Мотори

Тимот на Сузуки се подготвува за враќање во MotoGP шампионатот. Ова го навести барањето до Дорна во 2013 да извршат неколку тестирања на нивниот мотор, па доколку биде се во ред од 2014, Сузуки ќе се врати во најдоброто светско мото натпреварување. Јапонскиот тим се повлече од шампионатот во 2011 година заради финансиски причини, но Кармело Ецпелета, шефот на Дорна, изјави дека е во преговори со тимот за неговор враќање во 2014-та година. Во интервјуто за „BBC Sport“ тој вели: „-Побараа да им дозволиме да тестираат во текот на 2013, па доколку се мине во најдобар ред, можно е да ги видиме назад во 2014.“ Сузуки се натпреваруваше во МотоГП шампионатот цели 37 години пред да се повлече. Откако претходно и Кавасаки отпадна од игра заради финансиски причини, во шампионатот останаа само Хонда, Јамаха и Дукати како фабрички тимови. Светски шампиони на Сузуки Barry Sheene (1976, 1977) Marco Lucchinelli (1981) Franco Uncini (1982) Kevin Schwantz (1993) Kenny Roberts Jr (2000) За Ецпелета ова и не претставува ...
| | веќе видена

Валентино Роси нема што да докажува по враќањето во МотоГП тимот на Јамаха. Откако помина кошмарни две години со тимот на Дукати, во кои извозе 35 трки, а не беше ни блиску до победа, тој едвај чека да се врати на својата добро позната YZR-M1. Имајќи ја во предвид неговата репутација и она што го има постигнато во кариерата, сите со нетрпение го очекуваат враќањето на Докторот во тимот во кој е неприкосновен неговиот ривал и актуелен Светски првак, Хорхе Лоренцо. Сепак шефот на тимот, Масимо Мерегали, смета дека Роси нема што да докажува во тимот. Во изјавата за „ MCN “ тој вели: „-Валентино е Валентино и тој не треба да се докажува пред никого. Следната сезона тој ќе има 34 години и ризикот за повреда кај него е значително поголема отколку кај возач кој има 23 години. Сепак тој е искусен возач и ќе го искомпензира ризикот, но ви никој случај не треба да се докажува. Тој покажа и минатите сезони дека секојпат кога му се укажа прилика да го извади потенцијалот на Дукати-то, тој го направи тоа.“ Шефот на ...
| | веќе видена

Италијанскиот сенат вчера го одобри новиот закон кој главно е насочен кон подобрување на економијата на земјата од 2013, но во него стои и дел кој е интересен за нас. Имено, според новиот закон кој стапува на сила на 18-ти декември, сите скутери, мотоцикли и трицикли со зафатнина до 125цц треба да имаат барем опционален „ABS“ систем. Според законот, од 2013-та на територијата на Италија сите нови мотори и скутери кои ќе се продаваат ќе треба да имаат систем против блокирање на сопирачките, или барем да го имаат како опција за купување. Иако не е директно наложено да се има „ABS“, сепак бројот на нови мотори/скутери кои доаѓаат со опционален „ABS“ е значително помал од досегашната понуда. Реакциите во моторџиската јавност се бурни, италијанците сметаат дека со ова ќе ја влошат економската состојба на земјата наместо да ја подобрат. Понудата на нови скутери и мотори со мала зафатнина ќе се преполови, а со тоа и цените ќе се покачат. Од друга страна владата го правда законот со барањето на Европската Унија, ...
| | веќе видена

Иако упативме критики до Сузуки пред неколку дена, нивниот партнер, производителот на издуви „Јошимура“ ја претстави специјалната едиција на новиот Suzuki GSX-R 1000 2013 на кој е грев да му се најде замерка. Во продолжение погледнете го видеото и галеријата од новиот ѕвер кој ќе се појави на пазарот на почетокот од следната година.
| | веќе видена

Енергетскиот пијалак „Monster“ за потребите на својата нова реклама ги собра на едно место Михаел Шумахер, Кеит Флинт (фронтменот на Продиџи), Џон МекГинис (легенда на „Isle of Man TT“), пензионираниот „MotoGP“ возач Ренди Мамола и талентираниот „Мото2“ возач Пол Еспергаро. Чудниот збир на адреналински зависници сигурно ќе биде интересен за гледање, се надеваме дека наскоро ќе имаме прилика да го видиме видеото во кое Шумахер вози Ducati Panigale , Еспергаро го вози својот мотор, МекГинис е на Хонда , Мамола вози Јамаха од Супербајк шампионатот, а Флинт е на Сузуки „Да бидам денеска присутен на патеката со луѓе на кои им се восхитувам е вистинска гордост за мене. Не можам да ви опишам колку беше забавно да се вози на патеката со ѕвезди како Џон, Ренди, Кеит и да се следи огромниот талент на Еспергаро“ - изјави Шумахер по снимањето. МекГинис кој го има освоено „ТТ“ 19 пати изјави: „-Да се вози со Михаел беше навистина добро. Тоа што тој го има постигнато со четири тркала на некој начин го прави Кум на ...
| | веќе видена

