Угостителство

Контролата на присуството на штетниците во угостителските објекти е исклучително важно бидејќи штетниците се преносители на заразни болести исто така и можат да направат и оштетување на храната и на просторот во кој се произведува или се послужува храната. Кога се зборува за штетници се мисли на животни, птици или инсекти кои можат да ја контаминираат храната директно или индиректно. Најчесто штетници што можат да ги предизвикаат овие проблеми се: Глодари Глувци и стаорци Муви и летечки инсекти Лебарки Бубашваби и сл. ОПАСНОСТИ КОИ МОЖАТ ДА ПРОИЗЛЕЗАТ ОД ШТЕТНИЦИТЕ 1. Бактериите што ги пренесуваат штетниците 2. Телата на штетниците, јајцата, изметот и сл. 3. Хемиските средства со кои се трујат штетниците. Контролни мерки за сузбивање на штетниците Во угостителскиот објект треба да биде оневозможено продирање на штетниците. Тоа може да се направи на следниов начин. Поставување на мрежи на системот за вентилација Да се постават заштитни решетки на сифоните и на одводните канали. Подовите, ѕидовите, таванот и ...
| | веќе видена

Повеќето сопственици на барови или ресторани се плашат од моментот кога критичар за храна ќе влезе во нивниот објект за да го проба јадењето, и да го сподели своето мислење. Се разбира дека најдобро е сценариото кога критичар за храна ќе се најави за неговата посета на вашиот ресторан, но што кога тој ненадејно ќе пристигне ? Во која било ситуацијата да се најдете, еве неколку совети кои ќе ви обезбедат позитивен завршеток на ситуацијата. Направете им ВИП третман Ова може да изгледа очигледно, но сите ресторани го прават истото за критичарите. Не правете лош впечаток за критичарот уште на самиот почеток. Најдете им одлично место, добар поглед и потрудете се околу него. Не „висете“ над критичарот Во ред е да им посветите малку повеќе внимание, да бидете тука кога тој ќе има некое барање но тенка е линијата помеѓу љубезност и нападност. Проверувајте ги повремено но не стоете над нивната глава. Дајте им простор сами да го проценат местото. Бидете внимателни Според Здруженијата за храна, критичарите имаат ...
| | веќе видена

Кога ќе размислувате за барменските трикови, веднаш може да помислите на ликот на Том Круз, во филмот КОКТЕЛ. Талентираните бармени се познати по жонглирањето, поставувањето на работи во оган, па дури и „магични“ трикови. Иако овие трикови се дефинитивно нешто вчудоневидено за обичните клиенти, бармените, можат да направат и многу повеќе. Всушност, секој шанкер, има и други трикови кои ги чува „во ракав“ за да ги импресионира гостите. Запознавање со клиентите Да се биде екстра пријателски и љубезен е најважниот трик на бармените. Клучно е да се запознаеш со клиентите, и да дознаете кои се нивните интереси. Какви се нивните семејства? Кои се нивните омилени пијалоци? Овие прашања ќе го привлечат клиентот кој ќе се почувствува важно во моментот, и се одличен начин за да добиете лојални клиенти. Одличните бармени дури вклучуваат и важни лични прашања, се со цел да бидат запаметени. Хигиената во шанкот и личната хигиена Никој бармен не изгледа добра зад валкан шанк. Исчистете ги дамките, соберете ги празните ...
| | веќе видена

Создавањето на уникатни искуства кај гостите не се случува само по себе.Сепак тие се од суштинско значење за градење на верноста и зголемување на продажбата во вашиот бар или ресторан. Еве неколку начини како да создадете единствени и незаборавни искуства кои ќе направат вашите гости да се вратат повторно. Персонализирајте го искуствотот Вашите гости ќе ги запомнат и ќе ги ценат малите гестови кои покажуваат дека се грижите за нив. Испраќање на е-маил, да им посакате среќен роденден со специјална како и со понуда да дојдат и да го прослават истиот или посетете ја нивната маса да видите дали се е во ред. Ваквите активности на благодарност и персонализирање ќе направат гостите да се чувствуваат посебно и ќе создадат траен впечаток. Забавувајте ги гостите со интерактивни игри и настапи во живо Организирајте настапи во живо каде што гостите ќе бидат директно вклучени или пак друштвени игри во кои гостите ќе бидат директно предизвикани и ќе ја имаат можност да се натпреваруваат едни со други, а за победниците ...
| | веќе видена

Постојат многу средства за одржување на хигиена наменети за угостителските објекти, меѓутоа потребно е да го познавате начинот, кога и како правилно да ги користите овие средства. Сите средства што се користат мора да бидат соодветни за чистење на приборот, уредите како и површините кој доаѓаат во допир со храната. Приборот и опремата мораат да бидат наменски (крпи, сунгери, џогери и сл.) и треба постојано да се менуваат кога ќе се потрошат односно ќе дотраат и нема повеќе да бидат ефикасни за нивната намена. За приборот и опремата за чистење потребно e да имате соодветно место-шкаф во кој тие ќе се чуваат. Средствата за чистење и дезинфекција мораат да се складираат надвор од просторот во кој се оперира со храна. Различните хемиски средства немојте да ги мешате меѓусебно бидејќи може да дојде до хемиска реакција и да се изгубат својствата на средствата, а со тоа и да станат не ефикасни. Според основната поделба средствата за чистење се делат на: ДЕТЕРГЕНТИ ДЕЗИНФЕЦИЕНСИ Детергенти се хемиски средства кои се ...
сите 2 | | | веќе видена

Кафето кое се призведува на островот Света Елена, каде Наполеон Бонапарта ги потрошил неговите последни денови во егзил, е едно од најдобрите видови на кафе Арабика во светот. За мали количини на кафе од островот, кој бил административна единица на британската прекуморска територија потребно било да плаќаат астрономски високи цени. „Единствена позитивна работа на островот Света Елена е кафето“ во една прилика рекол Наполеон. Два века подоцна, зрното Арабика произведено на мал далечен остров и тоа 2000 км од Андола – сеуште останува еден од најдобрите асови на островот. Кафето Арабика се смета за едно од најдобрите во светот, благодарение на овошните и цветни ноти на цитрус и карамел, кој не потсетуваат на Јеменското потекло, објаснува увозник за компанијата. На островот има плантажи во големина од 450 км квадратни до околу 4.300 локални жители, кои биле напуштени со децении и за време на 90-тите години на минатиот век биле реновирани. Компанијата која продава кафе инсистира на астрономски цени во луксузните ...
| | веќе видена

Од 29- ти мај до 31 мај во Љубљлана ќе се одржи 57-миот Интернационален вински натпревар, под покровителство на Меѓународната организација за лозарство и винарство (ОИВ), која традиционално се одржува од 1955 година. Традицијата на овој натпревар започнала на 30-ти октомври, 1987 година, каде Меѓународната организација за лозарство и винарство од Словенија во Рим добила титулата „Град на лозарство и винарство“, за градот Љубљана. Со својот долгогодишен развој на евалуација, Љубљана стана референтна конкуренција на меѓународните организиации одговорни за сензорна анализа на виното. Во рејтингот помеѓу најстари организации во светот, оваа организација се наоѓа во елитните 10 натпревари за вино. Овој натпревар ужива покровителство од најважните светски огранизации : OIV, UIOE, VINOFED и има големи симпатии од медиумите во земјата и странство. Така, Словенија станува една од највинарските земји во светот. Имено, на натпреварот во Љубљана се доделени медали за светски шампиони, словенечки шампиони, шампиони ...
| | веќе видена

Јубилејно 5-тиот единствен настан за бармените во слободен стил, под името „Coca Cola Junior Barmen Cup 2015.” Ќе се одржи од 14ти Мај 2015 година во Ријека-Хрватска. На овој натпревар ќе бидат вклучени поранешни ученици на школото за бармени кои успешено ја имаат завршено обуката во изминатата година, а ќе имаат можност да ги покажат своите стекнати знаења и да почуствуваат како е да се биде пред голема публика. За почетниците во овој сектор овој настап ќе им биде од голема помош во подготовка за престојните национални натпревари за баремени. Овој натпревар воедно е и демонстрација на новите трендови во туризмот и угостителството. Натпреварот ќе биде исполнет со позитивна атмосфера, интересни претстави, добра музика секако и работилница, сепак ова е настан исполнет со уметност кој не смеете да го пропуштите. Покрај бармените своето знаење и вештина ќе го претстават и медиумите кои со помош на бармените и послужувачите ќе се обидат да направат свој пијалок.
| | веќе видена

