дека сите нивни чекори во последниот период не наговестувале ваков расплет на настаните. Шпанецот образложи дека неодамна разговарал со Хелмут Марко и Франц Тост околу неговиот ангажман наредната сезона, но ниту еден од нив не му дал знаци дека можно е да го загуби возачкото место во Toro Rosso. „Разговарав со Марко и Тост пред една недела и тие ми рекоа дека имаат планови за мене во 2012,“ - започна разочарано Алгуерсуари. „Тие тоа ми го соопштија со голем ентузијазам и ми дадоа голема доверба, дури и ме поканија во Мадрид на прес конференција со новиот спонзор, објаснувајќи ги нашите цели за наредната сезона.“ Но и покрај лошиот епилог за него, Алгуерсуари никогаш не би кажал лош збор за Red Bull, бидејќи токму академијата на компанијата за енергетски пијалоци му дала се во досегашната кариера. „Тие ми дадоа се од мојата петнаесетта ...
| | веќе видена

Кога двајца се караат, третиот користи, но во случајот во Toro Rosso, кога двајца се караат, добиват клоца. Иако никој не веруваше дека „младинскиот“ тим на Red Bull може од корен да ја смени возачката двојка, сепак истото се случи. На местата на Буеми и Алгуесуари, наредната сезона ќе седнат Рикардо и Верњ кои се дел од јуниорската возачка програма на Red Bull. За разлика од Верњ, надежниот Австралијанец веќе има искуство во Ф1, возејќи речиси половина сезона во тимот на HRT. Жан Ерик Верњ беше возачот кој настапи на тестирањата во Абу Даби, каде што со болидот на Red Bull ги декласираше своите млади колеги. На големо неверување и двајцата добија место во тимот на Toro Rosso за наредната сезона, истиснувајќи ги Буеми и Алгуерсуари. „Ова е огромна вест за мене и морам да признаам дека е нешто што го посакував уште додека возев на петочните тренинзи за Toro Rosso во првиот дел од сезоната,“ - истакна Даниел Рикардо. „Морам да признаам дека сеуште скокам од радост. Мислам дека доволно научив од моето ...
сите 2 | | | веќе видена

По нападите на Берни Еклстоун во кои што првиот човек на Ф1 го нарече менаџерскиот тим на Хамилтон „вистинска катастрофа“, Британецот денес во „Гардијан“ излезе во одбрана на „Ентертејмент XIX“, префрлувајќи ја вината за лошата сезона на своја адреса. Хамилтон ја ангажираше познатата компанија која претходно ги застапуваше „Спајс грлс“, која е управувана од Симон Фулер, откако ги прекина бизнис односите со својот татко. Хамилтон Сениор во моментов го застапува Пол ди Реста, големата британска надеж, а според Берни Еклстоун , возачот на McLaren направил огромна грешка кога се разделил со својот татко. „Господинот Е“, гласно ги критикуваше новите менаџери на Хамилтон, опишувајќи ги како луѓе кои го водат Британецот во погрешна насока. Но на таквите напади, во одбрана на компанијата на Фулер излезе Хамилтон, кој си ја препиша вината за лошата сезона на самиот себеси. „Причината за лошата сезона лежи само кај мене, кај никој друг,“ - објасни Хамилтон за „Гардијан“. „Тие посакуваа да бидат присутни на секоја ...
сите 2 | | | веќе видена

Според можеби најзаслужниот за успехот на Red Bull во изминатите две сезони, тој и неговиот инженерски тим ќе треба да се вратат на цртањето на новиот болид, поради измената на правилата за поцизионирање на издувите кое речиси во целост ќе ја промени „филозофијата“ на тимот во поглед на RB7. Многумина тврдат дека круцијалната предност која што Red Bull во изминатите две сезони ја стекнуваше се крие токму во задниот дел, односно во ниско поставениот дифузер кој генерира огромна надолна сила, потпомогнато со мапирањето на моторот. Но од наредната сезона, FIA ги забрани ниско поставените дифузери и издуви, што според Њуи ќе го примора него и неговиот тим од „темел“ да го дизајнираат новиот болид. „Нема да имаме поголеми промени на правилата наредната сезона, освен репозиционирањето на издувите, нешто што може да се каже дека токму ние го воведовме по големата промена на правилата,“ - објасни Њуи. „Нашите претходни болиди се темелеа токму околу тоа поле и сега буквално ќе треба да се вратиме на цртањето на ...
сите 3 | | | веќе видена

Постојат многу стравови на сите возачи при управување на автомобилот, но веруваме дека најголемиот страв на секој возач веруваме е пукање на пневматикот при големи брзини. Во таков случај, многу лесно може задниот дел да го претекне предниот дел на автомобилот, а време за корекција, како на пример притискање на квачилото и сопирачките во исто време, речиси и да не постои. Сепак, различно е доколку се справите со ваква ситуација при помали брзини или при брзина поголема од 300 км/ч! Токму тоа му се случи на Џим Норман во американската Дејтона. Возејќи Porsche 911, пука задниот лев пневматик при што прави пируета од 1440 степени. За голема среќа, Норман излегува без поголеми повреди и без понатамошни инциденти на патеката, а за големо чудо, автомобилот претрпува само минимална штета.
| | веќе видена

Откако вчера произлегоа шпекулации дека тимот на Питер Заубер ќе го замени Камуи Кобајаши со тест возачот на Ferrari - Жил Бјанки, денес истото беше демантирано од швајцарскиот тим, нагласувајќи дека станува збор за измислени глупости. Таквите најави според швајцарските медиуми доаѓаат поради инсистирањето на Ferrari кон тимот на Питер Заубер кој користи мотори токму од италијанскиот тим. Италијанците посакуваат да му дадат шанса на својот надежен тест возач, а Sauber и местото на Кобајаши се чини како перфектно за Бјанки. Бјанки заедно со Перез кој исто така вози во Sauber, се едни од претендентите за место во Ferrari по заминувањето на Фелипе Маса, кој се поочигледно е дека наредната сезона ќе му биде последна во тимот. Но пристигна и демантот за ваквите шпекулации, а швајцарскиот тим користејќи го својот „Twitter“ профил ги отфрли ваквите измислици. „На голема жалост, некој објавил неточни информации за Камуи Кобајаши. Навистина глупаво. Ние сме многу среќни со него во тимот и тој останува со нас и ...
| | веќе видена

Откако веќе навикнавме да „става зачин во секоја манџа“, првиот човек на Ф1 во нов напад кон она што не му се допаѓа. Според Берни Еклстоун, Хамилтон погрешил што го заменил својот татко со позната менаџментска компанија, што негативно влијаело по неговата форма бидејќи луѓето околу него не му мислат најдобро. Според Еклстоун, разделувањето со неговиот татко, како и разделувањето со Никол Шерцингер, долгогодишната девојка на Луис Хамилтон, се главните причини поради катастрофалната сезона. „Многу од овие работи кои што му се случија на Хамилтон се резултат на тоа што околу него има многу лоши луѓе,“ - посочи Еклстоун. „Тие лошо влијаат врз него. Кога татко му беше до него, тој имаше поголемо влијание кое очигледно не му се допаѓаше на Луис и поради тоа ти се разделија.“ „Мое мислење е дека Луис не го ценеше доволно она што Ентони го правеше за него.“ По разделувањето со неговиот татко, Хамилтон ја ангажираше менаџментската компанија „Ентеретејмент ХIX“, која претходно беше ангажирана од „Спајс грлс“, ...
сите 3 | | | веќе видена

Жил Бјанки би можел да биде изненадувањето во трансфер периодот пред претстојната сезона, откако швајцарските медиуми најавија дека токму тест возачот на Ferrari би можел да го заземе местото на Камуи Кобајаши во Sauber. Иако Питер Заубер неодамна потенцираше дека возачката двојка на неговиот тим останува иста, швајцарските медиуми, поткрепени од француските најавуваат можна промена во плановите. Како иницијатор на носењето на Бјанки во тимот на Питер Заубер е Ferrari, кои се добавувачи на мотори на тимот и кои сакаат нивниот надежен тест возач да добие шанса за докажување во Ф1. Олеснителна околност за Бјанки е и неговиот менаџер - Николас Тод, син на претседателот на FIA, кој наводно веќе преговара со челниците на тимот, користејќи ги своите добри конекции во швајцарскиот тим. Доаѓањето на Бјанки во тимот на Sauber би ги сместил во еден тим наследниците на Фелипе Маса, бидејќи за Серхио Перез веќе се погласно се шпекулира дека е еден од „најзагреаните“ за местото во Ferrari покрај Фернандо Алонсо. ...
сите 2 | | | веќе видена

next