Статија МК

Еден од најголемите проблеми со кои постојано се соочуваат бизнис професионалците претставува ефективното менаџирање на сопственото време. Вашето ефективно работење во текот на денот всушност се сведува на периодот кога разговарате и преговарате лице в лице со потенцијалните или долгогодишните клиенти. Ефективно работење не претставува времето додека пополнувате формулари или предлози. Најголеми трошачи на времето се континуираното одложување на работните обврски и задоцнување со нивна имплементација. Исто така, трошите време доколку не сте комплетно подготвени за затварање на продажбата или пак доколку не го поттикнете и не му посочите на потенцијалниот клиент за нејзино затворање. Непрецизните, непотполните и неточните информации се големи трошачи на време и поради тоа настојувајте секогаш пред да појдете на состанок со потенцијалните клиенти да имате комплетна, точна и прецизно напишана документација. Меѓу овие најголеми трошачи на Вашето драгоцено време се и следниве: недоволното и нецелосното познавање ...
| | веќе видена

Сите знаеме дека е важно да се биде умерен. Една работа е да се почестите себеси со едно или две колачиња по добар ручек, но доколку изедете десетина колачиња на едно јадење, најверојатно ќе добиете болки во стомакот. Истиот принцип важи и кога станува збор за вашата кариера. Без умереност, дури и најкорисната вештина може да ви наштети наместо да ви помогне на вашето работно место. Следуваат пет способности кои можат професионално да ве уназадат доколку се изразени во екстремна мерка: Способност за мултитаскинг Жонглирањето со повеќе активности истовремено, на пример слушање на конференциски повик, одговарање на e-mail порака и пишување извештај за напредокот на проектот за вашиот шеф – е вештина која скоро секој работник тврди дека ја поседува или сака да ја поседува. Но, во реалноста, мултитаскингот ретко кога е ефективен. Зошто? Бидејќи постојаното префрлање од една на друга задача пред да ја завршите претходната, ќе ве спречи да го насочите целото внимание и фокус на било која од конкретните задачи. ...
| | веќе видена

Билбордот како маркетинг алатка први го примениле Американците и на почетокот тоа било обична дрвена табла со рекламна порака. Подоцна е направен со осветлување со што и ноќе се овозможува достапност на рекламната порака. Се претпоставува дека поимот билборд (billboard) потекнува од два збора и тоа BILL – сметка и BOARD – табла или заедно табла која се плаќа односно табла за изнајмување. Како маркетинг средство билбордот е достапен секаде и во секој час, а рекламната порака останува на екранот со полно работно време и тоа 365 дена во годината, по сонце и дожд, снег и ветар. Тој треба да биде импозантен, впечатлив, видлив и запамтен од најголемиот број минувачи. Дизајниран е така да го привлече вниманието на потенцијалните потрошувачи и корисници на услугите. Затоа што повеќе луѓе сакаат брзи информации, рекламирањето преку билборд е ефективна алатка бидејќи тој нуди едноставно и концизно решение, и исто така е ефикасна инвестиција. Билбордот од страна на компаниите повеќе се користи во последните неколку ...
сите 2 | | | веќе видена

На едно место прочитав за тоа дека секој треба да си има книга за бизнис идеи. И како идеја ми се допадна. Бидејќи не знаеме кога ќе добиеме некоја идеја бидејќи времето на добивање на идејата е во зависност од нашата креативност, а не знаеме кога ќе сме креативни. Претходно пишувавме за Шест совети за креативност за добра бизнис идеја како и за Креативна деструкција и креативна имитација и во еден дел како совет напишавме да имате бележник секогаш при себе. Овој бележник треба да биде во вид на книга за бизнис идеи. Во текот на еден просечен живот низ човечкиот мозок може да поминат милион идеи. Но, повеќе од две третини од тие идеи човекот ги заборава веќе по еден час. Од останатите повеќе од две третини нема да чинат. Од останатите за повеќе од две третини нема да ги забележите во бележникот. И доаѓаме до ниво кога од милион идеи сме имале само 30.000 идеи за кои повторно доколку ги немаме на хартија повеќе од две третини ќе ги заборавиме, и доаѓаме до 10.000 идеи за кои кога повторно ги размислиме ...
| | веќе видена

Процесот на барање работа може да биде тежок и да одзема многу време, а интервјуата претставуваат клучниот но и најстресниот дел од целиот процес. Многу кандидати, вообичаено ги повторуваат истите грешки во текот на интервјуто. Можеби нема со сигурност да ја добиете работата доколку ги избегнете овие грешки, но сигурно ќе се сместите во листата на најдобрите кандидати. Доцнење или неуредност Можеби ви звучи непотребно да се спомене, но ова претставува еден од најважните сегменти од процесот на интервјуирање. Доколку задоцните на интервјуто, доколку имате неуредна коса и облека, мирисате на цигари или џвакате гума за џвакање, ќе оставите впечаток на неорганизирана, неодговорна и некомпетентна личност. Имајте во предвид дека вие не сте единствената личност која ја поканиле на интервју. Можеби доаѓањето на време нема да направи којзнае колкава разлика, но доцнењето на интервју ќе ве одвои од останатите на негативната страна. На интервјуто дојдете малку предвреме, осигурајте се дека изгледате и мирисате ...
| | веќе видена

Сите врвни продажни менаџери се исклучително креативни индивидуи. Оваа нивна креативност ја проектира вербата во својата способност и желба за остварување на поставените цели. Многумина себеси не се сметаат за креативни. Меѓутоа, единствено доколку веруваме во себе и континуирано се трудиме да ја поттикнеме нашата креативност, ќе генерираме креативни решенија. Креативноста е стимулирана преку фокусирани прашања, од барање на решенија на постојните проблеми и од желба за остварување на посакуваните цели. Креативната продажба започнува со детално познавање на сопствениот производ или услуга. Колку подобро ги познавате Вашите производи и услуги и колку потемелно ги совладате деталите за нив, толку покреативни ќе бидете во продажбата. Успешниот продавач ги идентификува најпрофитабилните пазарни сегменти и се фокусира исклучиво на нив. Сите проспекти немаат еднаква вредност за Вашата компанија. Вредноста на еден проспект може да биде дури стопати поголема од вредноста на сите останати проспекти заедно. Ова ...
| | веќе видена

Posted on Oct 20, 2011 Последниве години многу често се слуша изразот „горивни ќелии“ (англиски: fuel cells) како еден од начините за добивање чиста енергија, но ретко кој има точна претстава за тоа како работат. Горивните ќелии генерираат енергија преку процес кој е обратен од електролиза. Имено, во горивните ќелии, со електрохемиски процес, од гориво богато со водород, обично природен гас или метанол, се издвојува водородот, кој во комбинација со кислород произведува енергија и вода. Така, наместо горивото да се согорува, со ефикасна електрохемиска постапка од него се добива енергија. Основната разлика меѓу горивните ќелии и батериите е тоа што ниту горивото ниту оксидационата супстанција не се интегрален дел од ќелијата, туку нивното снабдување се прави по потреба на потрошувачот, додека отпадните материи непрекинато се отстрануваат. Бидејќи горивото, кое се доведува на анода содржи голема количина на водород, а на катодата се доведува кислород, отпадната материја е чиста вода. Горивните ќелии имаат малку ...
| | веќе видена

Posted on Oct 20, 2011 Иако звучи парадоксално, семејството најчесто е главниот поддржувач на пиењето на алкохоличарот. Семејствата на алкохоличарите, покрај тоа што имаат проблеми предизвикани од пиењето на еден нивен член, имааат и многу други нерешени проблеми кои се обидуваат да ги решат. И пред да се случи еден член да почне да пие, а особено откако тој ќе се одржи во својата навика да се алкохолизира, семејството во кое живее, веќе има нездрав стил на живот. Тоа не значи дека задолжително другите членови пијат алкохол или злоупотребуваат други супстанции – нездравиот стил на живот главно се состои во нарушената комуникација меѓу членовите. Амбиентот во кој расне идниот алкохоличар се карактеризира со недостиг на топлина и блискост меѓу неговите родители и другите членови на семејството. Во овие семејства мајката најчесто е жена која животот го живее во улога на жртва. Таа може навистина да биде жртва на нејзиниот пијан или премногу доминантен сопруг, но исто така може да биде и доминантна, со силна ...
| | веќе видена

