Угостителство

ШТО ТРЕБА ДА ЗНАЕТЕ ЗА МУЛТИКУЛТУРАЛНОСТА ВО УГОСТИТЕЛСКИОТ СЕКТОР. Мултикултуралноста во сите услужни дејности, а особено во туризмот и угостителството бара од вработените да имаат познавање од историјата, верата, обичаите па дури и начинот на кој размислуваат гостите, препознавање на странските културни вредности, почитување и прифаќање на обичаите и манирите, познавање на јазикот и способност за комуникација на други јазици. Елементите на кои треба да обратите внимание, а во кои се препознаваат различностите се: - Вербална и невербална комуникација (исти гестови во некои култури значат едно, додека во други – нешто сосема друго) - Толеранција (прагот на толеранција во некои култури е понизок, додека во други е повисок, но во секој случај во комуникацијата треба да пристапите со толеранција) - Смисла за време (на пример, познато е дека Јужна Америја, Шпанија и медитеранските земји имаат сосема друг однос кон времето за разлика од западните земји) - Начинот на облекување или dress code секако дека треба да ...
сите 7 | | | веќе видена

Кога станува збор за услугата не смеете да зборавите дека тоа не е привилегија на хотелите со 5 ѕвездички, квалитетната услуга треба да ја добиваат гостите во сите објекти, на кое ниво, се разбира зависи пред се од одлукат ана менаџерскит тим и од одлуката на вработените дали ќе бидат извонредни, просечни или подпросечни даватели на услугата. Во објектите со повисока категорија очекувањата на гостите се поголеми, тоа пак условува услугите да бидат на највисоко ниво. Ова подразбира дека секој поединец од вработените треба да понуди врвна услуга, а тоа е најчесто причината поради која гостите доаѓаат во објекти со ваква категорија. Сите хотелско угостителски објекти кои го темелат работењето на овој принцип уште во минатото се држеле до тезата дека ГОСТИТЕ СЕ СЕКОГАШ ВО ПРАВО. Но да не заборавиме дека секогаш оваа теза не применлива и дека гостинот е крал само додека се однесува како крал, односно, гостинот кога ќе почне да се онесува непримерно во угостителскиот објект тој може да стане непосакувана личност. ...
сите 2 | | | веќе видена

Постојаното одржување во кондиција на персоналот во Хотелско Угостителските објекти е многу важна, ако не и најважната работа кога станува збор за постигнување висок степен на квалитетна услуга, а со тоа и подобри резултати во работењето. Се разбира, кога се вели во добра кондиција, се мисли на стручност во работењето и постојано пратење на светските трендови во овој сектор. Навиките и потребите на гостите во Хотелско Угостителските објекти постојано се менуваат, а тоа доаѓа од високиот степен на динамиката на живеењето. Вработените во Хотелско Угостителските објекти пред се менаџерскиот тим мора овие промени да ги пратат дури и во даден момент мора да можат да ги предвидат и да ги пресретнат. За да можат успешно да се справат со ваквата ситуација, единствено што може да им помогне се постојаните тренинзи и обуки. Kултурата на угостителскиот сервис, ненаметливоста и однесувањето на персоналот мора секојденвно да се вежба да се менува и да се прилагодува според актуелните трендови кои пак од другастрана имаат ...
| | веќе видена

Ширум светот постојат најразлични видови на хотели, од луксузни до нелуксузни, од ултра модерни, па сè до оние сместени во стари градби и украсени со антиквитети. Денеска, ве носиме на едно одлично патување низ десетте најдобри хотели на светот кои ги освоија милионите корисници на специјализираниот сајт за патување TripAdvisor. Еве кои се топ десетте хотели на планетата Земја според светските патници. 1. Umaid Bhawan Palace Jodhpur (Јодпур, Индија) Хотел кој наликува на сценографија за бајка. Фасцинантно искуство за оние патници кои секогаш сакаат да откријат нешто ново. Овде ќе ве пленат грандиозната архитектура, освеетлувањето и ентериерните решенија. 2. Shinta Mani Resort (Сием Реп, Камбоџа) Резорт наменет за ооние кои трагаат по вечната убавина и мир. Патниците овде дефинитивно ја откриваат најубавата страна на Камбоџа. 3. Bellevue Syrene (Соренто, Италија) Ах, убавата Италија. И уште поубавиот Соренто. Овој хотел го одзема здивот нудејќи неверојатни глетки, вкусна медитеарнска храна и одмор за сите ...
| | веќе видена

Човекот во текот на целиот свој живот учи нови работи, некои од книгите, некои од луѓето. Кога станува збор за професионалната надоградба, советите и искуството од оние кои веќе се докажале во одредена професија секогаш се добредојдени. Кога станува збор за професијата „шеф на кујна“ важно е да се знае дека таа воопшто не е лесна професија како што навидум може да изгледа. Да се стане врвен шеф на кујна е долг и макотрпен процес кој бара учење, почитување на правила, експериментирање. Тоа не е професија која се учи во читална од учебник, туку во кујна. Иако искуството е важно, постојат некои правила и совети кои сите идни шефови на кујна би требало да ги знаат, но и сегашните треба да ги практикуваат за да можат да се придвижат скалило погоре кон успехот. Бидете највнимателната личност во кујната Ако сте шеф на кујна, знаете дека секој детаљ е важен, од тоа каде се набавуваат манирниците за готвење, па сѐ до тоа како се декорира десертот. Внимавајте сѐ да биде во совршен ред. Водете дневник за сите ...
| | веќе видена

Минимум документи потребни за пред инспекциските органи. 1. ТЕКОВНА СОСТОЈБА ОД ЦЕНТРАЛЕН РЕГИСТАР НА РМ – КОПИЈА 2. М1/М2 3. ДОГОВОР ЗА ВРАБОТУВАЊЕ 4. МАТИЧНА КНИГА НА ВРАБОТЕНИ 5. КНИГА ЗА ЕВИДЕНЦИЈА НА РАБОТНО ВРЕМЕ 6. РЕШЕНИЈА ЗА ГОДИШЕН ОДМОР +К15 7. ПОЕДИНЕЧНИ СМЕТКИ ЗА ПЛАТА 8. РАБОТНО ВРЕМЕ ЗАВЕРЕНО ВО ЦЕНТРАЛЕН РЕГИСТАР НА РМ 9. ДОПОЛНИТЕЛНИ БАРАЊА ОД ТРУДОВА ИНСПЕКЦИЈА 10. ЛЕКАРСКИ УВЕРЕНИЈА ЗА ВРАБОТЕНИТЕ (СЕ ОБНОВУВААТ НА 24 МЕСЕЦИ) 11. ПП-АПАРАТ И НАЛЕПНИЦА 12. ПРВА ПОМОШ 13. ЕЛАБОРАТ ЗА ЗДРАВЈЕ И ЗАШТИТА ПРИ РАБОТА ЗА ФИСКАЛНА КАСА – ПАЗАРНА ИНСПЕКЦИЈА 14. КДФИ – КНИГА НА ДНЕВНИ ФИНАНСИСКИ ИЗВЕШТАИ 15. ИСК – ИТНА СМЕТКОВОДСТВЕНА КНИГА (ЗАВЕРЕНА ВО УЈП) 16. НАЛЕПНИЦА ОД УЈП 17. РЕШЕНИЕ ЗА КАТЕГОРИЗАЦИЈА 18. ДОГОВОР СО ММИ 19. ДОГОВОР СО ЗАМП
| | веќе видена

Во светот постојат одредени пишани и непишани правила за однесување. Секогаш е важно да ги знаете доколку сакате да оставите позитивен впечаток кај луѓето кои ве запознаваат за првпат. Денеска, ве запознаваме со сите норми на однесување и љубезни манири кои би требало да ги практикувате секогаш кога сте поканети на ручек или вечера или на бизнис средба во ресторан или кога вие организирате ваков тип на настан. Точност Секогаш бидете на време бидејќи никој не сака да чека. Доколку, сепак се случи да задоцнете, потрудете се да ја известите другата страна со телефонски повик или смс порака. Имајте на ум дека никогаш не знаете во кој момент можете да се соочите со сообраќајен метеж или градежни работи на патот. Доколку треба да одите на интревју, секогаш трудете се да пристегнете 10 до 15 минути пред закажаното време. Поздравување и запознавање Кога ќе се сретнете со некого би требало да станете доколку седите, да се насмевнете и да го потенцирате името на оној кој го запознавате во поздравот. Правилното ...
| | веќе видена

ШТО Е УГОСТИТЕЛСКА ОПРЕМА Под угостителска опрема се подразбира целокупниот инвентар (крупни и ситни предмети), кои на било кој начин, директно или индиректно, гостите ги користат додека престојуваат во угостителскиот објект. СИТНА УГОСТИТЕЛСКА ОПРЕМА Ситаната опрема во угостителскиот објек ја сочинуваат: приборот за јадење, чашите, тенџерињата, тавите, штипките и се останато што служи за приготвување и сервирање на храна и пијалоци. Што се однесува до ситната угостителска опрема, посебно треба да се внимава истата да може лесно да ја надополните во случај кога ќе се скрши, загуби или амортизира. Под лесно надополнување на опремата се подразбира да можете секогаш да ја набавите производ од од истиот производител, во иста форма, состав и квалитет. Ова посебно е важно за чашите, приборот за јадење како и помошните садови (сосиери, тацни и сл). Имено, многу непријатна ситација e ако одберете прибор кој во иднина нема да можете соодветно да го надополните, па ќе сервирате прибор од различни колекции. Впечатокот ...
| | веќе видена

Данската пиварница ,,To ul,, (две пива) го претстави својот нов производ – пиво во прав, кој е подготвено да се конзумира насекаде, само треба да се додаде вода. Основачите на Пиварата Emil Jensen i Tore Ginter рекоа дека со процесот на замрзнување и сушење се врши одвојување на сувата материја на начин кој не го менува вкусот на пивото. Во овој процес, водата и алкохолот целосно исчезнуваат од пивото, а во правот остануваат шеќерите и протеините, компонентите кои му даваат горчлив вкус и ароматичните елементи. Карактеристичниот вкус на пивото се враќа во моментот кога на правот ќе му се додаде водата, но за да се да се добие традиционалнит вкус на пиво потебно е да се додаде и алкохол. Од компанијата велат дека ова пиво е направено за да може да се конзумира и на места каде што е тешко да се обезбеди во класична форма. И покрај иновативноста напредната верзија на пивото во прав која ќе содржи и алкохол може да биде забранета во земјите што забрануваат да се продаваат прашаци кои содржат алкохол. U ...
сите 6 | | | веќе видена

1 . Сопственик на ресторан . Технички, сопственик на ресторан може да биде секој кој ќе се реши за овој бизнис и што ќе најде доволно средства за да ја започне реализацијата на оваа идеја. Знам дека повеќето од луѓето оваа работа ја симлифицират најчесто поведени од ,, кафанските муабети,, и обично почнува вака.Тоа и не е многу тешко, имаш некој денар, познаваш група на луѓе од градот кој стално ќе бидат во твојот ресторан, ќе се снајдеш за персонал бидејќи и самиот си работел во некој ресторан и почнуваш… Но, дали е баш така, покрај многуте работи што треба да ги направите како што се, бизнис план, истражување на пазарот, проценка на конкуренцијата, персонал, добро мени и сл. постои една многу важна работа што се вика , сопственик на ресторан . Ова е нешто што претпоставува дека вие многу часови од денот треба да го поминете во вашиот ресторан, многу саботи и недели да не бидете со вашата фамилија, многу годишни одморите да ги изоставите и се тоа за да бидете со ваште гости. Да сето ова треба да го ...
| | веќе видена

Што очекуваат гостите?? Многу фактори влијаат на очекувањата на гостите. Очекувањата треба што е можно побрзо и појасно да ги препознате и на нивна основа да ја оформите понудата и услугата. Очекувањата на гостите произлегуваат од: • Вредносниот систем на општествениот статус и на културата на која и припаѓаат. • Ставот и претставата за културата во која гостите престојуваат. • Личните вредности и ставови. • Моменталното расположение условено од субјективните и објективните настани. • Нивните примарни,секундарни потреби и навики. Давање на квалитетна услуга и сеопфатна грижа за гостите претставува: • Познавање на културата од која доаѓаат госте. • Разбирање и прифаќање на спецификите на гостите. • Препознавање на очекувањата на гостите. • Добро познавање на производно/услужната дејност на објектот и туристичките дестинации вој престојуваат гостите. • Комуникациски вештини на мајчиниот и на други странски јазици. • Одговорност за превземените обврски. • Способност за препознавање на проблемите и изнаоѓање ...
| | веќе видена

