Captur e урбан кросовер што ќе го смени секојдневието преку впечатливот стил, просторната и модуларна кабина и возната динамика на ниво на компактен хеџбек кое нуди задоволство зад волан. Со овие зборови Renault го најавува својот долго очекуван компактен кросовер кој претставува продолжување на стилот наметнат со истоимениот концепт и стапува во сегмент што добива се поголема популарност. Следејќи ги стапките на четвртата генерација на Clio кросоверот предложува низа можности за персонализација како надвор така и внатре, опременост како возила од повисока класа и воведува нови стандардни во сегментот. Опремата опфаќа системи како таблетот R-Link , 3D аудио систем на Arkamys со шест звучници и бас рефлекс, Bluetooth, аудиостриминг. Кабината нуди исклучителна просторност и голем багажник сместени во должина од 4,12 метри. Поставен на платформата на Clio нуди одлична возна динамика, брз одзив на педалот за гас и прецизно управување. Моторите што ќе се вградуваат во С aptur и припаѓаат на новата ...
| | веќе видена

Американскиот ултимативен спортист Hennessey Venom GT постави нов светски рекорд за совладување на дисциплината од 0 до 300 km/h којшто останува запишан во Гинисовата книга на рекорди. Hennessey Venom GT кој пакува 1.200 КС успеа од место да улови 300 km/h за време од 13,63 секунди. Резултатот е потврден и запишан во Книгата на рекорди на Гинис. Така Venom GT станува новиот рекордер во оваа дисцилпина. Претходниот рекордер беше од Шведска. Погодувате станува збор за Koenigsegg Agera R која од 0 до 300 km/h стигнува за 14,53 секунди, што е за 0,2 секунди побрзо од времето на најбрзиот сериски автомобил на светот Bugatti Veyron Super Sport. Иако го загуби насловот за спринт од 0 до 300 km/h Agera R сеуште го држи рекордот за дисциплината 0-300-0 km/h за чие остварување и се потребни само 21,49 секунди. Од Henessey не отркиваат кој е пилотот што е заслужен за извлекување на овој максимум од Venom GT . Сепак, обавува фотографија на сопственикот на компанијата и пилотот заедно со ...
сите 3 | | | веќе видена

Lexus ги објавува првите фотографии за спортската верзија на новата генерација на моделот IS чија премиера треба да се случи за 4 дена на претстојниот салон на автомобили во Детроит. На фотографиите е прикажан Lexus IS F-Sport верзија која вообичаено добива поекстравагантен дизајн со спортски лута предница, нагласени прагови кои продолжуваат во задник кој ја открива моќта на автомобилот. Не е јасно како ќе личат обичните верзии на новиот IS, но се претпоставува дека дизајнерските смерници нема многу да се менуваат. Единствено предницата би била посмирена со помала маска и посекојдневен браник. Кај спортистов светлата и напред и назад се изработени со LED технологија, растојанието меѓу осиките е поголемо во однос на претходникот, а внатрешноста е инспирирана од супер спортистот LF-A Останатите податоци за новиот IS, Lexus сеуште ги чува во тајност. Се очекува под хауба на најавената изведба IS 350 F-Sport да работи 3.5 литарски V6, послабата верзија IS 250 би возела со 2.5 литарски V6. ...
| | веќе видена

Заедно со првиот приказ се појавија и првите информации за новата генерација на најпродаваниот автомобил на светот Toyota Corolla која ќе го следи стилот на марката воведен преку новиот Auris Информациите ги има бразилското издание Noticas Automotivas кое се потпира на извори од јапонските медиуми, но и од бразилското одделение на Toyota кои велат дека предницата на новата Corolla ќе биде идентична со предницата на Auris Единствената фотографија од внатрешноста открива дека и кабината го следи истиот пример. Нормално истото се однесува и на техниката и моторите кои како и до сега се повторуваат и кај двата модели. Тоа значи дека движечката сила се бензинци од 1.3 и 1.6 литри и моќност од 98 и 130 КС и дизел од 1.4 литри и 90 КС. Тука е и хибридната изведба со бензинец од 1.8 литри и електромотор и вкупна моќност од 134 КС и вртежен момент од 142 Nm. Сеуште нема информација кога ќе биде претставена новата генерација на Corolla . Се претпоставува дека премиерата ќе биде на салонот во Женева во ...
| | веќе видена

Идната седмица на салонот во Детроит, Mercedes на светот премиерно ќе му ја претстави гамата на Е Класа , каде до седанот и комбито ќе застанат и купети и кабриолетот, но и отровниот E63 AMG. Во таа насока објавена е и првата фотографија на златната петорка на најстариот производител на автомобили во светот каде се издвојува и групата ја води најмоќната и најсофистицирана Е Класа до сега. За првпат во историјата Е63 А MG ќе се нуди во две верзии. Со погон на задна оска, но и со погон на четири тркала преку новиот систем 4 Matic Други детали во Mercedes не открива што е и разбирливо кога се очекува премиера. Се знае дека под хауба работи модернизирана верзија на познатиот 5.5 литарски битурбо V8 од претходникот, но нема информации за неговите перформанси. Ако се суди по фотографијата E63 AMG има кров од јаглеродни влакна. А го красат и агресивен преден браник со огромни отвори за довод на воздух и интегриран спојлер, маска со две ребра и мал спојлер на капакот од багажникот. Внатрешноста е ...
сите 4 | | | веќе видена

Престанокот на производството на супер спортскиот автомобил на Lexus, LF-A чија серија беше ограничена на само 500 примероци не означи крај за примена на технологијата карбон-фибер на марката. Јапонците не сакаат вложените средства во развој на технологии за производство на автомобили од карбон-фибер да пропаднат залудно. Затоа работат на развој на нов спортски автомобил. Фабриката во Мотомачи, Јапонија во која се произведуваа компонентите за LF-A , ќе продолжи да произведува компоненти за новиот автомобил кој за сега останува да биде мистерија. Новиот спортист Lexus го развива во соработка со BMW , но за разлика од LF-A тој нема да биде скап и неговата серија нема да биде лимитирана. Станува збор за големосериски спортски автомобил достапен за поширока публика. Неговата цена нема да биде висока бидејќи Lexus преку LF-A ги има вратено вложените средства во развој на технолгија за производство на компоненти од карбон-фибер и смета дека сега ќе успее да постигне умерена цена. Кога спортистите од ...
| | веќе видена

Renault ја прикажува првата официјална фотографија од својот нов компактен кросовер чија премиера е закажана за во петок 11-ти јануари и до тогаш моделот ќе продолжи да го носи кодното име Ј87. Според досегашните информации се очекува компактниот кросовер со беџот на Renault да го носи името Captur како што беше наречен футуристичкиот концепт претставен во 2011 година на салонот во Женева. Кросоверот е поставен на платформата од новата генерација на Clio од кого зема на заем дел од компонентите и моторите, а воедно ја носи техниката со погон на четири тркала од Nissan Juke Иако од Renault го најавуваат официјалното претставување на моделот за во петок, во живо светот ќе може да го види на неговата светска премиера закажана за на салонот во Женева во март. Продажбите треба да стартуваат во текот на летото. Претставувањето на Renault Captur се поклопува со претставувањето на главниот конкурент Peugeot 2008 чии први официјални фотографии веќе излегоа пред светската јавност.
сите 2 | | | веќе видена

Нема сомневање дека фантазијата на Lamborghini, Sesto Elemento , ќе се прави сериски. Легендарната спортска марка открива детали за него и најавува дека на пазарот ќе се појави за околу две години. Дека работите околу претворањето на една визија во готов модел се сериозни открива шефот на одделот за истражување и развој на Lamborghini, Маурицио Реџиани кој вели дека серискиот модел максимално ќе биде доближен до концептот. Измените најмногу се однесуваат на подобрување на безбедноста на машината и затоа комплетната структура на шасијата ќе биде засилена. Посебни засилувања ќе бидат додадени и на патничкиот кафез кој ќе биде сигурен како сеф. За разлика од Aventador каде во дел од конструкцијата се користи алуминиум, Sesto Elemento комплетно ќе биде направен од карбон-фибер и затоа неговата тежина нема да надминува 1.000 kg. Дизајнот нема да се менува. Реџиани открива дека кабината ќе остане идентична како во концептот, а секој сопственик при нарачувањето ќе добие посебно за него скроено седиште ...
сите 3 | | | веќе видена

Hyundai одлучи да го најави својот нов дизајнерски стил преку кого компанијата гледа во иднината. За најава на иднината на Hyundai ќе му послужи концептот на купе со четири врати HCD-14 Концептот, од кого за сега имаме само еден тизер, ќе биде прикажан следната седмица на салонот во Детроит. Тој ќе му открие на светот како ќе личат идните луксузни модели на Hyundai Во суштина станува збор за најава на новата генерација на линијата Genesis со која Hyundai сака да избега од стилот на класичен седан и да се приклучи кон модели како Mercedes CLS и BMW 6 Gran Coupe Во Hyundai се децидни дека концептот ќе предизвика огромен интерес не само заради дизајнот, туку и заради напредните технологии кои се вградени во него, а ќе ги користи и идниот сериски модел. Една од најважните технологии е можноста возачот да му издава наредби на автомобилот со помош на гестови. Но, што значи сето ова ќе може прецизно да се дознае на 14 јануари кога ќе се случи премиерата на HCD-14.
сите 2 | | | веќе видена

Откако теренецот Chevrolet Niva ја прослави својата 10 годишнина пристигнува најава за негов наследник. Новата генерација која ќе има сосема нов мотор треба да пристигне на пазарот за околу две години. Информацијата доаѓа од директорот на заедничката компанија на Gеnaral Motors и AvtoVAZ Џефри Глоувер кој наведува дека долго најавуванaта нова генерација на Chevrolet Niva конечно ќе се реализира. Станува збор за проект за кого се размислува уште од 2003 година. Според Глоувер тоа ќе биде потполно нов теренец со модерен дизајн како однадвор така и внатре, нов мотор, подобрени менувач и подвозје. Димензиите нема да се менуваат ниту пак ќе се сменат теренските карактеристики кои ја прават Chevrolet Niva еден од најспособните теренци на денешнината. Тоа е разбирливо ако се знае дека е поставена на основата Lada Niva Првите тестирања на новите компоненти почнуваат годинава. Како тестно муле ќе послужи актуелниот модел. Новиот бензинец од 1.8 литри ќе испорачува 125 КС со кои значително ќе се подобрат ...
| | веќе видена

Понудата на спортски модели на Jaguar наскоро треба да биде збогатена со уште една лута изведба. Станува збор за практичниот XF Sportbrake којшто ќе ја добие техниката од седанот XFR. Спортското комби нема да биде отровно како неодамна претставениот беснотилак XFR-S , но е делаку од играчка бидејќи под хауба ќе го пакува 5.0 литарскиот V8 кој со помош на механички компресор истискува 510 КС. Импресивна е и вредноста за максималниот вртежен момент од 625 Nm. Бројки кои ќе го направат XFR Sportbrake сериозно брз фамилијарен превозник смета бренд менаџерот на Jaguar, Адријан Холмарк Според него пласирањето на еден ваков модел ќе го направи Jaguar уште попривлечен за љубителите на марката, но и на оние кои до сега не ги земале предвид неговите модели при купување на нов автомобил. Кога лутиот XF Sportbrake ќе пристигне на пазарот сеуште не се знае. Холмарк открива дека на инженерите им е наложено доста да поработат на подобрување на потпирањето на задната оска кое треба да се носи со ...
| | веќе видена

Кинескиот автомобилски гигант Geely во чија сопственост влегува и шведcкиот Volvo најавува нова верзија на тер e нецот GLEagle GX5 која неоддоливо потсетува на големиот хит Range Rover Evoque. Дизајнот е максимално доближен до изведбата на Evoque со пет врати. Гледано од страна слични е линијата на кровот, стаклата, линијата на појасот и напумпаните арки над тркалата и масивните прагови. Иако разлика има во предниот дел каде Кинезот носи повисоки светла , поинаква хауба, маска и преден браник, и сеуште нема приказ на задниот дел, нема двојби дека моделот потсетува на Evoque Од Geely велат дека станува збор за финална верзија на истоимениот концепт претставен минатата година. Моделот кој драстично се разликува од коцкестиот концепт е спремен за сериско производство. Под хауба ќе работи 1.3 литарски турбо бензинец кој остварува 133 КС и 220 Nm. GLEagle GX5 ќе се нуди само на пазарот во Кина, а првите примероци до купувачите ќе пристигнат на пролет. Се очекува реакција од Land Rover кој инвестира ...
| | веќе видена

Постои можност Volkswagen во понудата на Polo да сврсти и верзија со погон на четири тркала. Ваков погон би била резервиран за скоро претставената цивилна варијанта на релистот Polo R WRC. Информацијата доаѓа од шефот за развој на VW, Улрих Хакенберг, кој смета дека една ваква верзија би била одлична за одредени држави каде погонот на четири тркала се цени исклучително од купувачите. Според Хакенберг создавањето на Polo со погон на четири тркала не би требало да биде скап проект затоа што групацијата веќе има еден таков модел Audi A1 Quattro, a и Polo и А1 се поставени на иста платформа PQ25 и имаа низа заеднички елементи. Погонот на четири тркала би бил резервиран за цивилната верзија на Polo R WRC која во моментот се нуди само со погон напред и спринтува до 100 km/h за 6,4 секунди и вози со максимални 243 km/h Audi A1 Quattro е подобар во овие дисциплини бидејќи кај него спринтот до темпо 100 е скусен на 5,7 секунди, а максималната брзина изнесува 245 km/h. Кај него истиот мотор ...
| | веќе видена

Mazda ќе ја збогати својата понуда со уште еден кросовер којшто ќе ја пополни празнината под CX-5. Новиот мал кросовер најверојатно ќе ја носи ознаката CX-3 и ќе има погон само на предни тркала. Иако компанијата не дава други детали за него првичните претпоставки се дека ќе биде поставен на основата на Mazda2. Но, не е исклучено CX-3 да профитира од соработката меѓу Mazda и Fiat од каде би дошла платформа со погон на четири тркала. Дизајнот ќе биде инспириран од новиот имиџ на компанијата најавен преку Mazda6 , a под хауба ќе бидат сместени два нови мотори од семејството SkyActiv кои се одликуваат со ниска потрошувачка на гориво и емисија на издувни гасови. Станува збор за два четири цилиндрични мотори. Првиот е турбо бензинец од 1.3 литри, а вториот е турбо дизел до 1.6 литри. Податоци за нивната моќност нема, но се вели дека и двата во просек ќе трошат помалку од 4 l/100 km. Mazda со CX-3 ќе цели кон Ford EcoSport Nissan Ј uke и најавените Renault Captur и Fiat 500 Х
| | веќе видена

Американскиот дизајнер и вистински љубител на автомобилите Мајк Енаја дава визија за наследникот на легендарното купе со заден погон Datsun Bluebird SSS кое престана да се произведува во 1993. Енаја со своето семејство го обиколил цел свет сретнувајќи се со различни автомобили кои стануваат негова најголема љубов својот животен пат го продолжува во САД каде завршува архитектура и внатрешен дизајн. Сепак, тој се свртува кон автомобилите и работи за GM и на различни проекти наменети за тјунинг шоуто SEMA. Неговиот најнов проект е создавање на конкурент на Toyota GT 86 и на Subaru BRZ , но под беџот на Nissan/Datsun „Се обидов да го создадам идеалниот автомобил за себе, ” објаснува Енаја. „Секој ден минувам 200 km од дома, до работа и обратно. Се насочив кон Mustang GT и Subaru BRZ ” „Првиот не ми се допаѓа заради потрошувачката, а вториот заради стилот. Затоа создадов нешто различно од кое се надевам дека Nissan еден ден на сцена ќе го врати купето SSS.” Мајк Енаја својата визија ја ...
| | веќе видена

Големиот дизајнер, Петер Шрејер , која ја препороди Kia и од марка со безлични ја претвори во марка со едни од најпривлечните автомобили на пазарот е избран со нов претседател на компанијата. Ова е првпат еден странец да стане претседател на Kia Motors и е еден од трите кои во моментот се претседатели на корејски компании. Секако и покрај тоа што е претседател на Kia Петер Шрејер останува да биде шеф на дизајнот. Тој дојде не чело на одделот за дизајн во 2006 година, откако го напушти Audi и покрај успешната кариера во групацијата на VW. И во само неколку години успеа да ја препороди корејската марка. Сега автомобилите на Kia покрај квалитетот и добрите цени најмногу купувачи привлекуваат со својот дизајн. Корејците тоа добро го знаат и токму затоа со назначување за претседател на компанијата му го даваат најголемото признание на Шрејер.
| | веќе видена

Новата генерација на Punto ќе носи сосема различно име. Раководството на Fiat при смена на генерациите планира да постапи како во случајот на Uno кога беше наследен од актуелниот Punto Првата генерација на Punto се појави во 1993 година и го наследи Uno кој замина во историја по 12 успешни години на пазарот во Европа. Третата генерација го доби името Grande Punto, кое по фејслифтот во 2009 година стана Punto Evo. Според информацијата која доаѓа од инсјдери на Fiat наследникот на Punto треба да се појави на пазарот во текот на 2014 година и ќе биде поставен на комплетно реконструирана платформа на сегашниот модел Punto Evo Производството на новиот модел од Италија ќе се пресели во новата фабрика на Fiat во Крагујевац , Србија. Заедно со Punto од Италија во Крагујевац ќе се пресели и малиот Fiat 500 Наследникот на Punto ќе има богата моторна понуда како и актуелниот Punto Evo кој има избор од 10 моторни изведби и бензински и дизел со зафатнина од 0.9, 1.2, 1.3 и 1.4 литри и распон ...
| | веќе видена

Само неколку седмици откако Францискус ван Мил, шефот на Quattro GmbH, откри дека Audi сериозно размислува за супер спортист со хибриден погон пристигнува и информација за неговата ознака. Ултимативниот модел на Audi ќе ја носи ознаката R20 и ќе биде поставен на основата на тркачкот R18 e-tron којшто ниже успеси на трките на издржливост и годинава повторно ја освои легендарната трка 24 часа Леман Иако се очекуваше дека моделот ќе ја носи ознаката R10 тоа нема да се случи бидејќи се претпоставува дека Audi ја чува за уште еден малку посмирен спортист. Погонот е составен од дизел и два електромотори. Дизелот V6 поставен централно во шасијата и потпомогнат од два турбо полначи ќе испорачува моќност од 550 КС, а на него се приклучуваат два електромотори од по 75 КС секој задолжен да врти по едно од предните тркала. Комбинираната моќност од 700 КС е помала од таа на Porsche 918 Spyder за околу 80 КС, но затоа вртежниот момент ќе надминува 1.000 Nm кои би требало да му овозможат поостри ...
| | веќе видена

Малку познатата италијанска мануфактура Mazzanti Automobili претставува нова верзија на единствениот модел Evantra која на јазикот на Етрурите, прастарите Италијани , значи божицата на бесмртноста. Ексклузивната Evantra е скроена според специфичните желби на секој клиент и се произведува рачно врз просторна рамка од челични цевки хром-молибден. Evantra го напушта досегашниот 3.5 литарски боксер кој во атмосферската верзија истискуваше 403 КС, а во битурбо изведбата 603 КС и го заменува со нов V8. Бисерот од алуминиум со зафатнина од 7.0 литри дише природно, има сув картер, клипни лостови и вентили од титаниум и е способен да испорача 701 КС при 6.600 врт/мин и максимален вртежен момент од 848 Nm при 4.500 врт/мин. Спарен со роботизираниот шест степен секвенцијален менувач на специјалистот Sila посебно изработен за Mazzanti и наречен Silatronic моторот е способен да ја катапултира Evantra до 100 km/h за 3,2 секунди и до максимални 350 km/h. Evantra се нуди во две варијанти со Pro-Body ...
| | веќе видена

Низата акции со кои застапникот за Renault, Nissan и Dacia, Automotive Group се докажа како општествено одговорна компанија наметнаа воведување и на систем за заштита на животната средина. Системот на работење се спроведува според стандардот ISO 140001/2005 . Преку него се нагласува Еколошкиот менаџмент кој пред се обезбедува задоволство на клиентите и континуирана поддршка на заедницата, но и на други компании. Со примена овој стандард сите процеси и услуги се одвиваат согласно стандардите за намалување на штетните влијанија како врз животната така и врз работната средина и вработените. Од Automotive Gr о u р истакнуваат дека на овој начин се создаваат поблиски релации со клиенти, фирми, државни институции, осигурителни компании и инвеститори со што се подобрува долгорочното успешно корпоративно работење на компанијата.
| | веќе видена

next