POTFAT MC, мото клубот кој наскоро ќе ја прослави 15 годишнината од своето постоење, викендов го отвори првиот „Chapter“ односно огранок надвор од Скопје, во градот Струмица. Новите клубски простории на огранокот беа местото каде во опуштена атмосфера и со одбрани луѓе беше направен „patch over“. Одлуката за формирање на огранок на клубот за POTFAT MC значи превземање на обврска да се продолжи и понатаму со презентација на бајкерскиот животен стил и бајкерската субкултура, директно во еден друг дел од нашата татковина. Како што велат и самите: „Пресудно за ваквиот развој на настаните беше конекцијата со овие бајкери, сега веќе наши браќа, односно долгогодишното познавање и дружење, како и нивната желба за приклучување кон POTFAT MC“. На POTFAT MC им посакуваме уште многу нови членови, многу поминати километри и се надеваме дека повторно ќе не удостојат со нивните добро познати мото собири. Момци, нека ви е со среќа.
| | веќе видена

Организацијата на петтото јубилејно рели „Balkan Marathon Rally 2013“ кое ќе се одржи од 6-13 септември 2013 година на територијата на Македонија, Бугарија, Грција и Албанија му припадна на мото клубот Александар од Скопје. Ангажманот и успешно спроведените активности на членовите на МК Александар на минатото рели допринесоа ФИМ да им ја додели организацијата на престижното рели. Според најавите во 2013 натпреварувачите ги очекува многу изненадувања, релито повторно ќе биде дел од „Balkan Rally Raid Cup“, а ќе се бодува и за Европското Првенство во Централната Европска Зона на ФИА. Воопшто не се сомневаме дека МК Александар професионално ќе ја изврши својата должност и притоа ќе ја афирмира Република Македонија, па затоа им посакуваме успешно рели, а вие можете да уживате во најдобрите моменти од годинешното рели:
| | веќе видена

Само пет дена траеше радоста на Роберто Ролфо дека ќе има прилика да се натпреварува во МотоГП шампионатот со тимот на „IodaRacing“. Откако минатиот викенд тимот го најави како втор човек кој ќе му прави друштво на Данило Петручи, по завршувањето на тестовите резултатите беа далеку под очекуваните, па Џампиеро Саки е во потрага по нов возач за својот тим. Според нашите информации во игра за место во тимот е Крис Вермулен, возачот со кој направивме интервју на почетокот од 2011 година. Вермулен последен пат настапуваше за тимот на Кавасаки во Супербајк шампионатот, каде 2010 година ја одбележа стравотниот пад заради кој подоцна се повлече од сезоната, а и следната 2011 не беше ништо подобра за него. Бројните повреди, а потоа и операции го оддалечија од патеките па иако не е миленик на CRT тимовите, ова ќе биде одлична можност за него да се врати во МотоГП. Имајќи во предвид дека во 2012 година настапи само на една трка кога го замени повредениот Колин Едвардс на патеката ЛеМан, и притоа финишираше на 17-та ...
| | веќе видена

На саемот „EICMA“ во Милано уште еден модел од групацијата Пијаџо имаше своја презентација. Се работи за моделот „Caponord“ на Априлија, модел кој е замислен како подобрена верзија на фантастичниот „Dorsoduro“. За новиот модел е карактеристично големото и конфорно седиште, зголемен резервоар кој собира 24 литри бензин и еден тон електроника која треба да им помогне на возачите. Всушност идејата е да се добие Дорсодуро кое ќе биде лесно и забавно за секојдневно возење. На Капонорд како стандардна опрема доаѓа полу-активна суспензија, контрола на пролизгување, ABS и круз контрола. Промените во агрегатот се минимални, Капонорд развива 126кс и има незначително зголемена моќност, но има подобрување во работата на самиот мотор при низок вртежен момент. Управливост воопшто не е ставен под знак прашање имајќи во предвид со колку електроника доаѓа од фабрика, па Капонорд ќе биде еден од оние мотори кои иако имаат зафатнина од 1200цц, можат лесно да бидат втор мотор за секој возач. Во техничката спецификација нема ...
| | веќе видена

