Сите предизвици за брендовите, потрошувачите и огласувачкиот пазар во време на вештачка интелигенција

Загреб , 2 5 јули, 2018 година – Вештачката интелигенција отвара нов свет за брендовите кои со помош на истата може да научат многу за преференците на ...
| | веќе видена | слични

Ново истражување покажа дека движењето на очите го изразува вашиот карактер. Научниците искористија најнова вештачка машина која што користи алгоритми за учење ...
| | веќе видена | слични

Скорешна студија сугерира дека начинот на кој што ги движиме очите може да открие многу детали во врска со тоа како се чувствуваме – до степен на тоа да систем ...
| | веќе видена | слични

Вештачката интелигенција веќе е на доволно високо ниво на развој да почнува да се користи во скоро сите области на работа кои можеме да ги замислиме. Не е чудо ...
| | веќе видена | слични

Останато

Албанскиот аналитичар Арсим Зеколи, кој најави дека ќе го бојкотира референдумот за промена на името, сега предвидува црно сценарио на 30-ти септември. Тој ...
сите 17 | | | веќе видена

Најмоќната земја-членка на Европската Унија, Германија, реши целосно да се вложи за успех на референдумот. Министерот за Европа, Михаел Рот, во краткиот ...
сите 91 | | | веќе видена

Даут-пашин амам во Скопје беше местото каде се собраа за да одговорат на прашањето „Зошто Европа?“. Опкружен од сликите на Адем Кастрати, германскиот министер ...
сите 136 | | | веќе видена

Припадниците на Министерството за внатрешни работи во Белград заплениле 34,3 килограми марихуана и уапсиле црногорски државјанин З.М. поради постоење на ...
сите 123 | | | веќе видена

Претседателот на Собранието на Република Македонија Талат Џафери, денеска оствари средба со потпретседателот на Европскиот парламент од Грција, Димитриос ...
сите 134 | | | веќе видена

Актерската екипа од општински народен театар „Невена Коканова“ од Дупница, Бугарија, со претставата „Хотел меѓу овој и оној свет“, беше изведена пред ...
сите 50 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Сите предизвици за брендовите, потрошувачите и огласувачкиот пазар во време на вештачка интелигенција

Од:
До кого (е-маил):
Порака: