Питстоп

По завршувањето на релито во Велс, Себастијан Лоеб може да се пофали дека е најуспешниот, а воедно и најдобриот возач на сите времиња, со освоени осум титули. Претходно, Французинот се израмни по бројот на титули со Михаел Шумахер, но по велшкото рели, најуспешниот WRC возач изби сам на вечната листа. Неверојатниот рекорд до кој стигна уште поневеројатниот Французин го смести пред сите останати шампион во сите други мотоспорт првенства и серии. „Секако, среќен сум што станав најуспешниот возач во историјата на мотоспортот и горд сум на тоа,“ - истакна 37 годишниот Французин. „Бев изедначен со Шумахер кој имаше седум, но јас сега имам осум. Иако не сакам да се споредувам со другите возачи од другите бранши на мотоспортот, сепак ова е нешто специјално. Никогаш не ни помислив дека ќе стигнам до вакво достигнување на стартот од мојата кариера.“ И покрај големиот успех, Лоеб не планира да застане тука и најави деветта титула по ред, откако првата ја забележа во 2004 година. Од наредната сезона, започнува ...
| | веќе видена

Младиот Жан Ерик Верњ управувајќи го RB7 беше најбрз на првиот ден од тестирањата на младите возачи, кое што веќе втора година по ред се одржува во Абу Даби. 21 годишниот Французин финишираше со време од нешто помалку од една секунда зад Жил Бјанки од Ferrari и Роберт Викенс од Renault. Тест возачот на Red Bull по заминувањето на Рикардо во HRT, оваа година е второпласиран во Formula Renault 3.5 серијата. Верњ денес успеа да постави најдобро време со болидот на Фетел, оставајќи го зад себе неговиот сонародник од Ferrari, кој тестираше нови делови за болидот на Италијанците за наредната сезона. Фабио Лејмер од Sauber заврши како четврти, а „ветеранот“ меѓу младите таленти - Гери Пафет од McLaren постави петто најдобро време. Денешните времиња од Абу Даби: Поз Возач Тим Време Кругови 1. Жан Ерик Верњ Red Bull-Renault 1m40.011s 83 2. Жил Бјанки Ferrari 1m40.960s 85 3. Роберт Викенс Renault 1m42.217s 78 4. Фабио Лејмер ...
сите 3 | | | веќе видена

Еднаш во 2007 си беа едни двјаца тимски колеги кои воопшто не се поднесуваа еден со друг... Така би бил сигурно почетокот на некоја замислена приказна за ривалството помеѓу Фернандо Алонсо и Луис Хамилтон, кое во неделата беше „зачинето“ со топла прегратка. Шпанската „Ла Стампа“ се сомнева во ривалитетот помеѓу двајцата поранешни тимски колеги од McLaren, шпекулирајќи дека постои пакт помеѓу нив за симнување на Фетел од победничкиот пиедестал. Имено, по сезоната 2007 каде што и на двајцата титулата за влакна им избега, заладените односи останаа и во сезоните подоцна. Дури на неколку пати преку медиумите двајцата си кажаа се што си имаа за кажување, а последниот таков момент беше минатата сезона во Валенсија, каде што Хамилтон го претекна безбедносното и медицинското возило, а за тоа заработи само казна со поминување низ боксовите, нешто на што Алонсо фуриозно реагираше. Сепак, како доминацијата на Фетел да го „стопи“ ривалитетот помеѓу нив двајца, па така, откако и Хамилтон и Алонсо завршија на подиумот ...
сите 2 | | | веќе видена

Откако втор викенд по ред флексибилноста на предното крило е воочлива до тој степен што забележливи се искри од контактот со подлогата, од Ferrari потсетуваат дека не се единствените кои се флексибилни. Италијанците прстот го посочија кон пионерите на таквото предно крило, шампионите Red Bull. Тимот од Маранело уште од Јапонија почна да ги тестира новите делови кои ќе бидат дел од болидот за наредната сезона, а веќе од Кореја настапија со новото предно крило, кое му создаваше големи проблеми на Фелипе Маса. Вибрациите на краевите предизвикуваат искри поради контактот со подлогата, а по завршувањето на тренинзите во Абу Даби, предното крило на Маса беше заменето со она од Сингапур. Запрашан за проблемот на Маса по трката во Абу Даби, Стефано Доменикали прокоментира: „Мислам дека овој пат не бевме само ние кои беа флексибилни.“ Очигледно, Италијанецот посочува кон пионерите - Red Bull, кои речиси сезона и пол им создаваат главоболки на своите ривали кога е во прашање предното флексибилно крило. И покрај тоа ...
| | веќе видена

Двократниот светски шампион би можел да се откаже од се што стекнал во животот, освен не од своите трофеи. Германецот во интервју за германската новинска агенција „СИД“ открива дека трофејот од некоја трка е многу повреден од чекот кој што го добива. 24 годишниот Фетел на досегашните 80 трки на колку што настапил во Ф1, на 21 од нив си заминал со највредниот трофеј, додека 35 пати се искачил на подиум. Двократниот светски шампион преферира повеќе трофеј, отколку чекот кој што возачите го добиваат по завршувањето на трката, во зависност од нивниот пласман. „Би можел да се откажам од се што сум стекнал, освен од трофеите.“ - истакна Германецот. „По два часа, каде што даваш се од себе, поголем или помал чек не прави толкава разлика колку што тоа го прави трофејот. Кога стојам на подиумот, знам дека животот не може да ми пружи подобри моменти.“ Наредниот месец, на гала вечерта на FIA, Фетел ќе го добие официјалниот трофеј како шампион во Ф1, но истиот не смее да го зачува за себе. Единствениот начин да го ...
сите 7 | | | веќе видена

Откако Николас Томбазис пред извесно време најави дека италијанскиот тим ќе се „коцка“ со дизајнот на болидот за наредната сезона, превземајќи похрабри чекори при развивањето, истото денес беше потврдено и од Пет Фрај. Италијанците оваа сезона забележаа само една победа, онаа во Силверстоун на Алонсо, во споредба со шестте на McLaren или единаесетте на Red Bull. По неколкуте „резервирани“ пристапи изминатите сезони при развивањето на болидот, што резултираа со неуспех во целта да се освојат шампионските титули, од Маранело стигнаа најави за многу поагресивен пристап во развивањето на новиот болид. „Мислам дека полека но сигурно работите се враќаат на свое место,“ - истакна техничкиот директор на Ferrari, Пет Фрај. „Јас дојдов овде за да откријам каде треба да се подобриме. Тимот сакаше некој кој ќе ги смени нештата во тимот, работнта навика и се останато, па откако најпрвин бев ангажиран во друг дел од тимот, сега ја превземав улогата на технички директор.“ „Во моментов, работиме на тоа како ќе се одвиваат ...
сите 2 | | | веќе видена

Од најавата за официјализирање на договорот помеѓу Финецот и Williams не произлезе ништо викендов, но во Абу Даби во таборот на британскиот тим биле видени браќата Робертсон, кои се менаџери на шампионот од 2007. Според најавите на финските медиуми, Кими Раиконен е чекор поблиску до потпишување на договор со Williams и враќање во друштвото каде што стигна до осумнаесет победи. Финскиот „Саномат“ известува дека Стив и Дејвид Робертсон цел Ф1 викенд биле постојано присутни во таборот на Williams, договорајќи ги последните детали околу договорот помеѓу тимот на Сер Френк Вилијамс и нивниот агент. Дека договорот е на повидок, говори и изјавата на Сер Френк Вилијамс, кој изрази интерес за ангажирање на Раиконен во својот тим. „Секој сака да слушне нешто интересно, но јас би кажал дека постои можност Раиконен да дојде во нашиот тим,“ - истакна сопственикот на тимот. Исто така, Патрик Хед, ко-сопственикот на Williams додаде дека интересот кој што тимот го има за ангажирање на Финецот не е нешто ново во Ф1 ...
сите 4 | | | веќе видена

Јари Мати Латвала успеа да стигне до победата во Велика Британија, која беше засенета од осмата титула на Лоеб по ред во светскиот рели шампионат. Иако борбата за титулата беше решена уште во петокот поради откажувањето на Хирвонен, Лоеб мораше да почека до последната етапа за да официјално биде крунисан по осми пат. До пред откажувањето на Хирвонен, двајцата возачи се менуваа на лидерската позиција. Но откако проблемите со ладилникот се пројавија кај Финецот, Лоеб го намали темпото и свесно или не, беше поминат од Латвала, кој до крајот беше недостижлив. На последниот ден од релито, Лоеб имаше и излетување кое го чинеше предвремено завршување на настапот во Британија. Мадс Остберг заврши како втор, со што ја круниса за него најдобрата сезона досега, додека зад него се најде Хенинг Солберг кој стигна до првиот подиум во последните две години. Себастијан Огие заврши на единаесеттата позиција, откако во почетните етапи излета и го оштети автомобилот, по што следуваше битка за последните позиции. Резултати ...
сите 5 | | | веќе видена

Пукнатината на десниот заден пневматик била причината поради извртувањето на Фетел на вториот свиок од патеката, а возењето на болидот без пневматик му ја оштетила суспензијата поради што бил приморан да се откаже во гаражата. Германецот жали за пропуштената прилика за освојување на добри поени во Абу Даби, но не се осмели да предвиди дали победата беше дофатна. Оштетената суспензија била производ на извртувањето на свиокот број два, а истата не можела да биде санирана кај механичарите, по возењето на цел круг со оштетено задно тркало. Фетел по трката откри дека немал никакви проблеми со задниот десен пневматик, се до местото на извртувањето. „Да бидам искрен, на излезот од првиот свиок се изгледаше нормално,“ - истакна актуелниот шампион. „Но кога влегов во вториот свиок, почувствував вибрации на задниот дел од болидот, особено на десната страна и болидот ми избега од контрола. Се извртев и тоа беше тоа. На патот кон боксот ја оштетив суспензијата толку многу, што ниту механичарите не можеа да ја ...
сите 18 | | | веќе видена

По обезбедното второ место кое е над очекувањата кои што ги имаше пред трката, Фернандо Алонсо истакна дека цела трка возел во квалификациски стил, притискајќи во секој круг, но Хамилтон на крајот бил недостижен. Уште на самиот старт, успеа да го претекне Вебер, а потоа го искорити излетувањето на Фетел и стигна зад Џенсон Батон, кој не успеа да го задржи Шпанецот зад себе. Сепак, Хамилтон беше „преголем залак“ за извонредниот Алонсо, кој не го криеше задоволството и од второто место. „Се обидов, но беше невозможно да се стигне до победата. Цела трка возев против времето по круг, возејќи како на квалифиакции. Иако надокнадував десетинка по десетинка, Хамилтон беше недостижлив,“ - објасни Алонсо. „Во еден момент успеав да стигнам под две секунди разлика, но подоцна имав мали проблеми и загубив две додатни секунди и Хамилтон се оддалечи.“ Запрашан за неговото мислење за формата на Ferrari сезонава, откако McLaren успеа да стигне до шестата победа оваа сезона, во споредба со нивната единствена во Силверстоун, ...
сите 26 | | | веќе видена

По доминантната победа во Абу Даби која е прва по онаа во Германија, Хамилтон се надева дека истата претставува нов почеток за него во неговата кариера, по тешката сезона исполнета со многу инциденти. Британецот успеа да го искористи киксот на Фетел на стартот на трката и во продолжение ниту во еден момент не беше загрозен од Фернандо Алонсо, кој заврши зад него. Хамилтон се надева дека третата победа оваа сезона наговестува подобра наредна сезона. Запрашан дали е назад на вистинските патеки, Хамилтон одговори: „Не знам, сеуште е рано да се каже, но ова е дефинитивно нов старт. Пред нас претстои уште една многу добра трка во Бразил, па се надевам дека ќе ја задржиме добрата форма, иако се може да се случи до тогаш. Како и да е, од сега јас сум фоксуран само на трката во Интерлагос.“ Иако не беше ниту еднаш загрозен од Алонсо, Хамилтон истакна дека неговиот поранешен тимски колега постојано притискал, не оставајќи го да „здивне“. „Се најдов во чудна ситуација, да одржувам водство, а не да бркам. Но болидот ...
сите 30 | | | веќе видена

По осми пат оваа сезона, Фернандо Алонсо ќе стартува од петтото стартно место. Целта на возачот на Ferrari на утрешната трка повторно е подиумот и тој верува дека со перфектна трка може повторно да се стигне до шампањското. Она на што треба да се надева двократниот светски шампион е добрата форма на Ferrari на трка во споредба со онаа на квалификациите, каде што повеќе од очигледно е дека секогаш се наоѓаат зад возачите на Red Bull и McLaren. „Повеќе или помалку, го очекувавме ова место. Не дека ова е осми пат оваа сезона како го обезбедуваме петтото стартно место, туку тоа е реалноста. Red Bull и McLaren се побрзи од нас во текот на целата сезона на квалификациите, но на трката ситуацијата е поразлична,“ - образложи Шпанецот. „Знаеме дека можеме да стигнеме до подиумот, но за тоа ни е потребна перфектна трка.“ Алонсо планирал да сочува еден сет на нови пневматици, излегувајќи само еднаш во третата квалификациска сесија, но првиот летечки круг не бил онаков каков што го посакувал. „Мислев да сочувам еден ...
| | веќе видена

Откако успеа во последен миг да му ја одземе пол позицијата на Луис Хамилтон, Фетел на прес конференцијата по трката истакна дека се намачил за да стигне до првото стартно место на утрешната трка. Според Германецот, болидот дури на квалификациите почнал да го доставува посакуваниот перформанс, по тешките три тренинга за него и Red Bull. На вчерашните тренинзи се изврте и минимално го оштети болидот, а денес на последната „проверка“ пред квалификациите заостана повеќе од четири десетинки зад Хамилтон. Сепак Германецот успеа да стигне до четиринаесеттата пол позиција, со што се израмни со Најџел Мансел по бројот на освоени пол позиции. Запрашан дали се намачил за да стигне до пол позицијата, Фетел одговори: Ох да, секако. Не бев среќен од перформансот на болидот, бидејќи знаев дека можеме да извадиме уште многу повеќе. По денешниот трет тренинг болидот почна да се подобрува, но промената на временските услови на патеката дефинитивно влијаеше на перформансот.“ „Квалификациите дефинитивно донесоа нови впечатоци ...
сите 2 | | | веќе видена

Неверојатно брз, Хамилтон успеа да заврши пред Себастијан Фетел на последниот тренинг, со предност од нешто повеќе од четири десетинки. Трето најдобро време постави Марк Вебер, додека Батон и Алонсо ја пополнија топ петката на последниот тренинг пред квалификациите. Хамилтон успеа да постави најбрз круг, возејќи на меките пневматици, а онаму каде што ја правеше разликата беше третиот сектор, кој како по традиција им припаѓа на возачите на Red Bull. Себастијан Фетел не можеше да го следи темпото на Британецот, кој покрај третиот сектор, беше недостижлив и на правците. Марк Вебер беше најбрзиот возач на првите два сектора комбинирано, но на третиот сектор неговото заостанување зад Хамилтон беше 0,4 секунди. Разочарувачко е заостанувањето на Алонсо зад Хамилтон, кој се пожали на проблеми со контактот на подлогата, а на крајот заостана 0,685 секунди. Резултати од третиот тренинг: Поз Возач Тим Време Разлика Кругови 1. Луис Хамилтон McLaren-Mercedes 1м38.976с 17 2. ...
| | веќе видена

Себастијан Фетел и Фернандо Алонсо и нивните излетувања гo одбележаа вториот тренинг, а Германецот се посочи самиот себеси за виновник, додавајќи дека влегол премногу опуштено во свиокот број еден. Сопирајќи пред првиот свиок, Фетел загуби контрола на задниот дел од болидот, неуспевајќи на време да сопре и заврши во бариерите. Ударот не беше сериозен и немаше некоја поголема штета на болидот, па на крајот на сесијата Германецот имаше можност да „сврти“ уште некој круг. „Изгубив контрола над болидот во влезот од свиокот,“ - истакна актуелниот шампион. „Подоцна, влегов премногу широко, повеќе од вообичаеното ги газев ивичњаците и потоа не можев да го проконтролирам болидот. Треба да бидам среќен што болидот не е премногу оштетен, особено предното крило. Ќе видиме што можеме да направиме во продолжението од викендот.“ Запршан дали подлогата на патеката била причината поради неуспехот да се проконтролира болидот, како што тоа беше случајот кај Алонсо и Маса, Фетел одговори: „Не, едноставно бев премногу ...
сите 2 | | | веќе видена

По новиот инцидент помеѓу Хамилтон и Маса во Индија, Британецот пред почетокот на викендот во Абу Даби истакна дека сака да ги расчисти проблемите со својот колега од Ferrari, по неколкуте инциденти помеѓу нив двајца. За разлика од претходните наврати, овој пат Фелипе Маса беше оној кој ја заработи казната. Шампионот од 2008 не гледа никаков проблем со Бразилецот, а доколку токму Маса има некаков проблем со него, тој сака да го „расчистат воздухот“ помеѓу нив двајца. „Немам никаков проблем со Маса, но доколку тој има некаков проблем, би сакале да го расчистиме воздухот помеѓу нас,“ - истакна Британецот на денешната прес конференција во Јас Марината. „Сепак, треба да постои желба за разговарање и од негова, исто како што постои и од моја страна.“ „Дали ќе има нов инцидент во Абу Даби? Немам никаква цел да бидам во близина на Маса.“ Возачот на McLaren уште еднаш додаде дека неговата цел овој викенд е да се искачи на највисокото место на подиумот и да ја прекине победничката серија на Фетел на Јас Марината. ...
сите 3 | | | веќе видена

Алваро Баутиста настапи на тестирањата во Валенсија за тимот на Gresini Honda и како што е соопштено, Шпанецот ќе остане во тимот, заземајќи го местото на покојниот Марко Симончели. Баутиста во Gresini доаѓа од тимот на Suzuki, откако возачкото место во тимот на Honda остана празно по смртта на Симончели и напуштањето на Аојама. „Среќен сум што Баутиста ќе биде дел од нашиот тим во наредната сезона,“ - изјави сопственикот на тимот, Фаусто Гресини. „Станува збор за многу брз возач, а она што ми се допаѓа пред се е неговиот карактер и природноста која што ја поседува.“ „Убеден сум дека брзо ќе се адаптира на нашиот тим и дека ќе поминеме незаборавни мигови заедно.“ - заврши Италијанецот.
| | веќе видена

Наредната сезона не е последната во кариерата на седумкратниот светски шампион. Михаел Шумахер, според најавите на германскиот „Билд“, ќе добие продолжување на договорот од страна на Mercedes, па така соработката помеѓу него и германскиот тим ќе трае до 2013 година. 42 годишниот Германец има далеку подобра сезона од ланската, докажувајќи дека и покрај неконкурентниот болид може да се бори за повисок пласман. Иако продолжувањето на договорот не е официјално, според изјавата на клучните лица во Mercedes, па и онаа на Шумахер, може да се почувствува желбата за долга соработка. „Нема причина зошто Михаел би не напуштил. Тој е клучна фигура во овој тим и сеуште не го загубил жарот за тркање.“ - прокоментира Рос Браун. Со тимскиот шеф на тимот се согласи и мотоспорт директорот на Mercedes - Норберт Хауг, кој потсети дека Шумахер сеуште не треба да се отпишува. „Кој го отпиша - погреши. Тој вози беспрекорно оваа сезона и не треба да потсетувам дека Шумахер е возачот со најмногу претекнувања на стартот.“ Дека ...
сите 13 | | | веќе видена

Откако е се поизвесно дека Кими Раиконен ќе му се врати на старото друштво, пристигнуваат и првите поздрави на таквиот потег. Прв кој му посака „добредојде назад“ на Финецот е неговиот поранешен претседател од Ferrari, кој е среќен дека шампионот од 2007 по сите шпекулации ќе се врати во најбрзиот циркус. Соработката помеѓу Монтеѕемоло заедно со Ferrari и Финецот заврши во 2009, откако Италијанците му го раскинаа договорот предвреме, ослободувајќи место за Фернандо Алонсо во тимот. Раиконен се пресели во WRC, а дури настапи и во NASCAR серијата. Шпекулациите за неговиот камбек во Williams се се посилни, а неофицијално, обелоденувањето на соработката помеѓу британскиот тим и шампионот од 2007 ќе се случи овој викенд во Абу Даби. Монтеѕемоло е среќен што поранешниот негов возач е на ивицата од враќање во Ф1, додавајќи дека Раиконен ќе биде големо „засилување“ во возачкиот поредок. „Евентуалното негово враќање ме прави да се чувствувам среќен,“ - истакна Монтеѕемоло за шпанската „Ла Стампа“. „Тој е многу ...
| | веќе видена

Повторно истата закана, но долумно различна причина. Претседателот на Ferrari предупреди дека Ф1 мора да се промени доколку го посакува неговиот тим како дел од конструкторите во спортот. 2011 е една од пофрустрирачките сезони во историјата на Ferrari, бидејќи освен победата на Алонсо во Британија, Италијанците постојано се наоѓаа зад Red Bull и McLaren. Тимот од Маранело е во Ф1 од самите почетоци, но Монтеѕемоло се закани дека доколку FIA не ги промени правилата, Ferrari ќе се повлече од Ф1 бидејќи сегашните правила, особено оние поврзани со аеродинамиката, не им годат на нивните спортски автомобили. „Ф1 е нашиот живот, но без Ferrari нема да има Ф1, исто како што без Ф1, Ferrari би бил поразличен,“ - напиша Монтеѕемоло на официјалната веб страница на тимот. „Ние знаеме да бидеме многу стрпливи, но има прецизни барања од наша страна доколку Ф1 сеуште не сака во друштвото. Ние не се тркаме само поради публицитет, туку и поради искуствата кои што од патеката ги префрлуваме на нашите спортски автомобили.“ ...
сите 4 | | | веќе видена

next