Питстоп

Џенсон Батон стигна до својот прв подиум оваа сезона, признавајќи дека бил збунет од стратегијата која што тимот ја подготвил. Британецот додаде дека бил вчудоневиден откако последниот сет на тврди пневматици издржал 19 круга. „Ова беше многу збунувачка трка, бидејќи постојано се обидував да ја разберам стратегијата со повеќе влегувања во пит и дали истата ќе ни биде од корист,“ - објасни Батон. „Беше многу незгодно, но на крај вредеше.“ Во продолжение додаде: „Во последниот дел од трката, возев на тврдата компонента и тогаш болидот вистински оживеа. Имав одличен контакт со подлогата и мислам дека на болидот токму таа компонента најмногу му одговара.“ „Секој возач сака да притиска кога се наоѓа во улога на напаѓач, дури иако од тимот му сугерираат на внимава на пневматиците. Сепак, на крајот добро е да се освојат 18 поени со толку мал заостаток зад Фетел и неговиот неверојатен болид.“ Батон исто така верува дека неговиот MP4-26 може да го предизвика RB7 на трката во Кина, која следи веќе наредниот викенд. ...
сите 2 | | | веќе видена

Возачот на McLaren и неговиот поранешен тимски колега, заработија казни од 20 секунди поради дуелот во кој се најдоа при крајот на трката. Се чини дека подебелиот крај од овие казни го извлече Хамилтон, кој од седмата позиција „падна“ на осмата, додека Шпанецот остана на шестата позиција. По трката, стујардите им „доделија“ казна на Хамилтон и Алонсо од 20 секунди. Британецот доби казна бидејќи го сменил правецот на движење при нападот од Алонсо повеќе од еднаш, додека Шпанецот доби 20 секунди поради забивањето во задниот дел од болидот на Хамилтон. Така, Хамилтон падна на осмата позиција, а на седмо место на крајот заврши Кобајаши, додека казната која што Алонсо ја доби не влијаеше на неговиот крајен пласман.
сите 24 | | | веќе видена

Иако имаше можност да стигне до третата позиција, Фернандо Алонсо по трката изјави дека е среќен по денешната трка. Шпанецот стартуваше како петти, но неговата брзина беше далеку поконкурентна од онаа вчерашната на квалификациите. Алонсо имаше можност да се искачи и на подиумот, но во обидот да го претекне Хамилтон се заби во неговиот десен заден пневматик и го оштети предното крило и поради тоа мораше уште еднаш да ги посети механичарите. „Задоволен сум од трката и од брзината, но не и од резултатот, бидејќи конечно бевме компетитивни и можевме да се бориме тркало до тркало со конкурентите,“ - истакна Шпанецот. „Ова ќе биде голема мотивација за нас за претстојната трка во Кина. Немавме среќа денес, бидејќи доколку моето задно поместувачко крило работеше онака како што требаше, лесно ќе го поминев Хамилтон.“ „Тој добро се бранеше и јас несреќно го удрив при што морав уште еднаш да застанам во пит. Тоа ме оневоможи да стигнам до подиум. Се надевам дека друг пат ќе имам повеќе среќа. Но мора да напоменам ...
сите 3 | | | веќе видена

Четврта победа по ред за Фетел, но втора едно по друго во новата сезона. Германецот премногу лесно стигна до победата на втората трка од оваа сезона и се оддалечи на 24 поени пред второпласираниот Џенсон Батон. „Како прво, треба да уживаме во оваа победа, а од утре да се обидеме да го префрлиме овој моментум и на наредната трка,“ - беа првите зборови на Фетел на прес конференцијата по трката. „Две трки, два од два. Перфектно! Не можевме да имаме подобар старт, но има уште многу од сезоната. Уште многу поени чекаат на освојување, но треба да ги задржиме нозете на земја.“ „Работите одат многу добро за нас и мислам дека ова е награда за напорната работа. Од утре започнуваме да се подготвуваме за Кина и ќе видиме како ќе стојат таму работите.“ Фетел не се согласи дека стигнал лесно до победата, бидејќи имал проблеми во текот на трката, пред се со KERS системот. „Не одеше се според планот. KERS системот ни откажа и тоа е проблем кој ќе треба да го поправиме,“ - продолжи актуелниот светски шампион. „Доколку ...
сите 33 | | | веќе видена

Ниту „тркачката“ патека и долгите правци не им помогнаа на конкурентите. Себастијан Фетел славеше на втората трка од овогодинешниот календар, задржувајќи го максималниот учинок и на трка, покрај двете пол позиции досега. Како втор заврши Џенсон Батон, додека на подиумот се искачи и Ник Хајдфелд. Себастијан Фетел во ниту еден момент не беше загрозен од конкурентите, кои постојано се менуваа на втората позиција. Најпрвин Хајдфелд, па Хамилтон, а на крајот и Џенсон Батон. Дождот се појави само со неколку капки, но и покрај тоа следевме одлична трка, со многу претекнувања и многу пресврти. Да започнеме круг по круг... Круг 1: Фетел успешно стартуваше од десната страна на патеката, но импресивен старт имаше Ник Хајдфелд кој од шестата позиција успеа да стигне зад Германецот. Зад постариот Германец следеа Хамилтон, Батон, Петров, Маса и Алонсо. Вебер падна на деветтата позиција по проблемите при стартот. Круг 6: Маса успеа да го претекне Петров, а кон крајот на кругот истото го стори и Фернандо Алонсо, откако ...
сите 36 | | | веќе видена

Првата стартна позиција од која што утре Фетел ќе стартува е преместена од левата на десната страна, по барање на возачите. Според информациите кои што ги откри британскиот Autosport, поради таложењето на пневматиците на левата страна од патека, пол позицијата е преместена на десната страна. Имено, првиот свиок е благ десен, а линијата на возење најчесто се наоѓа на левата страна од стартната рамнина. Сепак, по барање на возачите поради големата количина на отпадоци од пневматиците на левата страна каде што се наоѓа возната линија, најдобрата стартна позиција е преместена на другата страна, со цел да се избегнат проблемите за пол позиционерот при стартот. Чарли Вајтинг, директорот на трките ја потврди ваквата одлука, а за промената коментар имаше и Себастијан Фетел, кој сепак преферира да стартува на чистата страна од патеката. „Подобро е да се биде на чистата страна, бидејќи најверојатно пол позицијата ќе ја смени страната, но ќе видиме како ќе биде утре.“ - прокоментира Фетел. Дали чистата страна ќе ...
| | веќе видена

Шумахер не се „помрдна“ од онаа позиија од која стартуваше во Австралија, а за таквиот пласман го обвини претекнувачкото крило и проблемот со него. Повторно, Розберг беше возачот на Mercedes кој успеа да се пласира во најдобрата десетка, иако Шумахер најавуваше дека перформансот на W02 е далеку подобар во однос на Мелбурн. „Имавме проблеми со DRS системот и неговата активација и тоа ми попречи при мојот последен круг во втората квалификациска сесија,“ - образложи Германецот. „Тогаш, болидот стана тежок за возење и навистина тоа е голема штета бидејќи претходно функционираше перфектно.“ „Секако, со задното претекнувачко крило болидот одлично се однесуваше и нормално беше да го користиме. Јас сеуште стојам на тоа дека направивме голем чекор напред, благодарение на момците од фабриката кои одработија фантастична работа.“ Шумахер сепак не е песимист и се надева дека утрешниот ден ќе биде далеку подобар и среќата ќе биде на негова страна. „Она што ни преостана е да се фокусираме на утрешниот ден, бидејќи Сепанг ...
| | веќе видена

Откако повеќе од очигледно е дека Red Bull ја има предноста во однос на конкурентите поради предното флексибилно крило, Италијанците од Ferrari oткрија дека ги засукале ракавите и работат на имплементирање на таквото решение. Разликата на Фетел во однос на Алонсо изнесува цела една секунда, што јасно покажува дека Red Bull, а и McLaren се далеку пред тимот од Маранело. Многу тимови најавија имплементирање на „флексибилноста“ на предниот дел од болидот, но исто така и Алдо Коста, техничкиот директор на Италијанците откри дека и неговиот тим работи на таквиот чекор. „Длабоко го анализираме тој дел од болидот и работиме на „флексибилно“ крило.“ - откри Италијанецот. Рос Браун вчера откри дека многу тимови работат на таквиот концепт, покрај Mercedes, но исто така додаде дека нормално е тимовите да го копираат таквото решение бидејќи очигледно е дека тоа ја прави разликата. Тимскиот шеф на Mercedes исто така верува дека предното крило на Red Bull е тестирано најмногу од страна на FIA, но Red Bull го користи ...
сите 2 | | | веќе видена

Фернандо Алонсо изјави дека неговиот тим мора да напредува, ако тие сакаат наскоро да забележат победа. Шпанецот заврши на четвртата позиција на отварањето на сезоната, а денес на квалификациите заврши со цела секунда послабо време од Себастијан Фетел. Алонсо признава дека болидот на Ferrari едноставно не е доволно брз во моментов. „Гумите се исти за секого, затоа мислам дека гумите не се проблемот. Болидот не е доволно брз.“ - изјави Алонсо. „Денес, аеродинамиката претставува 90% од перформансот на болидот, па затоа мислам дека во тоа поле треба подобрување. Тоа е местото каде што ривалите завршиле подобра работа од нас во моментов.“ „Не бевме доволно брзи во Австралија, и тука не сме брзи, а трката во Кина е за 5 дена - каде што мислам дека ситуацијата за нас ќе остане иста. Болидот е таков каков што е, најбитната работа за нас во моментов е да собереме што е можно повеќе поени.“ - додаде Алонсо. И покрај моменталните проблеми на тимот, двократниот светски шампион останува оптимист за освојувањето на ...
сите 4 | | | веќе видена

Џенсон Батон е уверен дека McLaren има шанси да ја добие битката на утрешната трка со тимот на Red Bull, откако двата тима имаа доста тесни квалификации. Себастијан Фетел во последен момент ја одзеде пол позицијата од Луис Хамилтон, а Џенсон Батон заврши на четвртата позиција, зад Марк Вебер. „Не знам какво ќе биде времето. Два дена се воздржа од врнење, па ако и утре не очекува сува патека, ќе можеме да се натпреваруваме со Red Bull. Мојот старт и стартот на Хамилтон во Австралија не беше идеален. Се надевам дека овде ќе имаме добар старт пред свиокот 1. Нашиот KERS може да ни помогне.“ - изјави Батон. Иако Батон постави најбрзо време во Q2, тој во последната сесија ги оштети своите гуми во првите два сектора, и не постави идеално време на крајот од квалификациите. „Посакувам Q2 да беше Q3, но не е. Во Q3 имав поголемо подуправување. Балансот на болидот беше добар, но гумите ми беа многу оштетени пред последниот сектор. Утре стартувам од четвртата позиција, но мислам дека утре ќе биде поблиску до ...
сите 39 | | | веќе видена

Успеа да го разочара Хамилтон, а во исто време и да обезбеди 100% учинок на квалификациите. Себастијан Фетел на прес конференцијата по квалификациите изјави дека успеал да стигне до втората пол позиција во сезоната благодарение на KERS системот. Според Германецот, овие квалификации биле далеку потешки од оние во Мелбурн и додаде дека доколку не го користеле KERS системот, тој и Марк Вебер немале да бидат меѓу првите три стартни места. „Среќен сум од однесувањето на болидот, бидејќи вчерашниот перформанс не беше онака како што посакував,“ - истакна пол позиционерот. „Сепак знам каков болид возам и постојано верував дека можеме до пол позицијата.“ „Минатиот пат бевме критикувани поради тоа што не го користевме KERS системот, но овде допатувавме со решени проблеми. Мислам дека доколку не го користевме, и јас и Вебер немаше да бидеме на овие позиции на кои што сега се наоѓаме. Ова е големо постигнување за нас и честитки до момците во фабриката кои добро ја завршија работата.“ Актуелниот шампион сепак ...
сите 3 | | | веќе видена

Два од два за Фетел на квалификациите! Германецот успеа во последен момент да го симне Хамилтон од пол позицијата, со време побрзо за скоро една десетинка. Зад Британецот ќе стартува Марк Вебер, додека друштво на Австралијанецот ќе му прави Џенсон Батон од вториот ред. Она што се наговестуваше на тренинзите се оствари и денес на квалификациите. McLaren предводен од Хамилтон и Батон беа најблиските ривали на „биковите“, а првата пол позиција за Хамилтон „избега“ во последните метри. Повторно разочарување од Ferrari, бидејќи Алонсо кој утре ќе стартува од петтата позиција заостана скоро една секунда во однос на Фетел, додека Маса кој ќе стартува зад него од седмата позиција заостана неверојатни 1,4 секунди. Заедно со Алонсо од третиот ред ќе стартува Петров, додека до Маса ќе се најде Петров. Розберг и Кобајаши ја пополнија најдобрата десетка, а Шумахер исто како во Австралија ќе стартува од единаесеттата позиција. Вреди да се напомене дека сите возачи го поминаа условот од 107% од времето на Фетел. ...
сите 48 | | | веќе видена

