Мотори

Светскиот Супербајк Шампионат за 2013 година можеби е во тек по извозената прва рунда од сезоната на Philip Island, но невообичаено, тоа е направено без календарот официјално да биде објавен. Неколку непознати работи околу распоредот за 2013 година се видливи веќе неколку месеци. Привремениот календар покажува дека има отворено место за трка на 23 јуни, а трката во Индија веќе е преместена од Март во Ноември. Сепак, за време на првата трка, поттикнаа сомневање околу тоа дали ќе се одржи трката во Силверстоун. Се верува дека Британците не се подготвени да и платат на Dorna поголема такса, бидејќи се единствената патека на календарот на која се одржуваат и Formula 1 и MotoGP трки. Слично на тоа, Портимао – која на календарот е наведена под услов да се постигне договор и има финансиски проблеми веќе некое време – е исто така под закана од истата причина. Офцијално соопштение се очекува да биде објавено во наредните неколку дена, а според Speedweek.de, рундата ќе биде откажана- намалувајќи го календарот на 14 ...
сите 2 | | | веќе видена

„Направивме целосна симулација на трката, беше малку полошо отколку што очекував бидејќи имавме проблеми со предната гума при сопирање“ – Хорхе Лоренцо Хорхе Лоренцо не успеа да го повтори одлично време кое го имаше на вториот ден тестирање во Сепанг, и на крај заврши на третата позиција Ѕвездата на фабричкиот тим на Yamaha, чие време од 2м. 0,282с. беше најдобро на вториот ден од пред сезонските тестови во Малезија, заврши позади возачите од Repsol Honda, Дани Педроса и Марк Маркез. Актуелниот светски шампион беше во водство за време на влажната утринска сесија, но иако патеката се исуши попладнето, нејзината состојба го спречи Лоренцо да го повтори своето време. Патеката беше влажна на почетокот на денот и ние го испробавме моторот на влажни услови. Не беше лошо,го имав најбрзото време на влажна патека, но кога таа стана посува, тоа не беше исто како вчера. Беше многу повеќе лизгава и поради тоа беше потешко да го достигнам времето од вчера.” Како и при првиот тест на Сепанг, Лоренцо имаше симулација на ...
| | веќе видена

Дека Валентино Роси и Марк Маркез се меѓусебни фанови е добро познат факт. Италијанецот често го споредува MotoGP дебитантот со него кога бил на помлади години. За време на последниот ден тестирање во Сепанг, двајцата возачи се бркаа меѓусебно, и иако тоа не беше вистински дуел – а се надеваме дека ќе видиме повеќе такви ситуации во текот на сезоната – двајцата возачи научија повеќе еден за друг. Маркез изјави за новинарите дека и покрај тоа што возеше позади Роси само три круга, научил многу од MotoGP ветеранот. „Многу бев среќен за тоа иако на почетокот беше малку чудно. Најпрвин тој беше напред, а потоа јас бев пред него. Беше навистина добро бидејќи видов возач со големо искуство и научив многу работи за само три круга колку што бев позади него. Во некои свиоци не влегував правилно и премногу компликував. Тој тоа го правеше многу полесно и побрзо. Научив многу работи“. Роси исто така зборуваше за средбата во која и двајцата искочија од гаражите заедно, а Маркез го остави Роси да биде прв пред да ги ...
сите 2 | | | веќе видена

Марко Меландри имаше операција на неговото рамо вчера попладне во обид да го реши проблемот кој настана по падот кој му се случи на првата трка минатата година во Портимао. Возачот на BMW мораше да вози со болка на првата трка од сезоната на Philip island, а таа се зголеми уште повеќе по падот што го имаше на трката број 1. При контакт со Карлос Чека, Меландри падна и го дислоцира своето рамо. Но и покрај тоа тој успеа да ја извози трката број 2 и да заврши на третото место. Меландри ја објави оваа фотографија и напиша дека е среќен и дека операцијата поминала во најдобар ред и дека сега треба само да се одмара. Италијанецот има речиси шест недели да закрепне пред следната трка која е закажана за 14 Април на MotorLand Aragon патеката во Шпанија.
| | веќе видена

Извршниот потпретседател на HRC, Шухеи Накамото минатиот викенд на Philip Island учествуваше на состанокот помеѓу MSMA и Дорна на кој е разговараше за тоа како да се намалат трошоците во Светската Супербајк серија во блиска иднина. Официјално, Honda нема фабрички тим во Светскиот Супербајк Шампионат, но сепак тие соработуваат со тимот Тен Кате кој ја врши целокупната работа околу развојот на CBR1000RR што го возат Џонатан Реа и Леон Хаслам. Но, според grextra.com, шефот на HRC изјавил дека би сакал пензионираниот Кејси Стонер да вози во WSBK за да помогне во развојот на моторот. „Би било добро доколку Кејси Стонер вози во Светскиот Супербајк Шампионат“,изјави Накамото. „Но Кејси не е ефтин. Исто така би било добро доколку тој ни помогне во развојот на моторот“. Првите гласини за возачи со вајлд карта се појавија во MotoGP но тие беа негирани од Ливио Супо, а сега се појавија и во WSBK откако шефот на HRC повторно ги започна гласините. Следното нешто што ќе го слушнете сигурно ќе биде дека Стонер, кој ...
| | веќе видена

Третиот и последен ден од второто пред сезонско тестирање на Сепанг го врати Дани Педроза на врвот на табелата. Првите два часа од последната сесија се одржаа на патека која се сушеше од ноќниот дожд во Малезија, па слик гумите беа монтирани на моторите по 13 часот по локално време (тестот трае од 10 до 18 часот). Условите на стазата според возачите биле лизгави, па затоа и времињата кои беа поставени се разликуваа од оние на вчерашниот ден кога се возеше по целосно сува патека. Дани Педроса и актуелниот светски шампион Хорхе Лоренцо беа меѓу првите кои го завршија возењето пред крајот на сесијата, околу 17 часот по локално време. Од друга страна, Марк Маркез и Валентино Роси возеа се додека не се запали црвеното светло на Сепанг. Маркез доживеа и два пада денеска, за среќа помина без повреда, но на крајот успеа да забележи второ време обезбедувајќи 1-2 резултат за Хонда. Валентино Роси дури на крајот успеа да го подобри своето време, во текот на целата сесија заостануваше повеќе од една секунда од ...
сите 3 | | | веќе видена

Suzuki ќе ги провери можностите на својот MotoGP мотор против останатите тимови од премиерната класа за време на тестирањето после трката во Каталуња. „Планот е да учествуваме на тестот после трката во Барселона. На тестот ќе возам јас и уште еден Европски возач“ – Нобуатсу Аоки Тестот кој ќе се одржи на средината на Јуни, ќе биде првото појавување на стаза за Suzuki против Honda, Yamaha и Ducati после трката во Валенсија во 2011 година кога тимот го најави своето повлекување од MotoGP поради финансиски причини. Со ова се потврдуваат шпекулациите дека Suzuki планира да се врати во MotoGP со нов мотор во 2014 година. Поранешниот гранд при победник и сегашен тест возач на Suzuki, Набуатсу Аоки, ја посети патеката во Сепанг во вторникот за да го набљудува MotoGP тестот. Претставивме нова верзија на моторот минатата недела која се покажа како многу добра. Задоволни сме од шасијата и моторот но треба да поправиме уште многу мали работи. Тестиравме во Мотеги и на приватната тест патека на Suzuki. Планот е да ...
сите 4 | | | веќе видена

На денешниот втор ден од второт тестирање на патеката Сепанг во Малезија, Хорхе Лоренцо го превзема врвот од Дани Педроса. За разлика од вчерашниот тест кој беше прекинат заради поројниот дожд, возачите денеска можеа да го покажат својот потенцијал на сува патека. Изненадување на денот е одличниот резултат на Кал Крачлоу кој постави трето време, пред Марк Маркез и Валентино Роси. Во продолжение целосните резултати од денешниот тест: LORENZO, Jorge
сите 2 | | | веќе видена

Том Сајкс изјави дека е задоволен што два пати заврши меѓу првите пет возачи на рундата која се одржа на Филип Ајленд и додаде дека воопшто не се надевал дека ќе вози по страшната несреќа која ја доживеа на претсезонските тестирања. Вицешампионот од 2012 година беше сметан за фаворит за победа, но тешката несреќа која му се случи за време на тестирањето на истата патека пред почетокот на сезоната го остави со фрактура на зглобот и помалку извозени километри во однос на неговите ривали. И покрај тоа, возачот на Kawasaki заврши на четвртото место на квалификациите и успеа да го освои петтото место на двете трки. Иако разочаран што не ја искористи целосно моќноста на неговиот Kawasaki ZX-10R, Сајкс сепак беше задоволен што постигна два солидни резултати само една недела по несреќата.
| | веќе видена

Стравотниот судар помеѓу Карлос Чека и Марко Меландри на првата трка од Супербајк шампионатот беше овековечена во неколку фотографии на патеката Филип Ајленд. За среќа по сударот во кој Чека го удри задниот дел од моторот на Меландри, двајцата поминаа без повреди, иако Чека заврши онесвестен и потоа беше однесен во болница за дополнителни прегледи. Чека помина без повреди но сударот го спречи да настапи на втората трка, останувајќи без бодови од првата рунда во Супербајк шампионатот иако дојде до Суперпол позицијата.
| | веќе видена

Според германскиот веб сајт наместо Супербајк трките кои требаше да се одржат од 2-4 август на патеката Силверстоун во Англија, ќе имаме можност да следиме трки на Истанбул Парк во Турција. Веб сајтот како причина за ова ги наведува финансиските проблеми со кои се соочува патеката во Англија, а од друга страна Истанбул Парк има нов сопственик кој се обидува да го врати сјајот на турската патека. Новиот сопственик се труди да ја стави Истанбул Парк и во календарот на МотоГП, а Супербајк трка би била одличен почеток за тоа. Заради овие промени годинава нема да имаме прилика да следиме трки и од кој минатата година се возеше на одличната патека. Ова не е единствената промена во Супербајк шампионатот кој започнува утре со трките на Филип Ајленд. Рундата која требаше да се вози на 23 јуни, а за која требаше дополнително да се утврди локацијата, има проблеми со патеката во Австрија па неизвесно е дали и каде ќе се одржи. Од друга страна втората проблематична патека, онаа во Индија, конечно доби зелено светло ...
| | веќе видена

Бијаџи даде дополнително објаснување на коментарот за Роси, овојпат конкретно пишувајќи што сакал да каже. За време на неодамнешното интервју во шоуто Studio Sport XXL, Макс Бијаџи изјави: „Валентино Роси е како Коперфилд! И покрај двете неуспешни сезони тој има шампионски мотор“. Во однос на шансите за шампионска титула на Роси, додаде: „Само во мислите на некои луѓе Валентино може да победи“. Многу Италијанци го видоа коментарот на поранешниот светски супербајк шампион како уште еден напад на Роси, присетувајќи се на добрите стари времиња кога расправијата помеѓу нив двајца ги делеше мото фановите во земјата. Сепак поранешните ривали значително ги подобрија односите во последните неколку години, а Роси дури стана и еден од следбениците на Бијаџи на твитер. Не сакајќи да биде погрешно разбран за неговиот „Коперфилд“ коментар, Бијаџи повторно се огласи преку твитер. „Кога кажав дека Роси е како Коперфилд, тоа го мислев како комплимент. Само магионичар како него би можел да се врати после две тешки години. ...
сите 2 | | | веќе видена

Honda ги објави клучните карактеристики на мотоспорт програмата за 2013 година, во која се вклучени нивната мотоспорт стратегијата и иницијативата за проширување на популарноста на мотоспортот. Уште од нивното создавање, Honda отсекогаш била вклучена во мотоспортот. Комбинирајќи ги мото трките и автомобилските трки, Honda во моментов се натпреварува или обезбедува поддршка во повеќе од 100 тркачки категории ширум светот. Натпреварувачкиот дух на Honda сега е раширен низ целиот свет преку овие активности. Honda ќе продолжи по тој пат и уште повеќе ќе ја зајакне својата инволвираност во мотоспортот на глобално ниво за да го осигура својот развој и да ги исполни очекувањата на потрошувачите ширум светот. Што се однесува до мото активностите, во MotoGP, тимот на Repsol Honda ќе настапи со двајца возачи. Дани Педроса и Марк Маркез, кој беше шампион во Moto2 класата минатата сезона. Возејќи RC213V, Honda оваа сезона ќе цели кон освојување на сите три шампионски титули-возачи, тим и констуктори. Исто така ќе ги ...
| | веќе видена

Погледнете го онборд видеото од возачот на Хонда Пата тимот, Џонатан Реа. Возбудувањата во Супербајк шампионатот започнуваат викендов, а изминатиот викенд повеќето тимови ги правеа финалните подготовки за сезоната на патеката Филип Ајленд.
| | веќе видена

Макс Бијаџи изјави за Италијанските медиуми дека Валентино Роси нема шанси да го освои MotoGP шампионатот во 2013. Во изјавата за Sport Mediaset, поранешниот светски Супербајк шампион тврди дека Роси нема никакви шанси да ја освои титулата во 2013 година, заклучувајќи дека само во неговите мисли тој може да биде шампион. Тој, исто така, сугерираше и дека Роси не го заслужил своето место во Yamaha ниту пак шампионскиот мотор. „Валентино Роси е како Коперфилд. И покрај двете неуспешни сезони, тој има шампионски мотор“, изјави Бијаџи. Коментарот на Бијаџи е последен од долгата низа на коментари разменети помеѓу двајцата Италијанци чија расправија се провлекува со години.
сите 3 | | | веќе видена

На вчерашниот состанок на Балканската Мото Унија беа направени следните промени во календарот за трки од Источно-Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам и супермото. Датум Стаза откажана Измит Турција
| | веќе видена

Кога Дани Педроса зборуваше за тестовите за издржливост на моторот, односно за лимитот од 5 мотори кои ќе можат да се користат во една сезона, многу луѓе останаа помалку збунети. Промената од 6 на 5 мотори кои ќе може да се користат во една сезона, се чинеше дека ќе започне од 2014 година, барем така пишуваше на соопштението за печат на FIM објавено во Ноември минатата година. На MotoGP правилникот на FIM, кој е достапен на нивната официјална страна пишува: “Бројот на мотори на располагање на секој возач е ограничен на 6 мотори во текот на целата сезона”. Сепак,очигледно е дека тимовие знаеле дека тоа е поинаку. „5 мотори ќе се користат од 2013 година. Поради тоа Дани Педроса ја тестираше издржливоста на моторот“, изјави портпаролот на Repsol Honda. Oва го изјави Педроса во врска со намалувањето на бројот на моторите: „Не е голема промена, но некои делови на моторот се подобри па затоа имате и поинакво чувство“ Дали ќе се промени најголемата брзина? „Од она што го видов досега, би рекол не. Но, имаме еден ...
| | веќе видена

MotoGP тимовите ќе имаат на користење 5 мотори наместо 6 во оваа сезона, и ќе можат да ги искористат за време на 18-те трки од календарот. Кога FIM ги објави новите спортски и технички прописи минатиот ноември, правилото на 5 мотори требаше да стапи на сила во 2014 година. Тоа беше компромис помеѓу Dorna и MSMA со кој се даде дозвола на фабричките тимови да го користат сопствениот софтверски систем наместо задолжителниот ECU во 2014 година и притоа не наметнувајќи им ограничување на бројот на вртежите, но тимовите ќе мораат да користат 5 мотори во текот на целата сезоната, а развојот на моторите ќе треба да биде стопиран за време на сезоната 2014. Сепак, откако Дани Педроса на прес конференцијата која се одржа минатата недела изјави дека ја тестира издржливоста на моторот „заради правилото на 5 мотори“, збунетите новинари го побараа правилникот за да видат за што зборува Педроса, бидејќи правилото за 5 мотори требаше да стапи на сила од 2014 година. Шпанскиот веб сајт го контактираше официјалното лице на ...
| | веќе видена

Во интервјуто за Шпанскиот веб сајт , актуелниот светски шампион го кажа своето мислење на неколку теми, неговата Yamaha M1, обновениот однос со Валентино Роси, одличниот старт на Марк Маркез и за неговиот најголем ривал Дани Педроса. Еве неколку извадоци од интервјуто каде најпрво беше запрашан за Педроса: Во текот на последниот ден од тестирањето Педроса извозе одлично, но тоа не е единствената важна работа. Да бидете подготвен за шампионатот и да имате подготвен мотор е исто така важно. Во однос на новиот менувач за полесно менување на брзини (кој Honda и Ducati веќе го користат) ние сеуште не сме го тестирале и сеуште не ни е кажано кога да го очекуваме, но од она што го имам слушнато тоа ќе ни даде околу две десетинки побрзо време. За неговиот мотор YZR-M1, Лоренцо вели: „Моторот е подобар отколку минатата година но ние сеуште губиме скапоцено време при забрзувањето. Треба да се подобриме во оваа област. Силна страна ни е сопирањето пред свиоци“. За Валентино Роси, кој се врати во Yamaha по две ...
| | веќе видена

Во новото интервју за Даинезе списанието, Валентино Роси зборува за неговата постојана желба за победи и ги коментира останатите случувања во падокот. „За мене најважна е победата. Различно е од било што друго, како дрога е. Всушност тоа е и причината за тркањето. За жал кратко трае, само неколку часа. Следниот ден сакаш повеќе, едноставно никогаш не престанува желбата.“ - изјави Роси. „Има многу адреналин пред почетокот на трката, но тоа е добро чувство. Но трката е нешто сосема друго, почетокот те носи во нова димензија, се концентрираш и го правиш тоа што треба да го направиш. Се е појасно тогаш.“ Во интервјуто Роси говори и за настаните во падокот и за промените во МотоГП: „-Во изминативе неколку години спортов, а и возачите станаа премногу сериозни. Во минатото поважна беше храброста, сега сите се сериозни и атлетски настроени. Вежбаат и држат диети, едноставно немаат нормален живот. Јас мислам дека треба да можеш и да се забавуваш!“ На крајот како да не можеше да не ја спомене легендарната трка во 2008 ...
| | веќе видена

next