Питстоп

Под покровителство на Мотоциклистичка федерација на Македонија, во техничка организација на МК Мотостарс од Битола со поддршка од Општина Битола, ЕЛЕМ и Цермат, на 16 октомври на патеката Смолево крај Битола се одржа натпревар од Шампионатот на Македонија во мотокрос за сезоната 2011. Во најмалата класа МХ85 можевме да ја видиме иднината на македонскиот мотокрос. Сигурна победа извојува Андријан Ристевски (МК Мотостарс) пред својот брат, најмладиот учесник 7 годишниот Лука Ристевски (МК Мотостарс). Во втората дивизија настапија натпреварувачите од класите МХ1, МХ2 и МХ3. Во класата МХ1 очекувано најдобар во двете возења беше Гоце Томовски (МК Гого). На второто место се пласираше ветеранот Мирче Ќорнаков (МК Мотостарс), а трет заврши Томислав Ѓорѓиевски (МК Гого). Томовски беше најдобар и севкупно во првата трка од дивизијата. Класата МХ2 беше посебно интересна за домашната публика бидејќи по тешката повреда на патеката се врати нивниот миленик Христијан Илиоски. За жал, во првото возење Илиоски мораше да се ...
сите 2 | | | веќе видена

Како што и психолозите кажуваат, поистоветувањето со „поголемите“ е нормална работа на овој свет. Но дали секое поистоветување е баш нормално како што психолозите тоа го тврдат? Што ако поистоветувањето на една Honda Civic е милионски вреден Bugatti Veyron и што ако во прашање е разлика од неколку стотици коњски сили? За да апсурдот биде уште поголем, станува збор за петтата генерација на Civic од 1992 година, кој има голема желба да биде Veyron. Очигледно, сопственикот добро се намачил, вложувајќи голем труд во креирањето на својот Civic. Трудот е очигледен, особено во предниот дел на автомобилот каде се препознаваат линиите на моќниот супер автомобил, двобојната каросерија и препознатливата решетка во облик на потковица. Предните фелни малку „штрчат“ во однос на задните, но кого му пречи тоа при вакво „ремек дело“? Под хаубата, нормално е дека недостасуваат неколку стотици „коњи“, дванаесет цилиндри и четири турбо полначи, но очигледно е дека естетиката и копијата се она што го интересираат ...
| | веќе видена

Трката во Кореја не донесе нов подиум за Алонсо и Ferrari, но донесе автентични резултати од тестирањата во „поправениот“ воздушен тунел на Италијанците. Откако на стартот на сезоната се соочија со проблеми во неидентичноста на информациите од тестирањата во воздушниот тунел и патеката, Стефано Доменикали соопшти дека истите се веќе минато за тимот од Маранело. Новото предно крило кое што Фернандо Алонсо го тестираше во Кореја, а кое предизвика причина за нервоза кај Шпанецот поради љубопитноста на новинарите, доставило информации кои биле идентични со оние кои што Ferrari ги добил од тестирањето на надградбите во воздушниот тунел. Иако со новото предно крило Алонсо успеа да заврши само 10 секунди порано од Маса, Доменикали уверува дека добивката која што Ferrari ја извлече од Кореја е многу поголема од разликата помеѓу двајцата возачи. „Информациите кои ги добивме во воздушниот тунел се поклопија со оние кои ги добивме на патеката,“ - објасни Доменикали за шпанскиот „АС“. Имено, Ferrari работеше на ...
| | веќе видена

Трката во Германија од минатата сезона се чини дека била добра поука за Италијанците од Ferrari, кои не се осмелија да го репризираат скандалозниот настан во Кореја. Според британскиот „BBC“, Алонсо преку тимското радио им соопштил на своите во таборот дека е побрз од Маса, индиректно барајќи ново пропуштање од страна на Бразилецот. Алонсо повеќе од половина од трката го мина гледајќи во задниот дел од болидот на Маса, а во продолжение не успеа да стигне до подиумот, заостанувајќи нешто повеќе од три секунди зад третопласираниот Вебер. Шпанецот по трката потенцираше дека возењето зад Маса немало никаков ефект на крајниот резултат, но веста на „BBC“ го тврди спротивното. Според колумнистот на британската национална телевизија, Марк Хјуз, Алонсо преку тимското радио ја повторил истата порака што им ја пренесол на трката во Германија во минатата сезона. Сепак, Доменикали и останатите од техничкиот дел на тимот не се осмелиле да изречат наредба до Фелипе Маса да го пропушти Алонсо. Целиот разговор помеѓу ...
сите 2 | | | веќе видена

Откако лани McLaren го промовираа „задниот“ Ф-канал кој влијаеше врз струењето на воздухот кон задното крило, според германскиот „Ауто мотор унд спорт“, Mercedes за наредната година подготвува преден Ф-канал, кој се наоѓа на носот од болидот. Плановите и тестирањата на новите делови за болидите за наредната сезона започнаа, а покрај Италијанците од Маранело, со тестирањаа започнаа и Германците од Бракли. Водени од идејата на McLaren со Ф-каналот од минатата сезона, Mercedes подготвува преден Ф-канал. Имено, бенефитот кој што Британците од Вокинг го добија со Ф-каналот беше од круцијално значење, а нивната предност во првата половина од сезоната резултираше со водство на Хамилтон и Батон наизменично во генералниот поредок. Водени од таквиот успешен проект на McLaren, инженерите од Mercedes подготвиле Ф-канал на носот од болидот, кое создава струење на воздухот надолу кон крилото. Ваквата идеја е со цел подобро да се насочува турбулентниот воздух кон подот на болидот. Она што е уште пофасцинантно од идејата ...
сите 2 | | | веќе видена

Тимскиот шеф на McLaren одби да одговори дали турбулентниот приватен живот на Луис Хамилтон е причината поради лошата форма во која се најде Британецот, а која беше прекината во Кореја и освоеното второ место. Пол позицијата до која што стигна Луис Хамилтон беше прославена, ако воопшто може да се нарече прослава, со само неколку фотографии, без насмевка и израз на задоволство на неговото лице. Но швајцарскиот „Блик“ открива дека Никол Шерцингер, долгогодишната девојка на Британецот е причината поради неговата лоша форма и неговото нетипично однесување во Кореја. Според швајцарскиот медиум, Хамилтон и Никол веќе подолго време функционирале „на далечина“, поради работните обврски на двајцата, но таквиот начин на функционирање на врската не и одговарало на познатата артистка, која нашла замена за Ф1 шампионот од 2008. Токму „новиот човек“, како што „Блик“ го нарекува новото момче на Шерцингер е причината за лошата форма на Хамилтон во последниот период и неговото чудно однесување во Кореја. „Механичарите на ...
сите 4 | | | веќе видена

Малку пати досега сме го виделе Алонсо изнервиран, особено од медиумите, но по трката во Кореја и тоа се случи. Шпанецот револтиран од заинтересираноста на медиумите за неговото ново предно крило за кое се шпекулира дека Италијанците ќе го користат наредната сезона, им замери, барајќи од нив да известуваат за резултатите од викендот. Ф1 новинарите до најситен детал го анализираа и споредуваа новото предно крило кое што Алонсо го тестираше и старото кое се најде на болидот на Фелипе Маса. Таквиот пристап на новинарите очиглдно му пречеше на Алонсо, кој им замери за нивната љубопитност во интервју за „Газета дело спорт“. „Новото предно крило е работа на тимот, а не на медиумите,“ - нервозно прокоментира Шпанецот. „Како што кажав, нашата цел на преостанатите трки е да дознаваме многу повеќе за новите делови кои што ќе можеме да ги користиме и во 2012, а не добивање или губење на дополнителна десетинка. Тоа е маргинално во споредба со дознавањето на вистинската насока при развивањето на болидот за 2012.“ ...
сите 2 | | | веќе видена

Второто место на Хамилтон во Кореја ги крена сите на нозе во Вокинг, по серијата лоши настапи на шампионот од 2008. Според тимскиот шеф на Британците, резултатот и перформансот на Хамилтон на вчерашната трка бил инспиративен и достоен за голем шампион како него. Можеби го изгуби дуелот со Фетел, но успеа да го сочува Вебер зад себе повеќе од половина трка. На крајот, Британецот финишираше пред својот колега од спротивниот табор со предност од 1,5 секунди, а Витмарш не штедеше зборови да го пофали својот возач и неговиот извонреден резултат. „Мислам дека Луис извозе инспиративно,“ - беа првите зборови на Витмарш. „Можеби тој не се радуваше поради тоа бидејќи е перфекционист и секогаш цели на победа, но да се издржат нападите од најбрзиот болид оваа сезона круг по круг, беше нешто што само големи шампиони како него можат да го направат.“ „Второто место ќе биде запишано само како второ место, но тој беше фантастичен и не направи ниту една грешка.“ Во продолжение, тимскиот шеф на McLaren го објасни проблемот ...
сите 3 | | | веќе видена

Добар „плен“ на поени би собрал Михаел Шумахер на вчерашната трка доколку Витали Петров не се забиеше во неговиот заден ден, по што Германецот мораше да се откаже. Седумкратниот светски шампион сепак не му замери на својот руски колега, додавајќи дека во мотоспортот ваквите настани се честа појава. Петнаесетиот круг беше кобен за најуспешниот Ф1 возач, откако Петров кој беше во дуел со Алонсо, немајќи каде да оди поради „метежот“ по правецот, се заби во задниот дел во болидот на Шумахер, Тоа значеше дефинитивно откажување на возачот на Mercedes, но Петров продолжи до својата гаража, со надеж дека механичарите ќе можат нешто да спасат. Русинот не успеа да остане во трката, а веднаш по завршувањето, Германецот не му замери на Петров за инцидентот. „Ова е мотоспорт и нормалено е да се случат вакви ненамерни инциденти,“ - мирно изјави Шумахер. „Одеднаш се свртев 180 степени, а крило од Lotus Renault пролета покрај мене. Немав преглед на ситуацијата зад мене, бидејќи фокусиран бев на Серхио Перез кој беше пред ...
сите 2 | | | веќе видена

Откако успеа да им се приклучи на Хамилтон, Вебер и Батон во последните кругови од денешната трка, Алонсо преку тимското радио им соопшти на своите инженери „се предавам“. По трката, Шпанецот изјави дека откажувањето од битката за подиумот се должела на доцниот приклучок со останатите конкуренти. Иако трката ја заврши со 3,6 секунди зад второпласираниот Хамилтон, Алонсо објасни дека откажувањето во битката за подиумот било поради преостанатите два круга од трката, кои биле сосема малку за достојна битка. „Извозев 20 квалификациски круга за да стигнам до нив, а откако ги прашав моите инженери уште колку круга има до крајот на трката, тие ми одговорија само два,“ - објасни Алонсо. „Поради тоа им кажав дека се откажувам.“ Запрашан дали дуелот со Маса го чинел место на подиумот, двократниот светски шампион одговори: „Не бев толку брз во тој период од трката. Имав проблеми со супер-меките пневматици во првиот дел од трката. Мојот преден десен пневматик беше уништен по само три-четири круга па морав поради тоа ...
сите 19 | | | веќе видена

Минатиот викенд стигна до својата втора шампионска титула, а овој викенд во Кореја успеа со Марк Вебер да им ја донесат на Red Bull втората конструкторска титула во историјата на тимот. Германецот по трката истакна дека ова е фантастичен викенд за него, заблагодарувајќи им се на сите во тимот. Откако го превзема водството во првиот круг, Германецот никогаш не погледна на ретровизорот, стигнувајќи убедливо до победата со предност од единаесет секунди. По трката, неговото вообичаено славје повторно продолжи, а на официјалната прес конференција го изрази своето задоволство од сите во тимот, но не го заборави ниту Renault кои ги пофали во доставувањето на одличен агрегатски пакет. „Добро е да се види дека целиот тим работеше за оваа победа. Иако сите сме сеуште мамурни од прославата од минатиот викенд, стигнавме до победата и ја освоивме конструкторската титула,“ - истакна Фетел. „Беше забавно да се вози денес, бидејќи болидот од круг во круг беше се подобар и подобар. Минатиот викенд возачката, а овој викенд ...
сите 26 | | | веќе видена

Откако не успеа со победа да ја прослави својата титула, Себастијан Фетел славеше во Кореја, а потпомогнам од третото место на Марк Вебер, успеа да им ја донесе титулата на Red Bull во конструкторската конкуренција. Меѓу нив, на втората позиција се најде Луис Хамилтон, кој по подолго време се искачува на подиумот. На стартот, Хамилтон успеа да ја задржи првата позиција, но супериорниот болид на Фетел во продолжение му обезбеди лесно превземање на лидерската позиција. Од тогаш па се до крајот, Фетел рутирнирано и мирно „маршираше“ до крајот, а единствената закана дојде по излегувањето на безбедносното возило поради инцидентот помеѓу Витали Петров и Михаел Шумахер. Хамилтон успеа да му се приближи во тој период од трката, но на крајот Германецот успеа да финишира со единаесет секунди пред вчерашниот пол позиционер. За разлика од Фетел, второто место на Хамилтон беше стекнато со многу повеќе „пот“ во однос на Германецот, бидејќи притисокот на Марк Вебер во втората половина од трката беше постојан. Возачот на ...
сите 32 | | | веќе видена

Кејси Стонер по петти пат по ред успеа да слави на домашната трка во Австралија со што стигна до својата втора шампионска титула во кариерата. Како втор заврши Марко Симончели, додека Довициозо го комплетираше подиумот. Неговиот единствен конкурент, Шпанецот Хорхе Лоренцо не стартуваше поради лизгањето во формацискиот круг, а поради повредите не можеше да продолжи. Задачата беше олеснета за Стонер, кој требаше да заврши само на шестата позиција. Но најдобриот начин да се прослави титулата е победа пред домашните гледачи и токму тоа Австралијанецот го стори. Од стартот па се до развејувањето на шаховското знаменце, Стонер го имаше водството во свои раце. На стартот, Ники Хајден беше оној кој блесна, стигнувајќи до втората позиција, но во продолжение не можеше да одолее на нападите на Симончели, Довициозо, Педроса и Баутиста, кои го „спуштија“ Американецот на шестата позиција. Борбата за второто место помеѓу Симончели и Довициозо беше она што можеби ја одбележа трката на Филип Ајланд, откако на три круга ...
сите 14 | | | веќе видена

По неколкуте успешни настапи на квалификациите во претходните викенди, Шумахер повторно „оплеска“. Германецот не успеа да влезе во последната квалификациска сесија и утре ќе стартува од дванаесетата стартна позиција, но по квалификациите се пожали дека вибрациите на болидот го оневозможиле во обезбедувањето на подобро стартно место. Шумахер ќе стартува од шестиот ред на утрешната трка во Кореја, но зачуваниот сет на пневматици се надева дека ќе биде неговиот „џокер од ракавот“ за финиш меѓу повисоките места на крајот од трката. „Веднаш откако ја напуштив гаражата, почувствував дека нешто не е во ред. Вибрациите на жалост ме оневозможија во доставувањето на подобар перформанс,“ - се пожали Германецот. „Се надевав дека разликата која што претходно ја направив ќе биде доволна за да се пласирам меѓу десетте најдобри, но тоа не беше така.“ „Ќе го разгледаме детално мојот проблем и ќе се обидеме да надокнадиме со неколку позиции повисоко на утрешната трка.“ „Состојбата со пневматиците? Имам два сочувани сета на ...
| | веќе видена

Деградацијата на пневматиците со „натанкиран“ резервоар ќе биде енигма за сите возачи на утрешната трка. Овој проблем ќе биде уште поголем за возачите на врвот, кој во потера по подобра стартна позиција употребија супер-меки пневматици, а еден од нив ќе биде и Џенсон Батон, кој се надева дека ќе може да го искористи проблемот во своја корист. Дождот на вчерашните тренинзи ги спречи тимовите да ги исполнат своите програми за тестирање на пневматиците и нивното однесување при полн резервоар, а единствената можност каде што возачите имаа можност истите да ги тестираат беше утринскиот тренинг од само еден час. Високата деградација се очекува да биде присутна во првиот сектор каде што се наоѓаат долгите правци, но Батон верува дека може да го сврти овој проблем во своја корист. „Трката ќе биде долга, но ние сеуште не знаеме како ќе се однесуваат пневматиците при полн резервоар, дури воопшто не знаеме како ќе се однесува болидот при полн резервоар,“ - истакна Британецот. „Постои голем знак прашалник, но јас сум ...
| | веќе видена

Единаесеттата пол позиција за Кејси Стонер го донесе Австралијанецот на чекор до освојувањето на својата втора шампионска титула, на голема радост на домашната публика. До него ќе стартува неговиот преостанат ривал оваа сезона, Хорхе Лоренцо, додека како трет ќе започне Марко Симончели. Австралијанецот не се појави во првиот дел од квалификациите, чекајќи ги мирно своите пет минути. При првиот обид, стигна само до четврто најдобро време, но подоцна следуваа два извонредни круга, завршувајќи ги квалификациите со време од 1м29.975с. Шпанецот од редовите на Yamaha ќе стартува до него, но предноста од речиси половина секунда која што Стонер ја има во однос на него е доволна најава за тоа кој ќе го има „главниот збор“ на утрешната трка. Симончели успеа да му го одземе третото место на Баутиста на три минути пред крајот, а од петтата позиција утре на Филип Ајланд ќе стартува Довициозо. Зад нив ќе започнат Хајден, Спиз и Педроса, додека Валентино Роси стигна само до тринаесеттата стартна позиција. Официјални ...
сите 16 | | | веќе видена

Откако по квалификациите беше најавено дека првиот круг во последната квалификациска сесија на Себастијан Фетел ќе биде разгледан од стујардите, FIA не се одлучи да го санкционира Германецот бидејќи кратењето на свиокот не резултирало со предност. По квалификациите, Фетел беше повикан кај стујардите, бидејќи неговиот прв круг во третата квалификациска сесија бил спорен. Имено, Германецот го искористил „краткиот пат“ помеѓу свиокот број четири и број шест и потоа продолжил со својот летечки круг. Како и да е, стујардите не се одлучија да го казнат возачот на Red Bull бидејќи според нив тој не се здобил со предност поради сечењето на свиокот. Ваквото сечење на овој дел од патеката е честа појава викендов во Кореја, а во соопштението кое што FIA го испрати до јавноста со кое соопштува дека Фетел нема да биде казнет е исто така наведено дека директорот на трките - Чарли Вајтинг, ќе разговара со возачите за употребата на овој „скратен пат“ на тој дел од патеката. Со одлуката да не се казни Фетел задоволен е и ...
| | веќе видена

Победата не е далеку од дометот, иако Алонсо ќе стартува како шести, зад својот тимски колега. Шпанецот конечно успеа да се мрдне од петтото стартно место кое како резервирано беше за него, но овој пат за една позиција поназад. Сепак, старт од третиот ред не претставува проблем за двократниот светски шампион кој по квалификациите потенцираше дека утре стартува по победата. Според Алонсо, моменталната негова позиција и онаа на Маса вистински го отсликува моменталниот поредок во Ф1, во кој Red Bull и McLaren се наоѓаат пред тимот од Маранело. „Не сум задоволен од мојата позиција, но вака изгледа моменталната ситуација. Red Bull и McLaren се пред нас, а она што ни преостанува нас е да се бориме за позициите на кои што денес завршивме,“ - разочарано потенцираше Алонсо. „Тоа е тоа. Можеби утре ќе се најдеме во позиција како во Сузука и повторно ќе бидеме во битка за победата, бидејќи на трка секогаш сме многу покомпетитивни.“ „Особено сме компетитивни кога деградацијата е висока, но овде сеуште не можеме да ...
сите 2 | | | веќе видена

Откако успеа да стигне до пол позицијата која всушност е прва од „не-Red Bull-ов“возач оваа сезона, насмевката и радоста не се најдоа на лицето на Британецот. Според Хамилтон, она што се брои е трката, а квалификациите нема да му донесат повеќе поени во генералниот поредок. Наместо вообичаената прослава со тимот, Хамилтон веднаш се упати во прес собата, оставајќи ја насмевката надвор од целата ситуација. На официјалната прес конференција по квалификациите, Хамилтон додаде дека е среќен, но не сака да биде „обземен“ од добриот денешен резултат во пресрет на утрешната трка. „Не, јас сум среќен, многу среќен,“ - одговори Хамилтон на прашањето зошто не е среќен. „Среќен сум што се наоѓам на ова место и што тимот успеа да ми понуди болид со кој можам да стигнам до овде. Среќен сум бидејќи сме компетитивни, бидејќи повторно сме во првиот ред и бидејќи сме единствениот тим кој им се спротистави на Red Bull.“ „Но она што се брои е трката, а не квалификациите. Неделата е многу поважна од саботата.“ По четирите ...
сите 35 | | | веќе видена

Откако Хамилтон им го зема „скалпот“ на возачите на Red Bull успевајќи да стигне до првата пол позиција оваа сезона, Германецот кој утре ќе стартува од првиот ред изрази задоволство од резултатот, бидејќи како што и самиот изјави, второто место е нешто што не го очекувале со оглед на компетитивноста на McLaren. Вчерашните тренинзи биле доволен доказ за Red Bull дека Британците, а не тие ќе бидат оние кои ќе бидат главните фаворити за пол позицијата. Поради тоа, целта на Фетел и Red Bull била да бидат што е можно поблиску до дуото на McLaren, а од таму второто место излегува како „премија“ за актуелниот шампион. „Да бидам искрен, тие беа многу компетитивни на вчерашните тренинзи, иако денешните услови се сосема различни со оние од вчера,“ - истакна Фетел. „Тие беа пред сите дури и на денешниот тренинг. Но јас успеав да притискам и да бидам блиску до нив, можеби поблиску отколку што и тие, но и ние очекувавме. Поради тоа мислам дека завршив добра работа на квалификациите.“ Фетел зачува еден сет на меки ...
сите 2 | | | веќе видена

next