Луис Хамилтон го прекина 100% учинок на Марк Вебер и Red Bull на тренинзите, поставувајќи најдобро време на последниот тренинг пред квалификациите. Марк Вебер се најде зад него со заостанување речиси од три десетинки, додека Џенсон Батон заврши на третата позиција. Хамилтон го постави своето најдобро време на четири минути при крајот, користејќи ја меката компонента. Како четврти заврши Ник Хајдфелд, а зад него Фетел кој наиде на метеж на последниот круг кога се обиде да го собори времето на Хамилтон. Фернандо Алонсо заврши како шестти, додека Фелипе Маса на две позиции поназад. Возачите на Mercedes предводени од Шумахер завршија на десеттото и единаесеттото место. Резултати од третиот тренинг: Поз Возач Тим Време Разлика Кругови 1. Хамилтон McLaren-Mercedes 1м36.340с 11 2. Вебер Red Bull-Renault 1м36.630с + 0.290с 16 3. Батон McLaren-Mercedes 1м36.762с + 0.422с 14 4. Хајдфелд Renault 1м37.115с + 0.775с 17 5. Фетел Red Bull-Renault 1м37.175с + ...
сите 46 | | | веќе видена

По петочните тренинзи на кои што Шумахер заврши како трети и петти, седумкратниот светски шампион го пофали перформансот на W02, додавајќи дека полека се приближува до брзината која што ја имале во текот на зимските тестирања. „Имавме одличен прв ден на Сепанг,“ - среќно прокоментира Шумахер. „Дефинитивно направиме голем чекор напред и се движиме во вистинска насока. Сега можам да кажам дека сме многу поблиску до времињата кои ги имавме во Барселона во однос на Алберт Парк, а со тоа и до водечките.“ „Тестиравме многу нови работи за кои се надеваме дека ќе ни помогнат во развојот и мислам дека извлековме позитивни информации за однесувањето на болидот од нив.“ Шумахер за крај додаде дека се надева дека со KERS системот, тој и неговиот тим ќе бидат далеку покомпетитивни во споредба со минатиот викенд. „Се надеваме дека KERS системот и аеродинамиката на болидот ќе бидат совршени како што беа денес и со нетрпение ги очекувам следните два дена.“ - заврши Шумахер.
| | веќе видена

Иако денешните тренинзи поминаа во знакот на Марк Вебер и Red Bull, Австралијанецот по тренинзите изјави дека останува смирен и целосно фокусиран кон утрешниот ден. Вебер заврши како прв на двата тренинга, а разликата од 1,6 секунди во однос на Хамилтон во првиот тренинг, беше намалена на 0,005 секунди на вториот тренинг кога Батон заврши како втор. „Изгледаме сосема добро, но ова е само почеток на викендот,“ - потенцираше Вебер. „Добро е да се знае дека болидот е издржлив при вакви услови. Морам да ги пофалам и пневматиците, кои добро се однесуваа.“ Австралијанецот не се согласува дека разликата помеѓу нив и останатите е огромна колку што тоа го потенцираат медиумите. „Не верувајте во тоа. Ние сите сме многу блиску, без разлика дали некој имал гужва пред себе или користел или не KERS. Сепак, добро е да се биде пред другите дури и на официјални тренинзи.“ - заврши Вебер. Исто како и Вебер, неговиот тимски колега изјави дека е генерално задоволен од перформансот на болидот. „Ова беше вообичаен петок. Го ...
сите 44 | | | веќе видена

Тимскиот шеф на Mercedes, Рос Браун, изјави дека ривалите на Red Bull ќе бидат приморани да ја копираат високата, задна суспензија на Red Bull, ако сакаат да имаат функционално и флексибилно предно крило. Браун додаде дека предното крило на Red Bull ги помина сите тестови на FIA, а на тимовите останува дали ќе се одлучат да го користат концептот на Red Bull. „Постои правило кое вели дека сите делови од шасијата на болидот треба да бидат цврсти. Но ние знаеме дека тоа е невозможно, бидејќи многу компоненти се поместуваат. Се работи за поместување од неколку степени, а FIA врши одредени тестови на компонентите. Ако ги поминете тие тестови, болидот според сите правила и регулативи ќе биде легален.“ - изјави Браун. „Тие тестови се менуваат. Тестовите се сменија за време на зимските тестирања, бидејќи FIA сакаше да ги подобри тестовите. Red Bull без проблем ги поминаа и новите тестови.“ „Тие имаат своја филозофија и посебен пристап кон болидот, а тимовите треба да се запрашаат дали таму се крие перформансот и ...
сите 2 | | | веќе видена

Исто како и во Австралија, возачите на McLaren беа оние кои беа најблиску до Red Bull, кој на денешните тренинзи беше предводен од Марк Вебер. Батон и Хамилтон веруваат дека добриот сет ап на болидот ветува успешен викенд на Сепанг. Батон ја заврши втората тренинг сесија со заостанување од пет илјадитинки зад Марк Вебер, додека Хамилтон заврши како трети. „Втората тренинг сесија беше далеку подобра отколку првата,“ - изјави Батон. „Се одлучивме да пробаме нешто друго за време на утринската сесија, но не ни одеше онака како што требаше бидејќи Сепанг е многу поразлична од Алберт Парк. Затоа со тие измени не продолживме и попладнево и се беше подобро како што гледате.“ „Всушност, мислам дека сите тимови имаат проблем со контактот на задните пневматици. Подлогата е многу поразлична од онаа во Мелбурн, а исто така и пневматиците не се истите. Помалку незгодно е, но се надеваме дека искуството од зимските тестирања ќе ни биде од голема помош.“ „Не знаеме со колкава количина на гориво другите возеле, но она што ...
сите 36 | | | веќе видена

Фернандо Алонсо воопшто не очекува лесен викенд, по „бавниот“ старт на денешните тренинзи. Шпанецот на вториот тренинг каде што и се поставуваат најдобрите времиња постави време кое беше со заостаток од 1,7 секунди, додека неговиот тимски колега беше пет десетинки побрз. Двократниот светски шампион заклучи дека иако е петок, работите не изгледаат добро за него и неговиот тим. „Ќе видиме утре каде ќе бидеме, но денес не бевме брзи и не очекувам чуда,“ - истакна Шпанецот. „Знаеме дека ќе биде тешко но ќе дадеме се од себе, почнувајќи од нас, па се до стратегиите бидејќи нашата цел сеуште е да бидеме на подиум.“ Во продолжение додаде: „Свесен сум дека ни недостига брзина. Иако е петок, очигледно е дека Red Bull е многу брз па поради тоа пол позицијата ќе биде многу тешка за освојување.“ „Ќе дадеме се од себе, но исто така и времето може да изненади. Ќе видиме какви ќе бидат условите на патеката утре и ќе се обидеме да го извадиме максимумот од шансите кои ќе ни се дадат.“ „Ова е патека каде што квалификациите ...
сите 3 | | | веќе видена

Марк Вебер исто како и во Австралија, беше најбрз на првиот тренинг на Сепанг, а она што изненади е разликата од повеќе од секунда и пол во однос на второпласираниот Луис Хамилтон. Трето најдобро време постиви Михаел Шумахер. Австралијанецот беше недостижен за сите во целите 90 минути бидејќи ниту еднаш не беше предизвикан од некој друг. Фелипе Маса и Фернандо Алонсо се фокусираа на тестирање на аеродринамиката, а на крајот Бразилецот постави шестто најдобро време, додека Шпанецот се најде на три позиции поназад. Renault заедно со Ник Хајдфелд имаше задоволителни тестови, се додека неговото предно десно тркало не заглави, при што Германецот не можеше да продолжи. Тој комплетираше само шест круга, но и тоа беше доволно за седмата позиција. Конциденција или не, и неговиот тимски колега имаше проблем со „заклучување„, но кај Русинот левото предно тркало беше проблемот. Тој заврши во чакалот и сеуште е непознато дали овие два проблема се поврзани. Џенсон Батон заврши како петнаесетти, додека Себастијан Фетел ...
сите 33 | | | веќе видена

Џенсон Батон верува дека комбинацијата од монсунски дожд и деградацијата на пневматиците соберено заедно ќе донесе вистинско лудило викендов во Малезија. Британецот пред две години славеше на Сепанг, кога всушност и ја освои светската титула. ГН на Малезија од 2009 се вози како една од почетните на календарот, а ваквиот термин се поклопува со монсунските дождови кои се присутни овој период на тој дел од светот. Батон, на официјалната прес конференција предвидува вистински хаос викендов, почнувајќи од петочните тренинзи. „Ќе биде многу интересна трка дури и ако биде суво, бидејќи пневматиците ќе бидат многу непредвидлив фактор,“ - истакна шампионот од 2009. „Ако на ова ги додадеме и високата температура и влажноста на воздухот, можеме да очекуваме многу поразлична трка во споредба со онаа во Австралија.“ „Временските услови ќе бидат она што ќе го направи овој викенд вистинско лудило. Едно знам, ќе биде многу интересно и сите со нетрпение очекуваме бидејќи никој не знае што ќе се случи.“ Батон е познат како ...
сите 2 | | | веќе видена

next