Bentley повторно со рекордни продажби

Актуелно Британскиот луксузен бренд, кој е дел од Volkswagen групацијата, повторно со одлични продажби за 2015-та година. Рекордната продажба која за изминатата година ја надмина бројката од десет илјади возила е одличен показател дека брендот навистина е еден од омилените на оние кои го сакаат луксузот. По продажбата повторно на прво место е Америка каде што се продадени 2.864 автомобили за 2015-та година, потоа следи Европа со продадени 1.695 возила за изминатата година што претставува пораст од 10% споредбено со 2014-та година. Продажбите во Кина се намалени во споредба со 2014-та како резултат на лошата економија во оваа држава и се продадени само 1.615 возила. Годинава се очекуваат во Bentley уште подобри резултати особено во Азија, со новиот луксузен теренец Bentley Bentayga за кој веќе има голем интерес и кој треба да ги дуплира продажбите на британскиот луксузен бренд. Навистина луксузот во оние брендови кои знаат како да го почитуваат и изработат истиот, секогаш ќе биде посакуван и ценет и дури во ...
| | веќе видена | слични

На европскиот пазар Ford 2016 година ја заврши со пораст на продажбата од 11%. На Стариот континент комерцијалните возила на Ford и понатаму остануваат број 1 а за 2016 најавено е пристигнување на нови модели. Ford минатата година на 20-те традиционални европски пазари продаде вкупно 1,3 милиони возила. Фордовиот удел на пазарот во 2015 г. е зголемен за 0.1 процентен поен (на 8.0 проценти), одбележувајќи ја втората година по ред со раст во Европа. “Во 2015 г. ние на нашите клиенти им покажавме поемотивна, поенергична и растечка визија за Ford со автомобили како новиот „Mustang“ и „Mondeo Vignale“, и подготвени сме за возбудлива 2016. Годинава ги очекуваме „Edge SUV“ и возилото со високи перформанси „RS Focus“,“ – изјави Џим Фарли, претседател и генерален извршен директор на Форд Европа. Продажбата на комерцијални возила на „Форд“ бележи пораст за 23 проценти, со пораст на побарувачката за новата, проширена линија „Transit“ и пик-ап моделот „Ranger“. Пазарниот удел порасна за 1.2 проценти, и сега е најголем ...
| | веќе видена | слични

Mitsubishi Motors Corporation продолжи да ги зацврстува своите позиции во Европа со 27% раст на продажбата, односно 174.295 возила (во споредба со 136.928 единици за календарската 2014). Ваков резултат компанијата за прв пат постигнува повторно по седум години, од пред финансиската криза (164.462 автомобили за 2008 ) и ова е трета година на раст на продажбата на Mitsubishi Motors во MME34 регионот. Овие резултати претставуваат одраз на општото економско заздравување во MME34 регионот и најдобар прием од пазарот на сегашната палета на Mitsubishi Motors. Ова го потврдува долгорочниот фокус на MMC, којн се базира пред се врз водечките SUV изведби, придружени од една страна од малите и економично ефикасни автомобили од B -сегментот (Space Star / Mirage), а од друга страна - од карактеристичниот пикап L200. Предводник е Outlander PHEV (59% од обемот на продажбата на Outlander и 18% од вкупната продажба на компанијата во овој регион) кој се комбинира врвни карактеристиките на SUV и електромобил. Outlander ...
| | веќе видена | слични

Škoda запиша нова рекордна година, откако во 2015, по втор пат во својата историја, реализира повеќе од милион возила. Во изминатите 12 месеци, дилерите на брендот остварија продажба на 1.055 500 автомобили, што претставува зголемување од 1,8% во споредба со 2014. Само во декември, побарувачката за производите на брендот на глобално ниво се зголеми за 5,7% до ниво од 86.600 единици. Најпродаван модел на Škoda во изминатата година бил Octavia (432.300 единици; +11.1%), а на второто и третото место се Rapid (194.300; -12.2%) и Fabia (192.400; +19,8%). Потоа следат Yeti (99.500; -3.2%), Superb (80.200; -12.0%), Citigo (40.200; +5.5%) и Roomster (16.600; -44.0%). Од Škoda додаваат дека во моментов, компанијата се подготвува за лансирање на целосно нов SUV модел кој ќе стане дел од нашето секојдневие уште оваа година.
| | веќе видена | слични