Хонда го претстави CBR600RR 2013 на саемот „EICMA“ во Милано на кој присуствуваме и имавме прилика одблиску да се запознаеме со новиот модел. Видно изменетата предница беше најава дека инженерите во Хонда ги засукале ракавите и сериозно работеле на аеродинамиката, па затоа и главниот акцент беше ставен на подобрувањето за 6,5% во однос на претходниот модел. Но што всушност значат тие 6,5% помало триење? Во продолжение следуваат термички слики за триењето на новиот CBR600RR во споредба со тркачката машина на Хонда, онаа со која настапуваа Кејси Стонер и Дани Педроза во МотоГП, „RC212V“. Деловите кои се обоени во црвено се оние на кои најмногу има притисокот на воздухот, а оние делови на моторот на кои има послабо триење бојата преминува од жолта, зелена и на крајот сина. Според сликите очигледно е дека аеродинамиката која ја постигнале на новиот модел е одлична и е многу слична со онаа на тркачката машина. Најголема заслуга за ова има предната маска која е закосена навнатре во делот кај светлата со што ...
| | веќе видена

Мотоциклистичката Федерација на Македонија преку Агенцијата за млади и спорт обезбеди стипендии за тројца македонски талентирани кросисти. Во рамките на стипендијата „Спортска Надеж“ паричен надоместок ќе добиваат Никола Гулевски и Андријан Ристевски од Битола, и Марин Сугарев од Велес. Во делот на подобрување на можностите за младите спортисти како темел за иден развој на македонскиот спорт, Агенцијата за млади и спорт објави дека на предлог на МФМ ги верификуваше новите носители - млади спортисти до 20 години кои се стекнуваат со стипендијата „Спортска надеж“. Стипендијата „Спортска Надеж“ претставува паричен надоместок која талентираните спортисти ја добиваат во текот на 10 месеци во годината во вредност од 20% од просечната плата исплатена во претходната година (4200 денари месечно). Агенцијата за млади и спорт оваа стипендија ја доделува во насока на развој на спортот, поддршка и стимулација во остварувањето на повисоки спортски резултати и обезбедување на квалитетна иднина за македонскиот спорт. ...
| | веќе видена

Aprilia SR50 е легендарен скутер кој ги постави темелите на новите технолошки достигнувања во светот на скутерите. SR50 е првиот скутер на кој беше вграден мотор со директно вбрзигување на горивото, водено ладење, двојни дискови како систем за кочење и 13 инчни тркала. Пионирот во оваа технологија не запира, новите модели носат нов стајлинг кој е инспириран од RSV 1000 R Factory, а тука е и новиот челичен рам. Благодарение на новиот рам, на скутерот му е зголемена ригидноста и има подобрена агилност. Додадете ја на тоа и супериорната мулти-функционална инструмент табла, и добивате прекрасен скутер со одлични перформанси. Кај новите модели карактеристичен е хоризонталниот двотактен агрегат со еден цилиндар кој има зафатнина од 49цц и развива 3,7 кс кај „SR R“ и 5,4 кс кај „SR R Factory“ моделот. Новиот скутер може да се погледне во салонот на Динамикс на ул. Рузвелтова бб во Скопје, а се продава по цена од 2.590 евра.
| | веќе видена

Како и изминатите години, мото клубот Мечки од Куманово и оваа година ќе ја организира акцијата „Дедо Мраз на мотор“. На 21-ви декември (петок) со почеток од 11 часот во Бајкер Паб во Куманово ќе започне уште еден хуман настан во организација на „Мечките“. Акцијата предвидува носење на подароци и пакетчиња за дечињата од Дневниот центар за лица со попреченост во Куманово, со цел барем на момент да им ја вратиме насмевката на нивните лица.
| | веќе видена

Саемот „EICMA“ во Милано беше празник за очи, со нетрпение го очекувавме секој штанд на големата јапонска четворка, за да пристигнеме до оној на Сузуки. Ги баравме новитетите, а тие беа пред нас, за жал ги видовме истите модели кои ги познаваме, само во нови бои. Светлите точки на штандот на Сузуки се бројат на прстите од една рака, а надлежните свесни за неподготвеноста за саемот, во истото време ја одржаа конвенцијата за дистрибутерите на Сузуки во Вегас, САД. Штандот на Сузуки беше различен од останатите, без посебно светло, без многу специјални ефекти...всушност беше и без публика, еден од ретките штандови на кои можевме слободно да сликаме дури и во деновите откако саемот беше отворен за пошироката публика. Она за што најмногу се шушкаше, новиот V-Strom 1000 кој сеуште е концепт се очекува да се појави на пазарот кон средината на следната година. Малиот GW250 кој развива 24кс, а тежи 180кг не е нешто што со нетрпение очекувате да го видите, иако црната верзија наликува на B-King, сепак повеќе ...
| | веќе видена

Посетата на саемот „EICMA“ во Милано ни овозможи да се запознаеме со уште еден новитет во светот на скутерите, овојпат се работи за моделот Super8 од тајванскиот производител Кимко кој доаѓа со агрегати од 50 и 125цц. Технички скутерот останува со истите карактеристики како и до сега, но визулено има голема промена која е нагласена во предниот дел на скутерот. Додека увозникот на Кимко за Македонија НОВ МОДЕЛ од Куманово ги подготви цените за моделите од 2013-та, уживајте во галеријата која ја подготвивме за вас.
| | веќе видена

Вчерашниот 23-ти роденден Штефан Брадл, возачот на „LCR Honda“ МотоГП тимот, ќе го памети по операцијата на раката која му беше извршена во Универзитетската болница во Барселона. Успешната операција ја изврши реномираниот доктор Хавиер Мир, а се работи за корективна операција која ја прават скоро сите професионални возачи (проблем со пумпање на раката). Како што може да се види и од сликата, германецот е во добра состојба и денеска ќе ја напушти болницата во Барселона. -„Проблемот со раката се појави по трката во Јапонија, а Д-р. Мир ме прегледа пред две недели, па откако се консултиравме со тимот, одлучивме дека сега е вистинскиот период за операција. Операцијата помина во најдобар ред, Д-р. Мир кажа дека повредата е санирана подобор отколку што очекувал, па воопшто не жалам што се одлучив за операција на раката. Ми беше чудно што го славам роденденот во болница, имав посета од некои од момците во тимот, но и персоналот беше навистина фин со мене.“ - изјави Брадл. По ваква операција потребни се три недели ...
| | веќе видена

Трката за Големата Награда на Аргентина (Gran Premio de la República Argentina) која требаше да се вози на патеката „Termas de Rio Hondo“ е отстранета од календарот на МотоГП трки за следната сезона. Шпанската влада кон средината на месец Јуни издаде препорака до сите тимови и возачи спонзорирани од „Repsol“ да не патуваат во Аргентина заради безбедносни причини. Иако се работеше за политичка одлука, Дорна одлучи да ја суспендира патеката се додека не се повлече извештајот на шпанската влада. Случајно или не, одлуката беше повлечена на 20-ти ноември, а крајниот рок за подготовката на календарот за 2013 година беше 18-ти ноември. Дорна го достави календарот до ФИМ според планот, без трката во Аргентина, но потоа јавно ги пофали аргентинците дека направиле одлична работа со патеката. Тапкањето по рамо нема да ја промени одлуката за возењето на трката, но гарантира дека Аргентинското Гранд При ќе го следиме од 2014 година.
| | веќе видена

Тестот на патеката Херез се покажа како успешен за Силвиан Гинтоли кој потпиша договор со тимот на Априлија во Супербајк шампионатот и следната сезона ќе вози на местото на пензионираниот Макс Бијаџи Гинтоли во тимот на Априлија ќе настапува со Јуџин Лаверти, а со оглед на постигнатите времиња на тестирањето и одличниот мотор кој го има тимот, од него се очекуваат големи резултати. „Среќен сум бидејќи чувството на RSV4 за мене беше одлично веќе од првите неколку метри. Голема чест е да се седне на моторот на Светскиот шампион, па мислам дека ова е одлична шанса за мене - најдобра во кариерата. Моторот има одлични перформанси и огромен потенцијал, тоа можевме да го видиме во изминатите сезони, па мислам дека ќе можам да забележам одлични резултати со него“ - изјави Гинтоли на прес конференцијата по повод потпишувањето на новиот договор.
| | веќе видена

Рели настанот кој го одбележува почетокот на новата година е Рели Дакар, најважниот во календарот и секако нај атрактивниот. Годинава тимот на КТМ веќе ги започна подготовките, а возачите Кирил Деспре и Марк Кома ќе бидат придружувани од Рубен Фариа. Австрискиот тим ќе се натпреварува со добро познатиот модел „KTM 450 Rally“, со асови на кои може секој да им позавиди. Деспре е победник на релито четири пати, а Кома го подигна трофејот три пати до сега, па со седум победи на релито со право го држат приматот на фаворити. Одличните возачи сепак се поддржани од одличен тим и мотоцикл, земајќи во предвид дека КТМ е победник на релито во категоријата „Мотоцикли“ од 2001 година до сега, 11 последователни титули. Тимот на КТМ објави одлична галерија од подготовките, сакајќи да им покаже на конкурентските тимови дека воопшто не се опуштаат. Кога сме кај конкурентите во категоријата Мотоцикли на Рели Дакар, КТМ може да биде загрозен само од фабричките тимови на Хускварна и Априлија но и од новиот тим на Хонда
| | веќе видена

next