Шефот на развојниот оддел на Audi, Волфганг Дурхајмер, открива дека во лабораториите во Инголштад инженерите на производителот работат на супер економична верзија на Audi A1 Економичниот градски автомобил ќе биде сосема обичен автомобил со четири места за седење и сите потребни удобности. Поставен на основата на актуелниот А1 и според Дурхајмер ќе троши само 1 ,0 l/100 km. Дурхајмер не сака да открива детали за него, но наведува дека автомобилот нема да го користи двоцилиндричниот дизел претставен во концептот Volkswagen XL1 како што се веруваше. Се знае само дека супер економичниот Audi A1 на пазарот би требало да пристигне за околу 3 години.
сите 2 | | | веќе видена

Chevrolet на салонот во Лос Анѓелес ќе ја претстави електричната верзија на Spark, со кого производителот ја продолжува стратегијата за раширување на понудата на електрични автомобили. За разлка од Volt , Spark EV нема помошен мотор за полнење на батериите. Тие се полнат само со приклучување на електрична мрежа. За таа цел во инженерите на Chevrolet развиле сосема нов полнач за брзо полнење. Приклучени на овој полнач батериите со капацитет од 20 kWh достигнуваат 80% од својот капацитет за само 20 минути. Секако тие можат да се полнат и на обична мрежа кога максимумот се достигнува за 7 часа. Новиот полнач ќе биде пуштен во оптег набрзо откако ќе стартуваат продажбите на Spark EV Што се однесува до техниката, Spark EV носи електромотор кој генерира 130 КС и 5 42 Nm доволни за спринт до 100 km/h за помалку од 8 секунди. Максималната брзина не се открива како и автономијата за која извршниот директор на одделението на GM за глобален инженеринг на акумулаторски технологии, Лари Ниц вели дека е ...
| | веќе видена

Откако првиот SUV на Bentley, EXP 9F доби лоши критики од публиката на салонот во Женева, британскиот производител сега најавува дека подготвува сосема различен луксузен теренец. Новиот модел го носи името Falcon и според луѓе блиски на марката тој е веќе готов, барем што се однесува до дизајнот и набрзо би требало да се појави пред публиката на некој од големите салони. Под неговиот дизајн се потпишува новиот шеф на дизајн на Bentley , Белгиецот Лук Донкерволке познат по дизајнот на Lamborghini Murcielago и Gallardo но и по сосема обични модели како Seat Ibiza SC Bocanegra Се очекува Falcon да има потрадиционален лик којшто ќе одговара на имиџот на Bentley. Што се однесува до техниката таа би била иста како во EXP 9F со W12 под хауба кој продуцира 600 КС и ги врти сите четири тркала.
| | веќе видена

Toyota одлучи да го следи примерот на останатите производители на автомобили и да ги искористи огромните можности што ги нуди пазарот во Кина. Затоа таму в година ќе никнат две нови марки на гигантот. Информацијата доаѓа директно од еден од постарите менаџери на Toyota, Хироџи Ониши кој наведува дека новите марки ќе бидат создадени заедно со некои од постоечките партнери во Кина Во моментот Toyota работи со FAW Group и со Guangzhou Automobile Group , но Ониши не наведува со која од овие компании ќе се развиваат идните модели на новите марки. Toyota очекува дека успехот на новите марки ќе дојде набрзо по примерот на Nissan кој заедно со Dongfeng Motor ја создаде марката Venucia и веќе бележи добри продажни резултати, а наскоро ќе има и електромобил. Honda пак соработува со Guangqi и годинава ги претстави првите концепти.
| | веќе видена

Претседателот на групацијата на Fiat и извршниот директор на концернот Chryser, Серџо Маркионе, во едно свое излагање во целост ја откри иднината на Alfa Romeo која се чини дека наскоро ќе блеска. Маркионе всушност даде одговор на често поставуваното прашање: Што ќе им понуди Alfa Romeo на своите клиенти во следните неколку години и каква е иднината на оваа италијанска марка. Според него Alfa Romeo продолжува со развој на седанот Giulia којшто ќе се продава во цел свет, а ќе се произведува само во Италија. Giulia ќе биде поставена на модернизирана платформа на актуелната Giulietta. Модулараната платформа ќе дозволи Giulia да има погон напред, но и погон на четири тркала. Моторите ќе имаат зафатнина меѓу 1.6 и 3.6 литри, најмоќниот мотор е V6 Pentastar на Chrysler познат од Jeep Grand Cherokee Alfa Romeo ќе има и свој знаменосец со погон назад . Тој ќе ја дели платформата со новиот седан на М aserati и двата модели ќе се произведуваат во иста фабрика во Торино и исто како и Giuli а ...
| | веќе видена

На салонот на автомобили во Истанбул се појави нов SUV којшто е создаден од американски, кинески и турски инженери. Моделот ја носи ознаката А380 и што е најважно вози само на електрика. Зад целиот проект стојат американско - кинеската компанија ZAP Jonway и турската компанија Mermerler Automotive кои тврдат дека нивниот спортски теренец ги користи најновите достигнувања во сферата на електромобилите. Создавачите на А380 наведуваат дека моделот нуди одличен сооднос меѓу квалитет, штедливост и цена. Според нив максималната брзина изнесува 120 km/h , а автономијата со едно полнење на батериите е 160 km. А380 ќе се произведува во Кина каде веќе е доставена комплетна документација до тамошните власти. Подоцна ќе отпочне и производство во Турција. Покрај електричната А380 ќе се нуди и со класичен погон. Под хауба ќе работат бензинци на Mitsubishi од 1.6 и 1.8 литри кои фабрички доаѓаат со монтиран уред за LPG и задоволуваат норма Euro 5. Интересно е што А380 е поставен на основата на Toyota RAV4 ...
| | веќе видена

Заради нерешените проблеми во Автомобилистичката Федерација на Македонија кои траат веќе 3 години, македонските тркачи со своите возила излегуваат на мирен протест. Протестот ќе се оджи во сабота, 24 ноември 2012 година од 13:00 до 15:00 часот пред просториите на Агенцијата за млади и спорт – АМС на ул. Рузвелтова бр.34 во Скопје, наведуваат од координативното тело при АФМ. На овој мирен граѓански собир ќе се искаже незадоволството од работењето на актуелното раководство на Автомобилистичката Федерација на Македонија – АФМ, но и за глувоста на Агенцијата за млади и спорт – АМС.
сите 4 | | | веќе видена

Новиот сопственик на Saab шведската компанија NEVS , одлучи да го забрза процесот за оживување на марката и во таа насока најавува дека следната 2013 година на пазарот го испраќа моделот 9-3. Меѓутоа не станува збор за електромобил, како што беше наведено при купувањето на Saab , туку за модел со класичен погон. Имено електромобилот би требало да се појави на пазарот дури во 2014 година. Со враќањето во игра на обичниот Saab 9-3 NEVS сака да обзебди средства за побрз развој на моделот со електричен погон. Но, работите нема да одат толку лесно бидејќи треба да се убедат доставувачите на компоненти. Тука влегува и концернот General Motors кој се испречи пред продавањето на Saab на кинеската компанија. Како и да е доколку се се одвива според планот постоечкиот Saab 9-3 треба да се симне од производна лента на почетокот на следната година. Производството ќе се одвива во фабриката во Тролхетан на истата линија на која во 2014 ќе се произведува и Saab 9-3 со електричен погон. Покрај седанот и комбито ...
| | веќе видена

BMW уште во 2008 година ги започна гласните за создавање на наследник на легендарниот спортист М1 со концептот M1 Hommage креиран од шефот на дизајн на марката Адријан ван Хујдонк. Сега гласините полека почнуваат да се претвораат во реалност, а најновите информации во врска со наследникот на М1 велат дека тој треба да се појави во годината кога BMW слави 100 години од своето постоење. Тоа значи дека наследникот на легендата М1 како најава или концепт ќе го видиме во 2016 година, а на пазарот би пристигнал во 2017 година. Токму на 100 години од основањето 21-ви јули 1917 година. Иако доаѓа како наследник на М1 нема да ја носи славната ознака, туку ќе биде означен како М8. Конструкциски ќе одговара на BMW i8 што значи дека ќе биде создаден од алуминиум и карбон-фибер кои ќе гарантираат ниска тежина и голема цврстина. Моторот ќе биде поставен централно и кон задните тркала ќе испраќа повеќе од 600 КС. Меѓутоа не се знае прецизно дали сета оваа снага ќе доаѓа само од мотор со внатрешно согорување, ...
сите 2 | | | веќе видена

Британскиот тим Arena којшто се натпреварува во Светскиот шампионат со сериски модификувани автомобили – WTCC , прикажа свое видување на тема Ford Focus наменето за секојдневна употреба. Инженерите и дизајнерите во Arena имале за цел на обичниот возач да му ја пренесат сликата од тркачките патеки и за таа намена го скроиле Ford Focus WTCC Limited Edition којшто е поставен на основата на Focus Zetec S Затоа автомобилот е лакиран во бела боја наречена Frost White и украсен e со реплика на налепниците кои го красат тркачкиот Focus WTCC. Бандажите се тркачки Rimsotck Pro Race , мерат 18 инчи и обуени се во гуми Yokohama Advan Sport. Единствената измена во кабината е замената на пластичните елементи со нови од карбон-фибер и посебна плочка која ја докажува автентичноста на моделот. Под хауба работи 1.6 литарскиот EcoBoost Со помош на китот за подигнување на моќноста Mountune MP200 турбото истискува 202 КС и максимален вртежен момент од 320 Nm. Заради потполно чулно доживување поставен е ...
| | веќе видена

Раководството на Opel одлучи марката да му се врати мотоспортот со два нови модели. Влегувањето во светот на релито ќе биде со Adam Cup, а на трките на издржливост со Astra OPC Cup Спортската агенда на Opel почнува од следната сезона 2013. Малечкиот Adam Cup е подготвен според R2 правилата на FIA кои важат за рели автомобили со погон на предна оска. Adam Cup в година своето патешествие на рели патеките ќе го започне на релито ADAC Opel Rally Cup кое се вози во склоп на серијата ADAC Rally Masters. Планот на Opel е да се натпреварува на домашните релија до 2016 година. Во текот на овие три години компанијата ќе ги поддржува младите возачи од кои најталентираните потоа ќе се натпреваруваат на меѓународно ниво, но не со Adam Cup туку со новата генерација на Corsa На другата страна ѕирка Opel Astra OPC Cup која е создадена за да ниже успеси во шампионатот VLN Endurance каде најинтересен и најважен настан е трката на издржливост 24 часа Нирбургринг. Секако светот на мотоспортот не е ...
| | веќе видена

Renault го прикажа лутото комби на Megane кое е доработено во спортскиот оддел на марката Renault Sport и под хауба пакува 220 КС добиени од придушениот 2.0 литарски турбо што работи во Megane RS Најбрзиот автомобил на Нирбургринг со погон напред не го поклонува само моторот на својот попрактичен брат, туку и подвозјето, управувањето, гумите Bridgestone и сопирачките Моќноста на моторот е спуштена од 265 на 220 КС, а вртежниот момент од 360 на 340 Nm кои до предните тркала се испраќаат преку речен менувач со 6 степени. Од Renault сеуште не ги даваат податоците за перформансите. Затоа нагласуваат дека Megane GT 220 како што гласи полното име на ова луто комби, во просек минува со 7,3 литри на 100 km и има емисија на јаглероден диоксид од 169 g/km. Штедливоста доаѓа од системот Stop&Start. Од Renault Sport тврдат дека благодарение на спортската суспензија и новото управување и сопирачки GT 220 вози како RS. Стои на црно обоени бандажи од лесен метал до 18 инчи обуени во гуми Potenza ...
| | веќе видена

Специјалистот за тјунирање на моделите на BMW и создавачот на најбрзиот седан на светот , престижниот G-Power , најавува како треба да биде доработен најновиот изданок на M6 Coupe Покрај масивното дотерување на механиката специјалистите кои работат во ателјето даваат свое видување и за визуелниот настап на BMW M6 Coupe кое по нивната доработка го добива името G-Power M6 Bi-Tronik III. Новините однадвор се однесуваат на нов преден и заден браник за да се нагласи агресивноста, спојлер на капакот од багажникот и бандажи од лесен метал од 21 инч Silverstone RS Под хаубата лежи силно модификуваниот 4.4 литарски твинтурбо V8 чија моќност е подигната на 640 КС, а вртежниот момент на 777 Nm. Во однос на стандардната изведба се работи за плус 80 КС и плус 97 Nm. Вака навиен моторот му овозможува на M6 Bi-Tronik III да стигне до максимални 310 km/h , резултат подобар од серискиот M6 дополнет со пакетот M Driver . Од G-Power сеуште не ја даваат вредноста за забрзувањето од место до 100 km/h. ...
| | веќе видена

Иако се веруваше дека со појавувањето на Lodgy и Dokker во гамата на Dacia ќе исчезнат комбито и пикапот од Logan тоа нема да се случи уверува Константин Строе, потпретседателот на марката. Строе ги најави комбито и пикапот на Logan за време на церемонијата која беше организирана во чест на стартот на продажбите на новиот Logan, Sandero и Sandero Stepway на пазарот во Романија. „Офанзивата од нови модели не е завршена. Logan, Sandero и Sandero Stepway нема да останат сами. Комби и пикап пристигнуваат в година, ” изјави Константин Строе при најавувањето на новите модели. Комбито и пикапот како и до сега ќе бидат поставени на основата на Logan II, a не како што се веруваше на основата на Duster. Под хауба ќе работат бензинецот од 1.2 литри и 75 КС и турбото Enegry TCe од 0.9 литри и 90 КС познати од новото Clio Од дизелите тука е 1.5 dCi со 75 и 90 КС. Останатите податоци не се откриваат. Романските медиуми наведуваат дека комбито нема да има 7 места за седење за да не го загрози ...
| | веќе видена

Olympia Motors е домаќин на премиерното претставување на македонскиот пазар на два модели кои ќе го заскокоткаат нашиот купувач. Тоа Opel Astra седан и знаменосецот на Chevrolet, Malibu. Седанот на Opel Astra е модел кој наголемо се бара во Македонија од светската премиера во август. Јасно е дека нашиот и воопшто пазарите во Источна Европа лудуваат по седан изведбите на познатите компакти. Тие нудат за нијанса поголем комфор во кабината и голем багажник кој во седанот на Astra мери 460 литри. Но, за ова како и за моторната понуда веќе пишувавме при првото претставување на седанот со лик на купе Токму ова е втората причина за големото побарувањето на Astra седан која иако настанала на основата на хечбекот со пет врати, сепак добила складен дизајн кој привлекува и на кого конкурентите можат да позавидат. На нашите купувачи им стои на располагање целата моторна понуда опишана претходно, а ценовниот старт е од 15.548 евра за основниот модел 1.4 Essentia од кои треба да се одбие попустот од 1.558 евра ...
| | веќе видена

Лутата изведба на Audi Q5 заживеа со моќниот битурбо дизел под хауба 3.0 BiTDI . При претставувањето од Инголштад најавија дека пред почеток на продажбите ќе пристигне и нејзината бензинска изведба. Ветеното е исполнето. Продажбите на SQ 5 треба да стартуваат во првото три месечје од 2013 година, а пред крајот на годината пристигнува и верзијата која користи октанско гориво. Под хауба е сместен 3.0 литарскиот турбо TFSI кој од 6 цилиндри во V распоред во SQ5 ќе истискува дури 354 КС и успева да го забрза спортскиот теренец до 100 km/h за околу 5 секунди. Максималната брзина е ограничена на 250 km/h Првично беше најавено дека бензинецот ќе истискува 333 КС како во S5 но се покажало дека тоа не е доволно за теренецот Се очекува бензинскиот SQ 5 своето место да го бара на пазари како САД каде дизелите не се толку популарни. Секако ретки поклоници ќе има и во Европа каде цената би стартувала од околу 60.000 евра.
| | веќе видена

Главниот инженер на Bugatti, Џенс Шуленберг ја потврдува информацијата за подготовка на бруталната изведба на Veyron која со своите неверојатни 1.600 КС фрла сенка врз Veyron Super Sport Зедно со потврдата за бруталниот Veyron пристигнуваат и првите скици на автомобилот кој е полесен за 250 kg благодарение на нови материјали за градба кои сеуште не се откриваат. Еден од виновниците за малата тежина се новите бандажи за чија изработка се користи нова технологија која дозволува да бидат направени од исклучително лесна легура. Што се однесува до бруталната снага од 1.600 КС, добиена е со зголемување на зафатнината на W16 од 8.0 на 9.6 литри и со поставување на поголеми турбо полначи. Други детали за моторот нема. Шуленберг ги потврдува и податоците за перформансите. Спринтот со 100 km/h изнесува 1,8 секунди, а максимумот ќе се задржи на 467 km/h . Се потврдува и премиерата на салонот во Франкфурт следната есен.
| | веќе видена

Релативно брзо откако ги откри првите фотографии и информации за новата генерација на Quattroporte од Maserati пристигнуваат гласини за уште еден спортски седан кој би бил за број помал. Новиот седан којшто ќе го носи тризабецот се подготвува како одговор на BMW Серија 5 и Mercedes Е Класа, а премиерно треба да биде претставен на пролет следната година на салонот во Женева под името Ghibli O чигледно е дека М aserati сака да оживее некое од славните имиња кои се врзуваат за марката. Ghibli во должина ќе мери помалку од 5 метри, за разлика од колосалниот Quattroporte Треба да биде поставен на платформата која се користи за Chrysler 300 Dodge Charger и Lancia Thema , која за да ги задоволи параметрите на М aserati ќе биде сериозно доработена. Основниот мотор ќе биде Pentastar премиерно прикажан во Grand Cherokee 3.6 литарскиот V6 на Chrysler за во Ghibli ќе добие турбо натполнење и ќе испорачува околу 400 КС и масивен вртежен момент. Втората опција би бил нов турбо V8 од Ferrari ...
| | веќе видена

Појавувањето на новата генерација на Porsche Cayman беше подготвувано како изненадување кое одговорните од Цуфенхаузен го поготвуваа за претстојниот салон на автомобили во Лос Анѓелес. Меѓутоа изненадувањето беше откриено пред време во хангар на терминалот за транспорт на аеродромот во Атланта. Фотографиите се дело на вработен на аеродромот и очигледно љубител на автомобили. Како и до сега Cayman ќе ја носи техниката на Boxter што значи дека ќе се нуди со мотори боксер од 2.7 и 3.4 литри кои испорачуваат 265 и 315 КС. Погонот е назад преку рачен менувач со 6 степени или роботизираниот менувач на Porsche со две спојки PDK кој има 7 степени на пренос. Cayman има и самозаклучувачки диференцијал кон кого е приклучен и системот на Porsche, PTV - Porsche Torque Vectoring, за соодветна распределба на вртежниот момент на тркалото со подобра тракција во свијок. Својствено за секој модел на Porsche се е поддесено за безпрекорно бришкање и подигнување на задоволството при возење кај сопственикот.
| | веќе видена

General Motors работи на развој на автоматски менувачи со 8 степени на пренос кои е бидат наменети за модели со погон назад, но и за модели со погон напред и со погон на четири тркала. Според информацијата која доаѓа од GM новите менувачи се констуирани и сега се работи на тестирање во различни услови како би се потврдила издржливоста, но исто така се подготвуваат и посебни погони за производство. Први модели што ќе добијат автоматик со 8 степени се Corvette новиот мал Cadillac ATS и Cadillac CTS . Меѓутоа овој автоматик нема да биде од домашно производство туку ќе доаѓа од Јапонија. Имено GM склучи договор со специјалистот за трансмистт Aisin којшто во период од една година ќе го снабдува американскиот гигант со автоматик со 8 степени, но само за модели со погон назад. Првиот 8 степен автоматик на GM ќе се вградува во модели со погон напред поставени на платформата Epsilon II , а тоа се Buick LaCrosse, Chevrolet Impala и Cadillac XTS
| | веќе видена

next