„Volkswagen Golf“ продолжува да е најдобро продаваниот автомобил во Европа. Во 2015-та година од хечбекот се продадени 383.000 примероци, што е за 1,0% повеќе од претходната година, објави агенцијата „ Jato Dynamics “. Така „Golf“ останува на врвот по продажба на Стариот континент 7-ма година по ред. На втората позиција е „Ford Fiesta“ со 258.000 продажби (+ 2,0%), а на трето е друг модел на „Volkswagen“ – „Polo“, со 229.000 примероци (+ 8,0%). Сосема блиску е рангиран „Renault Clio“ со 224.000 единици (+ 3,0%), а во првата петорка место си обезбеди и „Opel Corsa“ со 214.000 продажби (+ 6,0%). Во топ 10 на најпродаваните модели во Европа влегуваат уште „Peugeot 208“ (181.000), „Ford Focus“ (176.000), „Nissan Qashqai“ (167.000), „Fiat Panda“ (158.000) и „Renault Captur“ (153.000). Кај марките повторно „Volkswagen“ е на врвот со вкупно 1,262 милиони продадени автомобили. Второто место е за „Ford“ (823.000), а третото за „Renault“ (742 000). Четвртата позиција е резервирана за рангираат „Opel/Vauxhall“ со ...
| | веќе видена | слични

Toyota Motor Europe (TME) го објави годишниот извештај според кој продажбата на хибридни модели за календарската 2015 година, покрај најниските ценовни стапки на нафтените производи, достигна 209.000 парчиња, за 17% зголемување во однос на 2014 година. Реализацијата на хибридни модели на Toyota и Lexus веќе формираа 24% од вкупната продажба на групата во Европа, во однос на 20% минатата година. Во Западна Европа продажбата на хибриди сочинува една третина од сите реализирани автомобили. Во вкупната реализација Yaris Hybrid учествува со 72,000 пласирани единици, што е раст од 23% во однос на 2014, докажувајки дека хибридната технологија е интересна дури и кај B-сегментот. Повеќе од еден од три Toyota Yaris, продадени во Европа, е хибрид. Новиот Auris Hybrid исто така се претстави одлично, истакнувајќи 12% раст во однос на минатата година, регистрирајќи 41.000 продажби. Повеќе од половина продажба на Auris се хибридни. Кај премиум брендот Lexus, хибридните продажбата се зголеми за 24%, достигнувајќи 41.000 ...
| | веќе видена | слични

JATO Dynamics го понуди првиот дел од извештајот за продажбата на нови автомобили во Европа во текот на изминатата година. Во него се вклучени резултати за основните пет европски пазар, а на истите реализацијата во 2015 е еднаква на 73% од вкупната за Стариот континент. Значи лани, во Германија, Велика Британија, Франција, Италија и Шпанија, биле купени 10.39 милиони нови автомобили, што претставува зголемување од 8,8% во споредба со 2014. На челната позиција и натаму е Германија со вкупна реализација од 3,2 милиони автомобили и раст од 5,6%. Потоа следи Велика Британија со 2,6 милиони единици и зголемување од 6,3%, па Франција со 1.91 милиони и позитива од 6,8%, Италија плус 15,6%, или 1.58 милиони и на крајот Шпанија со подобрување од 20,6%, односно 1.05 милиони. Меѓу најпродаваните 20 марки на главните пазари, сите имаат подобрување во продажбата во однос на 2014. На чело е Volkswagen со раст од 5.2% или 1.262 милиони единици, а во Топ 3 влегуваат Ford со 823.000 и Renault 742.000. Од JATO Dynamics ...
| | веќе видена | слични

Во изминатата календарска година Renault евидентира продажбата на 23.086 електрични возила на територијата на Европа. Со 23,6% удел на пазарот (25.2% ако се вклучат и реализираните претставници на Twizy), брендот е лидер на пазарот, всушност секој петти продаден автомобил со електричен погон бил со неговиот амблем. Од Renault посочуваат дека пазарот на автомобили со целосно електричен погон во Европа се зголеми за 47,8% во споредба со 2014 и е на ниво од речиси 100.000 единици (97.687). Пазарниот удел на овие возила е 0.61% е во вкупниот обем на продажбата на нови возила, или за 0,16% повеќе во споредба со претходната година. Renault ZOE е најпродаван електричен модел, со пазарен удел од 19,2%, односно 18.453 единици за календарската 2015 година. На домашниот пазар електромобилот држи 48.1% од вкупната реализација со инпут од 10.670 единици. Со 4.325 продажби минатата година, најпродаван комерцијален (LCV) електромобил во Европа е Renault Kangoo ZE, а во исто време тој држи и 42.6% од пазарот на ...
| | веќе видена | слични
4 копии

Францускиот производител на возила на Renault извести во понеделникот дека во минатата година продал за 3,3 отсто повеќе возила во по средба со претходната година, благодарение на новите модели, кои им го зголемиле удел на европскиот пазар. Во изминатата година Renault испорача 2,8 милиони автомобили и комбиња, што е нов рекорд за групата. Воедно остварен е двојно поголем раст од продажбата од глобалниот просек. Групацијата објави дека целта за 2016 година е да ја зголеми продажбата во сите региони. Според нивните процени, глобалниот пазар би требало да порасна еден до два отсто, при што побарувачката во Европа и Франција би требало да биде на горната граница од наведениот распон. Продажбата на Renault во Европа во 2015 година оствари раст од 10,2 отсто, поттикната од продажбата на спортските теренци Kadjar и Captur. извор: реклама* loading...
| | веќе видена | слични

Во годината која ја одбележа Volkswagen за скандалот со манипулациите на вредноста на гасовите, вкупната продажба на автомобили на европскиот пазар пораснала за 9,3 отсто, односно на 13,7 милиони возила во споредба со 2014 година, се наведува во соопштението. Продажбата на VW скокнала за 6,3 отсто, покрај тоа што компанијата се соочи со најголемата криза во својата историја поради откривање во 11 милиони свои дизел автомобили ширум светот софтвер за манипулација на вредноста на издувните гасови. Продажбата на Renault пораснала за 9,2 отсто, додека на Peugeot Citroen скокнала на 6,2 отсто.
| | веќе видена | слични
повеќе

Останато

Една недела пред референдумот, директорот на УБК Горан Николовски во отвореното Студио 1 вели дека не постои директна закана врз безбедноста на Р. Македонија. ...
сите 227 | | | веќе видена

Целиот свет ни дава максимална поддршка и затоа сега е моментот да одлучиме дали сме дел од светот или не. Договорот со Грција го гарантира нашиот идентитет, ...
сите 148 | | | веќе видена

Не постои држава на која што Уставот и е подготвуван од соседите. За жал, македонскиот народ е експеримент на Зоран Заев. Достоинството на македонскиот народ е ...
сите 182 | | | веќе видена

По големата победа на Вардар на гостувањето кај Монпелје во првото коло, фановите на социјалните мрежи испратија голем број критики оти МРТВ од оваа сезона ...
сите 146 | | | веќе видена

Договорот од Преспа овозможува напредок и подготовка за иднината, се вели во директната видео порака на францускиот Претседател, Емануел Макрон до граѓаните на ...
сите 73 | | | веќе видена

Дамјан Костовски викан „Американо“ и Дејан Стојчески викан „Глауч“ се двајцата двајцата Гостиварци се кои вчера ја попречуваа екипата на Економски Лидер да си ...
сите 32 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Bentley повторно со рекордни продажби

Од:
До кого (е-маил):
Порака: