Мотори

Настанот го организираше светски познатиот производител на мото опрема „Alpinestars“, кој во Македонија е застапен преку увозникот Макпетрол односно нивниот продажен салон за мотоцикли Хонда и мото опрема. Актуелната MotoGP сензација Марк Маркез за прв пат се сретна со легендарниот Фреди Спенсер на специјален настан во Бордо, Франција. И двајцата се сретнаа со фановвите, потпишуваа автограми и даваа интервјуа. Ова е прв пат како двајцата возачи разменуваат мислења и искуства откако Марк го надмина рекордот на Фреди за најмлад возач кој остварил победа во премиерната класа. Рекордот беше во сопственост на Фреди 31 година. Фреди Спенсер: „Тоа е одлично. Се надевам дека Марк ќе го чува рекордот исто толку долго колку и јас. Она што Марк го прави сега е одлично, добро е за гледање и добро е за спортот.” Марк Маркез: „Гледав многу видеа и од она што луѓето ми го кажуваат, Фреди повеќе или помалку бил како мене, секогаш се борел и знаел дека секогаш може и подобро.” Биографија за Марк Маркез Дебитантската сезона ...
| | веќе видена

Isle of Man TT 2013 беше голем успех за Хонда. На седум од девет трки со самостојни и мотори со прикола победија машини кои имаат мотор од Хонда. ТТ натпреварувачката недела започна на спектакуларен начин со „sidecar“ трките. Четирикратниот светски шампион Тим Ривс ја оствари својата прва ТТ победа заедно со сопатникот Ден Сајл. Вниманието потоа се насочи кон Супербајк трката. На крајот на подиумот завршија само Хонда машини. Мајкл Данлоп заврши на првото место и ја освои првата ТТ победа за Хонда, 30 години откако неговиот роднина Џои Данлоп го постигна истиот успех. На второто место заврши Камерон Доналд, а трет беше Џон Мекгинис кој постигна нов рекорд на патеката од 212км/ч. Наредниот ден Мајкл Данлоп оствари победа и во Суперспорт трката возејќи MD Racing Honda CBR600RR. Истиот ден оствари уште една победа, овој пат во Суперсток трката и притоа постигна нов рекорд кој изнесува 211км/ч. На втората суперспорт трка, Мајкл Данлоп имаше уште едно одлично возење со својата MD Racing Honda, остварувајќи победа ...
сите 5 | | | веќе видена

Состанокот помина во најдобар ред, но сеуште е неизвесна иднината на Крачлоу. Возачот на Monster Tech 3 Yamaha и неговиот менаџер Боб Мур го одржаа првиот состанок со шефовите на Јамаха Лин Џарвис и Масахико Накаџима по завршувањето на Италијанската трка во Муџело, и разговараат за опциите за продолжување на договорот за наредната сезона. Присутен на состанокот исто така беше и шефот на Monster Tech 3 Yamaha Ерве Поншарал, кој беше многу гласен во неговата желба да го задржи Британскиот возач. Резултатите на Кратчлоу се одлични оваа сезона, а неговиот темперамент привлекува големо медиумско внимание. Поншарал е посредник помеѓу Јамаха и Кратчлоу и се обидува да обезбеди продолжување на договорот на Кратчлоу и за 2014 година. Тој ја оцени средбата како позитивна и изјави дека сите инволвирани страни добиле шанса да ги искажат своите ставови. „Расчистивме неколку работи” изјави Поншарал. Тоа беше неопходно по негодувањето и јавниот одговор на Кратчлоу на гласините дека Јамаха планира Пол Еспаргаро да го ...
сите 2 | | | веќе видена

Првата трка беше среќна за Марко Меландри, додека пак Јуџин Лаверти по разочарувачката прва трка, победи на втората трка. Во втората трка Том Сајкс и Марко Меландри едноставно немаа среќа. Јуџин Лаверти се врати во борбата за титула во Светскиот Супербајк шампионат по остварувањето на четвртата победа оваа сезона на трката во Портимао. Откако не успеа да оствари победа на првата трка поради механички проблеми на неговата Aprilia RSV4, Лаверти немаше никакви проблеми на втората трка, водејќи од почетокот до крајот. Неговите двајца најголеми ривали, Том Сајкс и Марко Меландри, имаа проблеми на оваа трка. Том Сајкс го оштети мотоциклот во загревачкиот круг, а Марко Меландри имаше проблеми со задната гума. Проблемите на Сајкс создадоа драма уште пред да почне трката. Британецот го оштети моторциклот и се врати во гаражата. Иако Сајкс беше во можност да стартува од боксот, двете враќања во гаражата го одалечија од борбата за првото место. Тој на крајот трката ја заврши со доцнење од 7 круга, но она што е ...
| | веќе видена

Макс Бијаџи зборуваше за задоволството кое го имаше од можноста повторно да вози MotoGP мотоцикл. Осум месеци по пензионирањето од Светскиот Супербајк шампионат и осум години откако го напушти MotoGP, Римскиот император ги компетираше своите први кругови со Desmosedici и со Bridgestone гуми. Лошите временски услови беа причина за прекинување на тестот во петокот, на кои според GPOne.com, Бијаџи извозе најдобар круг од 1м 52.1с. За споредба, возачот на Ducati Андреа Довициозо постигна време од 1м 48.2с на GP13- лабораториски мотоцикл- на истиот тест. Најбрзиот круг за време на минатонеделната трка го постигна Марк Маркез и тоа изнесуваше 1м 47.639с. „Повторно сум возач за прв пат по осум месеци,” изјави Бијаџи. „Одлично е бидејќи ова е спорт кој навистина ми се допаѓа. По првите неколку круга, почувствував дека сум бил отсутен осум години, бидејќи MotoGP мотоциклот има брза реакција и прогресија кои не постојат во Супербајк.” Бијаџи ја возеше машината на Бен Спиз која остана празна поради неговите проблеми ...
сите 2 | | | веќе видена

Тројцата македонски претставници успешно настапија на мотоциклистичкиот натпревар „Гран При Бугарија 2013“ кој се одржа на 9 јуни на патеката Долна Митрополија крај Плевен. Слободан Ивчески го освои чевртото место на вториот натпревар од Европскиот и отворениот Источно-Европски шампионат во супермото и за малку не успеа да стигне до место на подиумот. Убедлив победник во двете возења беше домашниот натпреварувач Ангел Каранјотов пред сонародникот Александар Георгиев. Ивчески водеше голема борба за третото место со романскиот претставник Сорин Траистару, но сепак само 4 секунди го делеа од досега неговиот најголем успех во оваа конкуренција. Во генералниот пласман Каранјотов води со максимални 100 бодови, а Ивчески е четврт со 68 бодови. Искусниот Сашо Николов продолжи со одлични настапи во рамките на отворениот Источно-Европски шампионат на кружни патеки. Во конкуренција од 19 натпреварувачи во класата до 1000 ссм супербајк, Николов го освои 5-тото место. Победата му припадна на Александар Ленев од Бугарија ...
| | веќе видена

Макс Бијаџи посторно седна на MotoGP машина. Тој го тестираше моторот на Бен Спајс на патеката во Муџело. Бијаџи беше поканет од Дукати да го вози моторциклот,главно како пријателски гест спрема постар возач,но и да даде свое мислење за возењето на моторциклот. Бен Спајс сеуште заздравува од повредата на неговото рамо. Поради Италијанската врска, Бјаџи го возеше моторциклот на Спајс но имаше каросерија од моторциклот на Ианоне. Многу работи се променија откако Бијаџи последен пат возеше V5 990cc Honda RC211V во 2005 година. Bridgestone гумите и електронските помагала се две од најголемите промени, иако електрониката на фабричката Aprilia RSV4 машина е високо софистицирана. Гумите се тотално различни од она на што Бијаџи беше навикнат. Bridgestone направија големи чекори напред во однос на издржливоста и цврстината на гумите. Тие нудат многу подобри перформанси отколку гумите што ги користеше порано Бијаџи. Разликата во перформансите помеѓу 2005 и 2013 е огромна: Рекордот на Дани Педроса (1.47.157) е за две ...
сите 2 | | | веќе видена

Започнуваат домашните возбудувања во мотокрос. Во недела (16.06.2013) на патеката Порој во близината на Тетово ќе се одржи трка од отворениот шампионат на Македонија во мотокрос. Настанот е предвиден да започне во 11 часот, а ќе се возат трки во класите МХ1, МХ2, МХ3 и МХ85. Трката е во техничка организација на мото клубот Шари од Тетово. За слики од минатогодишната трка кликнете
сите 5 | | | веќе видена

Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година. Ренди де Пуние веќе имаше дводневно тестирање во Муџело со Сузуки MotoGP, а ќе тестира и во понеделник после трката во Барселона, пред да заминат за Арагон на дополнителни тестови. Давиде Бривио наводно ќе стане тимски менаџер и очигледно веќе нашол неколку места во Италија откаде што ќе може да управува со тимот. Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година. Се чини дека оваа потрага е потешка отколку што се очекуваше. Според Шпанската интернет страна motocuatro.com, Дорна предложила Сузуки да понудат 1,6 милиони евра и да го купат местото на некој приватен тим, но очигледно ниту еден тим- и покрај тоа што повеќето од нив се слаби со финансии а некои не се ни конкурентни-не е подготвен да ја прифати ...
| | веќе видена

Марк имаше извонредна трка по падот што го имаше во петокот. Возеше многу добро и знаеме дека го копирал нашиот сет-ап. Во 2008 година, размената на податоци помеѓу возачите во гаражата на Repsol Honda беше многу ограничена-барем така велеше на времето Казухико Јамано, поранешен тимски директор. Во 2011 година, кога за Honda возеа Педроса, Андреа Довициозо и Кејси Стонер, Шухеи Накамото и Ливио Супо изјавија дека размената на податоци е подобра отколку порано, а Супо исто така додаде и дека „Постојат некои податоци кои се повеќе поврзани со подготовките на мотоциклот и таквиот мотоцикл повеќе ќе му одговара на возачот. Ова понекогаш може да биде предност.“ Во тим со двајца возачи, првото натпреварувачко правило е да го победите вашиот тимски колега и да се обидете да не откриете никакви тајни, но очигледно Дани Педроса, кој никогаш отворено не се пожалил поради споделувањето на информации, за шпанското радио Каталуња изјави дека Маркез го копирал неговиот сеп – ап, а тоа му овозможило да биде на второто ...
| | веќе видена

Претстојните четврток и петок, возачите на Ducati ќе се вратат на патеката во Муџело и ќе одржат приватен тест за да се подготват за трката во Каталуња која ќе се одржи за две недели. Покрај регуларните возачи и Мишел Пиро кој ќе го заменува Бен Спиз на следните неколку трки, италијанската интернет страна GPOne.com известува дека и Макс Бијаџи ќе тестира со тимот и ќе вози Pramac Ducati благодарение на Паоло Кампиноти. Пензионираниот MotoGP возач и шесткратен светски шампион не возел прототип од крајот на 2005 година и никогаш не возел на Bridgestone гуми. Бијаџи неколку пати сакаше да се врати откако се пензионираше минатата година и стана коментатор на супербајк трките за Sportmediaset. Римскиот император не само што беше поврзан со настап на трката во Монца, туку и сопственикот на Ducati Alstare, Франсис Бата се обиде да го натера да биде тест возач на 1199 Panigale, но во тоа беше спречен од страна на Ducati. Во април 2008 година, Ducati сакаа Трој Бејлис и Макс Бијаџи да го тестираат и да дадат нивно ...
| | веќе видена

30 години од првата победа на Данлоп со Honda Џон Мекгинис на денешната TT трка возеше во униформата на Џои Данлоп. Поминаа 30 години од првата победа на Данлоп на Isle of Man TT со Honda, а Мекгинис го носеше карактеристичниот Dunlop/Honda Britain дизајн. Дизајнот беше чуван во тајност се до последен момент. „Голема чест е да учествувате на ваков настан,“ изјави Мекгинис. „Тој беше и сеуште е најпознатиот уличен тркач на сите времиња, и иако поминаа 30 години од неговата прва победа со Honda, тој никогаш нема да биде заборавен. Кога ја видов оваа униформа за прв пат, ми се вратија спомените од времето кога бев тимски колега на Џои, кога тој носеше црно-црвена униформа, а мојата беше розева и виолетова! Тоа е исконски дизајн и тој изгледаше многу кул. Неможам да дочекам да ги видам лицата на фановите и се надевам дека ќе постигнеме добар резултат за Џои.“ Оваа почест е дел од од прославата на Honda за да му се оддаде почит на „кралот на патот“.
сите 3 | | | веќе видена

Иако надлежните на трката во Муџело веднаш по сударот на Алваро Баутиста и Валентино Роси најавија истрага, на крајот случајот е затворен како „тркачки инцидент“ без казна за Баутиста. При излезот од свиокот „Poggio Secco“, Баутиста влезе од внатрешната страна, а Роси го заобиколи од надворешната, иако Докторот беше пред него, Баутиста на излезот од кривината удри во Јамахата при што неговиот мотор веднаш падна, а Роси успеа уште неколку метри да се задржи на моторот за потоа заедно да излетаат во заштитниот ѕид. За фановите на Роси ова беше вистински кошмар, пад во првиот круг на неговата домашна патека на која од 80.000 фанови повеќе од половината навиваат за него беше навистина лошо. За среќа и двајцата возачи излегоа неповредени од падот, па можат да ја продолжат борбата за бодови за две недели кога продолжува шампионатот. Роси на крајот сепак му прости на Баутиста, изјави дека не верува дека шпанецот го направил тоа намерно и дека најверојатно не го видел при излезот од кривината.
сите 2 | | | веќе видена

Хорхе Лоренцо победи на Италијанското MotoGP во Муџело, Марк Маркез го испушти второто место, а Валентино Роси се судри со Алваро Баутиста во првиот круг. Хорхе Лоренцо оствари победа на Италијанската MotoGP трка трета година по ред, и ја постигна првата победа за Yamaha по трката во Катар. Дебитантот Марк Маркез беше блиску до освојување на второто мето, откако го помина тимскиот колега Дани Педроса на пет круга до крај, но сепак, три круга пред крајот тој излета надвор од патеката. Педроса повторно се најде на втората позиција иако се соочи со притисок од возачот на Tech 3 Yamaha, Кал Кратчлоу кој заврши една секунда побавен од Шпанецот. Штефан Брадл (Honda LCR), Андреа Довициозо (Ducati) и Ники Хејдн(Ducati) ги комплетираа првите шест места. Трката започна катастрофално лошо за домашниот херој Валентино Роси, чиишто надежи за искачување на подиумот завршија кога тој и Алваро Баутиста се судрија после само неколку свиоци. Од снимките може да се види како Баутиста го удира Роси додека се префрлаат од лева ...
сите 3 | | | веќе видена

„За мене не е во ред да се зборува за ‘друго ниво’- тоа е различно. Младите возачи се силни, тоа е точно.Тие се следниот модел.” Доколку Валентино Роси не успее да се искачи на подиумот пред домашните фанови на трката во Муџело овој викенд, ќе го изедначи неговото најдолго отсуство од подиумот како возач на Yamaha. Тоа се случи во 2007, кога Роси четири пати по ред не успеа да избори место на подиумот со првата верзија на 800cc M1. Враќајќи се во Yamaha по две неуспешни сезони во Ducati,Роси ја започна оваа сезона во стил со освојување на второто место во Катар,но неуспеа да ја повтори формата во следните три трки. „После првата трка во Катар, која беше многу добра за мене, имав мали проблеми. Очекувавме да бидеме посилни, особено во Херез и Ле Ман на сува патека. На влажна патека не бев толку лош, но направив грешка и ги уништив шансите за добар резултат,” изјави Роси. „Сеуште имаме работа, мораме да ја зголемиме мојата брзина и потенцијал. Мислам дека можеме да го направиме тоа. Маркез, Лоренцо и Педроса ...
сите 13 | | | веќе видена

„Claiming rule“ на MotoGP наскоро ќе се најде во книгите по историја. На следниот состанок на Гран При комисијата во Барселона, ќе биде доставен предлог за да се напушти ова правило. Со новите разлики помеѓу MSMA членови и екипите кои не се дел од MSMA, потребата за потврдување на сопственост на моторот престана да постои. Непостоењето на „claiming rule“, отвара можност за издавање на моторите на Yamaha на приватни тимови, без страв тие мотори подоцна да бидат присвоени од други фабрики. The „claiming rule“ започна да се применува од 2012 година, за да се зголеми бројот на мотоцикли. На крајот на 2011 година, со откажувањето на Suzuki и намалувањето на сателитските тимови на Honda и Ducati, само 13 или 14 мотоцикли останаа во MotoGP. Враќањето назад на моторите од 1000cc значеше дека широк спектар на мотори беше достапен на приватните тимови. За да можат тие да се натпреваруваат со фабричките тимови им беше дозволено екстра гориво (24 литри наместо 21 литар) и двојно зголемување на бројот на мотори (од 6 на ...
| | веќе видена

Хорхе Лоренцо забележа време кое беше подобро од она на Валентино Роси за само 0.034 делови од секундата. Вториот тренинг на Муџело помина во знакот на Јамаха, откако на првите три позиции според времињата се најдоа Лоренцо, Роси и Крачлоу. Маркез кој беше доживеа пад, а времето кое го имаше забележано претходно беше доволно само за 14-та позиција.
сите 14 | | | веќе видена

Марк Маркез забележа најбрзо време на првиот официјален тренинг пред трката која се вози во недела на патеката Муџело во Италија. Возачот на Хонда Репсол тимот излета од патеката за време на сесијата но тоа не му пречеше да го постави најбрзото време на првиот тренинг. Излетувања од патеката имаа и Валентини Роси (кој на крајот имаше само 19-то време), Андреа Довициозо, Андреа Ианон и Матераси. Второ време забележа Мишеле Пиро со новиот Ducati GP13, а третата провизорна позиција му припадна на Штефан Брадл.
сите 14 | | | веќе видена

„Јас сум лидер во шампионатот и чувството е одлично, па се надевам дека мотоциклот ќе работи добро и во Муџело“ - Дани Педроса Возачот на Repsol Honda, Дани Педроса има намера да го задржи одличното чувство кое го има бидејќи е лидер во MotoGP Светскиот Шампионат. Педроса беше импресивен победник на четвртата трка од шампионатот која се одржа во Ле Ман, Франција,на влажни услови. Победата го искачи Шпанецот на првото место на табелата со предност од 6 поени во однос на неговиот тимски колега Марк Маркез. Тој претходно има победено во премиерната класа во Муџело во 2010 година а исто така доживеа успех и во класата од 250cc. „По трката во Ле Ман успеав да се релаксирам и физички се чувствувам добро.“ „Муџело е убава патека и навистина уживам да возам на неа. Таа е брза патека со долги свиоци и важно е да имате добро чувство со мотоциклот,“ изјави Педроса. „Обично времето е добро и фановите прават одлична атмосфера.“ „Јас сум лидер во шампионатот и чувството е одлично, па се надевам дека мотоциклот ќе работи ...
сите 6 | | | веќе видена

Петтата трка од сезоната која ќе се одржи овој викенд ги носи носи возачите и тимовите во Муџело, Тоскана, каде што Лоренцо го освојуваше Gran Premio d’Italia TIM во изминативе две сезони. Тој се надева дека ќе постигне хет трик во 2013 година. „Со нетрпение ја очекувам трката во Муџело бидејќи имав разочарувачки викенд во Ле Ман,” изјави тој. „Тоа беше тешка трка за нас и би сакал да освојам поени во Муџело. Оваа патека е добра за нас.Многу ми се допаѓа како изгледа, има многу долги и брзи свиоци. Имам прекрасни спомени од тука и би сакал да имам добар викенд. Исто така мислам дека ова е добро место за Yamaha да ги покаже најдобрите перформанси.” „Единствена слаба точка за нас е долгиот правец, каде што можеби нашите ривали се посилни од нас. Но во целина, патеката одговара на нашиот моторцикл.Неможам да дочекам да отидам во Италија и да почнам да возам.Шампионатот е долг и мораме да бидеме смирени.” По четири трки минатата сезона, Лоренцо беше лидер во шампионатот со предност од осум поени во однос на ...
сите 7 | | | веќе видена

next