Питстоп

Џенсон Батон не успеа ниту да се доближи до времето на Луис Хамилтон кој обезбеди старт од првиот ред на утрешната трка во Белгија, а неуспехот на денешните квалификации си го препиша на „своја сметка“. Шампионот од 2009 година ќе стартува од тринаесетата позиција на утрешната трка, откако самиот го промашил тајмингот за вториот летечки круг, мислејќи дека има доволно време во продолжение. „Тоа беше големо разочарување,“ - објасни Батон. „Откако завршив со мојот прв летечки круг, температурата на моите пневматици намерно ја намалив, мислејќи дека имам доволно време во продолжението. Подоцна, патеката се исуши, а исто така имаше и многу болиди што дополнително ми ја отежни задачата.“ „Мислам дека имав второ или трето најдобро време по првиот круг, но подоцна немав време за да ја исправам грешката. Признавам, тоа беше по моја вина.“ Британецот не си препишува големи шанси за победа на утрешната трка, но верува дека Хамилтон кој ќе стартува заедно со Фетел има огромни шанси да му се спротистави на Германецот. ...
сите 2 | | | веќе видена

20-годишниот јубилеј од дебитирањето во Ф1, Михаел Шумахер утре во Спа ќе го започне од последната позиција, откако на самиот старт од денешните квалификации имаше механички дефект при што го изгуби задното десно тркало од болидот. Германецот не успеа да заврти ниту еден летечки круг кога тркалото се откачи од болидот помеѓу свиоците 7 и 8, извртувајќи го неговиот Mercedes и предвремено завршувајќи ги на тој начин квалификациите. „Очигледно посакував поинаков завршеток на денешните квалификации, но тешко е да се вози на три тркала – иако би требало да го имам искуството за истото поготово во Спа.“ - се пошегува Шумахер индиректно потсетувајќи не на инцидентот помеѓу него и Дејвид Култхард во далечната 1998 во Белгија. „Сериозно, ова е нешто што не треба да ни се случува, но во истовреме ова е и Формула 1. Работиме на највисоко ниво знаејќи дека сепак во овој спорт сешто може да се случи.“ - продолжи Германецот „Најпрво, не бев сигурен што точно се случи откако ја загубив контролата на задницата по што ...
| | веќе видена

Тимскиот шеф на Ferrari, Стефано Доменикали изјави дека неговиот тим на квалификациите за ГН на Белгија бил попречен од веќе постоечкиот проблем со работната температура на гумите. Иако Фелипе Маса успеа да се квалификува четврти, вообичаениот тимски лидер Фернандо Алонсо, го освои само осмото место. Познато е дека Ferrari цела 2011 сезона мака мачи со донесувањето на температура во пневматиците при ладни и влажни временски услови, нешто што и денес беше потврдено. „Дефинитивно сме разочарани од резултатите коишто не ги достигнаа нашите очекувања“ - изјави разочарано Доменикали по квалификациите. „Успеавме да поминеме низ првите две влажни квалификациски сесии, но потоа штом сменивме на гуми за суво, хроничниот проблем којшто ни ја карактеризираше целава сезона стана јасно видлив за сите. Тука, повеќе од било кое друго место беше тешко да се доведат гумите во нивната оптимална работна температура.“ - заврши Италијанецот. Покрај проблемот со пневматиците, Алонсо како фактор за слабиот резултат го изнесе и ...
| | веќе видена

Луис Хамилтон признава дека е среќен што неговиот болид претрпел само минимални оштетувања по контактот со Пастор Малдонадо, бидејќи големи беа шансите Британецот прерано да ја заврши битката за освојување на ГН на Белгија. Хамилтон и Малдонадо имаа мал контакт на последниот свиок пред стартно-целната рамнина откако Хамилтон се обидуваше да го заврши својот летечки круг, но наиде на неколку болиди. „Мислам дека контактот беше сериозен, и вистинска среќа е што и двата болида поминаа без поголеми оштетувања.“ - изјави Хамилтон. Хамилтон признава дека неговиот болид имал оштетувања во К3 како последица од контактот, но тој сепак успеа да ја обезбеди втората позиција. Иако механичарите се обидоа да го средат болидот, тој сеуште имал последици од сударот. „Предното крило беше оштетено, дел од подот, како и предната суспензија. Кога знамето ќе се завее, и црвените светла ќе бидат прикажани, тркањето треба да престане. Така нема да дојде до инциденти.“ - заврши Хамилтон.
сите 3 | | | веќе видена

Себастијан Фетел изјави дека освојувањето на неговата осма пол-позиција во сезоната не била лесна поради непредвидливите временски услови. Германецот откри дека тој имал проблеми со болидот во К1, но во К2 работите се промениле, и поради тоа тој успеал да се врати во борба за пол-позицијата. „Тоа беше тешка сесија. Условите во К1 и К2 беа тешки, бидејќи патеката се сушеше брзо, па возењето на пневматици за влажно ја усложнуваше работата. Единствената цел ми беше да продолжам во следната сесија.“ - изјави Фетел. „Првата сесија беше тешка за мене, но во следната направивме неколку измени. Во последната сесија знаевме дека работите ќе се решаваат во последните мигови, кога патеката ќе биде доволно сува за возење со пневматици за сува подлога.“ Фетел додаде дека недостатокот од тестирање на влажни услови му ги отежнало работите. „Не бев среќен со условите кои не дочекаа, но со правилните одлуки ние се вративме во игра - посебно кога патеката се сушеше. Во последните два круга, се обидував да ги загреам ...
сите 2 | | | веќе видена

Себастијан Фетел ја освои својата осма пол-позиција во сезоната откако тој во последните мигови од квалификациите успеа да постави подобро време од Луис Хамилтон. Хамилтон учествуваше во третата квалификациска сесија, и покрај наивниот инцидент со болидот на Малдонадо во втората сесија. Завршувањето на квалификациите беше многу непредвидливо поради сушењето на патеката. Фелипе Маса по вторпат во сезоната успеа да постави подобро време на квалификации од својот тимски колега, Фернандо Алонсо. Дуото на Ferrari утре ќе стартува од четвртото и осмото место. Херојот на денешните квалификации беше Бруно Сена, кој успеа да постави седмо најбрзо време на своето деби за Lotus Renault. Неговиот колега заврши на десеттата позиција. Нико Розберг беше единствениот возач на Mercedes кој успеа да се најде во првите десет, и воедно да постави време на денешните квалификации. Михаел Шумахер својот јубилеј, 20 години од неговото деби во Ф1, го обележа со излетување и оштетување на својот Mercedes уште во првата квалификациска ...
сите 39 | | | веќе видена

Марк Вебер повторно беше возачот со најдобро време на третата слободна тренинг сесија - сесија која што потполно се возеше на влажни услови. Возачот на Red Bull постави време од 2м08.988с, и со тоа се најде пред Луис Хамилтон и Хаиме Алгерсуари. Џенсон Батон постави четврто најбрзо време, а зад него следуваа Себастијан Фетел и Себастијан Буеми. Поради лошите услови за возење, сесијата беше обележана со неколку излетувања. Бруно Сена излета на свиокот 5 со својот Renault, а Пол ди Реста се изврте по излегувањето од „О Руж“. Излетувања направија и двата болиди на Mercedes и Williams. Условите за возење се подобрија при крајот од сесијата, а тоа го искористи Марк Вебер, кој го постави најдоброто време на сесијата на шест минути до крајот. Единствениот возач кој се доближи до неговото време беше Луис Хамилтон, кој имаше слабо време во вториот сектор но доволно добро време за искачување на втората позиција. Резултати од третиот тренинг: Поз Возач Tим Времe Разлика Кругови 1. Вебер ...
сите 3 | | | веќе видена

Возачот на Red Bull, Марк Вебер, го постави најбрзото време на вториот слободен тренинг во кусиот период од тренингот кога на патеката немаше појави од дожд. За време на првиот тренинг, болидите на Mercedes беа единствените кои успеаја да постават време на сува патека, и затоа ги поставија најдобрите времиња. И покрај лошите услови, времето во понатамошниот тек од слободната сесија се подобри, а болидите на Red Bull, како и Џенсон Батон и Фернандо Алонсо се најдоа на лидерската позиција. Подоцна, Марк Вебер постави време од 2м00.964с - и тоа време остана како најдобро поставено време на пневматици за влажни услови до крајот на сесијата. Алонсо беше првиот возач кој излезе на патеката со пневматици за сува подлога, а поради тоа Шпанецот постави за 4 секунди подобро време од Вебер. Марк Вебер сепак успеа да го поправи своето време, и да постави 1м50.321с пред дождот повторно да настапи на патеката. Иако возачите излегоа на патеката во обид да ги подобрат своите времиња на влажната патека, никој не успеа да го ...
сите 4 | | | веќе видена

Михаел Шумахер го означи 20-годишниот јубилеј од неговата прва трка во Ф1 поставувајќи го најдоброто време на денешниот прв слободен тренинг за Големата Награда на Белгија. Двојката на Mercedes беше единствената да постави време пред појавата на силниот дожд. Шумахер, кој носеше посебна златна кацига ја предводе табелата со време од 1:54.355, додека најдоброто на Нико Розберг беше 1:54.829. Веднаш по првите пет сончеви минути на легендарната белгиска патека падна силен дожд кој ги примора неизлезените болиди да останат неактивни во гаражите уште половина час. Но, штом дождот се повлече, прв на патеката беше Себастијан Фетел со сет пневматици за мокро. Луис Хамилтон го стори истото возејќи еден инсталациски круг по што се врати во гаражата. Следниот бран возачи со гуми за мокро сепак беше проследен со серија излетувања од патеката. Пол ди Реста, Шумахер и Јарно Трули имаа релативно лесни излетувања со исклучок на Бруно Сена кој посериозно ја оштети задницата на неговиот Renault R31 болид. Со седум минути пред ...
сите 5 | | | веќе видена

Откако плановите за успешна сезона пропаднаа по неколкуте почетни трки, Италијанците од Маранело го насочија вниманието и мислите кон наредната сезона. Потврдата за новата состојба во таборот на црвените дојде и од Стефано Доменикали, кој потврди дека целиот тим е насочен кон новиот, поиновативен болид за 2012. Победата на Алонсо на Силверстоун ги подгреа надежите кај Италијанците дека борбата за титулата сеуште не е завршена, но по три трки „белата крпа“ е фрлена во северот на Италија. Иако тимот е насочен кон наредната сезона, Стефано Доменикали сепак верува дека Ferrari е конкурентен за уште неколку победи до крајот на сезоната. „Нашата примарна цел до крајот на сезоната е да победиме на што е можно повеќе трки и да освоиме што е можно повеќе поени,“ - напиша Доменикало на официјалната веб страница. „Убеден сум дека можеме да постигнеме добри резултати, но треба да ја погледнеме исто така и состојбата во поредокот. Иако сеуште сме во игра, мораме да признаеме дека ќе биде тешко да се бориме до крајот.“ Во ...
сите 3 | | | веќе видена

Според коментаторот на BBC и поранешен тимски шеф во Ф1, Еди Џордан, тимот на Renault одлучил Бруно Сена да биде замената за Ник Хајдфелд на преостанатите осум трки од сезоната. И покрај тоа што шпекулациите сеуште не се потврдени од тимот на Lotus Renault, тие се поткрепени со изјавите на тимскиот шеф Ерик Булие како и од сопственикот на тимот, Герхард Бергер. „Toj не стана лидер на тимот како што посакувавме. Хајдфелд не успеа да се постави како лидер.“ - изјави тимскиот шеф на Lotus Renault. Сопственикот на тимот изјави: „Не постои сомнеж дека ние очекувавме повеќе од него. Ние сме разочарани.“ 34 годишниот хајдфелд е само 2 поени подобар од помалку искусниот колега, Витали Петров. Русинот ќе остане во тимот до крајот од сезоната. Бруно Сена сеуште нема комплетирано Ф1 викенд како возач од ГН на Абу Даби во 2010, кога Бразилецот возеше за тимот на HRT. Бруно Сена го замени Хајдфелд за време на првата тренинг сесија во Унгарија. Се претпоставува дека внукот на легендарниот Аиртон Сена обезбедил доволно ...
сите 7 | | | веќе видена

Иако FIA сеуште официјално не ја потврди зоната каде што ќе може да се користи претекнувачката зона како и нејзината должина, инженерот на Пастор Малдонадо - Чеви Пујолар на својот Твитер ја откри локацијата на DRS зоната. Зоната за детекција на Спа-Франкошамп ќе биде лоцирана пред влегувањето во вториот свиок - легендарниот „О Руж“, а возачите ќе можат да го активираат DRS системот по излегувањето од „Раидилион“ и со тоа максимално да го искористат рамниот дел од патеката. Претходно, FIA сакаше да постави две DRS зони на Спа, а втората зона евентуално да се наоѓа помеѓу свиоците 15 и 17. Инженерот на Малдонадо ги демантираше информациите за втората DRS зона.
сите 2 | | | веќе видена

Поранешниот светски шампион, Кими Раиконен, откри дека тој очекува Себастијан Фетел да ја одбрани шампионската титула и да ја забележи својата втора шампионска титула. Во 2007, Кими Раиконен и покрај бодовната предност на возачите на McLaren - Луис Хамилтон и Фернандо Алонсо, во последната трка од сезоната успеа да ја освои шампионската титула. „Многу често трката за шампионската титула завршува прерано ако некој возач успее да направи предност уште од самиот старт. Фетел има предност, а со тоа тој би останал на лидерската позиција и кога не би победувал на преостанатите трки.“ - изјави Раиконен за Turun Sanomat. Раиконен ќе наполни 32 години во Октомври, но Финецот не сака да отпише изненадувачко враќање во Ф1. „Не знам. Дури и да го поставите прашањето на 100 различни начини, одговорот сеуште ќе биде ист. Не знам што ќе се случи, а тоа не го знаат ни другите.“ Раиконен не е импресиониран од правилата за сезоната 2011, посебно од претекнувачкото крило (DRS). „Претекнувачкото крило нема никакви допирни точки ...
сите 2 | | | веќе видена

Во досегашниот тек од сезоната, стјуардите на возачите им изрекле вкупно 22 казни а неславниот рекордер е токму Луис Хамилтон. Според статистиката за 2011, Хамилтон е возачот со највеќе изречени казни. Британецот до сега бил казнуван четири пати, од кои два пати за време на ГН на Монако. Но, Хамилтон не е единствениот возач кој успеал да биде казнет повеќепати во текот на една трка. Возачот на Sauber, Камуи Кобајаши заработи две казни за време на ГН на Кина. Најчестата казна во досегашниот тек од сезоната е минувањето низ пит, а во Силверстоун се користеа stop-go казни поради краткиот пит-лејн. Единствениот изречен stop-go надвор од Силверстоун го заработи Себастијан Буеми за време на ГН на Малезија, а причината беше недозволена брзина при минување на пит-лејнот. Изречените казни во досегашниот тек од сезоната: Возач вкупно минување низ пит-лејн Stop-go казна по трка додадено време Хамилтон 4 2 0 2 40 Перез 3 3 0 0 0 Батон 2 2 0 0 0 Малдонадо 2 2 0 0 0 ди Реста 2 2 0 0 0 Баричело 1 1 0 0 0 Зутил 1 1 ...
сите 2 | | | веќе видена

Возачот на Ferrari, Фернандо Алонсо, изјави дека неговиот тим мора да победува на преостанатите трки во сезоната, но Шпанецот додаде дека е потребна и грешка од страна на Фетел за враќање во битката за титулата. Алонсо има негатива од 89 поени во однос на Фетел - тоа се бодови кои се освојуваат со повеќе од три триумфи. Алонсо, охрабрен од камбекот во 2010, верува дека неговиот тим може да го стигне тимот на Red Bull. „Ferrari не смее да учествува во трките, а притоа да не се фокусира на победа. Но, ние сме реални и знаеме дека тоа е тешко. Потребна ни е грешка од страна на Фетел.“ - изјави Алонсо. Алонсо е уверен дека неговиот тим ќе биде посилен во наредната сезона, главно поради промената на техничкиот директор и надградбите на болидот кои донесоа значајно подобрување на болидот. „Секако, можеме да го стигнеме Red Bull. Правилата се променија, издувните дифузери ќе бидат забранети, а со тоа и филозофијата на развивањето на болидот во аеро тунелот.“ - додаде Алонсо. „Забележав поголема желба за успех и ...
сите 2 | | | веќе видена

Тимот на Red Bull е единствениот тим чии болиди успеале да ги завршат сите 11 трки во досегашниот тек од сезоната. Иако тимот на Red Bull имаше чести дефекти со KERS системот, нивните болиди успевале да ги коплетираат 1362-те кругови, или 100% од досегашната должина на трките. И покрај тоа што работите можат да се променат до завршувањето на сезоната, досегашниот резултат на Red Bull е импресивен. Нивните возачи успеале да освојат поени на секоја од 11-те трки. Себастијан Фетел само еднаш беше надвор од подиумот, а неговиот најлош финиш е петтото место. На втората позиција на листата на најиздржливи тимови доаѓа тимот на Force India, кој не успеал да заврши на само три трки, комплетирајќи 96% од целокупната должина на трките, или 1308 кругови. Ferrari е третиот тим, со 1273 кругови и само три откажувања на возачите. Фернандо Алонсо не успеа да ја заврши трката во Канада по контактот со Батон. Маса не ја заврши трката во Шпанија поради проблеми со менувачот а во Монако тој беше надвор од трката по контактот ...
сите 5 | | | веќе видена

Тимскиот шеф на McLaren, Мартин Витмарш, сеуште верува дека неговиот тим може да ги престигне Себастијан Фетел и Red Bull во битката за возачката и конструкторската титула. Фетел моментално има 85 поени предност пред второпласираниот Вебер, а 88 поени разлика со Хамилтон. Поради доминацијата на почетокот од сезоната, Red Bull има предност пред McLaren од 103 поени. Поради тоа, Витмарш цели на победи на преостанатите трки во календарот за да се намали разликата со Red Bull. „Тешко е, но не и невозможно. Тешко е и победувањето на трката, но тоа е единственото нешто што можете да го направите за да ја намалите разликата.“ - изјави Витмарш. „Би сакал 1-2 финиш, но третиот возач на подиумот да не доаѓа од Red Bull. Ние не се откажуваме. Никогаш не сме се откажале од битка, а нема ни сега. Нашата цел е да победуваме на преостанатите трки, а тоа за нас преставува одлиќен предизвик.“ Витмарш признава дека последните победи на McLaren му овозможиле на тимот да замине на одмор во добра форма. „Ако ме прашавте за ...
сите 4 | | | веќе видена

Михаел Шумахер ги демантираше шпекулациите кои велеа дека тој повторно ќе се пензионира по завршувањето на сезоната. На настанот во Штудгарт, Шумахер пред публиката откри дека тој ќе го испочитува тригодишниот договор со тимот на Mercedes, со што неговото учество во сезоната 2012 повеќе не е неизвесно. „Дефинитивно ќе возам и во наредната сезона.“ - изјави Шумахер, но откри дека сеуште не може да открие дали ќе остане во Ф1 и по 2012: „Треба да почекаме и да видиме како ќе се развиваат работите.“ Шумахер откри дека неговиот тим нема да може да се бори за титулата ни во наредната сезона, бидејќи на тимот му е потребно време. „Би било премногу оптимистично доколку некој мисли дека ние можеме да се бориме за титулата во наредната сезона. Во моментов, ние сме далеку од борбата.“ - изјави Шумахер.
сите 8 | | | веќе видена

Лидерот во генералниот пласман, Кејси Стонер, го зголеми своето водство на 32 поени откако тој триумфираше на ГН на Чешка, која се возеше на Брно. Австралијанецот го превзеде водството откако неговиот тимски колега Дани Педроса падна од својот мотоцикл на четвртиот свиок во третиот круг. Хорхе Лоренцо водеше битка за втората позиција заедно со тимскиот колега на Стонер - Андреа Довициозо и Марко Симончели. Лоренцо беше единствениот возач од водечките кој се одлучи да ја користи помеката компонента на Bridgestone. Поради тоа, Лоренцо во 11 круг беше престигнат од Довициозо и Симончели, а за негова среќа, зад него се најде неговиот тимски колега Бен Спиз кој не ја нападна неговата позиција. Дуото на Yamaha завршија на четвртата и петтата позиција. Валентино Роси стартуваше од шестата позиција, но тој успеа да го престигне својот колега Ники хејден. Поголемиот дел од трката Валентино Роси го помина во одбрана на својата позиција од Алваро Баутиста, а нападите на Баутиста завршија со излетување на свиокот 14. ...
сите 7 | | | веќе видена

Тимскиот шеф на Red Bull, Кристијан Хорнер, откри дека тој е изненаден од својот помлад возач и од тоа како тој се справува со притисокот. „Тој е импресивен кога е ставен под притисок. За пример земете го Монако. Тој ги задржа болидите на Алонсо и Батон зад него со пневматици кои веќе одамна беа истрошени.“ - изјави Хорнер. Првата половина од сезоната за Фетел е неверојатна: тој освои поени на сите трки, а само еднаш бил надвор од подиум. Фетел најави дека тој ќе се бори за победа и на останатите трки од сезоната. „Тој влегува со исти амбиции на секоја трка. Фетел сака да освојува, бидејќи тој сеуште е гладен за успеси.“ „Но, тој во истовреме вози доста разумно, и знае да процени кога нема шанси за победа. Тогаш најбитно за него е да собере што е можно повеќе поени. Секако, првичниот план пред секоја трка е да триумфира.“ - додаде Хорнер.
сите 3 | | | веќе видена

next