Сите предизвици за брендовите, потрошувачите и огласувачкиот пазар во време на вештачка интелигенција

Загреб , 2 5 јули, 2018 година – Вештачката интелигенција отвара нов свет за брендовите кои со помош на истата може да научат многу за преференците на ...
| | веќе видена | слични

Ново истражување покажа дека движењето на очите го изразува вашиот карактер. Научниците искористија најнова вештачка машина која што користи алгоритми за учење ...
| | веќе видена | слични

Скорешна студија сугерира дека начинот на кој што ги движиме очите може да открие многу детали во врска со тоа како се чувствуваме – до степен на тоа да систем ...
| | веќе видена | слични

Вештачката интелигенција веќе е на доволно високо ниво на развој да почнува да се користи во скоро сите области на работа кои можеме да ги замислиме. Не е чудо ...
| | веќе видена | слични

Останато

Претседателот на грчкиот парламент, Никос Вуцис, соопштил дека пратениците ќе гласаат за ратификување на Преспанскиот договор со Македонија до крајот на ...
сите 387 | | | веќе видена

Грчкиот премиер Алексис Ципрас, кој е вешт тактичар, се надева дека ќе обезбеди мнозинство, на ист начин како и при гласањето доверба за Владата, кога некои ...
сите 181 | | | веќе видена

Дарко Недев, момчето кое го фати крстот за Водици во Кавадарци и навивачката група Лозари Исток на која и припаѓа, за утре организираат хумана акција. -Утре од ...
сите 145 | | | веќе видена

Според него, спогодбата прво ќе мине во надлежните собраниски комисии, по што како што изјавил за новинарите, ќе кулминира со дебата на пленарна седница. ...
сите 69 | | | веќе видена

Скандалозната пејачка Јелена Карлеуша која и понатаму ја бранува јавноста со својот секс скандал и понатаму е во Кина со своето семејство.И покрај лошите ...
сите 193 | | | веќе видена

Најмалку 12 лица се уапсени денеска во Париз за време на протестите на движењето „жолти елеци“, кои се одржуваат десетти викенд по ред. Демонстрантите биле ...
сите 100 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Сите предизвици за брендовите, потрошувачите и огласувачкиот пазар во време на вештачка интелигенција

Од:
До кого (е-маил):
Порака: