Mercedes создава нова класа на подостапни модели кои ќе имаат погон на предна оска и ќе конкурираат на новата генерација возила со погон напред која се спрема во развојните одделенија на BMW Информацијата за новата достапна класа на модели на Mercedes која ќе ја носи ознаката X Класа ја распростанува германското издание Autobild и според нив во понуда ќе бидат три варијанти: седан, хечбек и кросовер. Новите модели за кои прв приказ дава автомобилскиот манипулатор The Ophilus Chin ќе бидат поставени на платформата на новата, петта, генерација на Renault Clio . Воедно за да се постигне ниска цена Mercedes ќе користи компоненти на партнерската алијанса Renault-Nissan Но, моделите на Mercedes ќе се разликуваат по сосема оригинален дизајн кој оди во насока на дизајнерскиот јазик на марката, ќе имаат сосема различно уредена кабина и ќе користат технологии својствени само за марката. Класата Х на Mercedes треба да се појави на пазарот во 2018 година. Моделите ќе се произведуваат во држави каде работната ...
сите 6 | | | веќе видена

Се растури планот на одговорните во Land Rover кои сакаа преку тизер фотоси да ја откриваат новата генерација на Range Rover Sport. Причина е сопственикот на профилот на Facebook, VMax 200. Тој објави низа фотографии каде јасно се гледа новата генерација на Range Rover Sport и на која нема ниту квдратен сантиметар камуфлажа. Каква ќе биде реакцијата на одговорните на марката сеуште не се знае. Факт е дека пропадна планот еден од најпосакуваните спортски теренци на светот да биде премиерно откриен на салонот во Њујорк на 26 март. Но, да им ги оставиме грижите на нив и да го разгледаме новиот Range Rover Sport. Влече дизајнерски смерници од помалиот Evoque и од поголемиот Range Rover . Маската е повпечатлива и одлично стои со новите извлечени светла и големите отвори за воздух во браникот. Хаубата е типична за еден Land Rover/Range Rover , предното стакло е понакосено, арките над тркалата се поиспакнати, а силните измени се забележуваат и кај задникот кого го красат нови светла, масивен браник со ...
| | веќе видена

Спортската изведба на Ford Focus која ја носи наставката ST се појави на пазарот во октомври минатата година и во само три месеци успеа да се искачи на прво место по продажби во Европа. Новиот Focus ST во последното три месечје од 2012 година успеа далеку да го надмине досегашниот лидер во класата Golf GTI. Во само три месеци дури 1.984 купувачи се одлучиле за Ford Focus ST Продажбата кажува дека 44% од купувачите се одлучиле за Focus ST , додека за Golf GTI се одлучиле само 33% љубители на овие машини. Трет во групата е Мegane RS кого го избрале 12% од купувачите. Истражувањето го објавува агенцијата за статистика Polk чии експерти во дијалог со купувачите откриваат дека Focus ST привлекува со пониска цена, покомфорна суспензија и поширок избор на дополнителна опрема. Дополнително тој располага со мотор од 250 КС и до 100 km/h забрзува за 6,5 секунди. Од друга страна падот на Golf GTI се врзува и со очекувањето на новата седма генерација на GTI која има 220 КС и спринтува до 100 km/h за 6,5 секунди. ...
| | веќе видена

Mitsubishi се свртува кон глобалниот пазар и планира освојување на растечките економиии со нов седан којшто во вид на концепт наречен G4 ќе биде претставен на претстојниот салон во Банкок. Глобалниот седан, како што го нарекуваат Concept G4 во Mitsubishi е поставен на основата на Mirage и има напредна самоносечка рамка од високолегиран челик со високо ниво на безбедност наречена RISE – Reinforced Impact Safety Evolution. Нејзината конструкција дозволува поголемо впивање на силите при судар и со тоа значително ги зголемува шансите за преживување на патниците при несреќа. Според првиот приказ седанот G4 личи многу модерно. Има аголна решетка на маската, растегнати светла со светлечки диоди и силно профилирана хауба и куполеста линија на кровот. Од Mitsubishi велат дека G4 ќе има најпросторна кабина во сегментот. Под хауба ќе работат два бензинци помоќниот со зафатнина од 1.2 литри и 80 КС спарен со варијабилен менувач CVT и 1.0 литарец со 70 КС спарен со пет степен рачен менувач. Повеќе детали за G4 се ...
| | веќе видена

Toyota официјално соопштува дека во спортското купе GT86 се тестираат неколку варијанти со поголема моќност која за многумина вљубеници е во дефицит за толку добро избалансирани возило. Секако шпекулациите за помоќен GT86 одамна кружат по медиумите, но дури сега од Toyota ја потврдуваат оваа можност. Според Тетсу Тада главниот инженер на проектот GT86 во игра се три варијанти за подигнување на моќноста на боксерот. Механички компресор, турбо полнач и електромотор. Која од овие три варијатни ќе заигра во серија сеуште не се знае. До сега Тада велеше дека под хауба на GT86 нема место за турбо и дека се подготвува хибриден систем Секако тој не е исфрлен од игра, но не е единстена опција. Електромоторот е опција за зголемување на влечната сила при ниски вртежи на атмосферскиот мотор. Тој ќе придонесе и за пониска потрошувачка. Но, батериите и целиот систем дополнително би ја зголемиле тежината што негативно ќе влијае на возната динамика. За тежината да остане размерно ниска и да не се наруши балансот ќе ...
| | веќе видена

Еден ден по европската премиера на најаеродинамичниот сериски автомобил на светот, Mercedes CLA , тој пристигнува во Македонија и јa чека домашната премиера која ќе се случи наскоро. Тогаш застапникот MakAutoStar ќе ги објави и цените на оваа икона на автомобилскиот дизајн по кого не лудуваат само европејците туку цел свет. Доказ се нарачките кои пристигнуваат до централата во Штудгарт и предизвикуваат слатки маки. Нескротливиот како што милуваат да го наречат бидејќи зрачи со динамика, може да се пофали со коефициент на отпор од Cd 0,22 што е врв меѓу сериските возила и претставува репер што треба да се достигне. Телото кое сече низ воздух како нож со леснотија го влече турбо бензинецот од 1.6 литри навиен на 122 и 156 КС во CLA 180 и CLA 200. Меѓу бензинците се сокрива уште еден бисер од мотор 2.0 литарски турбо со 211 КС во CLA 250. Како надополнување на одличните бензинци доаѓаат дизелите CLA 200 CDI со 136 КС и 300 Nm и CLA 220 CDI со 170 КС и 350 Nm. Помоќниот остварува просек од 4,5 l/100 km и има ...
| | веќе видена

Престижното тјунерско ателје од Швајцарија, Mansory , за во Женева подготви свое видување на тема Mercedes G500 Cabriolet кое култниот теренец со отворен кров го претставува како уникатно доживување. Поставен на основата на кусата G Класа со три врати кабриолетот на теренецот мамаше со својата појава и едниственото чувство зад волан посебно во најмоќната изведба G500. Затоа специјалистите на Mansory се фатија токму за неа и ja создадоа Speranza. Теренецот кабриолет добил пошироки калници изработени од карбон-фибер кои течно минуваат во преден односно заден браник и се поврзани со широк праг. Прагот има двојна функција. Го штити скапоцениот лак на теренецот од прскање на камчиња кога се вози на терен, а воедно користи за полесно качување во кабината. Покрај новиот преден и заден браник Speranza добива и нова маска во која се вметнати предни светла со светлечки диоди, а тука се и хаубата и ретровизорите исто така изработени од карбон-фибер. Кровот како што доликува е мек и се склопува или поставува рачно. ...
сите 2 | | | веќе видена

Најновото чедо на Citroen, C-Elysee, наменето за глобалниот пазар пристигна во Македонија и ќе се обиде да ги освои купувачите со модерен дизајн, издржлива механика и прифатлива цена. Впечатливиот дизајн својствен за Citroen ги следи смерниците зададени од C4 , па дури и од DS4 и C5 . Тука се лутите предни светла, аголната маска и набабрената хауба. Впечатливата линија на страничното прекршување и задник кој завршува со капак на багажникот со интегриран спојлер. Кабината ја одликуваат едноставни форми кои тежнеат кон функционалност, но сепак го носат печатот на марката со волан со рамно дно, ткаенина за седиштата со привлечен дизајн, а тука е и бункерот од багажник со волумен од 506 литри. C-Elysee како и неговиот брт близнак Peugeot 301 е поставен на проверената, но модификувана платформа на C3 кој добила поголемо меѓуоскино растојание и поширока трага со што се подобриле комфорот и просторноста. Mеѓуоскиното растојание од 2.652 mm е најголемо во сегментот и ослободува многу простор за нозе на ...
сите 2 | | | веќе видена

Ветено, исполнето. Lamborghini во чест на големиот јубилеј, 50 години постоење на марката, го претстави неповторливиот Veneno кој ќе чини 3 милиони евра и ќе биде изработен во само 3 примероци. Veneno, значи отров на шпански, е автомобил во кого е вложено целото знаење на Lamborghini во создавање на супер спортски модели кое е стекнувано низ изминатите пет децении. Јубилејниот модел кого светот со нетрпение го очекуваше повторно носи име на бик. Станува збор за скандалозен бик кој во 1914 година во корида смртно го ранува тореадорот Хозе Санчез Родригез. Од Lamborghini го опишуваат својот убиец како: врвно уметничко дело од карбон-фибер кое има исклучителна возна динамика и оптимален негативен потисок со минимален отпор на воздух. Секој елемент од каросеријата на Veneno, па дури и предните светла, има своја ролја во исполнување на аеродинамиката. Шасијата е монокок од јаглеродни влакна од кои е изработена и каросеријата. Така инженерите успеале да ја задржат тежината на 1.450 kg или 125 kg помалку од ...
| | веќе видена

Точно една година откако беше претставен концептот Invitation како иден модел на Nissan во компактната класа , на сцената се појавува неговата сериска изведба со познатото име на марката, Note. Nissan Note добива преквалификација и повеќе не е миниван туку хечбек и има за цел да привлече нови клиенти кои ќе знаат да ја ценат просторната внатрешност, високата седечка положба од претходникот, комбинирани со динамичен и попривлечен дизајн. Подеталните информации околу димензиите и перформансите на новиот Note , од Nissan сеуште не ги откриваат, но затоа се наведени моторите. Под хауба ќе работи новиот 1.2 литрец со три цилиндри и турбо натполнење. Моторот ќе остварува 98 и 124 КС и во просек ќе троши 4,3 l/100 km. Неговата атмосферска изведба ќе испорачува 80 и 100 КС и во просек ќе троши 4,7 l/100 km. Како дополна доаѓа дизелот 1.5 со 90 КС и просечна потрошувачка од 3,6 l100 km. Од Nissan не наведуваат ниту кога новиот Note ќе се појави на пазарот, но според гласините кои кружат најверојатно би пристигнал ...
сите 10 | | | веќе видена

Honda го прикажува концептот Civic Tourer за кого вели дека е идентичен со сериската верзија на комбито на Civic кое треба да се појави кон крајот на годината само на пазарите во Европа. Комбито е поставено на основата на европската верзија на хечбекот на Civic што само по себе ја потврдува информацијата на Honda дека нема да се продава надвор од границите на Стариот континент. Европското одделение на Honda сеуште не ги открива димензиите на комбито, но вели дека има најпросторна кабина и багажник во сегментот и може да се пофали со највисок и најдолг кров во својот сегмент. Во дизајнот се препознава спортската нота наметната од Civic , а покрај долгиот задник најголеми измени откриваат предните светла и поагресивниот преден браник. Civic Tourer зрачи со динамика без оглед дали се гледа од напред, во профил или одзади на што кумуваат набабрените крила, рамната линија на подножјето на стаклата, сокриената квака на задните врати и дифузорот во задниот браник. Доколку навистина концептот се преточи во ...
| | веќе видена

Toyota одлучи пред премиерното прикажување во Женева да ги открие првите фотографии од родстерот GT86 кој за сега е само концепт именуван како GT86 Open чија иднина за сега е непозната. Дизајнот на внатрешноста е дело на дизајнерско студио од Милано чие име не се открива. Всушност во моментот Toyota открива многу малку за GT86 чекајќи ја светската премиера на 5-ти март кога ќе се знаат сите детали. Во моментот се знае дека GT86 Open има мек склоплив кров и условно четири места за седење. Нема информација дали кровот се задвижува електрично, или пак, во интерес на намалување на цената операцијата оди рачно. За обложување на кабината е користена кожа, а мултимедијалниот систем со екран од течни кристали осетлив на допир е заменет со обичен аудио систем. Но, ова е концепт. Што ќе содржи серискиот модел и дали ќе се произведува останува да видиме. Техниката е идентична како кај купето .
сите 8 | | | веќе видена

По првичните официјални фотографии и детали за новиот Golf GTI на крајот на септември минатата година Volkswagen молчеше за лутиот компакт се до сега кога се чека неговата светска премиера. VW ги дополнува информациите пред големото откривање на салонот во Женева. Како што беше најавено при претставувањето на концептот чиј стил се повторува и кај серискиот модел во игра се две верзии : Golf GTI и Golf GTI Performance. Моторот е ист, но во Golf GTI остварува 220 КС меѓу 4.500 и 6.200 врт/мин и 350 Nm меѓу 1.500 и 4.400 врт/мин, а во Golf GTI Performance 230 КС меѓу 4.700 и 6.200 врт/мин и 350 Nm меѓу 1.500 и 4.600 врт/мин. Спринтот до 100 km/h е 6,5, односно 6,4 секунди, а максимумот 246 km/h, односно 250 km/h. Погонот е напред, а менувачите без оглед дали е рачен или со две спојки DSG имаат шест степени на пренос. Golf GTI Performance сериски доаѓа со самозаклучувачки диференцијал. И двете верзии се опремени со систем Старт/Стоп кој помага да се достигне норма Euro 6 и да се оствари просечна ...
сите 2 | | | веќе видена

Француското издание L`Automobile повикувајќи се на извори блиски на марката ги открива првите детали за новата генерација на Peugeot 308 којшто е поставен на новата платформата на групацијата PSA. Платформата со кодна ознака ЕМР2 е модуларна и дозволува на неа да бидат поставени различни модификации како седан, комби, купе, па дури и кросовер. Направена е од композитни материјали и алуминиум. Ваквата комбинација на материјали дозволува тежината на автомобилот да се намали во однос на претходникот за 100 kg. Така се намалува потрошувачката, а се подобруваат перформансите и возната динамика. Дизајнот ќе го следи новиот дизајнерски јазик на Peugeot воведен преку помалиот 208 . Покрај вообичаените мотори на групацијата под хауба ќе работи и новиот три цилиндричен турбо бензинец од 1.2 литри во две изведби со 110 и 130 КС. Што се однесува до опремата таа по богатство треба да ја надмине седмата генерација на Golf , а квалитетот на материјалите ќе биде идентичен. Во серија на новата арматура ќе има екран од ...
| | веќе видена

Audi A4 повторно се најде на врвот спорет извештајот на реномираната DEKRA за користени автомобили и петти пат по ред е прв во својот сегмент, а втор пат е прогласен за „Најдобар во сите класи”. Со второто освојување на престижната титула за користени автомобили на DEKRA , Audi A4 застанува рамо до рамо со својот поголем брат Audi A6 кој исто така два пати ја освојуваше наградата „Најдобар во сите класи”. Оваа награда се доделува на модел кој има најниска стапка на грешки минувајќи низ три нивоа на прејдени километри. Така се потврдува долгорочниот квалитет на автомобилот каде за сега предничи Audi. Извештајот на DEKRA познат како извештај на грешки се однесува на 15 милиони испитани автомобили поделени во осум категории. За секој автомобил DEKRA прави посебен профил со грешки низ три нивоа на прејдени километри. Моделот кој има најдобар просек во трите нивоа се прогласува за „Најдобар во сите класи”. Интересно Audi A1 е на врвот до 50.000 km во својот сегмент, а Audi A5, TT и Q5 се на врвот во своите ...
сите 3 | | | веќе видена

Ford одлучи да ја прикаже европската верзија на малиот кросовер EcoSport во предвечерјето од закажаната премиера која треба да се случи на претстојниот салон на автомобили во Женева. Кросоверот EcoSport е поставен на основата на Fiesta и на почеток ќе се нуди со три мотори. Два бензинци турбото 1.0 EcoBoost со моќност од 125 КС и атмосферски 1.5 литарец со 110 КС. Дизелот од 1.4 литри има 90 КС. Погонот е на предни тркала, но по желба на купувачот и на сите четири. EcoSport ќе биде првиот европски модел на Ford во кого ќе се вградува мултимедијалниот систем SYNC со софтвер AppLink кој дозволува управување на приклучениот смартфон со гласовни команди. Продажбите стартуваат на лето, а цените сеуште не се откриваат.
сите 2 | | | веќе видена

Volkswagen ја прикажа најмоќната изведба на седмата генерација на Golf под чија хауба работи дизел. Станува збор за Golf GTD кого го влечат 184 КС поткрепени со соодветен визуелен настап. Моќната коњица доаѓа од новиот четирицилиндричен 2.0 литарски TDI чии 184 КС се остваруваат при 3.500 врт/мин, а максималниот вртежен момент од 380 Nm се ослободува меѓу 1.750 и 3.250 врт/мин. Во споредба со претходниот Golf GTD тоа се 14 КС и 30 Nm повеќе. Погонот не е на четири , туку само на предни тркала преку шест степен рачен менувач. Со доплата се добива DSG со 7 степени на пренос. Со рачниот менувач лутиот дизел 100 km/h лови за 7,5 секунди и достигнува 230 km/h. Ако повторно се вратиме кај претходникот ќе видиме дека нему за лов на 100 km/h му требаа 8,1 секунди, а максимумот застануваше на 222 km/h. Притоа просечната потршувачка изнесува 4,1 l/100 km. Претходно 5,2 l/100 km. Соодветно на силината Golf GTD е опремен со стегнато спортско потпирање и леснометални бандажи од 17 инчи. Носи и различни бараници напред ...
| | веќе видена

Македонската публика благодарение на Toyota Avto Centar прва во Европа има прилика да го види во живо новиот RAV4. Четвртата генерација на теренецот кој го создаде овој популарен сегмент. Toyota во 1994 година отвори ново поглавје во автомбилската индустрија со претставување на првата генерација на RAV4. Денес по патиштата почнува да вози неговата четврта генерација која ги поместува технолошките граници и повторно станува репер во сегментот. Новиот RAV4 прво им беше претставен на американците , а потоа тргна во освојувачки поход на Европа преку Македонија. Поставен е на сосема нова платформа, полесен е, поштедлив и поагилен од претходникот. Под хауба паува три мотори. Бензинецот 2.0 Valvematic со 151 КС и погон на четири тркала, дизелот 2.0 D4-D и погон напред и помоќниот дизел 2.2 D4-D со 150 КС и исто така со погон на четири тркала. Начинот на кој работи погонот го опишавме при првичното претставување. Во понуда се три пакети на опременост: Comfort, Executive и Luxury. Важно е да се напомене дека ...
| | веќе видена

Во прeдвечерјето на светската премира која ќе се случи на салонот во Женева, McLaren одлучи да ги открие техничките карактеристики на болидот P1 кого ќе го задвижува вкупна моќност од 916 КС. Очекувањата се остваруваат. Р1 има хибриден погон составен од битурбото V8 од 3.8 литри кое генерира 737 КС при 7.500 врт/мин и 720 Nm при 4.000 врт/мин и електромотор од 179 КС и 260 Nm. Така вкупната моќност нарастува до 916 КС што е далеку повеќе од конкурентот од Цуфенхаузен Porsche 918 Spyder Благодарение на хибридниот систем , одзивот на педалот за гас е како во средина на шасијата да работи атмосферски мотор истакнуваат инженерите на McLaren. Но, тука не застанува приказната. По потреба дополнителна моќност може да се извлече од електромоторот со притискање на копчето IPAS поставено на волан. Колкава е таа моќност за сега не се открива. Погонот е на задни тркала, а менувачот е автомат со две спојки. Возачот низ седумте степени пребира со палки зад волан. Спринтот од место до 100 km/h не се открива, но затоа ...
| | веќе видена

Кoмпанијата Cigarette Racing и најстариот производител на автомобили на светот Mercedes го создадоа најмоќниот и најбрзиот електричен глисер на светот кој го користи погонот на електричниот SLS AMG. Глисерот којшто ќе биде изложен на салонот на јахти во Мајами го носи името Cigarette AMG Electric Drive Concept, исто како и електричниот концепт на супер спортистот SLS AMG Electric Drive Concept Голем дел од техничките компоненти на автомобилот се пренесени во глисерот кој има два моторни блока, секој составен од 6 електромотори кои произведуваат толку топлина што е потребно водено ладење. Вкупната моќност на електромоторите е 2.551 КС сo вртежен момент од мрсни 3.000 Nm кои заеднички му помагаат на електричниот глисер да лизга низ вода со максимална брзина од 160 km/h. Колку за потсетување SLS AMG Electric Drive Concept има 533 КС и 880 Nm и вози со максимални 200 km/h. Електромоторите се хранат од 4 литиум-јонски акумулатори кои содржат 48 модули со 3.456 ќелии. Капацитетот на акумулаторите е 240 kWh, a ...
сите 2 | | | веќе видена

next