Питстоп

Во фото финиш, Кејси Стонер успеа да слави на последната трка од сезоната, завршувајќи пред Бен Спиз, додека Довициозо се искачи на подиумот покрај возачите на Ducati и Yamaha. Кејси Стонер поведе уште од стартот, недозволувајќи Довициозо, Педроса и Спиз да му ја „украдат“ пол позицијата. Австралијанецот успеа да им се одлепи на возачите зад него, но Спиз пред крајот на трката, откако во поголемиот дел од неа возеше во група со двајцата возачи на Honda, успеа да ги претекне и да се бори со Стонер за победата. Дождот кој започна на два круга пред крајот ја зголеми возбудата, па Американецот успеа да го претекне овогодинешниот шампион. Но највозбудливиот момент дојде во последниот круг и на последниот свиок, откако Стонер кој подобро излезе од него, за половина тркало успеа да заврши пред Спиз и со победата да ја заокружи оваа сезона. Како трети стигна Довициозо, додека зад него се најде Крачлоу. Како петти заврши Педроса, а она што ја одбележа трката на стартот беше излизгувањето на Баутиста, кој со себе ...
сите 6 | | | веќе видена

Фелипе Маса беше миленикот во Маранело се додека Фернандо Алонсо не премина меѓу „црвените“. Од враќањето по повредата во Унгарија, Бразилецот е втора виолина во тимот, но Алонсо негира дека токму тој е виновен за нарушената самодоверба на својот тимски колега, а од таму и лошите резултати изминатите две сезони. Нивната заедничка соработка не почна баш сјајно, па неколкуте сериозни дуели помеѓу нив двајца, а потоа и пропуштањето во Германија наговестуваа наелектризиран однос во Маранело. По неколку месеци, целата ситуација се смени, а Алонсо открива дека е многу близок со својот тимски колега, додавајќи дека е најдобриот кој што го имал досега. „Не мислам дека неговата самодоверба е нарушена. Според мене, тој сеуште е истиот возач од порано, многу тежок за победување,“ - потенцираше Алонсо. „Го видовме тоа на последните шест трки, особено на квалификациите. Ние сме поблиски од било кога и заедно работиме на сите елементи од викендот.“ Запрашан зошто добрата форма на Маса од квалификациите не е преточена и ...
сите 2 | | | веќе видена

Реално или не, Хамилтон посакува до крајот на сезоната да забележи онолку победи колку што забележал на досегашнитe седумнаесет трки. По лошата сезона во која што беше вклучен во многубројни инциденти, Британецот цели на добар финиш со што ќе наговести подобра наредна година. Според многумина, прекинувањето на љубовната врска со Никол Шерцингер е причината за лошата форма на шампионот од 2008, кој оваа сезона е рекордер по бројот на добиени казни од стујардите. Сакајќи истите да бидат заборавени, Хамилтон посакува две победи на преостанатите две трки во Абу Даби и Бразил. „Можеби Фетел и Red Bull ја завршија сезоната со двете титули, но јас целам високо,“ - изјави Хамилтон. „Досега имам две победи и сакам истите да ги дуплирам на преостанатите две трки до крајот од сезоната. Тоа би било големо благодарам за целиот мој тим.“ Абу Даби е првата од преостанатите две трки и Британецот верува дека патеката во марината му одговара на неговиот болид. „Имам добри сеќавања од Јас Марината бидејќи во 2009 стартував ...
| | веќе видена

На состанокот на Ф1 комисијата во Женева, беше одобрено промена на три имиња на тимови за наредната сезона. По состанокот, се чини дека спорот со името Lotus е конечно решен, откако тимот на Тони Фернандез ќе биде преименувам во Caterham, додека Lotus Renault ќе го „исфрли“ Renault од своето име. По вториот состанок во Женева, инсајдерски извори потврдуваат дека Lotus Renault, Team Lotus и Virgin Racing имаат нови имиња. Во превод, ова значи дека од 2012, Lotus Renault ќе го носи името Lotus, Team Lotus ќе се преименува во Caterham, додека Virgin ќе биде заменето со Marussia Racing. Промените на имињата мора да бидат одобрени и од светскиот совет за мотоспорт, но се чини дека истото е само чиста формалност. Пред се, тоа е така поради донесената одлука на комисијата, во која што членува и претседателот на FIA - Жан Тод. Со ваквата одлука, конечно се става точка на спорот за името Lotus, бидејќи Тони Фернандез, по купувањето на автомобилската компанија Caterham, се одлучува да го преточи името на брендот во ...
| | веќе видена

Враќањето на Полјакот во болидот на Lotus Renault наредната сезона е сеуште неизвесно, но Французите веќе започнаа со кроење на планови доколку Кубица не успеа да се опорави за стартот на новата сезона. Според германските специјализирани Ф1 медиуми, Ерик Булие го подготвува Роман Грожан за првотимска позиција заедно со Витали Петров во 2012. Тимот од Енстоун најави дека GP2 шампионот ќе вози на петочните тренинзи во Абу Даби и Бразил, со што дополнително се засилија шпекулациите дека Французинот од наредната сезона ќе добие постојано возачко место во тимот. „Не чувствувам голем притисок,“ - истакна шампионот од GP2 за кого ова ќе биде камбек во Ф1 по дебито во 2009 година. „Место во тимот наредната сезона? Мислам дека сеуште е рано да се каже нешто околу тоа, бидејќи Роберт е клучот за расплетот на настаните. Сите ние му посакуваме успешна рехабилитација.“ Според француската „ТФ1“, Роберт Кубица би можел да се врати во болидот на Lotus Renault откако ќе започне наредната сезона, а тоа ги приморува ...
| | веќе видена

Крајот на сезоната е „зад аголот“, па статистиките во многу конкуренции излегуваат на површина. Според статистиката на „Спорт 1“, Михаел Шумахер е најдобриот стартувач оваа сезона, остварувајќи 42 претекнувања во кругот број еден. Седумкратниот светски шампион уште на стартот ги надокнадува изгубените позиции од квалификациите, за кои може да се каже дека не му одат баш најдобро. Германецот во оваа конкуренција е убедливо прв, со десет претекнувања повеќе од второпласираниот Нико Розберг. „Шумахер е се подобар и подобар, но никој не го забележува тоа бидејќи нема конкурентен болид. Се надевам дека наредната сезона ќе има многу покомпетитивен болид со кој повторно ќе го видиме во препознатливото светло,“ - изјави Ники Лауда. Но исто така, треба да се напомене дека возачите на врвот на стартниот поредок имаат многу помалку можности за претекнувања. Како пример може да се земе Себастијан Фетел, кој на стартот (кругот број еден) остварил само две претекнувања оваа сезона, бидејќи од седумнаесет трки, дури на ...
сите 3 | | | веќе видена

ROC или „трката на шампионите“ ќе биде повторно нова можност за одмерување на силите помеѓу најголемите ѕвезди во мотоспортот. Последното име кое што се вклучи на листата на учесници на ова натпреварување е Витали Петров, кој ќе им се спротистави на своите колеги од Ф1. Дизелдорф повторно ќе биде местото кое што ќе ги пречека најголемите имиња од мотоспортот, а оваа сезона повеќе имиња од Ф1 ќе бидат присутни во германскиот град. Покрај стандардните Михаел Шумахер и Фетел кои ќе ги бранат боите на Германија, присутни ќе бидат и Џенсон Батон, но и Роман Грожан. „Уште од многу одамна го следам ова натпреварување, каде што возачите доаѓаат за забава, иако притискаат до максимум. Ќе биде голема чест да бидам првиот Русин кој ќе настапи овде,“ - потенцираше Петров. „Никогаш не сум се натпреварувал со вакви автомобили, но се надевам дека моето скромно искуство од релијата и тркањето на мраз ќе ми помогне.“ „Ќе го дадам максимумот од себе, па ќе видиме што ќе се случи на крајот.“ Овогодинешната „трка на ...
сите 2 | | | веќе видена

Шпекулациите дека Розберг наскоро ќе го видиме во црвено добиваат на интензитет оваа недела, а од Германецот ни трага ни глас по ова прашање. Според нови инсајдерски информации, пред трката во Индија, Германецот бил во Маранело на барање на Италијанците кои го посакуваат во црвениот болид веќе од наредната сезона. Доколку се прашувате како би било тоа возможно, откако Розберг, а и Маса веќе ги имаат договорите за наредната сезона со Mercedes, односно Ferrari во раце, одговорот „лежи“ токму во договорите. Според германските медиуми, постои клаузула во договорот на Розберг која му овозможува заминување од тимот на една сезона пред истекот, односно веќе од наредната сезона. Во случајот на Маса, Италијанците „подучени“ од раскинот на договорот со Раиконен, многу лесно би можеле да го изведат истото. Дополнително масло на огнот додава отворената критика на Розберг кон „своите“ по според него, погрешната тактика која што Mercedes ја одбрале за него. Германскиот „Експрес“, водени од инсајдерски информции, ...
сите 2 | | | веќе видена

Пред финишот на оваа сезона повторно се актуелизираат најавите за можен трансфер на Розберг во Маранело по завршувањето на идната сезона. Германскиот таблоид „Експрес“ открива дека Розберг и неговите менаџери работат на трансфер на Германецот во Ferrari, незадоволни од прогресот на германскиот тим во овие две сезони. Иако Рос Браун и Норберт Хауг во Индија порачаа дека посакуваат да ја задржат моменталната возачка двојка и по истекот на нивните договори во 2012, германските медиуми најавуваат „нож во грб“ од помладиот возач. Сепак, Норберт Хауг, мотоспорт директорот на Mercedes додаде дека пазарот е отворен и секој може да премине онаму каде што посакува. „Во денешно време, грешката што секој возач треба да ја одбегнува е да го одбере погрешниот тим во погрешно време,“ - истакна Хауг. Според германскиот „Експрес“, Розберг ќе биде замената на Фелипе Маса, откако повеќе од очигледно е дека наредната сезона ќе му биде последна во црвениот болид. Италијанците од Ferrari не се „откажуваат“ од Маса, но ...
сите 5 | | | веќе видена

Фелипе Маса беше најрасположениот за разговор по трката во Индија, поминувајќи речиси 90 минути во прес делот на патеката. Според него, казната која што ја добил по инцидентот со Хамилтон е неразбирлива, правдајќи се дека станувало збор за чист тркачки инцидент. Двојката повторно беше во центарот на вниманието, откако кај свиокот број 5 во 24 круг повторно се судрија. За прв пат оваа сезона, Маса беше оној кој што заработи казна од стујардите, а не Хамилтон, но Бразилецот не разбира зошто ја добил казната. „Јас немам ништо против Хамилтон, тоа е се,“ - образложи Маса. „Ако го видам, ќе му го кажам истото што ви го кажувам сега на вас. Јас не разбирам зошто ја добив казната. Сопрев подоцна, но бев пред него, а јас не видов дека тој се наоѓа на мојата лева страна. Тој беше оној кој беше позади и ме удри во задното тркало.“ „Без разлика дали беше Луис или некој трет, јас исто ќе реагирав.“ Неговата изјава околу нездогледувањето на Хамилтон наликува многу на изјавата на Британецот по трката во Јапонија, кој ...
сите 8 | | | веќе видена

Прогнозите за потешка трка од квалификациите кои што вчера ги даде не се остварија, бидејќи самиот по трката потенцираше дека денешната победа била премногу лесна поради фантастичниот перформанс. Водството на Фетел траеше од првиот метар па се до крајот на трката, но иако Џенсон Батон беше на само неколку секунди зад него, Германецот никогаш не беше загрозен од својот наблизок ривал оваа сезона. „Ова беше многу добра трка за нас и јас уживав во секој момент како лидер. Џенсон беше на четири секунди зад мене, но по секој пит стоп тој беше секогаш поблиску,“ - истакна Фетел. „Не знам зошто, но иако притискав по секој пит стоп, тој беше поблиску до мене. Ќе треба да ја анализираме таквата ситуација.“ „Круцијалното на денешната трка беше да се сочуваат пневматиците, па бидејќи успеав во тоа, мислам дека ова беше трка која беше како подмачкана за нас. Се на се, ова беше фантастичен перформанс.“ Фетел во својата изјава на прес конференцијата по трката ги спомена своите колеги кои изминатите две недели ги ...
сите 16 | | | веќе видена

Место на подиумот беше она на што целеше Фернандо Алонсо овој викенд и токму таму заврши на крајот. Третото место зад Фетел и Батон е одличен резултат за Шпанецот, кој признава дека ќе биде многу тешко да му се „украде“ второто место во поредокот на Џенсон Батон. Двократниот светски шампион истакна дека Ferrari е многу побавен во однос на Red Bull и McLaren и од таму произлгува песимизмот кога е во прашање второто место во поредокот, иако разликата помеѓу него и Британецот е само 13 поени. „Убаво е да завршиш на подиум на прва трка како што е оваа во Индија и среќен сум што дома ќе однесам нов трофеј,“ - изјави Алонсо по трката. „По оваа трка, второто место иако е достижно, ќе биде тешко да се освои бидејќи McLaren и Батон се во многу добра форма. Ние знаеме дека на хартија сме многу побавни од Red Bull и McLaren, но сепак успеваме да завршиме на подиум.“ „Честитки за комплетниот тим кој успеа да го реши проблемот кој што го имавме со предното крило на дваесетина минути пред стартот на трката. На стартот, ...
сите 19 | | | веќе видена

Возачот кој единаесет пати пиеше од најслаткиот шампањ и возачот кој оваа сезона прерутинирано успева да ги претвроти пол позициите во победа. Нема потреба од подолго претставување на победникот во Индија - Себастијан Фетел. На подиумот покрај Германецот се искачија Џенсон Батон и Ферандно Алонсо. Бевме сведоци на можеби најдосадната трка оваа сезона, бидејќи со исклучок на стартот, инцидентот на Хамилтон и Маса, а и дуелот на Алонсо и Вебер, не видовме ништо друго интересно. На стартот, Фетел успеа да ја задржи позицијата, но истото не го направи и Вебер, кој беше претекнат од Батон. Алонсо ја изгуби позицијата и падна на четвртото место, а Маса напредуваше едно место понапред претекнувајќи го Хамилтон. Ништо интересно не се случуваше на патеката се до 24 круг, кога се случи дуелот помеѓу Хамилтон и Маса. Хамилтон откако успеа да стигне до мала предност пред Маса, Бразилецот влезе во линијата на возење на Британецот и повторно се судрија. Хамилтон се упати кон механичарите по ново предно крило, додека ...
сите 28 | | | веќе видена

Откако му се приближи на Мансел на една пол позиција до неговиот рекорд, Фетел верува дека патот до победата нема да биде толку лесен како до пол позицијата. Германецот предупреди на прашината на патеката која му задавала многу проблеми денес, а очекува истите проблеми да продолжат и утре. Двократниот светски шампион ќе стартува од првиот ред заедно со својот тимски колега, бидејќиХамилтон ќе стартува три позиции поназад поради казната што ја заработи на петочните тренинзи. „Сите ние сакаме да се тркаме независно кој на која позиција е, па поради тоа верувам дека повеќето ќе сакаат да возат на чистата патека, бидејќи прашината задава големи проблеми,“ - започна пол позиционерот. „Ќе биде многу незгодно да се претекнува, поради тоа што треба да се напушти линијата на возење, а таму ќе не чека прашината.“ „Доколку се отстапи од чистата страна, тогаш критично ќе биде во наредните неколку свиоци се додека прашината не се тргне од пневматиците. Откако прашината ќе се тргне од пневматиците, ќе биде многу полесно ...
сите 34 | | | веќе видена

По малку и изненаден од втората позиција до која што успеа да стигне на денешните квалификации, Хамилтон верува дека може да ги надокнади трите изгубени позиции поради казната која што ја заработи на вчерашните тренинзи. Според шампионот од 2008, четвртата позиција била онаа која што тој и неговиот тим ја очекувале од денешните квалификации, но на крајот Британецот успеа да се вметне помеѓу дуото на Red Bull. „Ова беше многу добар ден за мене и искрено, изненаден сум што успеав да ги разделам Фетел и Вебер,“ - истакна Хамилтон на прес конференцијата по квалификациите. „Сега, треба да се справиме со казната, за која што признавам дека беше моја наивна грешка.“ Иако ќе биде „прекомандуван“ од првиот во третиот ред, Хамилтон верува дека добриот перформанс на денешните квалификации ветува добра трка, минимизирајќи ја казната од три позиции. „Имаме добра брзина во пресрет на трката, има долги правци и две DRS зони, па поради тоа претекнувањето овде ќе биде многу полесно во однос на другите трки,“ - објасни ...
сите 35 | | | веќе видена

Времето од третиот тренинг и предноста пред конкурентите беше само една мала увертира на она што Германецот го најавуваше за квалификациите. По само една трка пауза од онаа во Кореја, Фетел успеа да се врати онаму каде што стартуваше дванаесет пати досега оваа сезона. Второто најдобро време го обезбеди Хамилтон, но Британецот ќе стартува од петтата позиција поради вчерашната казна. Премногу лесно и рутинирано, Германецот стигна до нова пол позииција која само го доближи до рекордот на Мансел од четиринаесет пол позиции во сезоната. Единствената закана на денешните квалификации беше Луис Хамилтон, но неверојатниот трет сектор на Фетел беше она што го одвојуваше од останатите. Од првиот ред покрај него ќе стартува Марк Вебер, додека чистата страна од вториот ред ќе ја заземе Фернандо Алонсо, а друштво ќе му прави Џенсон Батон. Хамилтон поради казната ќе стартува од петтата позиција, заедно со Фелипе Маса, кој на крајот на третата квалификациска сесија излета и заврши во бариерите. Розберг беше преостанатиот ...
сите 38 | | | веќе видена

По големиот бран на „новодејденци“ во Ф1 календарот и уште неколку во најава, тимскиот шеф на Mercedes бара од FIA и раководството на Ф1 да ги задржат старите трки кои го прават спортот толку привлечен и атрактивен. Сингапур, Абу Даби, Кореја и Индија се веќе меѓу класиците, САД со две трки и Русија се веќе во надоаѓање, а Мексико, Франција и Јужна Африка најавуваат скорешен влез во елитното друштво. Порастот на „гуштерите“ во Ф1 календарот е нешто што го загрижува Рос Браун, кој инсистира на зачувување на старите класици во друштвото, бидејќи токму тие ја направиле Ф1 она што е денес. „Она што најмалку го посакуваме е губење на старите трки. Ние и понатаму можеме да дебатираме која трка е попривлечна во споредба со друга, но не сакаме да го изгубиме нашето историско наследство,“ - побара Браун. „Токму тие трки се оние поради кои Индија, Кореја и останатите земји сакаат да бидат дел од друштвото.“ „Доколку ги изгубиме трките како Монца, Силверстоун, Монако и останатите, тогаш Ф1 нема да биде толку ...
| | веќе видена

Познато е дека речиси секој викенд, некој од возачите изненадува со нов, нетипичен изглед на неговата кацига. Но во Индија, освен што изненади, Хамилтон остави многу фанови да се запрашат од каде излезе Боб Марли на неговата кацига. Хамилтон го „смести“ легендарниот јамајкански реге изведувач на својата кацига и зборовите „One love“, по истоимената негова песна. Многумина почнаа да шпекулираат дека натписот на неговата кацига и ликот на Боб Марли се должи на раскинувањето со Никол Шерцингер, кое вчера Хамилтон им го соопшти на медиумите. Според некои шпекулации, натписот со песната на Марли се должи поради стиховите: „Let's get together and feel all right.“ кои се составен дел од големиот хит на Јамајканецот. Преку таквата скриена порака, новинарите во падокот шпекулираат дека Британецот се обидува по трет пат да се смири со својата долгогодишна девојка. Запрашан дали натписот содржи скриена порака кон Никол Шерцингер, Хамилтон одговори: „На таквото прашање оставам вие самите да одговорите. Истото е ...
| | веќе видена

Иако повеќето од нив пристигнаа во приватни авиони, престојувајќи во луксузни хотели, живеејќи ги деновите во Индија на „ниво“, возачите се шокирани со реалноста зад прозорците од своите хотели. Сиромаштијата во Индија е најголемиот проблем на тамошните власти, а таквата состојба не остана незабележана од возачите. Интернационалната патека во Индија е подготвена за прв пат во историјата на земјата да ги пречека Ф1 болидите, но објектите и инфраструктурата околу нејзе сеуште не се на завидно ниво. Околу патеката, може да се почувствува сиромаштијата на индијскиот народ, а прв кој истото го забележа беше Џенсон Батон. „Не смееме да ја занемариме сиромаштијата во Индија. Тешко е кога прв пат ќе дојдете тука и ќе го видите големиот јаз помеѓу богатите и сиромашните луѓе,“ - истакна Британецот. „Да се надеваме дека Ф1 викендот ќе им помогне на сите. Неверојатно е да се види што се овие работниците направиле со патеката, а јас искрено се надевам дека работата на овој проект им помогнало на нивните семејества.“ ...
сите 2 | | | веќе видена

Поради игнорирање на жолтите знамиња при поставувањето на најдоброто време на првиот тренинг, Хамилтон заработи казна од дополнителни три места наназад од освоеното место на квалификациите. Британецот по денешните тренинзи прокоментира дека таквата казна ќе ја направи неговата трка многу потешка, но не се откажува од добриот резултат. Иако големите видео бимови на патеката покажуваа дека патеката е чиста, развеани беа жолтите знамиња кај свиокот број 16 поради откажувањето на Малдонадо. Хамилтон по добивањето на казната од стујардите додаде дека ја прифаќа и разбира казната, иако истата ќе значи многу потежок пат за него на неделната трка во исполнувањето на целите. „Повторно по старо,“ - започна Хамилтон во негов стил. „Го користев DRS системот, незаприметувајќи ги жолтите знамиња. Казната лошо ќе влијае врз крајниот епилог од викендот. Иако ниту сега не сме доволно брзи, трите места поназад на стартниот поредок ќе ја направат неделната трка многу тешка за мене.“ „Но ништо не е невозможно. Трката е долга, ...
сите 3 | | | веќе видена

next