Golf и понатаму останува број 1 модел

На хејтерите ова нема да им се допадне дефинитивно... Традиција која не се прекинува веќе полни 43 години. Мораме да истакнеме дека Golf е најпродаван модел во Европа во првата половина оваа година, а според податоците, најголем скок во однос на ланската година, постигна моделот Tiguan. VW Golf е продаден во 279.370 примероци во првата половина на 2017 година, и го зазеде првото место на листата. Вториот модел кој следи е VW Polo кој е продаден во 205.370 примероци, а на третото место е Renault Clio. Останатите на листата се Ford Fiesta, Nissan Qashqai, Opel Corsa, Opel Astra, Peugeot 208 и Ford Focus.
| | веќе видена | слични

Opel никогаш не бил премиум марка, но честопати се вмешувал успешно во највисоката автомобилска лига. Opel Senator е последниот голем модел од Риселсхајм што постигнувал солидни продажби и уживал висока почит. Пред четириесет години, тој пристигна како замена за уште една легенда на марката, тројката KAD. Во годините кога светот уште не знаеше за нафтена криза, Opel б уквално владееше во високата класа со моделите од славното трио KAD, односно Kapitan, Admiral и Diplomat. Кога дојде време за наследникот, пазарот беше сменет драстично. На местото на тешките и моќни крстосувачи со мотори V8, н а крајот на летото во 1977 година пристигна Opel Senator, заедно со неговата купе-изведба Monza. Лимузината долга 4,80 метри доби „само“ шест цилиндри, а некогашните раскошни форми се претворија во елеганција. Opel Senator доби мотори со „само“ 6 цилиндри и елегантна каросерија Senator изгледаше „лесно“ покрај триото KAD. Купувачите не смееше да се преплашуваат со тешки лимузини, особено по нафтената криза. Под хаубата ...
| | веќе видена | слични

По неколку години чекање, VW конечно се активира во сегментот на компактни SUV модели. Компанијата го потврди моделот T-Cross, кој ќе е базиран на Polo, како и T-Roc, кој пак е поставен на платформата на Golf.Сега, според магазинот Autobild, доаѓа на ред SUV пропорционален со Up!, кој ќе е базиран на концептот претставен во Сао Паоло во 2014 година – Taigun. Доста време се сметаше дека овој концепт ќе замине во историјата, но очигледно Taigun ќе добие шанса и ќе се вика T-Track во серискиот варијанта. Според изданието, бордот на директори брзо ги одобрил T-Cross и T-Roc, но за најмалиот модел имало посебни дискусии. Причината е фактот дека Up! е доста сложен за производство и развој, поради скромните димензии, како и реалноста дека речиси не дели компоненти и делови со другите модели од гамата.Другата причина за евентуалната појава на T-Track е потребата од компактен и достапен SUV за пазарот во Бразил и соодветно, во Јужна Америка. Моделот мора да се натпреварува со Ford EcoSport, кој остварува одлични ...
| | веќе видена | слични

Шкода планира офанзива со електрични возила под будното око на групацијата Фолксваген, а еден од моделите на чешката компанија би требало да биде електричен хечбек.Моделот би можел да го добие името фелиција Е (Felicia E), тврди Аутоекспрес, со што би се вратило познатото име кое Шкода го користеше за два свои модели – оригиналот произведуван од 1959 до 1964, и првиот модел по купувањето од страна на Фолксваген, претходникот на фабијата, кој се произвведуваше од средината на 90-тите до 2001 година.За разлика од претходните фелиции, новата шкода фелиција Е (името не е потврдено) ќе биде чист електричен автомобил, базиран врз МЕБ конфигурацијата на Фолксваген, и ќе биде прва верзија на Шкода на хечбекот И.Д. на мајчинската компанија. За разлика од германскиот модел, чешката верзија ќе се нуди во барем две верзии, односно купувачите ќе можат да бираат меѓу поголем опсег или поголем багажник.Моделот ќе биде голем колку рапид спејсбек, но МЕБ платформата значително ќе го трансформира просторот во кабината, па ...
| | веќе видена | слични

Шкода би можеле повторно да го активираат името Фелиција за еден од своите идни модели, но тој значително би се разликувал од претходниот автомобил со овој назив кој то се продаваше во 90-тите години и беше вистински хит и во Македонија. Чешкиот производител на автомобили планира „офанзива“ на пазарот со електрични автомобили, а како што пренесува AutoExpress, електричните автомобили на Шкода би требало да ја имаат ознаката „Фелиција Е“. Последната Шкода со вакво име беше хечбек автомобилот кој што се произведуваше од 1994-та до 2001-ва година. Евентуалниот наследник ќе биде чисто електричен автомобил, со „Е“ ознаката, поставен на "MEB" механичката платформа на Фолксваген за електрични модели, а целиот концепт ќе се базира на веќе претставениот концепт на германскиот производител VW I.D. од 2016-та година. Како што дознава AutoExpress, новата Фелиција Е ќе биде по димензии слична на Шкода Рапид "Spaceback", но со поголем простор во патничката кабина, дури и повеќе од моделот Октавија. Тоа нема да биде ...
| | веќе видена | слични

Помалку заборавениот модел со кој „Шкода“ доби нов живот би можел наскоро да се врати на патиштата. Имено, „Шкода“ како дел од „Фолксваген“ наскоро ќе тргне во „електрична офанзива“, каде во склоп на неколку електрични модели еден од нив би можел да биде токму новата „Фелиција“, јави британски „Аутоекспрес“. Со тоа, претходникот на „Фабија“ и првата модерна „Шкода“, повторно ќе заживее. Се претпоставува дека целиот концепт на „Фелиција Е“ би се базирал на компактот „I.D.“ на „Фолксваген“, кој се очекува да го повтори успехот на „Golf“. Loading...
| | веќе видена | слични

„Cupra“ – името со кое досега „Seat“ настапуваше во најспортските модификации – отсега ќе се одвои како посебна марка, открива извор близок до главниот извршен директор на компанијата Лука де Мео. Де Мео и шефот за развој Матијас Рабе одамна планираат да извлечат повеќе корист од богатото искуство на инженерскиот оддел во подготовката на тркачки автомобили. За таа цел е разработено ново, посебно лого за „Cupra“. Очигледно планот е спортските автомобили да се во посебна единица, како што е случајот со „BMW M“ или „Nissan NISMO“. Тоа ќе му овозможи на „Seat“ да застане поблиску до премиум сегментот и да ја зголеми нормата на профит. Следниот модел на „Cupra“ ќе биде уште поекстремен „Leon“ наречен „Cupra R“, кој се очекува да дебитира уште во Франкфурт наесен. Потоа ќе дојде спортска верзија на кросоверот „Ateca“.
| | веќе видена | слични
2 копии

Последните примероци од третата генерација на „Volkswagen Scirocco“ ќе бидат произведени во фабриката „Autoeuropa“ во Португалија до крајот на месецот, по што хечбекот ќе отиде во историјата, соопшти германскиот производител. Автомобилот е изграден на петтата генерација на „VW Golf“, а се произведува од 2008-ма година главно за европскиот пазар. Првично од „Scirocco“ се продаваа по околу 50.000 примероци годишно, но постепено работите тргнаа надолу. Така во 2016-та година резултатот беше 12.000 единици. Наследник на „Scirocco“ нема да има. Главните причини се намалувањето на интересот кон хечбек-моделите со 3 врати, како и огромните трошоци на „Volkswagen“ за казни по „Дизелгејт“. Впрочем компанијата престана производството на „R“-верзија со 280 КС уште во март оваа година. Освен „Scirocco“ во португалската фабрика се составуваат само минивановите-близнаци „Volkswagen Sharan“ и „Seat Alhambra“. Местото на хечбек во палетата ќе го заземе новиот кросовер „WV T-Roc“, кој е изграден врз основа на „VW Polo“. Во ...
| | веќе видена | слични

Шпанскиот Seat за Cupra подготвува нова значка и издвојување како под-бренд на шпанскиот производител Во моментов, ознаката Cupra во името на некој модел на Seat укажува на тоа дека станува збор за спортска верзија. Seat сега планира да создаде целосно нова перформантна поддивизија. Иако Шпанците се уште ова не го потврдиле, неименувани извор наведуваат дека на издвојување на Cupra од Seat се работи уште од 2015 година и доаѓањето на новиот извршен директор, Лука де Meо. Следниот модел со ознака Cupra ќе биде најбрзиот Seat Leon досега, а во првата половина на 2018 година ќе се појави и Cupra верзија на SUV моделот Ateca.
| | веќе видена | слични

Американскиот осигурителен институт за безбедност во сообраќајот (IIHS) објави листа на кросовер модели, кои најдобро се справуваат (или воопшто не се справуваат) при опасност од фронтален удар. Тестирани се повеќе од 10 мали и средно големи SUV-модели, а целта била да се утврди ефикасноста на нивните системи за заштита при спречување на фронтален удар. Работата на електронските системи е оценувана со 6 поени за најефикасниот до само е 1 поен за модел кој тешко се справува во ваква ситуација. Најслаба оцена – 1 поен добиле три модели – Buick Encore (Opel Mokka), Chevrolet Equinox (Captiva) и Nissan Rogue (X-Trail). Нешто подобро поминал Mitsubishi Outlander кој е оценет со 3 поени. Со оценка 4 од тестирањата заминале два европски модела – BMW X1 и Fiat 500X, а над нив е рангирана Honda CR-V со оцена 5. Најдобри во својот сегмент, според американскиот осигурителен институт, се моделите Hyundai Tucson, Kia Sportage, Mazda CX-3, Mazda CX-5, Subaru Forester и Toyota RAV4. Сите тие добиле максимален број на поени.
| | веќе видена | слични
повеќе

Останато

Со опозицијата досега имаме убав дијалог и консензус по многу важни прашања, а тоа се потврдува затоа што пратениците заедно гласаа и за двотретински и за ...
сите 76 | | | веќе видена

Пет лица се повредени од кои едно потешко во сообраќајна несреќа на три возила што денеска околу 12:30 часот се случила на регионалниот пат Желино-Групчин, ...
сите 197 | | | веќе видена

Власта реши да дискутира за сѐ освен за содржината на Договорот со Грција. Власта бега од детална дебата за содржината на договорот, затоа што знаат дека ...
сите 93 | | | веќе видена

Калишкиот манастирски комплекс го сочинуваат четири светилишта, две пештерски цркви посветени на Богородица и Атанасиј Велики и уште две цркви едната посветена ...
сите 47 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Golf и понатаму останува број 1 модел

Од:
До кого (е-маил):
Порака: