Реални попусти или манипулација со потрошувачите

2 копии
2 копии

Во полн ек е најновата шопинг авантура, Garage Sale, во организација на трговскиот центар Рамстор. Од мала продажна акција, до голем и масовен настан кој што ...
| | веќе видена | слични
2 копии
2 копии
3 копии
6 копии
2 копии

Трговскиот центар „Скопје сити мол“ и оваа летна сезона ја затвора со најголемите финални попусти на речиси сите производи и летни колекции кај реномираните ...
| | веќе видена | слични

Останато

Најдоцна до 30 април на полноќ избирачите кои се болни или немоќни треба да се пријават во Општинските изборни комисии за да може да бидат посетени во своите ...
сите 457 | | | веќе видена

„СДС деновиве коваат две сценарија кои во суштина се завера против Македонија. Првото е сценарио на бојкот. Европјаните и демократите од СДС кои се утеепаа од ...
сите 413 | | | веќе видена

Никогаш и по ниту една цена нема да се откажеме од она во што веруваме и ќе се бориме сè додека не успееме тоа да стане реалност, нема да дозволиме никој да ја ...
сите 260 | | | веќе видена

Лидерите на партиите, заедно со носителите на листи, како и кандидатите за претседател кои влегоа во вториот круг, и денеска на средби со граѓани и митинзи во ...
сите 237 | | | веќе видена

Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност во понеделник на седница треба да го разгледа извештајот од Националното биро за осигурување за ...
сите 89 | | | веќе видена

КОВАЧЕВСКИ ТВРДИ ДЕКА НЕ СЕ СПРЕМА БОЈКОТ НА ИЗБОРИТЕ Лидерот на СДСМ, Димитар Ковачевски вели дека не повикувaaт на бојкот, туку на масовно гласање за ...
сите 148 | | | веќе видена

Оваа година за 1 и за 2 мај, како и за Велигденските празници повторно ќе имаме нестабилно време, и тоа со попладневни локални поројни врнежи од дожд, грмежи и ...
сите 223 | | | веќе видена

И оваа сабота сум во Битола на средба со граѓаните. Сакаме да им укажеме, но и да им гарантираме на битолчани дека Битола е на врвот на агендата на идната ...
сите 287 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Реални попусти или манипулација со потрошувачите

Од:
До кого (е-маил):
Порака: