Питстоп

Се чини како и на двајцата најпогодени возачи од расплетот на ситуацијата со Раиконен да им олесни, бидејќи и Бразилецот и Германецот се во битка за возачкото место во тимот на Сер Френк Вилијамс. Кам бекот на Раиконен во Lotus Renault остава уште неколку возачки места сеуште непотврдени. Веќе повеќе од извесно е дека Зутил ќе замине од Force India, препуштајќи му го местото на Нико Хулкенберг кој наредната сезона ќе добие првотимски статус. За разлика од него, местото на Баричело од Williams и понатаму е неизвесно, откако во трка за него се вклучија Зутил и Ботас, откако Раиконен отпадна од комбинација. „Не ги читам весниците оваа недела, бидејќи во неа има толку шпекулации и измислици,“ - истакна Баричело. „Пред два дена, мојата сопруга ми се јави и ми кажа дека Раиконен преминал во Lotus Renault. Искрено, изненаден сум, а верувам дека не сум единствениот од таквиот потег на Раиконен.“ „Поради тоа мислам дека имам најголеми шанси за место во Williams, исто како и досега. Среќен сум од поддршката на ...
| | веќе видена

Не постои сомнеж кај Луис Хамилтон дека и по завршувањето на сегашниот договор по крајот на наредната сезона, тој и понатаму ќе остане дел од тимот во Вокинг. Британецот во моментов е фокусиран само на развојот на новиот болид за 2012, со кого се очекува McLaren да биде уште посилна опозиција на Red Bull. Лошата сезона која е зад Хамилтон беше причина за шпекулациите кои го поврзуваат со тимот на Red Bull, особено по средбата со Хорнер за време на викендот во Канада. Сепак, крајот на сезоната го одбележа токму враќањето во форма на Британецот, според кого заминување од McLaren е надвор од сите негови планови поврзани со иднината. „Се наоѓам во тимот во кој што посакувам да бидам. Работите се подобруваат и сакам да продолжиме со истото темпо и по истиот пат,“ - изјави Хамилтон. „Мојата иднина во McLaren никогаш не била под знак прашалник и поради тоа не постои причина да се преговара за да се демантираат гласините. Јас сум единствено фокусиран на наредната сезона.“ Запрашан дали ќе остане во McLaren и по ...
сите 3 | | | веќе видена

Иако повеќето очекуваа да премине во тимот на Ford, поранешниот возач на Citroen сепак се пресели во новиот германски тим кој од 2013 ќе настапува во светскиот рели шампионат. Французинот по несогласувањата кои ги имаше со челните луѓе на францускиот тим си замина на една година пред истекот на договорот, со што му отвори простор на Мико Хирвонен, кој од наредната сезона ќе му биде тимски колега на Лоеб. Огие според сите предвидувања требаше да ја „преспие“ цела наредна сезона, помагајќи му на германскиот производител да го развие нивниот Polo R WRC со кое по една година ќе се атакува на висок пласман. Сепак, Германците му понудија на Французинот да настапува за Skoda, а Огие ќе го следиме на сите рели трки наредната сезона. „Со тоа што ќе настапувам за Skoda, ќе останам во топ форма и уште подлабоко ќе се запознаам со одделни патеки каде што имав проблем оваа сезона,“ - истакна 27 годишниот Французин. „Напоредно со сезоната во Skoda, целосно ќе бидам посветен и на развивањето на Polo R WRC, што претставува ...
| | веќе видена

Новата генерација на најпопуларниот мобилен телефон на светот и програмот за гласовно управување - Siri е новата играчка на вештите програмери. Имено, програмерот Брендон Фикет врз основа на Siri, програмираше гласовно управување со автомобилот. Системот функционира поврзувајќи го сигурносно-контролниот систем на Viper, преку давање на гласни наредби на мобилниот телефон на Apple, односно давање наредби за палење и гасење на моторот преку прокси серверот. Можеби звучи комплицирано, но во приложеното видео можете да ја видите леснотијата со која Фикет го контролира автомобилот. Доколку и самите сакате истото да го направите, изворниот код и насоките можете да ги превземете од следниот линк
| | веќе видена

Поучен од кам бекот на Михаел Шумахер, Себастијан Фетел не верува дека Кими Раиконен ќе биде истиот оној од 2009 кога ја напушти Ф1. Двајцата добри пријатели, наредната сезона повторно ќе можат да се тркаат еден против друг, откако вчера беше официјализиран договорот помеѓу Раиконен и Lotus Renault. Фетел и Раиконен многу често во изминатиот период стапуваа во контакт, а нивната пасија - бадмингтонот беше причина за многубројни средби во Швајцарија, каде што и двајцата живеат. Сепак, Германецот не му предвидува лесно враќање на шампионот од 2007 поради видоизменетите околности по неговото заминување од Ф1. „Погледнете што се случи со враќањето на Шумахер. Тој беше неприкосновен кога си замина, но се соочи со многу потешкотии кога се врати, бидејќи Ф1 тогаш и Ф1 денес воопшто не се слични,“ - објасни Фетел. „Болидите се премногу променети. Дури и во текот на сезоната на управувачот излегуваат нови копчиња.“ „Поради тоа мислам дека враќањето на Раиконен нема да биде така лесно.“ Тимскиот шеф на Lotus Renault ...
сите 9 | | | веќе видена

Домот на Ф1 повеќе не е дел од плановите на Берни Еклстоун. Ф1 гуруто најави дека бројот на трки на стариот контитент и понатаму ќе се намалува, откако наредната сезона само осум пати Ф1 караванот ќе ја посети Европа. Речиси сите седишта на тимовите се наоѓаат во Европа, поточно во Британија, Италија, Швајцарија и Шпанија, а старите автодроми се оние кои и даваат вистински тркачки „шмек“ на кралицата на мотоспортот. Новите трендови кои започнаа минатата декада сепак се повеќе ја одалечуваат Ф1 од своите „огништа“, а ја селат кон далечниот исток и арапските земји. Дека трендот ќе продолжи и понатаму, најави денес и Берни Еклстоун, кој очекува бројот на трки во Европа наредните години да се намали на само пет. „Верувам дека во наредните години, Европа ќе остане само на пет трки. Мислам дека работата со Европа е завршена. Таа веќе заминува во историјата и мислам дека единствено турзимот може да и донесе посетители.“ - најави Еклстоун. Запрашан дали верува дека Европа е духовниот дом на Ф1, тој одговори: ...
сите 6 | | | веќе видена

Медиумите во Европа шпекулираат дека на трката во Бразил бевме сведоци на најдобро прикриената тимска наредба досега во Ф1, откако Фетел пријави проблеми со менувачот, а Вебер успеа да го претекне својот тимски колега и да стигне до победата. Сомнежите беа уште поголеми откако Германецот не само што не беше побавен од останатите кои беа зад него, туку беше и по половина секунда побрз од Алонсо, кој во тоа време беше трет. Иако тимот ги демантираше шпекулациите кои излегоа непосредно по трката, сомнежите остана, а со истите се согласија и голем број на респектирани медиуми низ Европа. „Вебер ја доби наградата поради својата лојалност,“ - гласеше насловот на „Ла Газета дело спорт“. И нивните колеги од „Кориере дела сера“ се сложија со истото, кои дури беа далеку поиронични, опишувајќи ја целата ситуација: „Фетел му подаде неколку трошки на Вебер, а веројатно истите го спасија Австралијанецот од посета на психолог по завршувањето на сезоната.“ „Диарио Спорт“ додаде: „Никој не поверува во фантомските проблеми ...
сите 3 | | | веќе видена

Во Абу Даби го израмни, а во Бразил го собори. Себастијан Фетел, а не Најџел Мансел е новиот крал на пол позициите. Споредбите по квалификациите во Абу Даби започнаа да навираат, полемизирајќи дали рекордот на Фетел или оној на Мансел има поголема вредност?! Доколку се земат за споредба само бројот на квалификациите и бројот на освоени пол позиции, тогаш успешноста кај Британецот е 87,5 %, додека кај актуелниот шампион истата е пониска, односно 78,9%.Споредбите, земајќи ги во предвид само бројот на трките би рекле дека се премногу површни, бидејќи не се споредуваат квалификацискиот формат, правилата, болидите, конкурентите, тимските колеги, возраста и уште многу други фактори. Кога во предвид ќе се земат сите околности во кои што и двајцата возачи се најдоа, тогаш со сигурност, рекордот на Фетел добива повеќе на тежина од оној на Мансел. Квалификацискиот формат Доколку би ги запрашале денешните Ф1 возачи каков формат би посакале, тогаш веруваме дека одговорот на повеќето од нив е - „ист како оној од 1992“. ...
| | веќе видена

Светскиот шампион од 2007 се враќа во Ф1! Откако долго време се шпекулираше за негово враќање во тимот на Williams, сепак Lotus Renault е тимот кој обезбеди потпис на договорот за Финецот со важност од две години. Се поизвесното неопоравување навреме на Роберт Кубица го примора тимот од Енстоун да бара друга квалитетна алтернатива, а подобра од Кими Раиконен во моментов се чини дека и да сакаа немаа да најдат. Утрово, на официјалната веб страница на тимот, беше потврдено дека Раиконен потпишал на две години, а заедно со информацијата стигна и првото соопштение и фотографија на златно-црниот тим. „Пресреќен сум што се враќам во Ф1 по двегодишна пауза и благодарен сум им на Lotus Renault кои ми ја овозможија оваа прилика,“ - напиша Раиконен. „Не можам да демантирам дека светскиот рели шампионат беше едно скалило во мојата кариера која ме направи подобар возач, но мојот глад за Ф1 стана неподнослив.“ „Lotus Renault беше лесен избор за мене, бидејќи нивните и моите амбиции се совпаѓаат. Со нетрпение го ...
сите 29 | | | веќе видена

По шпекулациите кои излегоа изминатиот период дека Роберт Кубица има преддоговор со Ferrari за 2013, Ерик Булие денес категорично најави дека ќе ја откаже помошта до Пољакот за неговото враќање во Ф1 по повредата која го оддалечи цела сезона надвор од патеките. Сериозните повреди со кој се здоби возачот на Lotus Renault пред почетокот на сезоната го примораа Кубица да ги проследи трките преку малите екрани. Неговото враќање во болидот на тимот е сеуште неизвесно за почетокот на наредната сезона, но во јавноста произлегоа најави дека Пољакот потпишал договор со тимот од Маранело за понаредната сезона. Не знаејќи дали истите се вистинити, Ерик Булие се закани дека доколку Кубица потпишал за Италијанците, ќе ја откаже помошта која што ја добива од тимот за побрзо враќање на патеките и ќе го исклучи од плановите за наредната сезона. „Не знам дали ќе може на време да се врати, а исто така дали сеуште е посветен и лојален кон тимот,“ - истакна тимскиот шеф на Lotus Renault. „Не би го дизајнирал и развивал ...
| | веќе видена

Сезоната заврши, а конечно беше ставен и крај на лошите односи помеѓу Хамилтон и Маса. Британецот по вчерашната трка, се упати во таборот на Ferrari и му подаде рака на својот голем ривал оваа сезона. Двајцата во шест наврати оваа сезона влегуваа во меѓусебни инциденти, но ниту Маса, а уште помалку Хамилтон, не се обидуваа да ги расчистат работите помеѓу нив. Бразилецот постојано тврдеше дека тој не е виновен и должноста му припаѓа на Хамилтон да се извини, додека Британецот не гледаше причина зошто би разговарал со својот бразилски колега. Но по завршувањето на вчерашната трка, Хамилтон се упати во црвениот дел од падокот, каде што се ракуваше и смири со Фелипе Маса. „Никогаш не сум имал ништо против него, туку напротив, од секогаш сум го почитувал. Дури и оваа сезона по сите инциденти, го имав истото мислење за него,“ - истакна Маса по средбата. „Ова беше добар гест од негова страна. Не сакав прв да пристапам бидејќи јас никогаш не згрешив во ниту еден инцидент.“ За разговорот со Фелипе Маса, коментар ...
сите 3 | | | веќе видена

Четврото место на денешната трка беше доволно за четврто место во поредокот, но Алонсо му се заблагодари на својот тим за перфектната работа која што ја сработиле на последниот викенд во Бразил. Шпанецот го испушти подиумот и третото место во поредокот, но истакна дека ниту тој, ниту тимот не можеле подобро. Двократниот светски шампион успеа да го претекне Хамилтон на стартот и да стигне до третата позиција подоцна, но како по обичај, потврдата компонента не му одговараше на неговиот болид и поради тоа беше лесен плен за Џенсон Батон кој стигна до подиумот. „Уште една трка каде што бевме перфектни, од стартот, па се до сетирањето на болидот и стратегијата,“ - задоволно истакна Алонсо. „Резултатот до кој што стигнавме не се должи на нашиот лош перформанс, туку другите тимови кои беа пред нас едноставно беа подобри. Бевме одлични на стартот, но потврдата компонента не забави и не можев да се одбранам од Џенсон. На крајот имав и проблеми со DRS системот, кој можеби ќе ми помогнеше да останам поблиску до Батон ...
сите 2 | | | веќе видена

Зимската пауза е пред тимовите и возачите, а во неа Луис Хамилтон влегува без разочарување поради откажувањето на последната трка оваа сезона. Британецот исто како и Себастијан Фетел се соочи со проблеми со менувачот, но за разлика од RB7, МP4-26 не успеа да издржи до крајот на трката. Откажувањето на Хамилтон следеше по битката помеѓу него и Фелипе Маса, иако по трката самиот потенцираше дека проблемите со менувачот започнале уште при самиот старт, но успеал да се држи до своите ривали се до откажувањето. „Ова беше интересна сезона која завршува, а денес јас дадов се од себе,“ - истакна Хамилтон по завршувањето на трката. „На голема жалост не успеав да донесам уште некој поен за тимот, но уживав дур бев надвор на патеката. Успеав да се одржам на врвот и да се тркам со моите ривали, иако имав проблеми со менувачот уште од стартот на трката.“ За Хамилтон нема простор за разочарување во пресрет на зимските тестирања. „Ова беше многу долга сезона и со нетрпение го очекувам краткиот одмор за да се видам со ...
сите 5 | | | веќе видена

По многу трки оваа сезона каде што среќата му го заврте грбот, Вебер конечно стигна до победата, признавајќи дека среќата овој пат била на негова страна. Австралијанецот дури на последната трка успеа да стигне до првата победа оваа сезона, која му го донесе третото место во генералниот поредок. Проблемите на Себастијан Фетел со менувачот значеа отворен пат за Марк Вебер до неговата прва победа оваа сезона. Австралијанецот рутинирано, без никакви грешки извозе до победата, а на прес конференцијата по трката истакна дека победата е добар поттик за наредната сезона. „Се чувствував одлично во текот на целиот викенд. Себастијан вчера извозе фантастични квалификации, но мислам дека денес јас бев оној кој успеа да биде најбрзиот на патеката,“ - се пофали Австралијанецот. „Ќе беше убаво доколку Фетел се тркаше без никакви проблеми, но очигледно беше дека нешто му задава потешкотии.“ „Каква и да е победата, победа си е победа бидејќи по толку наврати каде што лошата среќа ме следеше, конечно и мене ми се посреќи. ...
сите 18 | | | веќе видена

Дали може да се спореди трката на Фетел денес со онаа на Сена од 1991 на Интерлагос оставаме на вас да одлучите, но Германецот по завршувањето на последната трка сезонава се спореди со легендарниот Бразилец и неговата неверојатна трка пред 20 години. Себастијан Фетел се соочи со проблеми со менувачот, пред се на вториот и третиот степен од преносот, па поради тоа мораше да ги намали вртежите на моторотот, возејќи со повисоки степени на преносот на бавните делови. Иако не успеа да го задржи Вебер зад себе и со победата да ја заокружи неверојатната сезона за него, Германецот сепак успеа да заврши пред Џенсон Батон и да обезбеди 1-2 победа за Red Bull. „Започнав многу добро и успеав да направам разлика, но потоа ми беше јавено за проблемите со менувачот,“ - образложи актуелниот шампион. „Морав да ги намалам вртежите и побрзо да менувам, а подоцна откако стануваше се полошо и полошо, возев со повисоки степени на преносот во побавните делови од патеката.“ „Од таму ми излезе и споредбата со трката на Сена на ...
сите 20 | | | веќе видена

Марк Вебер успеа да стигне до својата прва победа оваа сезона, славејќи на Интерлагос пред својот тимски колега. На подиумот се искачи и Џенсон Батон, кој со денешните поени успеа да го задржи вицешампионското место во генералниот поредок во конкуренција на возачи. Трката започна со сигурен старт на водечкото трио, а единствено Алонсо успеа да го претекне Хамилтон, кој се најде пред Фелипе Маса, откако Бразилецот успеа да го замени местото со Нико Розберг. Во почетните кругови, Фетел беше оној кој го диктираше темпото, се додека преку тимското радио не му беше јавено дека забележан е проблем со менувачот, поради кој што Германецот ќе треба да ги намали вртежите на моторот во вториот и третиот степен од преносот. Таквиот проблем на Фетел значеше можност за Марк Вебер, кој успеа да го претекне својот тимски колега во 30 круг. Во продолжение, иако се очекуваше разликата да биде намалена од страна на Алонсо, Германецот на големо изненадување дури успеваше со проблематичен менувач да биде половина секунда побрз ...
сите 22 | | | веќе видена

Блеф или не, Алонсо верува дека Ferrari успеал да ја намали разликата во однос на McLaren, судејќи по времињата поставени на денешните квалификации. Шпанецот очекувал поголем предизвик од Mercedes, но додаде дека малата разлика во однос на возачите на McLaren пријатно го изненадила. Двократниот светски шампион заврши со три десетинки заостаток зад Џенсон Батон и само една зад Луис Хамилтон, квалификувајќи се за утрешната трка од петтата стартна позиција. Шпанецот по квалификациите изјави дека малите разлики во однос на McLaren значат дека тимот се подобрува. „Мојата претплата за петтото стартно место е продолжено за уште една додатна сабота,“ - саркастично изјави Алонсо, потсетувајќи ги фановите на неговото „резервирано“ петто место оваа сезона. „Но денес, имавме повеќе проблеми отколку што очекувавме. Предвидувавме дека Mercedes ќе бидат поблиску до нас, но во последната квалификациска сесија бевме пријатно изненадени, бидејќи бевме на добра дистанца од нив, а завршивме многу поблиску до McLaren.“ „Ова ...
сите 2 | | | веќе видена

Триесеттата пол позиција во кариерата и петнаесеттата оваа сезона, вредна за испишување на новата историја во Ф1 го вметнува Себастијан Фетел меѓу најголемите во овој спорт. Германецот по трката истакна дека дал се од себе за да го собори рекордот на Најџел Мансел за најмногу освоени пол позиции во текот на една сезона. Од деветнаесет трки оваа сезона, на петнаесет од нив Себастијан Фетел стартуваше прв. Вебер и Хамилтон беа единствените кои можат да се пофалат оваа сезона дека му го земале „скалпот“ на Фетел, кој денес собори нов рекорд. „Сите зборуваа за овој рекорд, но јас се фокусирав на квалификациите така што не мислев на него,“ - откри Германецот. „Не бевме среќни по вчерашните тренинзи бидејќи не можевме да го пронајдеме вистинскиот баланс, но направивме вистински пресврт минатата вечер и успеавме да го доведеме болидот до тој степен да јас буквално уживам во него.“ „Знаев дека првиот мој круг беше добар, но морав уште еднаш за да не оставам ништо на случајот. Беше емоционално откако го завршив ...
сите 24 | | | веќе видена

Третото место на денешните квалификации за Џенсон Батон претставува конечно прекинување на црната серија на квалификациите во Бразил. Британецот успеа по шест години да се квалификува помеѓу десетте најдобри, а негоата цел за утрешната трка се одземање на победата на Фетел и Вебер кои ќе стартуваат пред него. Последниот „топ десет“ резултат за Батон на квалификациите е 2005, кога успеа да стигне до четвртото стартно место. Од тогаш, па се до денес, подобриот возач на McLaren годинава не успеваше да се квалификува помеѓу десетте најдобри. Откако го прекина „постот“, Батон очекува вистинска трка за одбележување на оваа сезона со висок пласман. „Возбуден сум во пресрет на утрешната трка бидејќи ќе ни биде последна оваа сезона и сакам да ја завршам со добар резултат,“ - истакна Батон. „Интерлагос од секогаш била специјална патека, која што нуди места за претекнување почнувајќи од првиот па се до последниот свиок, а на ова ако го додадеме и DRS системот, тоа значи дека ќе следиме вистинска трка.“ „Се надевам ...
сите 3 | | | веќе видена

Со пол позицијата попладнево во Бразил, Фетел успеа да стигне до својата петнаесетта пол позиција оваа сезона со што го помина Најџел Мансел по бројот на пол позиции освоени во една сезона на вечната листа. До Фетел ќе стартува неговиот тимски колега, додека вториот ред го сочинува дуото на McLaren предводено од Батон. Откако Џенсон Батон постави најдобро време во првиот дел од квалификациите, актуелниот шампион беше недостижен во преостанатите две. Во последната квалификациска сесија, успеа да постави најдобро време на три минути пред крајот, а подоцна истото го подобри, недозволувајќи некој да го лиши од подобрување на рекордот на Мансел. Останатите, едноставно се бореа за подобра стартна позиција. Вебер успеа да стигне до првиот ред, а од вториот ќе стартуваат Батон и Хамилтон. Алонсо, по деветти пат оваа сезона ќе стартува од петтата позиција, а со него во третиот ред се најде и Нико Розберг. Домашниот миленик стигна до седмата позиција, а најдобрите десет ги комплетираа Зутил, Сена и Михаел Шумахер. ...
сите 27 | | | веќе видена

next