Статија МК

Зошто жените не сакаат срамежливи мажи? Еве зошто… Папучарот: Никогаш не го прави првиот чекор Жените сакаат мажот да ја покани да излезат, да го испланира целиот настан и да ја бакне кога таа најмалку очекува – накратко ризикува. Знам дека ризикот од одбивање е фрустрирачки, но нема да стигнете далеку доколку не го направите првиот чекор. Покрај недостатокот од иницијатива, срамежливите луѓе општо знаат да бидат попасивни, а таквите мажи можат да бидат многу иритирачки. Немојте да се двоумите да го кажете своето мислење или своите забелешки доколку ги имате. Не е спонтан Штом ќе започнете врска со девојка, ништо не може толку да ја израдува од тоа спонтано да ја земете од дома и да ја однесете на релаксирано излегување, без да размислувате дали таа го сака тоа или не. Изнесете ја и не ѝ кажувајте каде одите. Доколку мажот е премногу срамежлив, веројатно тој оди на прсти обидувајќи се да ѝ угоди наместо да се опушти и да покаже колку може да биде жив. Секогаш прашува за дозвола Со недостатокот од ...
сите 2 | | | веќе видена

Малку за анализа на потрошувачите. Суштината на успех на еден бизнис е познавање на сопствените потрошувачи како и познавање на потрошувачи кои сè уште не се станати потрошувачи за бизнисот. Затоа и се развиваaт CRM (Customers Relationship Management) системи. Доволно познавање на потрошувачите му овозможува на еден претприемач да ги избере соодветните маркетинг и продажни стратегии за тој потрошувач. Како што се прави сегментација на пазарот врз основа на одредени пазарни карактеристики треба да се направи и сегментација на потрошувачи, при што ќе идентификуваме неколку сегменти (групи) на потрошувачи. Секој од потрошувачите во истата група има исти или слични карактеристики, додека еден потрошувач од една група и друг потрошувач од друга група имаат различни карактеристики. Потрошувачи кои треба да се познаваат Кога станува збор за потрошувачи, еден претприемач и еден бизнис треба да се препознаат три вида на потрошувачи: • Оние кои купуваат често . Ова се потрошувачи кои минимум еднаш во еден до шест ...
| | веќе видена

Зошто се потиме? Во внатрешноста на нашата кожа, којашто ја покрива површината на целото наше тело, се наоѓаат околу три милиони потни жлезди. Потта што ја излачуваат т.н. eccrine жлезди, претставува безбојна течност без мирис што служи за регулација на телесната температура. Потта што ја произведуваат овие жлезди се состои од 99% вода, сол и од други електролити. Дневно може да се изгуби и до 10 литри пот произведен од eccrine потнитите жлезди. Течноста од apocrine жлездите се излачува на места каде што растат влакна. Овој вид пот е исто така без мирис, но во неа се појавуваат голем број кожни бактерии. Apocrine жлездите произведуваат само неколку милилитри пот дневно. Двата типа пот се без мирис. Мирисот го произведуваат бактериите што се наоѓаат на кожата и што се развиваат на влажни и топли места како што се пазувите и стапалата. Потењето претставува еден од основните физиолошките механизми за терморегулација (излез на топлината преку испарување на потта). Нашата телесна температура е во рамнотежа, ...
| | веќе видена

Колку и да изгледаат привлечни, некои од огласите за вработување, можат да бидат вистински замки. Затоа внимавајте на следниве моменти Интервју доцна навечер Некои фирми навистина ги организираат интервјуата за работа со своите кандидати доцна попладне или навечер, поради тоа што имаат голем број пријави, па ги распоредуваат во текот на целиот ден. Исто така, директорите на некои фирми не се во можност да одржуваат интервјуа во текот на работниот ден, па ги поместуваат по работното време. Ова е најчесто случај со големите фирми. Сепак, доколку фирмата не ви е позната и не сте сигурни за што всушност се работи, земете некого со вас на интервју, барем да ве чека пред канцелариите. Особено ако тоа ви помогне да отидете посталожени на тој важен разговор. Интервју во приватни станови Многу фирми имаат деловни простории во станбени згради бидејќи им е поевтино. Особено ако се работи за фирми во основање или неодамна основани фирми. Доколку се сомневате во фирмата, повторно земете некого со вас на интервју. ...
| | веќе видена

Подметнувања, предавства, „минирање“ на проекти, преземање – можеби терминологијата звучи како основа за толкување на книгата „Уметноста на војувањето“, но како и да се нарече, во време на „намалување на обемот на работење“, реорганизација или „нова систематизација на работни места“, појавата на канцелариска саботажа станува нагласена. Кога луѓето се под притисок од потенцијално губење на работното место, некои стануваат подготвени на сè за да ја задржат својата положба. Некои тоа го прават кога новодојдени и „освојуваат територија“ или можеби им е доделена задача зад себе да остават „изгорена земја“. Една читателка ми напиша: „Работам во државна фирма веќе подолго време. Сите задачи досега ги извршував сама, односно го изградив одделот со сопствен труд, работа и знаење. Сега дојде една личност која сака да ми ги „украде“ идеите и сè она што јас сум го создавала да го претстави како свој труд. Многу е безобразна и некултурна и вистинска озборувачка. Како да ме остави на мира? Јас не сакам ништо освен должен ...
| | веќе видена

Можеби еден од најголемите проблеми во работата на секое трговско претпријатие е потрагата по вистинските луѓе кога ќе се јави потреба за отворање ново работно место. Прашање е дали можат да се најдат вистински луѓе или самите вие како работодавец треба да работите на изградувањето добри работници. Вам ви се потребни личности кои зададените работни задачи ќе ги извршуваат коректно, навремено и професионално, т.е. онака како што е потребно во рамките на барањата на вашето претпријатие. Таа потрага по совршен вработен никогаш и не престанува. Дури и по вработувањето, кај вработената личност продолжувате да ги барате карактеристиките што очекувате таа да ги поседува и постојано се обидувате тие карактеристики да ги усовршите. Но, дали сте се запрашале што бара таа личност од вас? Односно, што треба вие како работодавец да дадете за да го добиете она што ви е потребно? Бидејќи, платата не секогаш е единствениот одговор на ова прашање. Почеток на работниот однос Перцепцијата на туѓите карактерни особини зависи ...
| | веќе видена

Ветерниците се прилично едноставни машини кои се придвижувани од енергијата на ветерот. Во минатото ветерниците се користеле за претворање на енергијата на ветерот во механичка која потоа се користи за мелење на жито или за пумпање вода. Денес ветерниците се употребуваат за претворање на енергијата на ветерот во моментално најкористената енергија, електричната. Ветерниците кои се правеле во минатото можат да се направат со едноставни алати и материјали и со мали познавања. Денешните големи турбини за производство на електрична енергија се софистицирани, направени од најмодерни композитни материјали и се доста скапи. Зошто тогаш би правеле своја ветерна турбина? Затоа што кога се работи за турбина од помали размери и трошоците се мали. Сè што ви треба е желба, способност за ракување со алати и секако, самите алати. Ако ги немате не се секирајте, секогаш се тука комшиите. Во оваа статија ќе ви претставам кратко упатство за изработка на ветерна турбина која ќе ви ја намали сметката за електрична енергија во ...
| | веќе видена

Работата на секој претприемач е да го управува бизнисот во денешницата, додека во исто време да го подготвува за утрешницата. Една од алатките за подобра подготовка е да се обиде на некој начин да ја предвиди иднината. Што претставува предвидување? Доколку знам како ќе изгледа иднината ќе бидам подготвен за таа иднина. Доколку можеме да видиме само во една секунда во иднината, нашиот живот ќе биде многу едноставен. Процесот кој може приближно да ни ги даде координатите за иднината се нарекува предвидување. Наједноставно кажано предвидување претставува поглед во иднината или проценка на иднината, односно одговор на прашањето: Како ќе изгледа иднината? Во случај на еден претприемач предвидувањето се однесува на тоа како ќе изгледа неговиот бизнис во иднината. Постојат еден куп на статистички методологии кои може да бидат користени од страна на еден претприемач за предвидување на иднината врз база на историски податоци складирани во бизнис компјутерот или пак тефтерот (при рачно евидентирање). Можеби досега ...
| | веќе видена

Убава жена – господарка на вселената Кога ќе имам деца, за нивниот осумнаесетти роденден, на синот ќе му купам кабриолет автомобил, а на ќерка ми ќе ѝ платам операција за зголемување на градите. Шегата настрана, но жална е вистината дека во денешното општество изгледот претставува најважен атрибут кој жената може да го има. Убавата жена, без оглед на образованието или парите, под услов да има барем малку мозок, е најмоќното суштество на планетата. Таа ги контролира, практично, сите мажи. Дури и хомосексуалците се беспомошни пред женската убавина. Ние мажите, наивни какви што сме, ќе сториме сè само за да ѝ угодиме, со свесна или потсвесна желба дека ќе ни “даде”. Знам жени кои никогаш самите не платиле за пијалок или јадење, ниту подигнале кутија, ниту пак замениле дупната гума на автомобилот. Зошто вооопшто и би направиле такво нешто кога околу неа има мажи со набрекнати панталони подготвени да скокнат на секој нејзин знак. На истите тие жени, кога ќе се решат да се појават на интервју за работа, вратата ...
| | веќе видена

Инвестиција и добивка Лесно е денес да дојдеме до пари. Парите раководат со сè што правиме, од купување на храна па сè до штедење за поудобен живот во пензија. Вашето пензионирање секако е важно и треба да си овозможите удобен живот во подоцнежни години. Но, ниту една од овие работи не е важна, доколку не сте здрави, не сте среќни и немате големи можности на повидок. Ова е особено видливо во областа на Вашите лични финансии. Кога вестите на ТВ се исполнети со вести за пад на цените на акциите и недвижностите, Вашите инвестиции ја губат вредноста. Не можете да ја продадете куќата и ве обзема чувството дека сте беспомошни и дека сè е надвор од Вашата контрола. Вие самите не можете да ја контролирате економијата и не можете да ја вратите назад вредноста на Вашите инвестиции. Но, постои една инвестиција, која секогаш ќе ни се исплати. Кога вложуваме во себе, нема да бидеме во можност придобивките веднаш да ги претвориме во пари. Со тек на време ќе сфатиме кои се огромните придобивки и колку се поголеми од ...
| | веќе видена

Потекло на пивото Пивото е најконсумираниот и веројатно најстариот алкохолен пијалак. Тој е третиот најпопуларен пијалак низ светот, по водата и чајот. Според археолошките истражувања утврдено е дека старите Вавилонци произведувале пиво во своите домаќинства уште 7.000 години п.н.е. Од Вавилон, пивото било пренесено во Египет, Персија, Грција и во многу други земји. Во тоа време пивото се произведувало од шеќер, но без хмељ, така што добиениот производ бил многу кисел. Тогаш во пивото се додавале различни треви како што се: пелин, глог и други. Примената на хмељ претставува важно откритие во производството на пиво и почнува да се користи во текот на 13. век. Состав на пивото Пивото е природен и биолошки производ и енергетската вредност на еден литар пиво одговара со енергетската вредност на еден литар полномасно млеко. Не е вистина дека пивото дебелее. Доколку се користи во разумни количества, пивото може да „дебелее“ онолку колку што можат и останатите производи што се консумираат во поголеми ...
| | веќе видена

Се најдов себеси повеќепати заглавен во формализација на еден маркетинг план што ми се чинеше како една вечност. Пишување на еден маркетинг плaн според мое искуство не претставува прекрасен документ кој изобилува со графици и дијаграми, туку едноставно еден патоказ кој ќе ве води во исполнување на поставените маркетинг цели. Повеќе за Eден процес на бизнис планирање пишував во Опасности во стилот планирај го твојот бизнис план . Добар маркетинг план е базиран на севкупните бизнис цели кои се трансформирани во една маркетинг стратегија, а не на наслови и приказни во тие наслови. Заради поедноставување и нормално подобрување на квалитетот на еден маркетинг план би извлекол процес кој е составен во одговарање на 5 прашања и изработка на една табела. 1. Кој е Вашиот целен пазар? Започнете со барање на специфичностите во подрачјата каде што сакате да биде присутен Вашиот бизнис. Секој пазар е составен од повеќе подрачја, односно може да биде разделен во сегменти. Кога зборувам за подрачја не мислам за ...
| | веќе видена

Колку и да изгледаат беспрекорни, и успешните луѓе се „кршливи“. Секоја личност има свои силни и слаби страни, а во одредена ситуација силната страна може да прерасне во слаба страна и обратно. Дали луѓето со силна личност се само миленици на судбината – среќно родени со правилна комбинација на гените? Не. Сите се способни да развијат силна личност. Доколку добро се разбирате себеси, може да го обликувате својот живот на тој начин што максимално ќе ги искористите своите можности. Од друга страна, доколку подобро ги разбираме другите, можеме да ги придобиеме за своите идеи и успешна соработка. Затоа силната личност не е случајност, туку е резултат на јасна слика за нас самите и за другите. Прашањето е само како да ја разбистриме сликата. И успешните луѓе, коишто ги привлекуваат другите со својот карактер, имаат слаби страни, но успеале да го пронајдат правилното опкружување или работа што им овозможило да ги искористат своите силни страни и нивните слабости да станат неважни…. Секоја личност има свои слаби и ...
| | веќе видена

Сте забележале ли дека живееме во свет во кој секогаш настојуваме да се грижиме за сите околу нас, освен за нас самите? Дали сте тип на личност која повеќе се грижи за другите или повеќе сте посвете себеси и сакате да напредувате и да уживате во животот? Дали можеби сте тип кој сака секогаш да биде информиран? Или, едноставно сакате постојано да правите промени во животот бидејќи чувствувате дека стагнирате и горите од желба да покажете што знаете? Личен бренд Кога ќе се сетите на Кока кола, Најк или Мајкросфот, веројатно веднаш знаете кои се овие компании и што тие произведуваат. Имате изградено мислење за секоја од овие компании, врз база на тоа како се претставуваат во јавноста или врз база на Вашето минато искуство со нивните продукти. Ова се нарекува бренд. Сте помислиле ли дека некогаш и Вие можете да бидете сопствен бренд? Може да звучи малку глупаво, за Вас самите како личност да мислите дека е бренд. Начинот на кој се претставувате и како другите гледаат на Вас, претставува Ваш личен бренд. Без ...
| | веќе видена

Зголемете ја топлинската маса на вашиот дом, за да ја намалите сметката за струја Многумина од нас кои престојувале во старите куќи направени од масивни камени ѕидови знаат дека во таквите куќи температурата е прилично добра (ладно во лето, топло во зима). Денеска при градбата сè почесто се користат материјали кои повеќе ја изолираат топлината отколку што ја складираат. Обложувањето на објектите со термоизолатор како што е стиропорот, ја подобруваат енергетската ефикасност, но има уште еден трик кој треба да го научиме, а тоа е топлинската маса . Топлинската маса значи дека масата на една зграда обезбедува инерција против температурни флуктуации. Tоа е зaтоа што шаторот на пример може да се загрее речиси веднаш кога е изложен на сонце додека пештерите или подрумите остануваат ладни во текот на денот или целата година. Но, колку свежина можете да чувате во вашата куќа? Дали тоа само зависи од количината на воздух која се содржи во неа? Зошто некои куќи остануваат поладни од другите во текот на летни денови? ...
| | веќе видена

Зошто не би зборувале за најголемата болка на секој вработен и како истата да се ублажи или отстрани. Мораме да се согласиме дека сè уште живееме во општество во кое има останато траги од времето на социјализмот кои што траги се рефлектираат и врз односот на нашите менаџери и врз вработените. Да не се лажеме дека вработените се цвеќе за мирисање и само менаџерите не чинат, тоа би било лага. Но, сепак кога бродот тоне, одговорноста ја сноси капетанот па така е и во бизнисот, ако не дај боже бизнисот оди кон полошо тогаш никој не вели дека на менаџерот не му се погодиле вработените, сосема спротивно, менаџерот не знаел да управува со компанијата, со процесите во истата и секако со вработените или во одредени случаи лошата сопственичка постава влијае на иднината на компанијата. Уф, ова последното е страшна работа, кога пробуваат еден со друг да се надмудрат сопствениците на една компанија или ако сакате да бидеме уште построги, кога во партнерскиот бизнис се прикриваат работите. И колку и да сакаме да бидеме ...
| | веќе видена

Сржта на секоја маркетинг програма на секој бизнис, па и на малиот бизнис е квалитетен маркетинг план. Мислам, дека како претприемачи често го избегнуваме и целокупно ги базираме нашите маркетинг активности на случајноста. На Претприемач.ком досега опфативме многу теми кои навлегуваат во проблематиката на маркетингот. Во однос на маркетинг планот досега на Претприемач.ком пишувавме во три наврати: • Бизнис план – Маркетинг план • Маркетинг план како маркетинг средство • Што треба да содржи маркетинг планот Последното, се однесува на тоа што треба да содржи еден маркетинг план. Но, написот се однесува за маркетинг план онаков како што изгледа по книгите. Во тој маркетинг план опфативме 5 поднаслови: • Резиме • Анализа на пазарот • Маркетинг стратегија • Финансиски елемент на маркетингот • Контрола. Грешка која еден претприемач најчесто ја прави во маркетингот Пред одредено време се одржа третата панел дискусија на The League of Extraordinary Minds еден од екпертите беше и Jay Conrad Levinson ...
| | веќе видена

Во денешно турбулентно бизнис окружување во услови на остра конкуренција и сè попребирливи купувачи кои го сакаат најдоброто за своите пари, маркетингот не е луксуз, туку неопходна алатка на секоја фирма. Маркетинг миксот е еден од најпопуларните поими во маркетингот. При пласманот на своите производи компаниите мора да креираат успешна комбинација на вистински производ, со прифатлива цена, што ќе биде на вистинско место, претставуван со најдобра промоција. Ова се компоненти на маркетинг миксот кои се попознати и како четирите “P”: • P roduct – производ; • P rice – цена; • P lace – дистрибуција; • P romotion – промоција. Секоја од овие компоненти е насочена кон задоволување на потребите на крајниот потрошувач. Во оваа статија би се задржал на промоцијата како инструмент на маркетинг миксот. Промоцијата ги претставува сите комуникациски и оперативни активности кои имаат за цел информирање, презентација и зголемување на продажбата со што би се остварило позитивно мислење за производите, а со тоа ...
| | веќе видена

Кога се работи за работата, од никого не треба да го барате она што самите не сте подготвени да го сторите. Не доцнете на состаноците, не разговарајте на мобилниот телефон додека некој се обидува да разговара со вас, одговорете на испуштените телефонски повици… Ова се најчестите совети што деловните луѓе ги применуваат во комуникациите со своите деловни партнери или со вработените, а стручњаците за односите со јавноста велат дека списокот на „деловниот бонтон“ е многу подолг. Сепак, почитувањето на овие основни правила на бизнисмените им помага да остават добар впечаток врз останатите. Никогаш нема да добиете втора можност за првите впечатоци – е позната реченица од деловните кругови што кружи веќе со децении, а кон неа треба да се придржувате и надвор од канцеларијата. Деловните вечери, забави, настани за градење на тимската работа и разните останати дружења каде се среќавате со луѓето со кои што работите може да бидат повод преку ноќ да станете „црна овца“. Имено, не е доволно само да знаете со која рака ...
| | веќе видена

Современа организација која што може да ги следи брзите и рапидни промени во окружувањето, во која што посакуваат да работат амбициозни луѓе е организација која може да се доближи до утопијата. Тоа е организација во која вработените имаат доверба во луѓето за/со кои работат, горди се на работата која што ја работат и уживаат со луѓето со кои работат и можат да се реализираат/искажат низ работата која што ја работат. Доколку се помисли дека ова е премногу идеално за да биде вистинито тогаш да ве потсетиме дека во Јапонија работниците штрајкуваат со едночасовен прекин на работата за време на пауза. Но и покрај факторот што организацијата е таа која што треба да обезбеди услови за работа кои овозможуваат вработените професионално и лично да се реализираат и вработените како нејзин составен дел го имаат истото право/обврска. Доколку на организацијата се погледне како на личност, тогаш нејзините вработени се клетките. Болеста во организмот се дефинира како застој на енергијата во некоја од клетките. Истото се ...
| | веќе видена

next