Posted on Oct 19, 2011 Доколку ги развивате и ги негувате, тие можат во голема мера да ви помогнат да се одвоите од останатите на работа и да напредувате во кариерата. Не би биле на вашето работно место доколку не поседувавте технички вештини кои се неопходни за успешно извршување на задачите – било да е тоа напредно познавање на Microsoft Word, Adobe Photoshop или макроекономија. Но, често некои други, многу посуптилни вештини, клучни за професионален успех, поминуваат незабележано или не им се обрнува доволно внимание. Па, затоа ве советуваме да обрнете повеќе внимание на овие пет потценети вештини. Друштвеност Кога поминувате повеќе од 40 часови неделно на работа, со кого повеќе би сакале да го поминувате денот: со намуртен, нерасположен колега или со некој кој е весел и пријатен? Не морате да бидете дворскиот шут во вашата компанија, но доколку бидете искрено фин со сите колеги на работа, од персоналот за одржување на просториите до врниот менаџмент, тоа ќе ви помогне да стекнете многу пријатели и да ...
сите 6 | | | веќе видена

Posted on Oct 19, 2011 Секогаш постоеле и секогаш ќе постојат негативни луѓе околу Вас. Доколку се наоѓате во фаза на започнување на бизнис преку разработка на бизнис идејата ова се најопасните луѓе за Вашиот нов бизнис. Во секој случај тие луѓе можат да и наштетат на Вашата бизнис идеја. Затоа мора да ги избегнувате особено во оваа фаза од животен циклус на Вашиот бизнис. Овие луѓе ви пренесуваат депресија и нивните негативни емоции штетат на Вашата креативност. Стилот на речениците кои што ги употребуваат „негативците“ во однос на Вашите планови е: - Не се глупирај, тоа не може да успее… - Тоа нешто е веќе видено … - Бадијала ќе изгубиш пари… - Твојата идеја е глупава … - Знам еден што проба слична работа и пропадна…, и сл. Овие „негативци“ може да ве замараат и со сопствени проблеми кои дејствуваат депресивно на Вас и со тоа Ви ја убиваат креативноста во разработката на Вашата бизнис идеја. Секој бизнис е плод на добра бизнис идеја што пак е плод на Вашата креативност. Доколку постојано сте со луѓе ...
| | веќе видена

Posted on Oct 18, 2011 | 0 comments Флексибилноста како еден од столбовите на Невро-Лингвистичкото Програмирање (NLP) е преплетена во неговата целокупна филозофија. Тоа подразбира дека на секоја промена, ситуација, личност треба да ѝ се пријде отворено и со спремност да се разбере, а според тоа и да се прилагоди однесувањето на конкретната промена, ситуација, личност. Флексибилноста е една од клучните разлики кои NLP-то го прави единствено и на кое му дава моќ, како што и дава моќ и на личноста која флексибилноста ќе ја интегрира во својата филозофија на живот. Флексибилноста подучува на: • Способност да се истражува што е она што носи и што е она што не носи резултати; • Да се отворат сетилата и да се примат информациите преку сите сетила за комплетирање на сликата; • На отвореност за менување на активноста кога не се добива посакуваниот резултат; • На отвореност за повеќе можности; • Отвореност за промени и учење. Сè зависи од тоа од која страна се гледа работата и сигурно е дека штом ќе се измени ...
| | веќе видена

Posted on Oct 18, 2011 | 0 comments Тероар е тешко да се објасни на научна основа, затоа што многу фактори се инволвирани, почнувајќи од климата, топографијата, почвата, сортата, влијанието на човекот и нивната комплексна интеракција. Ни еден од овие фактори на системот тероар, не може да се проучува независно, туку како комплекс фактори. Тероарот не е нов концепт Познат ѝ бил уште на Египетската цивилизација, која во тоа време ја сфатила важноста на интеракцијата помеѓу надворешната средина и виновата лоза, одгледувајќи ја на ридовите по должината на делтата на реката Нил и правејќи поделба на виното на категории, базирани на неговото потекло. Терминот terroir како во англискиот, така и во македонскиот јазик, нема соодветен превод. Во англиското пишување се употребува оригиналниот француски термин, кој означува одредени специфични карактеристики кои ги дава географското потекло на соодветниот производ (вино, коњак, кафе, чај). Тероарот подразбира дека вината од одреден регион се уникатни и не може да ...
| | веќе видена

