Пари - Треба да поскапи осигурувањето од автоодговорност

„Кроација осигурување-неживот“ годинава планира да го удвои учеството на осигурителниот пазар од два на четири проценти. Директорот на компанијата, Драган Лазаревски, истакна дека во Македонија многу мал број граѓани го користат незадолжителното неживотно осигурување, како што е осигурувањето на имот, па токму преку него ќе се обидат да се пробијат на пазарот. Според него, задолжителното осигурување од автоодговорност во последната година е зголемено поради увозот на половни возила од странство, но во исто време се зголемени и побарувањата за штета затоа што половните возила носат поголем ризик од сообраќајни несреќи. Лазаревски истакна дека намалувањето на цената на зелениот картон, што ја најави Владата, треба да се насочи кон принципот на солидарност. - Владата се уште нема поднесено конкретен предлог до осигурителните компании за намалување на зелениот картон. Ние сметаме дека надоместот за зелен картон не треба да го плаќаат само тие што патуваат надвор од земјата. Наместо намалување на зелениот картон, ...
| | веќе видена | слични

Кроација осигурување АД Скопје-Друштво за неживотно осигурување, синоќа во манастирскиот комплекс „Свети Наум“ го одбележа двегодишното успешно работење во Република Македонија, и шест години функционирање во рамките на групацијата Кроација Осигурање. По тој повод, беше организирана свеченост каде што Претседателот на Управниот Одбор на Кроација Осигурање - Загреб Здравко Зринушиќ зборуваше за достигнувања на групацијата. Ѓоко Танасоски од охридската подружница на Кроација осигурување доби признание за најуспешен продавач во интерната и екстерната продажна мрежа на групацијата. Критериумите за оценка на најуспешните се обемот на реализирана продажба во последните 15 месеци, остварувањата во однос на планираните цели и градење на имиџот на компанијата во меѓусебните односи со клиентите. Танасоски признава дека светската економска криза го намалила бројот на осигурувања, но вели дека осигурителниот пазар полека се стабилизира. - Две години, би можело да се рече дека е релативно краток период за работење на ...
| | веќе видена | слични

Друштвото за неживотно осигурување Кроација осигурување одбележа две години постоење на македонскиот пазар со отворање нов ексклузивен продажен центар во Скопје. Иако ова е најмлада компанија на пазарот што почна да нуди услуги за неживотно осигурување, резултатите од работењето покажуваат дека за краток период успеа да добие 2,8% од осигурителното портфолио. Во првиот квартал од 2011 година компанијата бележи пораст на бруто-полисираната премија за дури 80%. “Зацртаната цел на компанијата е до крајот на оваа година Кроација осигурување да партиципира со 4% во вкупниот осигурителен пазар, додека пак, подолгорочно, во следните неколку години планираме тој удел да го зголемиме до 10%“, изјави генералниот директор на компанијата, Драган Лазарески.Задоволство од работењето на компанијата во Македонија изрази и претседателот на Управниот одбор на Кроација осигурување од Загреб, Здравко Зринушиќ. Тој најави дека во наредниот период компанијата уште повеќе ќе се посвети на регионалниот развој.
| | веќе видена | слични

Останато

До сабота времето ќе биде стабилно со ниски утрински температури, преку денот претежно сончево со пораст на дневните температри, соопшти Управата за ...
сите 284 | | | веќе видена

„Наместо да шири лажни вести и создава конструкции, ВМРО-ДПМНЕ прво треба да каже дали ќе учествува на референдумот во недела.Јасна е намерата на опозициската ...
сите 68 | | | веќе видена

-Одлуката е сериозна и одговорноста се однесува на иднината на нашата татковина и нанашите граѓани. Да бидеме делод светот, а не сами в осветот. По 27 години, ...
сите 89 | | | веќе видена

Излезеноста на претстојниот референдум е едно од прашањата кое доминира во јавната дебата за плебисцитарното изјаснување закажано за 30 септември, а кое ја ...
сите 99 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Пари - Треба да поскапи осигурувањето од автоодговорност

Од:
До кого (е-маил):
Порака: