Питстоп

Каде што има чад има и оган, докажано по „мал милион“ пати. Шпекулациите кои говореа дека Луис Хамилтон и Никол Шерцингер ја прекинале долгогодишната врска се испоставија како точни, откако Британецот денес ги потврди истите. Лошата форма која што го зафати возачот на McLaren во вториот дел од сезоната беше доволна причина за медиумите да посомневаат во проблеми на приватен план. Британските медиуми „од прва“ шпекулираа на врската помеѓу Хамилтон и атрактивната пејачка, а денес Британецот потврди дека повеќе не е заедно со Шерцингер. „Сега сме пријатели и можеме да продолжиме понатаму,“ - откри Хамилтон во Индија. „Никогаш не е лесно да се пребродат ваквите времиња. Ова е тест за самиот себеси, тест кој треба да го поминеш.“ „Но јас го имам моето семејство со мене кое ми помага многу и поради тоа се чувствувам многу добро.“ Ова е второ раскинување помеѓу Хамилтон и Никол, откако по првото, двојката се смири во март минатата година. Дали и овој пат љубовта ќе надвладее, останува да видиме. Имено, покрај ...
сите 5 | | | веќе видена

Илјадници фанови, заедно со неговите пријатели и неговото семејство за последен пат се поздравија со Марко Симончели, кој погина на неделната трка во Малезија. Испратен меѓу легендите со многу солзи, љубов и верувале или не, аплауз. Црквата во Коријано беше многу мала да ги прими сите негови фанови, па илјадници други се собраа на патеката Мизано, крај Коријано, проследувајќи ја погребната церемонија на големи видео бимови. Меѓу оние кои беа присутни во црквата „Санта Марија“ беа неговите колеги од кралската класа, заедно со целиот тим на Gresini Honda. Покрај неговиот ковчег кој беше носен од членовите на тимот, стоеше неговата Gilera со која што тој ја освои титулата до 250 кубни сантиметри, но и Honda RC212V со која настапуваше во претходните две години од MotoGP шампионатот. Напуштајќи ја црквата, пуштена беше неговата омилена песна - „Siamo solo noi“ (Само ние) од Васко Роси. На патот кон гробиштата, Валентино Роси го испрати својот пријател возејќи го мотоциклот со бројот 58, а токму тој број ќе ...
сите 4 | | | веќе видена

Посветеноста кон работата понекогаш знае да биде многу кобна по приватниот живот, а истото се потврди и во животот на Берни Еклстоун. Ф1 гуруто изјави дека посветеноста на Ф1 му го уништила долгодишниот брак со Славица. Берни беше заедно со мајката на неговите две ќерки до 2009 година, откако претходно поминаа речиси 25 години заедно во брак. Првиот човек на Ф1 откри дека секојдневната работа било нешто што и пречела на Славица, па токму тоа е причината за разводот од пред две години. „Работев многу за Ф1, можеби толку интензивно што тоа значеше и пропаст на мојот брак со Славица,“ - откри „Господинот Е“. „Иако сум презафатен со мојата работа, јас уживам во она што го правам. Речиси секогаш работам од девет часот наутро, па се до шест часот попладне, седум дена во неделата.“ „Таа не беше среќна поради тоа. Мојата работа беше измачување за неа и тоа е причината за разводот. Сега, таа шета низ целиот свет како да нема утре. Се обидува да надокнади и јас ја разбирам во целост.“ Запрашан дали тој оди на ...
| | веќе видена

Трката во Индија, а подоцна и во Абу Даби и Бразил ќе биде добра можност за McLaren да ги тестира новите делови за наредната сезона, најави техничкиот директор на Британците. Педи Лоу исто така го прокоментира новиот „изум“ на Германците од Бракли, додавајќи дека неговиот тим не е „возбуден“ поради таквото решение на Mercedes. Техничкиот директор на тимот од Вокинг најави дека McLaren во Индија допатува со ново предно крило, кое нема за цела да ја намали разликата во однос на Red Bull, туку да собере информации кои ќе бидат од голема корист при развојот на новиот болид. „Носиме неколку нови аеродинамички делови овој викенд,“ - најави Лоу. „Имаме ново предно крило со кое се надеваме дека ќе продолжиме и на преостанатите две трки од сезоната. Покрај тоа, се надеваме дека информациите кои ќе ги собереме овој викенд ќе бидат погодни при развојот на новиот болид, бидејќи правилата во тој дел не се променети.“ Лоу во продолжение ја прокоментира „дупката во законите“ која што Mercedes ја пронајде на претходните ...
| | веќе видена

Како што и беше најавено неколку недели претходно, проблемите со обебедувањето на потребните документи, таксите, визите и што уште не за престој во Индија се појавија при слетувањето на возачите и тимовите на аеродромот во Њу Делхи. Традиционално, комплетните тимски постави пристигнуваат на два дена пред почетокот на првиот официјален тренинг, а проблемите со потребните документи за преостој започнаа уште при самото слетување на аеродромот во главниот град на Индија. „Имам чувство дека индијскиот народ не сака да не види во нивната земја,“ - изјави Тимо Глок за германските медиуми. „Се надевам дека фановите многу потопло ќе не пречекаат во споредба со службениците на аеродромот.“ Во Индија допатува и Нико Розберг, за кого претходно беше најавено дека нема да ја добие потребната виза за престој, поради краткиот временски период на аплицирање. Но покрај Розберг, проблеми со пополнување на потребните документи имаше и Хеики Ковалаинен, кој се пожали на пополнување на обемна документација. „Требаше да ...
| | веќе видена

Целта на Ferrari е да пристигне во Австралија (2012) компетитивен уште од првиот метар, истакна главниот дизајнер во тимот, Николас Томбазис. Иако ниту самиот не зема се „здраво за готово“, Гркот верува дека раниот старт на развојот на болидот за 2012, потпомогнат со неколку нови решенија ќе бидат вистинска формула за симнување на Red Bull од тронот на кој владее веќе две години. „Нашата цел е да пристигнеме во Австралија компетитивни,“ - започна Томбазис во интервју за италијанскиот „Аутоспринт.“ „Како и да е, очигледно е дека нашите ривали не се ниту наивни, ниту идоти и верувам дека и тие веќе започнале со работа. Но нашата цел е да победиме наредната сезона, иако знаеме дека тоа не е никаква гаранција за успех.“ Италијанците веќе од поодамна најавија агресивен дизајн на болидот за наредната сезона, а Томбазис најавува комплетно различен болид во споредба со оној на Red Bull, иако болидите на Њуи доминираа претходните две сезони. „Не можете да ги занемарите вашите конкуренти. Доколку Red Bull победува, ...
сите 3 | | | веќе видена

Паоло Симончели, таткото на трагично загинатиот Марко Симончели, изрази почит кон неговиот специјален, чесен и единствен син. Притоа, тој не обвини никого за смртта на неговиот син, кој беше прегазен од Колин Едвардс и неговиот близок пријател, Валентино Роси. Зборувајќи пред италијанските медиуми, Паоло Симончели им се заблагодари на сите кои беа блиску до неговото семејство по трагедијата која за нив и за целата светска јавност се случи на неделната трка во Малезија. „Марко беше специјална личност и верувам дека луѓето полега разбираа за каков човек стануваше збор,“ - истакна таткото на Симончели. „Тој беше чесен, специјален и единствен. На крајот на нештата, тој беше вистински војник и можеби поради тоа и умре. Тој секогаш ја посакуваше победата, дури и во неделата, а убеден сум дека успесите многу брзо ќе дојдеа, бидејќи со собраното искуство знаеше што треба да прави.“ Поздравен од стотици фанови откако телото на Марко Симончели пристигна на аеродромот во Рим, Симончели Сениор додаде: „Оваа поддршка ...
сите 4 | | | веќе видена

Постариот возач во Citroen успеа да стигне до десеттата овосезонска победа, славејќи на релито во Шпанија. Со победата во Шпанија, Лоеб ја зголеми предноста на осум поени во однос на второпласираниот Мико Хирвонен, а шампионот за оваа сезона ќе се бара токму помеѓу овие двајца возачи во Велс. Себастијан Огие не успеа да стигне до целта и со тоа отпадна од битката за шампионската титула. Ваквиот епилог ги остава Лоеб и Хирвонен во Велс да одлучуваат за шампионската титула, а Французинот ќе влезе со „пол позиција“ во однос на Финецот поради победата во Шпанија која му донесе предност од осум поени. Лоеб започна како прв изминатиот викенд во Шпанија, но иако Французинот им ги влошуваше условите на оние зад него поради прашината која што ја оставаше, Латвала до крајот на денот успеа да стигне до лидерското место. Лоеб падна на втората позиција, а Огие му се доближи на својот тимски колега, но малерот со пневматиците го оддалечи од врвот. Истиот малер го следеше и Латвала, кој се соочи со пукнатина на ...
| | веќе видена

Покрај патеката во Остин (Тексас), САД доби нова Ф1 трка во 2013. Гувернерот на Њу Џерси соопшти дека е постигнат договорот од десет години почнувајќи од 2013 со Ф1 за одржување на трка. Крис Кристи, гувернерот на Њу Џерси соопшти дека градската патека околу „Империал“ пристаништето, квартот Уихоукен и дел од западен Њујорк од 2013 ќе ги пречека најбрзите болиди, а додатна спектакуларност на целата трка ќе даде и погледот кон Менхетен. Јуни се очекува да биде месецот кога звукот од болидите ќе се слушне на улиците во Њу Џерси. „Почестен сум што Њу Џерси од 2013 година ќе може да го донесе највозбудливиот спорт во своето предградие.“ - соопшти гувернерот на Њу Џерси. „Патеката ќе биде 5,14 километри долга и ќе се простира низ пристаништето, Уихоукен и западен Њујорк. Луѓето од целиот свет ќе доаѓаат во Њу Џерси за да ја проследат трката на возбудливо место на одржување.“ Трката во Њу Џерси ќе биде втора Ф1 трка на америчко тло покрај онаа во Остин, Тексас, која се очекува да дебитира наредната сезона. Како ...
сите 6 | | | веќе видена

Викендов за прв пат Индија ќе ја пречека Ф1 на свое тло, а „Бад интернационалната патека“ во близина на Њу Делхи се очекува да биде втората патека со најголема просечна брзина по италијанската Монца. Актуелниот светски шампион очекува интересна трка и победа над монотинијата, пред се поради неколкуте впечатливи карактеристики кои што патеката во Индија ги нуди. Новото дело на Херман Тилке се очекува да понуди просечна брзина од 235 км/ч со што Бад патеката ќе се смести зад „кралицата на брзините“ - Монца, во оваа категорија. Себастијан Фетел го дели истото мислење како многу предвидувачи, додавајќи дека новите патеки од секогаш носеле дополнителна возбуда, како за возачите така и за фановите. „Очекуваме оваа патека да биде втората зад Монца по висината на просечната брзина. Тоа значи дека секој круг ќе биде возен со просечна брзина од 235 км/ч, а патеката како што можеме да видиме нуди многу места за претекнувања,“ - истакна Германецот. Патеката во Индија исто така се одликува и со промена на висината, ...
| | веќе видена

За неговото враќање во Ф1 веќе долго време се зборува, а последните настани јасно покажуваат дека желбата на шампионот од 2007 е враќање во најбрзиот октански циркус. Според финскиот „Саномат“, постои можност договорот помеѓу Раиконен и Williams да е потпишан, а како извор за ваквата вест финскиот медиум го посочува поранешниот Ф1 возач, Таки Инуе. Јапонскиот возач во 1995 година за последен пат настапи во Ф1, но сеуште е добро поврзан со случувањата во кралицата на мотоспортот, промовирајќи таленти од „земјата на изгрејсонцето“. Според него, целиот договор помеѓу Раиконен и тимот на Френк Вилијамс се чува во тајност, а истиот ќе биде обелоденет најверојатно по крајот на сезоната. Како дополнително „подгревање“ е и веста за патувањето на Френк Вилијамс во Катар, на преговори со катарската национална банка, која се поврзува како партнер на Кими Раиконен во неговото враќање во Ф1. Ваквата вест беше пренесена од бразилскиот новинар Ливио Орикио, кој најавува уште неколку големи спонзори во славниот ...
сите 2 | | | веќе видена

Смртта на Марко Симончели била предизвикана од неколку повреди на главата, вратот и градите, потврди официјалниот докторот на MotoGP. Како што Миќеле Маќигодена изјави за медиумите, младиот возач кој денес погина во Малезија бил во несвест кога медицинската екипа стигнала до него на асфалтот на Сепанг. Марко Симончели им подлгедна на повредите во болницата во Малезија, откако најпрвин излизга, а на него налетаа Колин Едвардс и Валентино Роси, кои го прегазија младиот Италијанец. Како што докторот Маќигодена изјави по трагичниот настан, повредите во главата, вратот и градите биле фатални за возачот на Gresini Honda утрово во Малезија. „Кога нашата екипа стигна до него на патеката, тој беше во несвест и веднаш започнавме процедура за враќање во свесна состојба. Во медицинскиот центар тој беше веднаш згрижен и му беше испумпана крв од градниот кош поради обилното внатрешно крварење.“ - изјави официјалниот доктор на MotoGP. „Целиот процес траеше 45 минути бидејќи верувавме дека можеме да му помогнеме.“ „На ...
сите 28 | | | веќе видена

Нов црн ден за светскиот мотоспорт... На 24 годишна возраст на трката во Малезија, Марко Симончели им подлегна на повредите откако денес најпрвин излизга, а потоа и беше прегазен од Колин Едвардс и Валентино Роси. Вториот круг на денешна трка донесе нова смрт во мотоспортот. Симончели беше во битка за четвртото место на Сепанг, но излизгувањето при што го загуби предниот дел на мотоциклот беше фатално за младиот Италијанец. Морбидна беше сликата откако Колин Едвардс, а потоа и Валентино Роси не успеаја да го избегнат, прегазувајќи го при што неговата кацига се извади од неговата глава. Веднаш беше пренесен во најблиската болница, но во 16:56 часот по локално време беше констатирана смрт. Ова е прва смрт на возачот во MotoGP по Даихиро Катох, исто така од Gresini Honda, кој во 2003-та им подлегна на повредите на трката во Јапонија. Симончели беше новата ѕвезда во надоаѓање на спортот, возејќи ја втората сезона во највисоката класа, забележувајќи две пол позиции, а најдобар пласман му е второто место во ...
сите 34 | | | веќе видена

Патеката во Индија ќе биде вистинска непознаница за сите возачи, но Марк Вебер тврди дека 85% од патеката е веќе научена од негова страна. Наредниот викенд, Индија за прв пат во својата историја ќе ги пречека Ф1 болидите. Симулаторите беа најкорисното средство за возачите и тимовите да ја научат патеката во Индија, која за прв пат ќе имаат можност да ја „запознаат“ во четврток, кога всушност ќе допатуваат во земјата на далечниот Исток. Марк Вебер изјави дека симулаторот на Red Bull му бил од најголема корист по трката во Кореја, каде што поминувал најдолго учејќи ја интернационалната патека во Индија. „Поминав подолго време во симулаторот, но сеуште не ја знам комплетно патеката,“ - објасни Вебер. „Што се однесува до ивичњаците и другите финални детали, истите очигледно ќе бидат научени кога за прв пат ќе имам можност да возам на патеката. Би рекол дека во моментов познавам 85% од патеката.“ „Секогаш е добро да се запознаваат нови патеки. Од она што можев да го доживеам во симулаторот, мислам дека станува ...
| | веќе видена

Пред точно дваесет години, Сена ја освојува неговата трета и последна шампионска круна во Ф1, носејќи им радост на милиони негови фанови низ целиот свет. Дваесет години подоцна, светот го очекува „оживувањето“ на својот вечен идол во компјутерска игра, која треба да пристигне во 2012 година. Спротиставувањето на големите предизвици во болиди кои биле многу потешки за управување од денешните се само неколку од многуте карактеристики на иконата на овој спорт, а со кои ќе можат да се спротистават и неговите фанови преку новата компјутерска игра. Бразилската компанија „Реиза“ на фановите на Сена и Ф1 им овозможува „соживување“ со предизвиците на бразилскиот возач на неколку патеки низ светот, преку компјутерска игра за Windows оперативните системи. Бразилската компанија која што ја креира играта веќе на неколку пати ги докажа своите квалитети во оваа област, а тркањето и мотоспортот се едни од нејзините појаки страни. Проектот на кој работи „Реиза“ се состои од креирање на компјутерска игра, која на фановите ...
| | веќе видена

Пол позиционерот од трката во Интерлагос минатата сезона, која оваа сезона го има местото на тест возач во Force India, најверојатно ќе биде промовиран во прв возач во тимот, заменувајќи го Адријан Зутил. Германскиот возач минатата сезона возеше за тимот на Френк Вилијамс, но иако успеа да донесе значајни поени, а при тоа и да стигне до една пол позиција, тоа не беше доволно за да остане и оваа сезона во тимот на Williams. Финансиските услови беа она што ги интересеираа Британците, па на негово место дојде Пастор Малдонадо од Венецуела, зад кого стојат големи спонзори. Откако оваа сезона ја помина тестирајќи го болидот на Force India на петочните тренинзи, според германските медиуми Хулкенберг наредната сезона ќе добие „првотимски“ статус. Според најавите, младиот Германец потпишал едногодишен договор со тимот на Малаја, со опција за продолжување и во 2013. Како и да е, неговот менаџер одбива да ги потврди ваквите најави на медиумите, објаснувајќи: „Нико и јас одлучивме да не коментираме пред медиумите за ...
| | веќе видена

По лошите настапи оваа сезона и многуте инциденти, конечно Хамилтон го здогледа „светлото на крајот од тунелот“ во Кореја. Второто место на подиумот според неговиот татко значи вистински пресврт за него, најавувајќи препороден Луис Хамилтон во 2012. Според шпекулациите на англиските медиуми, лошата форма која што го зафати шампионот од 2008 се должи на раскинувањето со неговата долгогодишна девојка, Никол Шерцингер. Таквата ситуација во неговиот приватен живот го доближила поблиску со неговиот татко, Ентони Хамилтон, кој по подолго време дава изјава поврзана со неговиот син. Според Хамилтон Сениор, трката во Кореја покрај пресвртот во неговата Ф1 кариера на позитивна страна, значи и пресврт на приватен план. „Тој заврте нов лист, не само во неговата кариера, туку и во приватниот живот,“ - најавува Ентони Хамилтон. „Вие досега го гледавте младиот Хамилтон, бидејќи сеуште не сте го виделе новиот Луис Хамилтон.“ Иако забележа две победи оваа сезона и успеа да ја прекине серијата на Red Bull во освојувањето ...
сите 11 | | | веќе видена

Откако стана повеќе од очигледно дека Роберт Кубица нема да биде доволно опоравен за настап со Renault на барем една трка оваа сезона, неговиот доктор најавува негово целосно опоравување за неколку месеци. Полјакот ја пропушти речиси цела сезона од 2011, откако во Февруари настрада на рели во Италија, заработувајќи неколку сериозни скршеници, поради кои беа направени неколку хируршки зафати. Сите во неговиот тим го очекуваат неговото враќање, за кое Ерик Булие се надеваше дека ќе биде на последната трка во Бразил, но неговиот доктор соопшти лоши вести за Французинот. Според докторот Чекарели, прогресот кој што Кубица го покажува е бавен, но неговата цел е што поскоро враќање на Ф1 патеките. „Нашата цел е да го вратиме Роберт во Ф1,“ - појасни докторот Рикардо Чекарели. „Но сеуште ни недостигаат неколку месеци на рехабилитација. Раните од несреќата беа многу големи и многу мои колеги и специјалисти отфрлија негово враќање во Ф1.“ „Сепак клинички, тој е се подобар и подобар и се надевам дека ќе го видам во ...
сите 2 | | | веќе видена

Наредната сезона е последната за Шумахер во Mercedes според договорот кој беше потпишан пред почетокот на ланската, но Норберт Хауг денес најави дека германскиот тим го посакува Шумахер уште многу години во тимот. 2012 ќе биде трета сезона на Шумахер во тимот на Mercedes, откако Германците го купија претходниот Brawn GP. Иако по двојната круна на својот претходник Mercedes не успеа да направи ништо, дури ни победа барем на една трка, Норберт Хауг убедува дека процесот на искачување до врвот на Ф1 е долг и за тоа е потребен тим кој ќе работи на долгорочни планови. „Продолжуваме да го развиваме нашиот Ф1 тим, а искуството кое го стекнуваме не носи чекор по чекор до врвот,“ - објасни Германецот. „Како моментална четврта сила во Ф1, целиме на третата позиција, па потоа на втората и на крајот на шампионското место.“ „Таквата цел може да биде постигната само со напорна работа во текот на годините. За пример земете ги Red Bull на кои им беше потребно пет години за да стигнат во првата шампионска титула.“ ...
сите 2 | | | веќе видена

Дека Ф1 е најбогатиот спорт на планетата покажува и наградниот фонд кој што шампионите и останатите учесници го добиваат. Според последните дојави на неколку европски медиуми, конструкторската титула на Red Bull од оваа сезона им донела неколку десетици милиони евра. Според германскиот „Спорт1“, конструкторската титула на тимот на Матешиц е наградена со 60 милиони евра. Бројката на Германците е шпекулативна, бидејќи според „Конкорд договорот“ помеѓу тимовите и FIA, наградниот фонд останува тајност, но ваквите шпекулации на германскиот медиум се темелат на инсајдерски информации во Ф1 падокот. Доколку се прашувате колку би освоил второпласираниот McLaren, Марко Хелмут открива дека разликата помеѓу првиот и вториот во генералниот поредок е „приближно 10 милиони евра“. Покрај „Спорт1“, шпанскиот дневен весник „Ел Паис“ открива дека шампионот во конструкторска конкуренција добива 72 милиони евра, додека второпласираниот дури 22 милиони евра помалку. Третиот според Шпанците заработува 36 милиони евра, а за ...
| | веќе видена

next