Posted on Oct 17, 2011 | 0 comments Како една од причините за пропаѓање на бизниси често пати ја гледам конфузноста на претприемачот во однос на два термини многу важни за започнување на бизнис: бизнис идеја и бизнис можност. И двата термини се користат во процесот на започнување на бизнис од страна на претприемачот. Но, она што е забележително е дека често пати бизнисот се започнува само со бизнис идеа, која не е претворена или трансформирана во вистинска бизнис можност. И токму заради тоа бизнисот веднаш по стартап фазата започнува да страда преку недостаток на купувачи, а поради тоа и недостаток на финансиски средства за финансирање на функционирањето на бизнисот. Претприемач е човек кој онаму каде што сите (пазарот) гледаат проблем тој гледа бизнис можност. Токму тоа е и најголемата предност на еден претприемач. Како функционира во пракса? Многу бизниси (успешни бизниси) се резултат на некој проблем на пазарот кој е откриен од страна на претприемачот. Но, од друга страна многу бизниси се резултат и ...
| | веќе видена

Posted on Oct 17, 2011 | 0 comments Преку 30% од работодавачите во светски рамки го користат Facebook за да ги проверат потенцијалните вработени. Facebook во Македонија има преку 600.000 активни корисници, а во светот преку 400 милиони. Со ова, Facebook е најверојатно најпопуларната социјална мрежа која постои во интернет просторот. Иако мрежата е позната по својот неформален социјален карактер, многу од корисниците ја користат мрежата за професионални цели. Со толкава бројка на корисници, Facebook може да биде корисна алатка за одржување на контакти со поранешни и сегашни колеги, клиенти и потенцијални работодавачи. Всушност, некои истражувања покажале дека преку 30% од работодавачите во светски рамки го користат Facebook за да ги проверат потенцијалните вработени. Па затоа немојте да ги направите следниве грешки кои можат да ве чинат неповторлива прилика за вработување или кариера. НЕсоодветни и непристојни фотографии Можеби тоа е непишано правило, но идните работодавачи не сакаат да видат фотографија ...
| | веќе видена

Posted on Oct 15, 2011 | 0 comments Претходно поврзана статија: Како да направиме избор? Отворените инвестициски фондови (ОИФ) (посебна форма на имот, без својство на правно лице), претставуваат институции за колективно инвестирање т.е. професионално управувани форми на инвестирање, кои се основаат со цел здружување на парични средства од домашни и/или странски физички и/или правни лица, кои потоа се вложуваат на светските и домашниот пазар на капитал во најразлични хартии од вредност: акции, обврзници, записи, депозити, злато и сл. Со собраните средства во фондот управува Друштво за управување со инвестициски фондови (ДУИФ). Друштво за управување со инвестициски фонд – ДУИФ Друштвото за управување со инвестициски фондови (ДУИФ) се основа со одобрение од Комисијата за хартии од вредност. Работите за управување со инвестициски фондови кои ги врши ДУИФ се следните: - Управува со имотот на инвестицискиот фонд, - Рекламирање на инвестициските фондови и продажба на удели во отворените инвестицики ...
| | веќе видена

Posted on Oct 14, 2011 | 0 comments Една бизнис идеја е стартна точка за секој сегашен или пак иден претприемач. Бизнис идејата е важна бидејќи претставува почеток на еден нов живот – живот на бизнисот и живот на претприемачот. Но, таа е важна само во таа прва иницијална стартап фаза од животниот циклус на бизнисот. Последиците од таа бизнис идеја ќе се чувствуваат и во сите останати фази, но сепак во голем дел ќе зависат и од други бизнис активности на еден претприемач. Бизнис идеја – Што понатаму? Еден просечен човек постојано има бизнис идеи. Тоа е во самата природа на човекот, да сонува за еден подобар живот. Но, идеите како што доаѓаат така и си одат од мозокот на потенцијалниот или сегашен претприемач. Тоа можеме да го решиме со Kнигата со бизнис идеи како еден од Десетте бизнис темплејти на Претприемач.ком. Добро имаме бизнис идеи и сега прашањето е што понатаму? Нема во овој еден напис да можам да опфатам сè што ќе треба да направите во Вашиот бизнис, туку едноставно откако ќе дојдете до ...
| | веќе видена

Posted on Oct 14, 2011 | 0 comments Доколку сакате да следите кариера која ќе ви овозможи да ги истражувате вашите модни интереси, тогаш можеби треба да изберете една од овие топ 10 најдобро облечени професии. Велат дека ние сме она што го јадеме, но во реалноста, нашиот живот всушност е одреден од изборот на кариерата. Приближно една третина од просечниот животен век човекот ја поминува во работа, па може барем да изгледаме добро правејќи го тоа. А да не спомнуваме, потребно е да се внимава на деталите за успешно да се искачите по таа лизгава корпоративна скала. Луѓето во најдобро облечените професии го разбираат значењето на изгледот и цврсто се држат за модата на секое скалило на патот кон успехот. Бр. 10 – Хотелиер За мажите кои се занимаваат со угостителски бизнис – да речеме, хотелиер со златна кредитна картичка- купувањето елегантна облека е задолжително. Не зборуваме за шефот на ноќната смена во запуштената „Рамада“. Зборуваме за раководител во Риц кој го пропатувал целиот свет. Неговите патувања ...
| | веќе видена

Posted on Oct 13, 2011 | 0 comments Претходно поврзана статија: Сликата на идниот свет Добрата вест е што во ерата на информации, многу е полесно да ги дознаете сите новини и поволности на финансиските продукти кои можат да ви помогнат да си ја обезбедите иднината. Најголемиот непријател со кој може да се соочите е стравот од инвестирање кој би Ве попречил да си ги остварите потребите, желбите и целите. Идеална инвестиција со апсолутна заштита не постои, ризикот помалку или повеќе е присутен во сите можни опции, како и за сè во животот. Ризикот можете да го контролирате и менаџирате само со постојано учење и добивање нови знаења. Најважните параметри на кои треба да се обрне внимание и со кои се одликува една инвестиција се секако сигурност, добивка и ликвидност. Битна е и должината на времето кое е потребно за оплодување на средствата, како и трошоците кои постојат при инвестирањето. Кога зборуваме за обезбедување на сопствената старост потребно е да ги познаваме и законските можности присутни на нашиот ...
| | веќе видена

Posted on Oct 13, 2011 | 0 comments Поим и видови надворешни реклами Како што и самото име звучи, надворешно рекламирање е рекламирање на отворено . Надворешното рекламирање е поширока категорија и не вклучува само билборди, туку и сите видови на рекламирање кој се појавуваат на отворено како и некои затворени реклами понудени во отворен/надворешен формат. Во текот на изминатата деценија надворешното рекламирање почнува да се користи во голема степен. Денес надворешната маркетинг индустрија се развива многу брзо. На пример, во почетокот рекламните постери биле рачно сликани, а рекламните слогани ракописно пишувани, но денес се печатат на посебен синтетички материјал што преставува голем напредок во рекламната индустрија. Постојат многу различни видови на надворешно рекламирање кои имаат свои предности и недостатоци. Во зависност од тоа каков вид на производ се продава и каков ефект бизнисот сака да добие треба да се направи најдобриот избор кој вид на надворешно рекламирање да се користи. Иако има многу ...
| | веќе видена

Posted on Oct 13, 2011 | 0 comments Алкохолизмот е стил на живот кој освен општеството и вкоренетите традиции, најмногу го поддржува семејството во кое живее алкохоличарот. И покрај тоа што по правило семејството најмногу страда заради тоа што еден негов член пие, парадоксалната вистина е дека семејството е тоа кое, без да сака (несвесно), го поддржува алкохолочарот во неговото пиење. Прво да кажеме какви се семејствата од кои потекнуваат алкохоличарите. Најчесто станува збор за таканаречени дисфункционални семејства. Овие семејства, за жал функционираат, но на начин кој не им овозможува на членовите да се чувствуваат пријатно, опуштено, безбедно, спокојно, сакано, прифатено… Дисфункционалните семејства од кои најчесто се регрутираат алкохоличарите се карактеризираат со нарушена комуникација меѓу членовите. Тие или постојано се расправаат и се обвинуваат без никаква конструктивна разрешница на расправиите или молчат и не зборуваат за проблемите, некои од нив живеат по шема (како што е редот) без да ги ...
| | веќе видена

next