Угостителство

Без разлика колку е вкусна вашата храна – ако услугата на персоналот е лоша, тогаш сте во неволја. Вашите клиенти имаат илјадници избори каде да јадат и пијат па затоа ако сакате да ги убедите своите пари да ги остават баш во вашиот ресторан – тогаш ќе мора да им покажете некои ѕведени услуги. Но како да се обезбеди услуга која е на повисоко и подобро ниво од останатите ресторани ? Ние ќе ви предложиме неколку совети за беспрековно однесување на персоналот. Слушајте ги клиентите внимателно Ако сакате да знаете што да направите за да им обезбедите голема услуга на клиентите, зошто не се обратите кај изворот? Прашајте ги директно гостите и тие ќе ви кажат точно што мислат и сакаат.Прашајте ги вашите Facebook или Twitter следбеници што мислат за вашиот следен проект ? Споделете некои од идеите и чекајте. Ќе се изненадите од искрените одговори. За крај, не заборајавте да се заблагодариме за помошта. Приближете се кон клиентите Личните контакти и заблагодарувања само ќе ве доближат до клиентите. Зошто да нема ...
| | веќе видена

Менаџерите на рестораните имаат многу одговорности, кои можат да бидат изработени на добар, или лош начин. Ако сакате да избегнете некои од најголемите грешки на управување, прочитајте ги нашите насоки. Коректно однесување кон вработените Ако сте нефер кон вработентие, тоа веднаш ќе се одрази на вашиот ресторан. Персоналот ќе почне да се однесува нелојално и непрофесионално за возврат. А ресторан не може да биде успешен без посветени вработените. Игнорирање на поплаките од клиентот Ако клиентот издвоил време само за да ги каже своите поплаки, важно е да го сватите сериозно и да сторите Се што може за да се поправи грешката, без разлика дали тоа вклучува извинувања, ново јадење, или некакво друго олеснување. Во никој случај не смеете да го игнорирате. Не смеете да им кажете на гостите дека грешат Колку смешно и да звучи некоја поплака, нема оправудување за да им кажете дека тие апсолутно грешат. Земете го во предвид нивното мислење, колку и чудно да звучи. Не им давате на вработените доволни и јасни ...
сите 2 | | | веќе видена

Под слоганот “Хотелиерите во невозможна мисија” се одржа четвртиот Пролетен собир на менаџерите од хотелскиот секторот во стопанската комора на Србија. Собирот беше посветен на унапредување на програмата за стручно усовршување на овој сектор за кој се собраа голема бројка на хотелиери и дистрибутери од ХоРеКа секторот.Најзначајната тема на овој собир беше организацијата и дизајнот на хотелска соба, како и можноста за брзо преуредување и совпаѓање во стилот на хотелот, секако и изгледот на вработените во хотелската индустрија.
| | веќе видена

Државниот пазарен инспекторат најавува дека во наредниот период ќе има зачестени контроли, кај правни и физички лица кои се занимаваат со угостителство и туристичка дејност. Без разлика на видот на угостителскиот објект, посебен акцент во контролата ќе биде ставен на придржување на пропишаното работното време во ноќни барови, кабаре , дискоклуб и дискоклуб на отворен простор, контрола на лиценците, како и контрола на одобренијата за вршење дејност надвор пред деловниот објект. Предмет на надзорот кај туристичките агенции е поседување на лиценци за вршење на туристичка дејност, придржување на правата и обврските кај агенциите, придржување на елементи на договорите, издавање на туристички ваучери, должност на имање на туристички придружник при организирање на туристичка група. Доколку корисниците на туристичките пакети не се задоволни од користената услуга, можат своите права да ги побараат во писмена форма или во електронска форма до Државниот пазарен инспекторат.
сите 2 | | | веќе видена

Француската кујна важи за една од највкусните во светот, но нејзината тајна не е само во рецептите. Сепа односот кои го имаат кон храната кој како краен резултат ги дава вкусовите по кои ja познаваме. За да се доближите поблиску до нив ви ги откриваме овие пет тајни на нивната кујна кои лесно можете да ги примените во вашиот дом. Јадете свежа и природна храна Французите не се потпираат на однапред подготвена храна која подоцна ја топлат во микробранова печка, ниту пак сакаат брза храна. Тие често се на зелените пазари од каде што купуваат свежа и природна храна од која потоа ги готват јадењата, а тоа е една од многуте работи кои ги прави горди и среќни. Локален сезонски производ – најдобар производ Штом купуваат од зелените пазари, се разбира дека храната што ја консумираат е сезонска и најчесто е произведена во околината на Франција. Јадењето одреден вид храна во одреден дел од годината не е само традиција, туку начин на живеење. Минимална употреба на зачини Вкусот на традиционалните француски рецепти доаѓа ...
| | веќе видена

Во уметничкиот дел на „Juraj Šporer“ одржан е првиот дел од „Gourmet priče“ на која угостителите од Опатијската ревиера се претставија со богата гастро понуда. Здружението “Златни Вина” од островот Крк е одговорен за винска придружба на овој настан и совршеното соединување на вкусните јадења подготвени од искусните готвачи. Во самиот настан се вклучуваат околу 70 ресторани од опатискиот ревиера и Ријека. Посетителите како и на секоја гастрономска манифестација ќе ја имаат можноста да ги дегустираат јадењата кои се понудени на мениата секој вторник по промотивна цена од 100 куни, а истите ќе можат да го соединат со автохтони вина.
| | веќе видена

Можеби сметате дека Се во вашиот ресторан е одлично, храната, персоналот, декорот… но дали сте се обиделе да го погледните тоа низ очите на гостите? Штом потенцијалните гости влезат низ вратата од ресторанот, тие веднаш започнуваат со анализирање на впечатоците што ги гледаат – и доколку тие не се добри, тие може лесно да си заминат. Сепак – ако се обидете да размислувате како нив, може да ги идентификувате проблемите и брзо да ги поправите грешките. Пречек Вашиот хост/хостеса е веројатно првиот човек со кој клиентите ќе разговараат во вашиот ресторан. Особините на домаќинот треба да се пријателски настроен, љубезен и внимателен и задолжително е оставање на одличен прв впечаток. Меѓутоа, ако тој е груб, нападен и некомуникативен можете веднаш да заборавите на гостите. Местото за чекање Дали имате доволно место за гостите кои причекуваат за нивната маса? Дали има место за тие да седат, или стојат ? Дали имате телевизор, или можеби бежичен интернет – што ќе ги забавува додека чекаат ? Доста битен фактор со кој ...
| | веќе видена

Последниот викенд од месец Мај е посветен на вистинскиот пивски спектакл – Festival “BEERanje” , односно интерактивниот пивски настан кој ќе ги спои врвните точени пива, нивните произведувачи од Хрватска и Словенија како и љубителите на овој пијалок и домаќините на угостителките објекти од Ријека. Во Tower Center , каде што ќе се одржи овој настан, ќе се претстават десет најзначајни хрватски и четири словенски craft пивари. Посетителите на фестивалот секако ќе ја имаат можноста да го пробаат пивото, а и истото да го оценат. Производителот кој ќе собере највеќе гласови – симпатии, како награда ќе го пласира својот производ во 28 угостителски објекти односно угостителските објекти кои се и поддржувачи на овој настан. Сепак наградите нема да бидат наментеи само за произведувачите – можноста за заминување со вредна награда ќе ја имаат и посетителите, еден од нив ќе ја има можноста да освои по една “тура” од победничкото пиво во секој од 28-те угостителски објекти. Откако го опишавме настанот и ги напоменавме ...
| | веќе видена

Еден од водечките лондонски бармени и амбасадор на алкохолниот пијалок Метакса, Andre Kavaleiro, им одржа две едуктавини сесии на домашните бармени, а воедно и учесници на Coca Cola Junior Cup . Master class едукацијата беше поврзана со последните трендови во подготовка на коктелите на кои во себе содржат Метакса. Компанијата Coca-Cola Hellenic го угости овој коктел мајстор со светско реноме во рамките на “Cocktail Artist”, со една единствена цел да им овозможи на новите и амбициозни бармени дополнително искуство и увид во најновите начини и трикови за припрема на алкохолни пијалоци кои се служат во најелитните лондонски барови и хотели. “Да се биде бармен е многу повеќе од мешање на неколку состојки во шејкерот, тоа е начин на живеење, искуство, препознавање, знаење и задоволство, за на крај тоа да биде забава – задоволство.” –
| | веќе видена

Послужувачот за време на служењето му приоѓа на гостинот од левата страна. 1. Поздравете. 2. Прашајте за пиење пред јадењето. 3. Дадете мениа. 4. Објаснете го менито. 5. Примете ја порачката. 6. Послужете го предјадењето. 7. Послужете салата. 8. Послужете го главното јадење. 9. Вратете се на масата за да проверите дали е се во ред. Тогаш било каква грешка можете да ја исправите без да се налути гостинот. По оброкот веќе е доцна да се интервенира за било какви жалба. 10. Повлечете ги празните чинии. 11. Вратете ги мениата за десерт. 12. Послужете десерт. 13. Исчистете ја масата и поздравете со , „Имајте пријатен ден- вечер.” Запомнете: Претставете се само со име – кога е потребно, се разбира. Протокол за служење на вино 1. Застанете до гостинот и покажете му ја етикетата од виното кое го нарачал. Побарајте дозвола да го отворите виното. 2. Отворете внимателно. 3. Оставете ја тапата од десната страна на гостинот кој го нарачал виното. 4. Ставете малку вино во чашата на гостинот кој ќе го дегустура. Завртете го ...
| | веќе видена

Дали некогаш сте помислиле какво е чуството да уживате во панорамски поглед и во храна подготвена од врни готвачи, доволно мечтаевте, оваа желба можете да ја претворите во реалност благодарение на светско познатиот настан Dinner in the sky. Веќе втора година по ред Загреб ќе може да вкуси исклучителни специјалитети во малку поинаков амбиент кој ќе биде подигнат на 67 метри над еминентниот загребски хотел The Westin. Незаборавното адреналинско гастрономско искуство гостите ќе можат да го почуствуваат од 21ви до 31ви Мај. Во текот на овие 10 дена за квалитетот на храната ќе бидат задолжени повеќе наградувани готвачи со Мишелин ѕвездички. Готвачите ќе понудат јадења кои се инспирарни од финската кујна, а се очекува истите да бидат дополнети и збогатени со космополитски вкусови. Сепак понудата не застанува тука, наградуваниот готвач од хотелот The Westin – Загреб, ќе подготвува модерни јадења инспирирани од традиционалната хрватска кујна, со сет на автохтони вина. Меѓу првите кои го посетија овој настан се ...
| | веќе видена

Кога гостите нарачуваат јадење во ресторните, тие сакаат да го добијат токму како нагласиле да се направи, полно со беспрекорна услуга…. најбрзо што може. Но, што е повеќе важно, брзата услуга или квалитетот на услугата ? Неможеме да негираме дека и двата фактори се важни за корисниците. Никој не сака да ја чека храната ! НО, дури и кога клиентите се нестрпливи, квалитетот на услугата може да биде дури и поважен од брзата услуга. Дали клиентот ќе биде вознемирен ако храната задоцни или ако таа не е вкусна? Што ако оброкот е ладен и невкусен? Клиентите имаат навика да посветуваат повеќе внимание на услугата во однос на квалитетот на храната. Ако веќе клиентите се пријателски поврзани со персоналот, тие како да чувствуваат дека се дел од вашeто работење. Тоа би значело дека тие би “погледнале низ прсти“ и би причекале повеќе. Сепак, потоа доаѓа фактот кој се однесува на квалитетот на храната и тоа е потешко во однос на брзината. Ако клиентите сакаате да добијат брза храна, без оглед на Се, тие ќе посетат места ...
| | веќе видена

