Питстоп

Lotus ги потврди Кими Раиконен и Роман Грожан за наредната сезона, а во превод истото значи дека иднината на Роберт Кубица не е во тимот од Енстоун. Околу иднината на Пољакот коментар даде и тимскиот шеф Булие, според кого ситуацијата со Кубица е „статус кво“ во моментов. Возачот кој минатиот Февруари се здоби со тешки повреди поради кои дури и и животот му беше доведен во прашање, пред извесно време најави дека најверојатно нема да биде фит за почетокот на сезоната, советувајќи го својот тим да бара нов прв возач. Lotus го ангажираа Раиконен на две години, а покрај Финецот наредната сезона ќе настапи и Французнинот Грожан. На прес конференцијата по повод официјализирањето на шампионот од GP2 како втор возач во тимот, Ерик Булие запрашан за ситуацијата со Роберт Кубица одговори: „Сеуште е статус кво. Не би можел да потврдам дали и понатаму гледам заедничка иднина помеѓу нас и Роберт.“ „Би сакале да ги дознаеме неговите планови околу евентуалното враќање, но веќе имаме двајца возачи за наредната сезона.“ ...
| | веќе видена

Тимот на Дитрих Матешиц нема да ги следи стапките на Mercedes, кои неодамна потврдија дека ќе ги прескокнат првите тестови, најавувајќи деби на W03 на вторите тестови. Ваквата информација пристигна од Адријан Њуи, кој верува дека и покрај густиот распоред, тимот ќе успее да го „донесе“ болидот на првите тестови во Херез. Германците од Mercedes неодамна најавија дека ќе го следат примерот на McLaren од минатата сезона и ќе ги прескокнат првите тестови во Шпанија. Иако се шпекулираше дека и Red Bull би можеле да тргнат по истите стапки, генијот во редовите на Red Bull и можеби најзаслужниот за нивниот успех изминатите две сезони, најави „редовно“ дебитирање на новиот болид. „Распоредот е многу густ, но ние планираме да бидеме присутни на првите тестови со новиот болид,“ - изјави Адријан Њуи за британскиот „Аутоспорт“. „Ќе биде тесно да се стигне, но јас би бил многу разочаран доколку не успееме.“ Густиот распоред пред се се должи на новото правило на FIA кое беше донесено оваа недела, кое бара болидите да ...
| | веќе видена

Се надеваме дека поборниците за заштита на животинскиот свет нема да ги доведе на раб на инфаркт откако ќе го погледнат ремек делото направено од Ferrari F430. Францускиот уметник Филип Паскуа, го преоблече италијанскиот убавец во кравја кожа, а потоа го тетовираше. Под хаубата ништо не е чепнато, единствено е наметната кравјата кожа, а истата потоа е тетовирана. Јапонскиот стил на „тетоважата“ очигледно е дека доминира, а впечатливи се морските суштества на задниот и предниот дел од италијанската гордост. Дури и екипата од „Мајами Инк“ би можела да му позавиди на ова претерано добро екстериорно дело, за кое веруваме дека било потребно многу труд и време. Делото на францускиот уметник ќе биде изложено во галеријата Лорен Строук во градот на светлината, па доколку патиштата ве водат токму кон Париз, покрај бројните уметнички дела во галериите низ градот, изникна уште едно кое вреди да се погледне.
| | веќе видена

На свечената гала церемонија на FIA која што се одржа во Њу Делхи, Индија, Себастијан Фетел го доби шампионскиот трофеј од оваа година, додека Кристијан Хорнер го „наследи“ трофејот поради триумфот на Red Bull во конструкторска конкуренција. Жан Тод лично му го врачи трофејот на Себастијан Фетел, кој ќе остане во негова сопственост се додека не добиеме нов шампион во Ф1. Трофејот за Red Bull беше доделен од Берни Еклстоун, а на церемонијата присуствуваа и второ и третопласираниот, Џенсон Батон и Марк Вебер. „Одлично е чувството да се биде во Индија за да се подигне вториот шампионски трофеј,“ - истакна Фетел. „Го имам овој трофеј во мојата куќа веќе повеќе од една година и не сакав да го вратам назад, па поради тоа добро е што и оваа сезона триумфирав. Тешко ми е во неколку зборови да кажам како се чувствувам и најпрвин би му се заблагодарил на мојот тим, кој не направи ниту една грешка во текот на сезоната.“ „Исто така им се заблагодарувам и на Renault за нивното безрезервно партнерство. Ова е големо ...
| | веќе видена

Разговорите од типот: „Ах, Алонсо зема само 30 милиони евра по сезона“, или „Ferrari е тимот кој што заработува над 100 милиони долари по сезона“ заборавете ги! Цифрите кои што во пари ги заработуваат државите организатори на Ф1 трките се далеку поголеми од било која добива која што секој индивидуалец или тим во Ф1 ги остварува. Од деветнаесетте трки оваа сезона, петнаесет од нив се финансирани токму од државите домаќини. Минатата година, државите домаќини инвестирале 410,5 милиони долари во трките, а повратокот на тие пари, верувале или не изнесува 465%, Доколку овие бројки ви изгледаат огромни, оваа сезона над 1,5 милиони гледачи ја следеле Ф1 во сите деветнаесет викенди, вклучувајќи ги и тренинзите и квалификациите. Од таму, локалното подрачје на автодромот или патеката буквално како феникс се издига, гледано од финансиско гледно поле. Но овие цифри се само „мачкина кашлица“ во споредба со промоцијата која што државите ја добиваат преку Ф1, со која се привлекуваат милиони и милиони туристи годишно. ...
| | веќе видена

Уште од мали нозе не учат дека кога преминуваме улица, секогаш треба да гледаме на двете страни. И секогаш истото „држело вода“, независно дали сте во право или не, но многу е подобро чувството да кажете дека сте во право доколку останете на овој свет. За голема среќа, истото не им се случило на двајца Германци, кои беа однесени од градежничка дигалка, која како брз воз ги однесе неколку улици подолу во Ротердам. Веднаш по несреќата, двајцата биле префрлени во најблиската болница и биле утврдени само неколку полесни повреди. Неколку тонската дигалка поминала на црвено светло со огромна брзина, а гледањето на двете страни при преминувањето на раскрсницата може да се каже дека би го заобиколил овој инцидент на улиците на Ротердам. Се надеваме дека со видеото во продолжение ќе ве „мотивираме“ во иднина да бидете повнимателни при преминувањене на улица или раскрсница.
| | веќе видена

Откако пет од дванаесетте тимови се повлекоа од асоцијацијата на Ф1 тимови, иднината на FOTA е донесена под знак прашалник. Повлекувањето на Ferrari и Red Bull и зададе силен удар на асоцијацијата, која се помалку веројатно е дека ќе успее да ги издржи и последните удари со повлекувањето на Sauber и Toro Rosso. HRT се повлече на почетокот од годината, со образложение дека асоцијацијата постои само на хартија, без никакво нејзино дејствување во реалниот свет. Но повлекувањето на тимовите со најголеми буџети - Ferrari и Red Bull вистински ја разниша FOTA, која беше формирана да ги заштити интересите на тимовите во битката помеѓу Берни Еклстоун од една страна и Макс Мозли од друга. „FOTA го направи своето кога беше формирана, но во последните 12 месеци таа немаше никаква корист,“ - истакна Кристијан Хорнер. Сепак, најголемата причина поради поделбата во FOTA беше договорот за ограничување на ресурсите, откако претходно Red Bull беше обвинет за трошење повеќе од дозволеното, додека Ferrari обвини дека Ф1 не ...
| | веќе видена

Како што и беше најавувано, тимот од Енстоун денес потврди дека покрај Кими Раиконен, наредната сезона во другиот болид ќе се најде GP2 шампионот, Французинот Роман Грожан. Lotus ја донел оваа одлука заедно со нивниот партнер - Total, француската нафтена компанија, која што има голема улога во Ф1 тимот на Џерард Лопез. Па така, официјализирањето на Французинот како дел од возачката постава на тимот значи збогување со Витали Петров и Бруно Сена. „Чест ни е да ви соопштиме дека соработката помеѓу Lotus и Total ќе продолжи уште една година.“ - гласи почетниот дел на соопштението. Во продолжение, Роман Грожан изрази големо задоволство што по втор пат ќе може да седне во болидот на Lotus (претходно Renault), откако за прв пат истото го стори во 2009 по заминувањето на Нелсон Пиќе Џуниор. „Сеуште не можам да поверувам дека сум дел од возачката двојка на еден Ф1 тим. Започнуваме голем проект и среќен и почестен сум што мене ми е дадена ваква привилегија,“ - напиша Грожан. „Ќе биде големо искуство за мене да се ...
сите 5 | | | веќе видена

По неколкуте „дупки“ во правилата кои што беа откриени оваа сезона, Светскиот совет за мотоспорт на FIA направи мали измени на правилата, но исто така ја потврди и трката во Тексас во календарот за наредната сезона. На трката во Остин и беше даден ултиматум до вчера да ги плати пеналите и да се согласи со условите на Еклстоун, а Американците на истекот од рокот го платија утврдениот износ и писмено соопштија дека се согласуваат со условите на првиот човек на Ф1. Светскиот совет за мотоспорт вчера го потврди календарот кој претходно беше објавен, но покрај него направи и мали измени во поглед на правилата. Голем дел од нив беа очекувани, како повисоките издуви кои ќе ги ограничат аеродинамичките ефекти, но покрај нив, постојат и некои мали, нови измени. Па така, на состанокот на Советот, донесени беа следните измени во правилата: Без да ги поминат сите краш тестови болидите не можат да учествуваат во предсезонското тестирање. Максимално времетраење на трката изнесува четири часа. Пред влегување на ...
| | веќе видена

Још Верстапен, поранешниот тимски колега на Шумахер од времето кога Германецот возеше во Benetton, го обвини Германецот дека користел електронски помагала при освојувањето на првата шампионска титула во 1994 година. Холанѓанецот кој беше тимски партнер на Германецот во сезоната кога ја освои шампионската титула, тврди дека електронските помагала и системи кои биле скриени во болидот на Шумахер всушност му помогнале да стигне до првото крунисување. „Јас знам точно што се случи таа сезона. Мојот болид беше далеку побавен од неговиот, без разлика колку јас да бев агресивен и да го давав максимумот од себе,“ - откри Верстапен. „Јас знам дека неговиот болид користеше скриени помагала кои го правеа толку брз. Еднаш го запрашав Бријаторе токму за тоа, а тој ми одговори дека нема потреба да се разговара на таа тема.“ „Не дека барам оправдувања, но јас знам дека бев и сум побрз од него. Колку да знаете, тој никогаш не ме победи возејќи картинг.“ За нелегалноста на болидот на Benetton од тоа време сомнеж изрази и ...
| | веќе видена

Третото место во поредокот на конструктори и само победата во Британија оваа сезона не значат дека Ferrari ќе заработи помалку од Red Bull и McLaren. Само една победа наспроти 12-те на Red Bull и двојно помалку на McLaren е доволна за најстариот тим во Ф1 да го собере најголемиот дел од колачот. Уникатниот систем на прераспределба на добивката е строго чувана тајна на FIA, но информациите до кои што стигна „Аутоспорт“ говорат дека Италијанците ќе заработат 11,5 милиони долари повеќе отколку Red Bull оваа сезона. Тоа е така поради клаузулата - „историски придонес“ кој што италијанскиот тим го има за спортот. Според информациите на британскиот медиум, Ferrari заработува 2,5 % од вкупниот профит на Ф1, пред истиот да биде распределен помеѓу 12-те тимови. Тоа во цифри изразено значи дека Ferrari заработил 17,3 милиони долари од 691 милиони долари, што претставува 50% од вкупниот профит на Ф1, поради прераспределбата на профитот во две категории поради Конкорд договорот. Од втората категорија, Италијанците ...
сите 2 | | | веќе видена

Сведоци сме на секојдневни сообраќајни инциденти, кај кои понекогаш полицијата е онаа која утврдува кој е виновникот, додека кај некои други, одговорноста е јасна како ден. „Бегалка“ е една од претежно употребуваните тактики на избегнување на одговорноста за сообраќајниот инцидент, која овој пат не му успеа на возач на Mercedes CLS, кој откако се судри со Nissan GT-R, побегна, но најверојатно ги потценил перформансите на јапонскиот бесен убавец. Па така, на место да се извини за инцидентот вадејќи се на лоша прегледност, лошо позиционирани ретровизори или други секојдневни веќе добро познати причини, познатата тактика беше употребена, а истото беше и снимено од еден од сведоците зад нив. Од видеото може да се забележи дека иако возачот на GT-R-от е збунет на почетокот, неколку брзи менувања и гас до крај беа доволни за да се стопира виновникот.
| | веќе видена

По неверојатните две сезони во кои што доминираше во Ф1 светот, Себастијан Фетел во Дизелдорф ги демантираше шпекулациите дека си поставил животна цел да ги урне рекордите на Михаел Шумахер од 91 победа и седум освени шампионски титули. Двајцата овој викенд беа присутни на „Трката на шампионите“ која што се одржа во Дизелдорф, каде што по петти пат последователно триумфираа во „Трката на нациите“, совладувајќи го нордијскиот тим во финалето. Меѓусебно, си дадоа еден куп комплименти, а Михаел Шумахер верува дека еден ден својот помлад сонародник и „ученик“ ќе ги сруши неговите рекорди. „Јас од секогаш сум велел дека рекордите постојат за да се уриваат, па зошто тоа да не биде случајот и со моите рекорди,“ - запраша Шумахер. „Убеден сум дека Себастијан може да го направи тоа.“ Но за разлика од седумкратниот светски шампион кој наредниот месец ќе наполни 43 години, Фетел не верува дека рекордите на Шумахер се лесно достижни, додавајќи дека како такви, не можат сеуште да му бидат цел. „Она што Михаел го ...
сите 2 | | | веќе видена

Покрај тоа што обезбеди возачко место во тимот на Џерард Лопез, Раиконен исто така според најавите на медиумите е и акционерки партнер во Lotus. Се чини дека упорноста на Раиконен и неговите менаџери за да се стигне до акции се исплатеше, откако претходно се обидоа да му „украдат“ дел од акциите на Сер Френк Вилијамс и Патрик Хед во Williams. Шпанскиот „Ел Мундо Депортиво“ и италијанскиот „Италијарејсинг“ тврдат дека покрај возачкото место, Раиконен ќарил и минимален број на акции во тимот на Lotus. Според најавите на овие два медиума, Раиконен е првиот возач во последните дваесетина години кој што поседува акции во Ф1 тим. „Раиконен е првиот возач во поновата историја на Ф1 кој поседува акции во тимот во кој што се натпреварува. Тој не успеа во таквата намера во Williams, бидејќи акциите на тимот се понудени на берза.“ - откриваат шпанскот медиум. Ваквата идеја за влез во тимот како акционер најверојатно потекнува од браќата Робертсон, кои се негови менаџери веќе подолго време. Тие, заедно со Раиконен го ...
| | веќе видена

Доколку сите беа изненадени од дебито на MP4-26 на вторите тестови оваа сезона, се чини дека подоцнежната промоција на болидот ќе биде искористена наредната сезона од повеќе тимови, како еден од адутите за криење на картите пред почетокот на тестирањата. По теркот на McLaren од минатата сезона кој што можеби ќе тргне по истиот пат и оваа сезона, и Mercedes ќе го промовира новиот болид на вторите тестирања. Германците на својата официјална веб страница денес соопштија дека дебито на болидот нема да биде на првите тренинзи, туку истото ќе го сторат на оние кои што следуваат. Патеката крај Барселона ќе биде првата на која W03 ќе ги направи првите километри, додека првите тестирања во Херез ќе бидат реализирани со болидот од оваа сезона. „Веруваме дека дебитирањето на болидот на вторите тестови наредната сезона е оптимален тајминг, бидејќи токму тој период е најпогодниот земајќи ја во предвид нашата развојна програма.“ - истакна Рос Браун. Оваа вест дојде заедно со онаа дека Mercedes на својот назив на тимот ...
сите 2 | | | веќе видена

Еден од најголемите поддржувачи и фанови на Кими Раиконен и негови претходник во McLaren, двократниот светски шампион - Мика Хакинен, не му предвидува лесен кам бек на „Ајсмен“. Според постариот Финец, Раиконен ќе нема доволно време да се адаптира на новите болиди поради кратките зимски тестирања. Токму Хакинен беше оној кој го советуваше Рон Денис да го ангажира Раиконен во McLaren, откако „летечкиот Финец“ се повлече од спортот. По неговите стапки тргна и неговиот помлад сонародник, но за разлика од него, Раиконен се враќа во спортот. Според Хакинен, враќањето на Раиконен нема да биде така лесно поради изменетите околности во кои што се наоѓаат сегашните возачи од периодот кога тој беше дел од „друштвото“. „Тој буквално нема да има време да го тестира болидот. Ќе има можност само пет или шест дена да тестира, а доколку заглави во проблеми, ќе нема воопшто време да ги корегира истите,“ - гласи советот на Хакинен. „Во минатото, тестиравме од утро до ноќ и така станувавме се побрзи и побрзи.“ Поради таквиот ...
сите 2 | | | веќе видена

Овогодинешната сезона само што заврши, но „домашната работа“ во пресрет на наредната сезона веќе е почната да се изготвува. 2012 не носи поголеми разлики во правилата во однос на 2011, па од таму следуваат и големите сличности на болидите за наредната сезона. Ferrari е тимот кој најави најагресивен пристап при дизајнирањето и развојот на новиот болид, наговестувајќи многу иновативни новини кои што Ф1 фановите за прв пат ќе ги видат во кралицата на мотоспортот. Потпомогнати од враќањето на Рори Брн во тимот, очекувањата кај фановите на Италијанците се огромни, по разочарувачката сезона во која што стигнаа само до една победа. Еден од големите „очекувачи“ од техничкиот тим на Ferrari е и Џорџо Пиола, еден од најдобрите илустративни техничари во Ф1, кој преку видео го наговестува болидот на тимот од Маранело за наредната сезона. Од истото, забележлив е повисокиот нос на болидот, новиот издувен систем, како и видоизменетата задна суспензија.
сите 2 | | | веќе видена

Двоецот Себастијан Фетел и Михаел Шумахер во „Трката на нациите“ и Себастијан Огие во „Трката на шампионите“ се овогодинешните победници на спектаклот во Дизелдорф. Се започна со „Трката во нациите“, каде што германското Ф1 дуо се сретна со нордијскиот тим кој го сочинија Том Кристансен и Јуха Ханинен со резултат од 2:0. Во финалето Шумахер го совлада Кристансен во KTM X-Bow автомобил, додека Фетел во ROC баги успеа да биде подобар од Ханинен. Нордијскиот тим имаше прилично лесен пат до финалето, додека Германците наидоа на тешките Британци во полуфиналето, каде што по резултат 1:1, одлучуваше дуелот помеѓу Фетел и Батон, во кој што актуелниот шампион и во ова натпреварување беше подобар од својот Ф1 колега. Во „Трката на шампионите“, Себастијан Огие беше подобар од Том Кристансен со резултат од 2:0. 27 годишниот WRC возач во победнички стил стигна до титулата, откако загуби само еднаш на седум трки. Во полуфиналето го совлада DTM шампионот Мартин Томчук возејќи Audi R8, во финалето се сретна со Кристансен ...
сите 2 | | | веќе видена

Разликата помеѓу Глок и Фетел е само во болидите, вели Германецот кој е дел од тимот на Virgin, а истото ќе го докаже на „Трката на шампионите“ која што ќе се одржи овој викенд во Дизелдорф. По напуштањето на Toyota од Ф1, Глок премина во Virgin, каде што сеуште нема забележано поени. Последниот пат кога Германецот стигнал до поени е трката во Сингапур во 2009, каде што заврши како втор, но иако се наоѓа на „опашката“ од поредокот, тој не мисли дека Фетел е подобар возач од него. Запрашан дали е мотивиран да го победи Фетел викендов во Дизелдорф, Глок одговори: „Многу. Знам дека сум исто толку добар како Фетел. Доколку и јас бев во Red Bull, одлучувачка ќе беше само формата. Поради тоа многу сум љубопитен да видам каков ќе биде исходот од Дизелдорф.“ Глок ќе биде дел од Ф1 друштвото и наредната сезона, заедно со Чарлс Пик кој ќе биде неговиот нов тимски колега. Во продолжение, Германецот се наврати на неговите денови во јапонскиот тим и пронаоѓањето на мотивација да се продолжи иако се бори за повисока ...
| | веќе видена

Отпадот... За некој тоа е бизнис, а за некој друг потенцијално поле за нова уметност. Веројатно, едно од најдобрите отпадни ремек дела, ви ја претставуваме - масата за кафе од искршено Ferrari. Некогаш вистински убавец на патиштата, сега само дел од мебелот. Италијанската егзотика е вредна дури и како отпад, а дека ниту бруталното уништување нема да ја намали нејзината вредност ни покажува Чарли Молинели, од дизајнерското студио Молинели. Креативниот дизајнер обликувал стаклена маса со дрвени рамки, а во неа ги сместил згужваните остатоци од суперавтомобилот. Барем така тврди неговата интернет страница, иако да не е брендот на Ferrari видлив, тешко би препознале за каков автомобил се работи. Не е ни позната „историјата“ на црвениот убавец, ниту причината поради ваквото уништување. Она што може да се препознае од остатоците е дека неговиот поранешен сопственик е Французин. За цената на ова отпадно ремек дело немаме информации, но кој Ferrari фан не би си посакал ваква маса во својата дневна соба?
| | веќе видена

next