Како од својот ресторан да направите врвен објект од светска класа за кое ќе полудат и младите и старите ? Баш тоа на своите колеги им го објасни Рејмонд Бланк, добитник на Мишелин ѕвезда. Добрата храна не е единствен и главен фактор за врвен ресторан, потребно и вклучување на повеќе работи во една целина за да гостинот биде задоволен. Добриот ресторан првенствено мора да има интересен и квалитетен амбиент и топлина во која гостинот се чвствува пријатно. Голем фактор во ресторанот е и културата на персоналот, но исто така, тука влијае и добрата храна. Потребно е многу за да го направите својот ресторан посебно место. Мора да им го пружите своето искуство на гостите, за да тие ја почувствуваат приказната на ресторанот кога ќе влезат во него, додека зборуваат со персоналот, додека јадат, пијат и уживаат во амбиентот. Услугата се разбира е од суштинско значење. Некогаш постоела голема доза на одвлекување на вниманието кога ќе одите во ресторан, бучавата, толпата, вознемирување, неприфатливо одложување на ...
| | веќе видена

Секогаш е добро да го наградите послужувачот со напојница (Бакшиш) доколку тој добро си ја завршил работата, а вие сте имале незаборавна вечер со совршена услуга, но дали тоа е вообичаено и потребно во секоја земја ?! На напојницата во секоја земја се гледа сосема различно, некои ќе бидат навредени доколку не добијат напојница, додека пак останатите ќе бидат навредени доколку истата ја добијат…за да не оставите и вие лош впечаток еве еден кратoк водич. Франција Во рестораните и кафетериите ширум Франција вообичаено се остава напојница која изнесува 10 до 15 проценти од вкупната сметка, истата се остава на масата, а се вика „purboar“ . Доколку се прашувате дали да оставите напојница во хотелот, одговорот е не, напојницата се остава во такси службата која исто така изнесува околу 10%. Италија Во рестораните воопшто не треба да размислувате за напојницата, таа е пресметана пред вие да влезете во ресторанот, а истата ја нарекуваат „coperto“. Сепак секако доколку сте вие задоволни од услугата и вниманието ...
| | веќе видена

Секој гостин своето време за опуштање и дружење сака да го помине во убав и пријатен простор. Со сигурност можеме да кажеме дека уредувањето на објектите може да придонесе и да влијае кон одлуката дали гостинот ќе го одбере Вашиот ресторан или не. На угостителите главна цел им е на гостите да им овозможат да се чувствуваат како дома. Важноста на ентериерот и екстериерот на угостителскиот објект се од исклучително значење, и инвестирањето во тој дел од работата повеќекратко ќе се исплати. Пред да започнете да го уредувате вашиот објект, проучете ги можните стилови кои ви се на располагање. Притоа, размислувајте како би се чувствувале вие како гостин во така декориран и уреден простор. Има многу стилови, и најдобро е да изберете една опција, и да се водите спрема неа. Ако немате експерт, или ако вие самите не сте експерт за уредување на екстериер и ентериер, не мешајте ги различните стилови бидејќи лесно може да се изгубите во тотален хаос. Не заборавајте да размислете за големината на некои простории, како ...
| | веќе видена

Саем за пијалоци и течна храна ќе се одржи на 30ти и 31 мај 2015 година во Белград, Србија. Влезот е бесплатен и се очекуваат голем број на посетители, кое ќе имаат шанса да добијат некои од изненадувањата од организаторите. Ова е единствен случај за презентација на пијалок и течна храна на српскиот регион. Во еден момент, ќе има различни понуди кои ќе бидат изложени, како : безалкохолни и алкохолни пијалоци, проследени со млеко и млечни производи, вино, течна храна, како и технологии за производство, полнење и пакување пијалоци. Посетителите на саемот ќе имаат можност да добијат информации и совети за правење на алкохолните пијалоци, а исто така ќе имаат можност да се запознаат со различни брендови, од областа на сокови, вода, млечни производи, да дознаат кои се нови производи, што е пожелно за летните месеци како и тоа за што е добра течната храна и колку е корисна за здравјето на луѓето. Освен различните понуди, посетителите ќе бидат во можност да уживаат во богатата програма како натпреварувања и ...
сите 19 | | | веќе видена

Повеќет о угостителски објекти се имаат одлучено да воведат во своето работење достава на храна до домовите и околните фирми. Најпрво ваквото работење може да донесе поголем профит во работењето но паралелно и зголемување на трошоците. Доколку мислите дека можете да ги поднесете трошоците , овој нов метод во вашиот ресторан ќе го зголеми и темпото на работењето во кујната поради поголемиот број на нарачки кои ќе следуваат . Во продолжение прочитајте неколку кратки, но важни совети кои треба да ги примените доколку имате достава на храна или набрзо планирате да ја отворите. Најнапред добро одберете го менито кое ќе го нудите на вашите клиенти, запаметете дека не секое јадење кое се наоѓа во вашето ресторанско можете да го ставите и на менито во службата за доставување на храна. Откако сте одлучиле кои јадења ќе ги доставувате до вашите клиенти на нивната адреса, испечатете флаери кои ќе ги делите или доставувате до сандачиња (герила маркетинг). За добар маркетинг секогаш е потребна и добра стратегија, токму ...
| | веќе видена

Тренинг Центарот на Регент Клуб ја претстави својата програма и услуги на овогодинешниот “Скопје Травел Маркет 2015″, 5тиот Меѓународен Саем за Туризам кој ќе трае од 7ми до 9ти Мај оваа година, во третата хала на Скопски Саем. Саемите се единствена можност за квалитетно претставување на туристичката понуда, запознавање на нови деловни партнери, негување на постојните бизнис релации со клиентите и партнерите, истражување на пазарот и поставување на темел за идната маркетинг стратегија. Туризмот како стопанска гранка неминовно се вклопува во трендовите на општествениот и друштвен живот на 21.век. Меѓународниот саем за туризам “Скопје травел маркет” со својот изложбен дел, пратечките актуелни стручни програми, како и забавни содржини за публиката е важен маркетиншки настан за презентација и промоција на актуелните туристички дестинации и услуги. Посететете нѐ!
сите 33 | | | веќе видена

Убави ресторани со поглед на Медитеранските карпи, кружни ресторани и најдобрите места со поглед на модерни урбани средини. 101 at One&Only The Palm, Dubai Еден од најголемите ресорси во Дубаи каде францускиот готвач Yannick Alléno надгледува 3 ресторани а еден од нив е и 101 каде што може да уживате во вкусни предјадења од лигњи со мини пиперчиња и панорамски поглед на хоризонтот на Дубаи. La Chèvre d’Or Eze, France На луксузниот Азурен брег во средновековното село Eze одалечено 10 минути од Ница и Монако, се наоѓа неодамна реновираниот ресторан La Chèvre d’Or. Каде ангажиран е престижниот готвач Ronan Kervarrec кој фаворизира медитеранска кујна со свежи состојки. Качени на ридот сместени во рајското место со поглед на море кој загарантирано ќе го зголеми вашиот апетит. Hotel Caruso Ravello, Italy Изграден во 19 век, преку годините посетуван од познати писатели како Virginia Woolf и Graham Greene, Caruso сеуште ги мами посетителите со неговата локација 1000 стапки над Средоземското море. Готвачот во ...
| | веќе видена

Лебот долго време е суштински дел од човечката исхрана. Се јаде во различни периоди од денот, со различни видови намази како путер, сирење и секаква храна што може да се стави помеѓу. Лебот и сите негови различни форми се всушност извор на јагленохидрати и се најконзумираната храна во целиот свет. Според историските истражувања лебот е дел од човечката исхрана најмалку 30.000 години. Еве 10 различни видови на леб што се јадат низ целиот свет, од Индија до Финска. Pão de Queijo (Brazil) Мали, округли и полнети со сирење, Pão de Queijo се главен доручек во Бразил. Bammy (Jamaica) Направен од маниока, дебелиот Јамајкански леб традиционално се пече на тавче над отворен оган, и се служи со риба за појадок. Bauernbrot (Germany) Стандарден леб во Германија, Bauernbrot е ‘ ржан леб со тврда кора. Традиционалниот рецепт вклучува само четири состојки: вода, брашно, квасец и сол, но може да се менува со додавање на семки од сончоглед или други ореви. Lefse (Norway) Слични по изгледот на тортиља, овие Норвешки лепчиња ...
| | веќе видена

Конференција за примената на интернетот и на новите технологии во туризмот и угостителството ќе се одржи на 9-ти мај во Белград, на Crowne Plaza, каде ќе се соберат предавачи со долгогодишно искуство во оваа област, и кои ќе презентираат како интернетот може да се користи за промовирање на ресторани, како и на целокупното угостителство. Конференцијата е наменета за претставници од туристичката индустрија и угостителскиот сектор, како и студентите на туризам, маркетинг и слично ориентираните, кои ќе го слушнат предавањето од Djanluka Laterca, регионален директор на Tripadvisor за Италија, Турција, Источна Европа, Кипар и Малта. Конференцијата покажува многу голем потенцијал во примената на интернетот и современите технологии во областа на туризмот, и поделбата на современите знаења во конкретни примери во праксата – кои можат да се воведат во туристичката економија со сите можности кои ги нуди новата технолигија, како и начинот на нивно успешно применување. На конференцијата ќе зборуваат и други предавачи со ...
| | веќе видена

Вашиот бар е отворен, пијалоците се спремни а персоналот позитивно настроен и ги чекаат гостите да послужат со нивните омилени пијалоци….но каде се гостите ? Исто така како и секој сопственик сакате вашиот бар да биде полн со гости, а вечерта да ја затворите со добра заработка, но честопати се случува и некоја од вечерите да не ги исполни вашите очекувања. Прочитајте ги овие неколку корисни работи кои кажуваат зошто некоја од вечерите не ги исполнува вашите очекувања. Лоша економска состојба Ова е најголемата вистина за случувањата во угостителството, тука неможете ништо да направите. Гостите нормално дека излегуваат по барови и кафеани но во лошите економски услови сите излегуваат со ограничен буџет за трошење, а тоа се одразува на вашиот бизнис. Храната и пијалокот ви се премногу скапи Ова оди заедно и со причината број еден….доколку гостите се со ограничен буџет за вечерва, а вашите пијалоци се малку “солени” со цена, со сигурност вечерва заработката ќе биде пола од тоа што очекувавте. Незначи дека вие ...
| | веќе видена

И не е толку битно дали вашиот персонал послужил 10 маси или пак 10 илјади – во угостителството секогаш има простор за надоградба. Дури и најискусните послужувачи можат да го надоградат своето знаење. Обучувањето на вашиот персонал е една од важните работи која треба да ја направите, ова ќе ви помогне да ја подобрите услугата во вашиот ресторан. Постојат неколку работи кои се потребни вашиот персонал да ги знае. Вашето мени Можеби веќе сте го кажале на вашиот персонал, но дали тие навистина го знаат менито со кое вие работите, доколку гостите бараат препорака, вашите послужувачи потребно е да го знаат како “песна”, препораката на храната е еден вид и дополнување на сметката. Вино и пијалоци Менаџирате елитен ресторан, понудата од квалитетно вино е еден од приориртетите кај вашиот персонал, специфичната винска листа, потеклото на вино како и годината на берба се само мал дел кои се бараат од вашиот персонал, секако да не ги заборавиме коктелите и состојките кои ги имаат. Работата на ресторанот Мислите дека ...
сите 2 | | | веќе видена

Разговараме со Јана Велинова – Извршен директор на Видео Дата, компанија која постои повеќе од 25 години во Македонија, а денеска е и генерален застапник на познатиот бренд Electrolux. Во производната програма на Electrolux се наоѓа и професионална опрема наменета за хотелско угостителскиот сектор. Со цел подобро да ни ја објасни идејата за промовирањето на Electrolux во Македонија со Јана разговаравме за следното, Од кога и зошто ELECTROLUX во Македонија Се повисоките стандарди во угостителството ја наметнуваат потребата од квалитетна професионална опрема. Поради тоа решивме да понудиме нешто ново на нашиот пазар, во 2014 година започнавме соработка како овластен дилер и сервис за целата опрема на ELECTROLUX PROFESSIONAL програмата. Electrolux постои повеќе од 90 години и денес е светски лидер во оваа област. Постојаното вложување и иновации допринесуваат секојдневно зголемување на бројот на клиенти кои ја користат оваа опрема. Мисијата на ELECTROLUX PROFESSIONAL е да се направи позитивна разлика во ...
| | веќе видена

next