Од незадоволни до лојални купувачи

При секојдневното пазарување, многу често се случува купувачите да се налутат, да се навредат и да одлучат повеќе да не се вратат во одредена продавница. Тоа може да се случи при купување производ што, според купувачот, не ја задоволил гаранцијата за квалитет или, пак, при купување производ чијшто рок на траење не е поминат, но тој е расипан. Секако дека купувачот не сака да се чувствува оштетен и може да дојде да го врати производот. Најлошото се случува кога наместо на љубезност наидува на отпор и расправија од страна на продавачот. За купувачот е доволно непријатно што треба да дојде повторно во продавницата и да го враќа производот, така што дополнителните непријатности можат само да придонесат тој никогаш повторно да не се врати во неа. Ова може многу често да се случи. Но, што треба да се направи за да се надмине недоразбирањето и купувачот кој има поплака на вашата работа или на производот да остане и понатаму ваш верен купувач? Можеме да генерализираме и да кажеме дека во човековата природа е ...
| | веќе видена | слични

Останато

Уште на 2 јули 2017 Специјалното јавно обвинистелство (СЈО) констатирало дека има опасност од бегство на обвинетите Миле Јанакиески и Кирил Божиновски во ...
сите 269 | | | веќе видена

Претседателот на Франција, Емануел Макрон изјави синоќа дека Франција и САД би требало меѓусебно да се почитуваат, како што им доликува на едни долгогодишни ...
сите 244 | | | веќе видена

Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ Христијан Мицковски вечерва во Гостивар, коментирајќи ги последните случувања во државата, оцени дека Владата не ја води државата ...
сите 276 | | | веќе видена

Постои ли белоруска врска во бегството на Груевски, повеќе унгарски медиуми пренесуваат изјава на добро информиран дипломат кој тврди дека според дипломатските ...
сите 192 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Од незадоволни до лојални купувачи

Од:
До кого (е-маил):
Порака: