Питстоп

И покрај негативниот публицитет кој оваа сезона го зафати Луис Хамилтон по неколкуте инциденти, Британецот на денешната прес конференција во пресрет на Ф1 викендот изјави дека работи на избегнувањето на инцидентите и не потклекнува пред злите јазици. Последниот и најактуелен во кој шампионот од 2008 беше вклучен беше оној со неговиот конкурент од шампионската година, а истиот е сеуште присутен во разговорите во Ф1 падокот. Како и да е, Хамилтон не се предава и не потклекнува под притисокот, додавајќи дека се обидува да ги избегне инцидентите на патеката. „Од секогаш сум се обидувал да ги избегнам, но оваа сезона постојано бев во незавидна позиција,“ - објасни Хамилтон. „Го давам најдоброто од себе и ќе продолжам во ист стил бидејќи никогаш нема да се предадам. Очигледно, сакам да победувам и да постигнувам успеси, но она што е најважно е дека сеуште растам и учам. Сепак и покрај тоа, јас сум сеуште на врвот и не се кријам од камерите и новинарите, бидејќи сум подготвен да пружам нова битка.“ Во ...
| | веќе видена

Брзите стартови на возачите на Ferrari, особено Фернандо Алонсо на последните неколку трки, ги сврте погледите на Red Bull и Адријан Њуи кон црвениот болид. Според шпекулациите на француските медиуми, стариот лисец се обидува да ја дознае тајната на Италијанците за добрите стартови на последните неколку трки, со цел применување на тајниот систем во новиот болид за 2012. Неколку пати оваа сезона Фернандо Алонсо, но исто така и Фелипе Маса успеваа да ги „прелетаат“ своите противници на стартот на трката. Иако првичните сомнежи беа насочени кон екстремно доброподготвениот KERS систем, Марк Вебер на последните неколку трки забележал како возачите на Ferrari, пред се Фернандо Алонсо, ја менуваат положбата на рацете по само неколку метри од стартот. Според шпекулациите, назначувањето на Пет Фрај на повисока функција во тимот дава резултати. Се шпекулира дека токму Британецот го „донесол“ овој систем за стартување од McLaren, тимот каде што претходно работеше. Идејата која што очигледно е имплементирана во ...
| | веќе видена

Еден од можеби најзаслужните за златната ера на Ferrari со Михаел Шумахер е токму Јужно Африканецот, кој според многу шпекулации се враќа во таборот на црвените од Маранело. За неговиот кам-бек во Ferrari јавуваат поранешниот тимски менаџер Жоан Виладелпрат, како и кореспондентот на шпанскиот AS, Мануел Франко. Веќе подолго време се подгреваа шпекулациите за враќање на Рори Брн во Ferrari, под раководство на новиот технички директор, Пет Фрај. Откако Италијанците ја отпишаа оваа и се насочија кон следната сезона, многумина најавија дека структурните промени во тимот ќе продолжат, а како најзвучно име во техничкиот дел од тимот се очекува да биде токму поранешниот дизајнер кој замина од тимот во 2006 година, препуштајќи му го местото на Алдо Коста. „Рори Брн, мозокот зад успехот на Шумахер во неговата ера, одлучи да се врати во тимот на Ferrari под водство на новиот технички директор, Пет Фрај,“ - изјави Виладелпрат. Јужно Африканецот работеше како консултант на FIA во техничката регулатива, откако во 2006 ...
| | веќе видена

Дани Педроса успеа да им донесе радост на Јапонците од Honda, славејќи на нивната домашна трка на патеката Мотеѓи. Шпанецот успеа да финишира пред Хорхе Лоренцо и Кејси Стонер, кој успеа да го задржи водството во генералниот пласман пред минатогодишниот шампион. Среќата беше на страната на Педроса, откако Шпанецот успеа да ги искористи неколкуте инциденти на трката. Валентино Роси беше „жртвата“ на еден од инцидентите на трката, откако заврши во чакалот по контактот со неговиот поранешен тимски колега и лут ривал, Хорхе Лоренцо на свиокот број два. За да „малерот“ на Роси биде поголем, со себе го „собра“ и својот моментален тимски колега, кој сепак успеа да се извлече и да остане во игра. Стонер во продолжение од трката успеа да ја одржи разликата, но подоцнежното сопирање во свиокот број единаесет значеше мала прошетка на Австралијанецот низ чакалот, со што падна на седмата позиција. Таквата ситуација ја искористи Довициозо, кој успеа претходно да го претекне Педроса и да стигне до лидерската позиција. ...
| | веќе видена

Домашната победа на Огие во Франција ја стесни битката помеѓу него и својот далеку поуспешен сонародник, Себастијан Лоеб. Помладиот Французин славеше во својата татковина со што ја намали разликата помеѓу него и Лоеб на три поени на само две релија до крајот на сезоната. Иако Себастијан Лоеб водеше на првите две етапи од релито во земјата на триколорите, седумкратниот светски шампион мораше да се откаже поради проблеми со моторот. Така, Огие остана во битка со Питер Солберг и неверојатниот Дани Сордо. Битката се водеше од етапа до етапа, но поради дупнувањето на пневматикот на Солберг, Норвежанецот мораше да се „спушти“ на третото место и да заостане во битката која во продолжение и до самиот крај се водеше помеѓу Огие и Сордо. До крајот на релито, разликата помеѓу нив двајца постојано беше под десетина секунди, а Сордо на неколку пати успеа да му се приближи на Огие на четири секунди. Сепак младиот Французин успеа до крајот на релито да ја одржи разликата во однос на Шпанецот и финишираше со предност од ...
сите 3 | | | веќе видена

Повторно, првиот фаворит за победа на Сузука следниот викенд е Red Bull и Фетел, но Џенсон Батон ги предупредува своите ривали да не го отпишуваат него и неговиот тим. Британецот е единствениот претедент за титулата покрај Фетел, откако Германецот им ги скрати надежите на сите останати на претходната трка во Сингапур. Фетел и Red Bull целат на три од три на Сузука, откако на последните две трки во земјата на изгрејсонцето се искачија на највисокото место на подиумот. Иако веќе сите го гледаат Фетел повторно со највредниот пехар од Јапонија, Батон ги предупредува сите дека тој и неговиот тим се сеуште во игра. „На претходните трки покажавме дека сме доволно брзи да им се спротиставиме на Red Bull,“ - започна Батон. „На хартија, Сузука е патека која повеќе им одговара на Red Bull, но мислам дека никој не треба да го потценува нашиот болид. Тоа го покажавме и на Спа, каде што нашиот болид добро се држеше на брзите свиоци. Ја подобривме максималната брзина, подобри сме на квалификациите и поради тоа патуваме ...
| | веќе видена

Тимот на Mercedes ги потврди шпекулациите околу ангажманот на поранешниот технички директор на Ferrari, Алдо Коста, кој повторно ќе има прилика да работи со поранешниот колега, Рос Браун. Mercedes го потврди и ангажирањето на неодамна-отпуштениот Џоф Вилис од HRT, кој во 2006 беше вработен во Ф1 тимот на Honda - тим од кој подоцна се формираше Mercedes GP. Џоф Вилис од наредниот месец ќе биде новиот директор на технологија во Mercedes. Новите „засилувања“ во тимот ќе работат за поранешниот тимски шеф на Renault и сегашен технички директор, Боб Бел. „Алдо Коста ќе биде одговорен за дизајн и развој, а Џоф Вилис ќе биде шеф на аеродинамика, динамика на возило, системи за контрола и симулација на функции.“ - гласеше соопштението од тимот. Рос Браун додаде: „Градењето на победнички тим е голем предизвик за нас, а ние работиме на подобрување на нашиот стандард и компетативност како што тоа треба да наликува за еден фабрички тим на Mercedes-Benz.“
| | веќе видена

Луис Хамилтон и неговото возење дефинитвно ќе биде темата која Ф1 возачите ќе ја дискутираат на состанокот кој ќе се одржи во Јапонија, откако неколку возачи - поранешни и актуелни, го критикуваа возењето на Британецот. Последниот инцидент на Хамилтон се случи минатиот викенд кога тој имаше контакт со Фелипе Маса во неговиот обид да го претекне. Пред тоа, за време на квалификациите, Хамилтон повторно ги постави двата болиди во опасност од меѓусебен контакт при обидот да обезбеди подобра позиција за возење. „Тој не го користи мозокот. Дури ни на квалификациите. Тој повторно направи инцидент, но тој не го разбира тоа. Хамилтон ме постави во непријатна ситуација неколку пати во текот на сезоната.“ - изјави Фелипе Маса. Во меѓувреме, Сер Џеки Стјуарт посочи дека тој е изненаден зошто Хамилтон е учесник во толку многу инциденти оваа сезона. „Јас сум замислен, бидејќи Хамилтон е одличен возач и тој има голем талент. Тој повторно беше учесник во инцидент на патеката, и мислам дека тој треба да размисли за своите ...
| | веќе видена

Сопственикот на Red Bull и Toro Rosso, Дитрих Матешиц, откри дека неговите Ф1 тимови не се на продажба, иако тој не ја исклучува можноста за влегување на косопственик во Toro Rosso. Шпекулациите велеа дека Toro Rosso ќе биде продаден на нафтената компанија IPIC од Абу Даби, но и покрај тоа што нејзиниот бренд CEPSA се најде на болидите на Toro Rosso, Матешиц вели дека не постојат планови за продажба на италијанскиот тим. „Не, тимот не е на продажба. Партнерства можат да се земат во предвид, доколку се работи за вистинскиот партнер.“ - изјави Матешиц. Додека сениорскиот тим на Red Bull се наоѓа на обезбедување на новата двојна титула за тимот, Матешиц посочи дека тој нема намера да продава акции од тимовите, но додаде: „Тешко е да се предвиди што ќе се случи, но одлуката би зависела од политиката, влијанието на акционерите во Ф1 и многу други фактори.“ Матешиц сепак ја отфрла можноста за влез на генерален спонзор во тимот, како што „Водафон“ е кај тимот на McLaren, бидејќи е тешко да се најде бренд кој би ...
| | веќе видена

Луис Хамилтон верува дека неговиот тимски колега, Џенсон Батон, се покажал во подобро светло отколку тој во овогодинешната сезона. Хамилтон извозе сезона во која имаше падови и издигнувања, тој победи на две трки во сезоната, но истотака беше и вклучен во многубројни инциденти на патеката - инциденти кои го оддалечија од битката за шампионската титула. Батон истотака победи на две трки во сезоната, но тој има 17 поени повеќе од Хамилтон, и е единствениот возач кој има математички шанси да му ја одземе втората титула на Фетел. „Јас треба да се приземјам и да се обидам да ги подобрам резултати од последните четири трки. Џенсон заврши фантастична работа. Чуствувам дека тој е подобриот возач од нас двајца во текот на сезоната. Дури и да забележам добри резултати на следните пет трки, тоа нема да промени многу. Батон беше константен во текот на целата сезона.“ - изјави Хамилтон за Reuters. Луис Хамилтон додаде дека тој повеќе не размислува за малата расправија со Фелипе Маса по завршувањето на трката во Сингапур. ...
сите 3 | | | веќе видена

Нико Розберг откри дека тој би бил среќен доколку го задржи седумкратниот светски шампион за свој тимски колега и по завршувањето на сезоната 2012. Според коментарите на Розберг, тој има намера да го продолжи престојот во Mercedes и откако ќе заврши неговиот актуелен договор. Розберг смета дека Шумахер треба да го стори истото. „Дефинитивно сакам да остане во тимот и во 2013. Одлуката е негова, но тимот ќе има голема корист доколку тој го продолжи престојот.“ - изјави Розберг. 42 годишниот Шумахер беше запрашан во Сингапур за евентуалното продолжување на договорот и за 2013, при што тој одговори: „Наредната година ќе донесам одлука“. Мотоспорт директорот на Mercedes, Норберт Хауг, го дели мислењето со Розберг, и се надева дека Шумахер ќе остане во тимот. „Ние сме задоволни од нашата возачка постава. Сакаме да се искачиме едно ниво погоре со возачите кои ги имаме.“ - додаде Хауг.
сите 3 | | | веќе видена

Себастијан Фетел изјави дека тој имал контрола над ситуацијата и не дозволил изненадување од Батон, иако Британецот до крајот на трката драматично ја намали разликата. Денешниот победник беше на лидерската позиција од почетокот до крајот, но Џенсон Батон во финалните мигови успеа да стигне до само 1.7 секунди негатива во однос на Фетел. Фетел додаде дека тој сепак имал контрола над ситуацијата. „До крајот на трката, престигнував неколку групи од болиди. Разликата не беше голема, но имав контрола над ситуацијата. Болидот денеска беше одличен. Денес направивме одличен резултат. Јас ја сакам оваа патека, мислам дека ова е најдолгата трка.“ - изјави Фетел. „За одлучување на шампионатот, мислам дека ќе имаме уште една шанса на наредната трка.“ За Фетел да ја забележи втората титула потребен му е само еден поен, а за истото да го стори Батон потребно е тој да победи на сите преостанати трки, а Фетел да не освои ниту еден поен. „Можам да го сторам тоа. Со изминатите трки во сезоната, мислам дека нема да биде ...
сите 20 | | | веќе видена

Марк Вебер изјави дека е неопходно тој да ги подобри своите стартови на трките, откако тој и денес успеа да ја загуби стартната втора позиција, а на крајот заврши една позиција подолу. Вебер имаше слаб старт на трката, каде што тој падна до четвртата позиција. Ова е само еден во серијата лоши стартови на Вебер, откако претходно слични проблеми имаше и на Спа каде изгуби пет позиции. Вебер е уверен дека лошиот старт е причината за изгубеното второ место. „За жал, премногу пати во сезоната јас се наоѓам во позиција да ги враќам загубените позиции. Не можам да стартувам како што го правев тоа минатата сезона, па треба да поработам на тоа. Треба повеќе да се фокусирам, бидејќи ова веќе станува фрустрирачки, а доста тешко е да ги повратите изгубените позиции. Денес, изгубив една позиција, а Батон имаше одличен старт. Имавме добра битка со Батон, иако јас до крајот не успеав да ја вратам позицијата.“ - изјави Вебер. Откако Вебер му честиташе на Фетел, тој додаде дека е задоволен со финишот на подиум. „Фетел ја ...
сите 2 | | | веќе видена

Иако му се доближи на 1,7 секунди до крајот на трката, Џенсон Батон потенцираше дека Себастијан Фетел бил недостижен на денешната трка. Британецот остана единствениот возачот во поредокот кој сеуште има математички шанси за титулата, откако денес сите беа отпишани од победата на Фетел. Безбедносното возило му помогна на Батон да му се доближи на Фетел, но подоцна метежот на патеката, а и рутинираноста на актуелниот шампион не дозволија славје на Батон и McLaren на марината во Сингапур. „Ова беше максимумот бидејќи јас го дадов најдоброто од себе, особено при крајот на трката,“ - истакна Батон. „Но болидот не беше доволно брз за да му се спротистави на оној на Фетел. Сепак ме радува денешниот перформанс и се надевам дека наредната трка ќе можеме да достигнеме нешто повисоко.“ Батон во продолжение револтирано прокоментира за заостанатите болиди кои му одземале драгоцено време. „Јас ја разбирам битката за подобра позиција на секого, но оние кои се на опашката треба да им отстапат простор на оние кои се борат ...
сите 21 | | | веќе видена

Супериорната победа на Себастијан Фетел во Сингапур ги отпиша Алонсо, Вебер и Хамилтон од битката за титулата, но Германецот ќе треба да се „позанимава“ и со Џенсон Батон на наредните трки, откако Британецот заврши како втор на денешната трка. Битката за титулата продолжува и на наредната трка во Јапонија, откако Џенсон Батон успеа да заврши зад Германецот со што обезбеди математички шанси за титулата и на наредните пет трки. Германецот постојано ја имаше контролата над трката, водејќи уште од самиот старт, а единствената закана за осигурување на победата беше откако на патеката излезе безбедносното возило. Во продожение, Фетел извозе рутинирано и не дозволи победата да му избега од раце. Батон до крајот на трката успеа да му се доближи само на 1,7 секунди, додека неговиот тимски колега кој заврши како трет заостана нешто помалку од 30 секунди. Како четврти заврши Фернандо Алонсо, додека Хамилтон кој повторно заработи поминување низ боксовите поради инцидентот со Фелипе Маса заврши како петти. Хамилтон ја ...
сите 23 | | | веќе видена

Марк Вебер изјави дека тој е задоволен од денешните квалификации, но истотака тој откри дека очекува покомпетентно издание за време на утрешната трка. Вебер беше најбрзиот возач на третиот слободен тренинг, но на квалификациите тој успеа да постави само четврто најбрзо време. Во последните мигови од квалификациите, тој успеа да го подобри своето време и да се избори за старт пред двата болида на McLaren. „Јас сум задоволен од резултатот. Оваа трка за мене е доста предизвикувачка. Секогаш за време на трката сум бил подобар отколку на квалификациите. Фетел беше најбрзиот од сите нас, и мислам дека заврши одлична работа.“ - изјави Вебер. Според Вебер, 1-2 завршницата на квалификациите е одлична за неговиот тим. „Фетел многу ретко прави грешки, а мислам дека тој погледна во моите податоци и увиде дека јас сум побрз на неколку свиоци. Но, тој е брз низ целиот круг, а тоа е тешко да се постигне. Можеби на еден свиок ќе направите предност, а потоа на следниот ќе ја изгубите. Јас сум задоволен од резултатот. Двата ...
сите 31 | | | веќе видена

Михаел Шумахер се надева дека штедењето на пневматиците за време на последната квалификациска сесија ќе се исплати на утрешната трка. Германецот се одлучи да не ги користи супер-меките пневматици и да ги зачува за утрешната трка. Истото го сторија и болидите на Force India. „Ова беше тактичка квалификациска сесија, во која ние одлучивме да не настапиме на К3 за да ги зачуваме пневматиците. Во теорија, тоа би требало да се исплати за време на трката, па така ова е ризик кој вреди да се превземе.“ - изјави Шумахер. „Како што знаеме од минатото, во Сингапур многу често може да дојде до инциденти, а јас таму ја гледам мојата шанса. Истотака се надевам дека Себастијан Фетел утре ќе ја забележи својата втора шампионска титула.“ - додаде Шумахер.
| | веќе видена

Единаесеттата пол позиција оваа сезона во превод значи еден чекор поблиску до освојувањето на втората шампионска титула уште на утрешната трка на марината во Сингапур. Германецот на официјалната прес конференција изјави дека ова биле перфектни квалификации за него, додавајќи дека можел уште подобро. Актуелниот шампион заврши пред својот тимски колега, со кого заедно ги имаат освоено сите пол позиции оваа сезона. „При мојот последен летечки круг имав проблеми на свиокот број 10, па поради тоа во продолжение се одлучив на посигурно за да не го оштетам болидот,“ - изјави пол позиционерот во пресрет на утрешната трка. „Среќен сум со мојот круг за пол позицијата, но можев уште подобро. Се на се, ова беше многу добра квалификациска сесија за мене.“ „Ги научивме грешките од квалификациите од ланската сезона и резултатот е очигледен. Добро е што и јас и Марк го имаме првиот стартен ред, па сега насочени сме на утрешната трка.“ Со денешната пол позиција, Фетел успеа да се израмни со Најџел Мансел по бројот на пол ...
сите 34 | | | веќе видена

Себастијан Фетел не се наклонува многу на петочниот перформанс, откако успеа да стигне до првата позиција на вториот и воедно најбрз петочен тренинг. Германецот очекува тесна битка со неговите ривали, потенцирајќи на опасноста од црвените од Маранело. Иако успеа да заврши пред Фернандо Алонсо и Луис Хамилтон, актуелниот шампион кој ја има својата прва меч топка во Сингапур, не верува дека ја има предноста пред најблиските конкуренти. „Не би рекол дека имам предност, бидејќи како што стојат работите, ќе биде многу тесно во продолжението од викендот,“ - беа првите зборови на Фетел по вториот тренинг. „Одиме чекор по чекор, односно третиот тренинг, квалификациите па на крајот трката. Болидот е во ред, но она што ни преостанува е да видиме до каде се другите и да ја завршиме нашата домашна работа оваа вечер.“ „Мислам дека имаме простор за напредок и ќе се обидеме тоа да го искористиме вечерва.“ Запрашан кои би биле неговите најблиски ривали викендов, Фетел одговори: „Искрено, не знам, но Ferrari изгледа како ...
сите 21 | | | веќе видена

Себастијан Фетел направи добар старт на викендот откако тој постави најбрзо време на вториот слободен тренинг во Сингапур, трка која што може да го круниса како старо-новиот шампион. Времињата почнаа драстично да паѓаат во втората половина од сесијата откако возачите започнаa со употреба на супер-меките пневматици. Фелипе Маса беше првиот возач кој постави најдобро време со супер-меките пневматици, но 10 минути подоцна неговиот тимски колега постави за 0.6 секунди подобро време. Тимо Глок се погрижи првиот круг на Себастијан Фетел со супер-меките пневматици да не заврши со најбрзо време, а во вториот обид Фетел постави време од 1м46.374с, 0.201 секунда подобро од времето на Алонсо. Луис Хамилтон го постави третото најбрзо време, а неговиот тимски колега, Џенсон Батон, прерано ја заврши сесијата откако тој се изврте со својот болид. Иако тој не заврши во бариерите, тој не успеа да се врати на патеката. На крајот, Батон заврши на 10 позиција. Фелипе Маса до крајот на сесијата успеа да го поправи своето време и ...
сите 20 | | | веќе видена

next