Додека седите во ресторан или кафетерија со вашите блиски, околу вас има и други гости кои уживаат во удобноста на локалот, не заборавајте дека некој се погрижил тоа да биде така. Главна улога за удобноста на гостите имаат послужувачите,тие се грижат сè да биде во најдобар ред и на крајот да ве испратат со насмевка и желба дека ќе ве видат повторно. Нивниот свет е сосема поразличен од вашиот и затоа само тие можат да разберат некои работи кои вам би ви биле нејасни. Променливите смени Секогаш почнуваат и завршуваат во различно време, немаат навика да легнуваат во исто време, а секогаш треба да се разбудат одморени. Во деновите кога персоналот неможе да постигне потребно е да дојдат во меѓу смена, а ако треба да подучуваат нов неискусен послужувач за работењето на објектот и храната која се нуди потребно е големо трпение. Вложениот труд и добиената платата Нивната работа не е само да се прими нарачката, истата да се донесе и потоа да се наплати за услугата, тука има и многу други работи кои треба да се ...
| | веќе видена

Повеќе од очигледно е дека сега во Хрватска е сезоната на гастрономските и кулинарските збиднувања. Следи уште една недела на манифестации, од 25ти до 31ви Мај 2015 година. Ова една недела на добрата храна ќе биде во организација на рестораните од Хрватска. Тие кои ќе се решат да го посетат овој фестивал како и на сите останати настани од овој карактер ќе имаат можност да дегустираат автентични специјалитети смислени од повеќе познати Хрватски готвачи. Минималната цена за специјалитетите во рестораните ќе чини 100 куни со кои ќе добијат и шише минерална вода. Според планираното во Вторник се очекува целиот ден да биде посветен на тестенините, додека пак Средата е резервирана за светска храна, Четвртокот за месните јадења, а Петокот е посветен на подготовка на риба. Сепак на овој настан погледите не се насочени само кон уживањето во храната, за оние кои се заинтересирани да го збогатат своте знаење со нови кулинарски вештини ќе можат да го направат тоа на овој настан, по цена од 100 куни.
| | веќе видена

Постојат многу фактори поради кои продажбата на храната и пијалоците во рестораните е ставена под знак прашалник. Добро е кога ресторанот е во добивка и работата оди според распоредот. Но, што кога имате загуба? И кога причината за тоа е конкретно вашиот персонал ? Дали вашиот персонал има соодветна обука ? Пред да настапат сите други фактори, бидете сигурни дека персоналот е факторот број 1 за одлуката на гостинот – да го напушти ресторанот. Замислете : Хостесата одговара на телефонот откако менаџерот службено заминува на еден ден. Што ќе се случи во вашиот ресторан ? Ситуација број 1 -ГОСТИНОТ: Здраво, би сакал да направам резервација за група од 20 лица во петок, 18 часот. *ХОСТЕСАТА: Менаџерот е на службено патување и не е на располагање во моментов. Јавете се утре пред 17 часот. ШТО АКО ГОСТИНОТ НЕ СЕ ЈАВИ ПОВТОРНО ? Ситуација број 2 -ГОСТИНОТ: Здраво, би сакал да направам резервација за група од 20 лица во петок, 18 часот. *ХОСТЕСАТА : Нашиот менаџер е надлежен за спроведување на резервациите, но во ...
| | веќе видена

Дали знаете што е наредното што би го посакале вашите гости или пак што тие ќе сакаат утре, следниот месец или пак идната година ?! Дали барем еднаш се имате запрашано дали вие како сопственик или менаџер ги следите најновите и популарни збиднувања во ХОРЕКА секторот, накратко кажано колку сте добри во предвидувањето на наредните големи работи во овој сектор. Додека квалитетната храна и пијалокoт се неизбежни и едно од најголемите барања кај гостите, тоа може да се промени за само еден миг. Доколку ја имате способноста за препознавање на најновите трендови пред тие да бидат објавени, но прашањето сега е како тоа да го направите? Одговорот е многу едноставен не треба да имате надприродна моќ или пак да читате на тарот карти, од вас само се бара малку повеќе труд и темелна разработка на вашите и да обрнете повеќе внимание на доле наведените работи…. Слушајте Додека разговарате со вашите гости честопати ќе наидете на интересни разговори кои во вас ќе разбудат некоја нова идеја, а тоа може да биде некоја потреба ...
| | веќе видена

Може да послужувате одлична храна и пијалоци, но ако вашиот персонал не е беспрекорен, тогаш, залудно е се. Не претпоставувајте дека персоналот ја работи одлично работата. Дури и да не ги забележувате нивните грешки, тие дефинитивно ги прават. Но, најчесто гостите се тие кои ги забележуваат нивните лоши потези. Еве неколку примери за „дискретното“ негативно однесување на вработените. Допир со гостите Можеби келнерот ќе смета дека му е дозволено пријателски да се поздрави со тапкање на клиентот по рамо, но тој навистина е во заблуда. Гостите обично не сакаат физички контакти. Допирање на работ од чашата Ова е строго непрофесионален потег. Кој сака да пие од чаша чиј врв е допиран од туѓи раце ?! Допирање на приборот Во иста насока, никој гостин не сака да јаде од прибор допиран од персоналот. Приборот мора да се држи само за рачките односно долниот дел. Хигиената на масите и шанкот Гостинот веднаш ќе ја забележи нечистата маса. Исто така, тој може веднаш да се посомнева во чистотата на кујната каде се готви ...
сите 2 | | | веќе видена

Сопствениците на баровите и рестораните се свесни за соодносост приходи- трошоци. Нивната цел е да се зголеми приходот преку продажба и намалување на трошоците преку спроведување на ефикасност и квалитет. Во летниот период доаѓа „сезоната на пивото“. Ние ви понудуваме 5 начини како да ја зголемите продажбата на пивото во вашите објекти. Служете правилно Испораката и пакувањето на пивото е од суштинско значење за задоволување на клиентите. Прво и основно, пијалоците мора да се служат на соодветна температура. Исто така, бидете сигурни дека вашите вработени се обучени за користење на соодветната чаша за секаков вид на пијалок. Познавачите на пиво сигурно ќе ја забележат неправилната употреба на чашите и ќе размислат за вашиот легитимитет и професинализам. Ова сигурно се подразбира, но големо внимание посветете на чистотата на чашите. Ставете го пивото на начин преку кој ќе ја елиминирате пената. Овој потег е клучен за задоволни гости. Нека бидат пивата видливи Поставете ги пивата со кои располагате на место ...
| | веќе видена

Има нешто чудно во гостите кои влетуваат во рестораните или баровите и пијат по еден коктел. Ако сте менаџер или сопственик на таков објект, најверојатно би сакале вашите клиенти да останат и испијат повеќе од еден коктел. Значи што можете да направите? Како да го промените планот на гостинот да остане малку подолго од предвиденото? Еве неколку предлози кои можете да ги направите за вашиот бар или ресторан да биде погоден за подолг престој: W I-FI Денес, луѓето не се многу склони да поминуваат долги периоди на време каде нема добра бежична мрежа. Силниот и добар WI-FI сигнал значи побрза употреба и способност на клиентот да се справи со работните задачи. Во спротивно, вие индиректно ќе го испратите во својата канцеларија, или во некој друг локал. Мора да се прилагодите на новите трендови кои вклучуваат комбинација на пиво и лап-топ. Поради тоа, осигурајте се дека имате добар интернет кој може да се справи со целосната големина на вашата локација. Промоции Друг начин клиентите да поминуваат повеќе време во ...
сите 2 | | | веќе видена

Сигурно мислите дека ниските цени се секогаш добра работа ? Сметате ако им понудите поефтин пијалок на клиентите, дека сите ќе дојдат во вашиот бар ? Е па не е така! Вистината е дека пониските цени не се секогаш добри за бизнисот. Всушност, има начини кога може на клиентите да им наплаќате со повисоки цени, а да не ги оттурнете од себе. Но како? Следете ги следните инструкции за зголемување на цените, а потоа вие ќе го направите истото. ФОКУСИРАЈТЕ СЕ НА КВАЛИТЕТОТ Да, секогаш ќе има клиенти кои го порачуваат само најефтиното. Но кога ќе се фокусирате на висок квалитет, ќе може сосема оправдано да ги поткренете цените без никаква милост. На пример, рестораните во високите категории можат слободни да ги поткренат цените на својата понуда, и пијалоците и храната бидејќи гостите свесно знаат дека ќе добијат висок квалитет, а и висока сметка. Така, да тоа веднаш е оправдано. ПАКЕТ Зголемувањата на цените може да ве направи малку нервозни и скептични. Ако е така, обидете се со додавање на вредности на неколку ...
сите 3 | | | веќе видена

next