Всушност, за неговата популарност сведочат сите фотографии на социјалните мрежи со хаштагот #brunch и фактот дека сѐ повеќе ресторани нудат голем избор на комбинации на храна за бранчот. Но, кој го измислил бранчот и што всушност претставува тој? Иако многумина ќе помислат дека бранчот е изум на денешницата, вистината е дека тој датира уште од 1895 година. Изумител на овој оброк, според хроничарите е писателот Гај Берингер и неговиот мамурлак. Имено, во својот напис за британскиот Punch магазин, Берингер, токму во далечната 1895 година, препорачал да се скокне појадокот и првиот оброк во текот на денот да биде нешто пред пладне. Берингер сметал дека ваквата опција е најдобриот начин за лечење на мамурлак бидејќи им дава шанса на ноќните птици да поспијат до подоцна и да не консумират храна веднаш штом ќе се пробудат која би направила да се чувствуваат потешко. Советите во неговата статија брзо почнале да се употребуваат и доцниот појадок станал екстремно актуелен во Велика Британија. Со тек на време, ваквиот ...
сите 2 | | | веќе видена

Втора година по ред во Виница во организација на Парк Кафе и Хотел Ресторан Александар Парк ќе се одржи Парк Пиво Фест. Настан кој ги слави пивото, германските деликатеси, дружењето и забавата. Парк Пиво Фест овојпат во два дена ќе понуди уште повозбудлива забава а се очекува да биде поинтересен и попосетен од предходната година. Гостите ќе имаат прилика да го доживеат духот на германската традиција, да пробаат автентични германски колбаси, переци, печени коленици, ребра и бројни специјалитети на скара како и да одберат од големиот избор на пива. За забава до доцна во ноќта ќе се погрижат повеќе бендови и изведувачи. Дефинитивно настан кој не смеете да го пропуштите!
сите 22 | | | веќе видена

На Американците никогаш не им недостасувааат луди идеи, па така се одлучија да спојат две, навидум неспоиви нешта: пиво и појадок. Според нив, тоа е совршениот пар. Имено, две пиварници во Орегон, Montavilla Brew Works и Coin Toss Brewing направија пиво од житарките кои обично ги јадеме за појадок – корнфлексот. Новото пиво е направено од корнфлексот на компанијата Keloggs кој е посипан со шеќер. Пивото ќе се продава под името Frosted Flakes, исто како и корнфлексот од кој е направен овој пијалак. За ограничената серија на ова пиво биле употребина десетина килограми корнфлекс и засега пивото се нуди на локални манифестации. Дали ова пиво во иднина ќе се најде во масовна продажба останува да видиме. угостителство.мк
| | веќе видена

Дали да ставите смути во вашето мени? Ако сте активен корисник на интернетот и социјалните медиуми, тогаш знаете дека смутито моментално е најпопуларниот пијалак во светот. Смутито претставува кремаст напиток од блендирано овошје во комбинација со млеко, слатка павлака или јогурт. Во сферата на угостителството, напитокот од мелено овошје бил познат уште во триесеттите години на минатиот век, но врвот на популарноста овој пијалак го доживува денес и целиот свет зборува за бенефитите од консумирањето на овој напиток. Денеска, речиси и да нема локал кој не го нуди овој пијалак, од продавниците за брза храна и кафе – баровите, па сè до рестораните. Последниве две – три години и нашата земја е зафатена од смути-манијата и сè почесто го гледаме овој пијалак во мени картите на локалите. Многумина заменуваат оброк со смути, а некои веќе се откажуваат од утринското кафе и одбираат смути како идеален начин за здрав почеток на денот. Но, на што би требало да внимавате доколку сте угостител и сакате да го ставите ...
| | веќе видена

Современиот човек секогаш се движи напред, откривајќи нови нешта, дестинации, глетки, вкусови, мириси… Ако за вистинско доживување на дестинациите ни треба туристички водич, за вистинско доживување на гастрономските дестинации ни треба гастрономски водич или Мишелин водичот. Мишелин водичот е еден од најпопуларните во светот и се смета дека тој е најмеродавна оценка за рангирање на рестораните и кујните кои нудат голем квалитет. Но, како започнува приказната за Мишелин водичот? Сè започнува во далечната 1899 година кога Андре Мишелин (француски индустријалист и иноватор на Мишелин автомобилската гума) го издал првиот број на Мишелиновиот водич чија цел било сопствениците на автомобили да се информираат за тоа каде да наточат гориво, каде да го поправат автомобилот, но и во кои гостилници имаат оодлична понуда на храна и пијалаци додека патуваат. Андре и неговиот брат Едуард ја пропатувале цела Франција и сите информации кои ги имале ги вметнале во овој водич кој за брзо време станал симбол за кредибилитет и ...
| | веќе видена

На 4 и 5 овој месец во Виница се одржа ,,Вигор бармен куп,,. Организатор на натпреварот беше престижниот Хотел Александар Парк во Виница под покровителство на Вигор. Натпреварот траеше 2 дена и натпреварувачите се натпреваруваа во две дисциплини , Класика и Флер. Настанот поради неговата атрактивност побуди голем интерес како кај угостителите така и кај обичните граѓани па така истиот беше посетен од голем број на посетители од целата држава. Неможе, а да не се забележи дека и овој пат натпреварот беше беспрекорно организиран од старна на домаќините Хотел Александар Парк, односно од неговиот менаџерски тим. Со ова уште еднаш се докажа дека во Македонија можат да се организираат сериозни настани и дека на истите можат да се докажат натпреварувачи кои понатака успешно се етаблираат во светски рамки. Како пример можеме да го наведеме Методи Перунковски кој во моментов го држи третото место во светот во категорија ,,пенливи коктели,, Победници на натпреварот се следните учесници: Победници во класика : Прво ...
| | веќе видена

СКЛАДИРАЊЕ НА ПРЕХРАМБЕНИ АРТИКЛИ СКЛАДИРАЊЕ НА ПРЕХ.АРТИКЛИ КОИ НЕМААТ ПОТРЕБА ОД ПОСЕБЕН РЕЖИМ (СУВО СКЛАДИРАЊЕ) Поголемиот број од прехрамбените артикли кои се конзервирани и артикли со низок степен на вода ( тестенини, концентрати, шеќер, брашно, млеко во прав исл.) не бараат пособен температурен режим и можат со сигурност да се чуваат –складираат, на собна температура во магацинските простории. За овие простории потребно е да се обезбеди добра вентилацијаа без разлика дали е по природен пат или се работи за вештачка вентилација. При складирањето потребно е да обрнете внимание на следното: 1. Прехрамбените артикли да ги ротирате по принципот ,, прво влегло, прво излегло,, FIFO, First in First out. 2. Редовно да се контролираат роковите на употреба. 3. Да се отстрани надворешната амбалажа преед да се стават прехрамбените артикли на рафтовите, бидејќи може да постои опасност од контаминација. 4. Ринфузните (рефус) пакувања и препакуваните артикли треба да бидат складирани во садови што лесно можат да се ...
| | веќе видена

Честопати сме пишувале за италијанската кујна и за италијанското кафе како едно од најдоброто и место од каде почнува да се шири светската кафе култура. Сега е време кога е потребно да напишеме нешто кое би ви било од голема корист доколку сте се одлучиле да ја посетите Италија, а тоа е како да порачате јадење и истотo да го конзумирате како вистински италијанец. Можеме да почнеме со најбитните работи а тоа се тестенините. Тестенините никогаш не се послужуваат како гарнир Се случува во некои “италијански” ресторани да порачате главно јадење кое го сочинуваат неколку видови на месо, а тоа наместо да биде гарнирано со компири или витаминска мешавина, вие сетоа тоа можете да го добиете измешано со тестенини. Навистина тоа е многу погрешно и вон традициналната италијанска кујна. На сите нас ни е познато дека тестенините секогаш се слушат како главно јадење особено во Италија. Салатата не се служи како предјадење Тргнувајки од првата и основна точка, додека пак се случува салатата да биде нарачана како ...
| | веќе видена

За менто Секогаш научи го менито, бидејќи гостите очекуваат да го знаеш и ќе те прашуваат работи од него. Менито треба да го дадеш отворено, од десната страна на гостинот и секогаш во неговите раце. Давај совети, твои сугестии и земај конкретни нарачки. Секогаш ја служиме правата порција директно на правиот гостин и никогаш не прашуваме кој што порачал! Порачките од менито одат по следниов редослед: Предјадења, Салати, Главни јадења и десерти. Откога ќе им го објасниш менито на гостите, прашај ги дали се спремни да порачаат. Никогаш не заборавај да прашаш за пиење пред јадење. Исто така не заборавај да препорачаш јадење на гости кои не можат да се одлучат. Униформи Униформата треба секогаш да биде беспрекорна. Така оставаш добар впечаток и се идентификуваш во клубот. Беџот мора секогаш да го носиш. Било каков накит не е дозволен. Чевлите мора секогаш да ти бидат чисти и пристојни. Изрази кои се употребуваат со гости Секогаш е многу важно да се почитуваат гостите. Кога му приоѓаш на гостин, секогаш поздрави ...
| | веќе видена

next