Мерцедес повторно го зајакнува техничкиот кадар


Поранешниот технички директор на Мекларен, Педи Лов, ќе се приклучи на екипата на Мерцедес, по спогодбата која се случила помеѓу овие два тима. Тој ќе ја има истата улога во тимот на Мерцедес, започнувајќи со работа од 3-ти Јуни, со огромен фокус врз техничките работи околу болидот, придружуван од тимскиот шеф Рос Браун. - Со задоволство го очекувам Педи во тимот за да почнеме да работиме заедно. Има одлични успеси во овој спорт и беше цел на сите ривалски тимови во Ф1. - изјави Рос Браун. Доаѓањето на Лов во Мерцедес ќе значи повторно соединување со Луис Хамилтон кој беше под негово раководство додека беа во тимот на Мекларен. - Возбуден сум што ќе бидам дел од една талентирана и способно-техничка организација. Тимот веќе го има најбрзиот болид во досегашниот дел од сезоната, а додека техничките предизвици во 2014-та ќе ни бидат уште поголема можност да ги максимизираме синергиите кој овој тим ги нуди. Тоа е предизвикот што го очекувам. - гласи изјавата на Лов.
| | веќе видена | слични

Извршниот директор на Ф1 тимот на Мекларен, Тото Волф, вели дека германската компанија е разочарана од потегот на Мекларен, односно одлуката од 2015-та година Британците да се возат со мотори на Хонда. Соработката на Мерцедес и Мекларен трае од 1995-та година, но тоа сепак не беше доволно екипата од Вокинг, која одлучи да се обнови навистина успешно партнерство од крајот на 80-те и почетокот на 90-те. “Не е лесно да се загуби партнер, со кого соработувате 20 години, разочарани сме. Но, тоа е нивна одлука. Од друга страна, драго ми е што Хонда се враќа во спортот, бидејќи сега конкуренцијата ќе биде поголема“, рече Австриецот Волф. Исто така, тој додаде дека во Мерцедес не се загрижени со неодамнешните гласини дека во Форс Индија може да се пресели во покровителство на Хонда. Уште повеќе е сигурен и убеден Волф дека во наредните години ќе има најмалку три тима со мотори на Мерцедес. Таквите зборови само ги потврдуваат најавите дека компанијата веќе стартуваше во потрага за “наследник“ на Мекларен.
| | веќе видена | слични

Деновие е навистина тешко да се разликуваат два автомобили од истата марка, освен ако немате метро при рака (ова најмногу се однесува на Ауди, иако важи за речиси сите германски врвни марки), но нема ваков проблем со имињата откако повеќето компании решија да ги означуваат моделите во низа.Сепак, ова не е отсекогаш вака, а во минатото произведувачите користеа многу поживописни називи, нешто што може да предизвика збунетост кога ќе се погледне историјата на одреден модел, што тука важи за луксузниот седан на Мерцедес-бенц, с-класата.Називот с-класа (S-Classe), што е германска кратенка од „Sonderklasse’, односно „специјална класа“, првпат се појави во 1972 година и серијата 116. Според Мерцедес, историјата на најважниот модел може да се следи сѐ до почетокот на 20-тиот век и моделот мерцедес симплекс 60хп.Во галеријата можете да ги погледнете сите 14 генерации на с-класата од мерцедес симплекс од 1904 година па сѐ до најновиот модел кој беше прикажан минатата недела, а во видеото можете да ја видите целата ...
| | веќе видена | слични

Останато

18 ноември 2018 Почитувани, Миле Јанакиески и Кирил Божиновски се жртви на политичкиот прогон и терор, но и одмазда, во контекст на покривањето на грешките на ...
сите 408 | | | веќе видена

На синоќешниот говор во Гостивар, лидерот на ВМРО-ДПМНЕ , Христијан Мицкоски го обвини премиерот Зоран Заев дека води политички терор против опозицијата. Тој ...
сите 286 | | | веќе видена

Има правен основ Македонија да побара екстрадиција од Унгарија на поранешниот премиер Никола Груевски, а тоа е Европската конвенција за екстрадиција, велат од ...
сите 212 | | | веќе видена

За гасификацијата за следна година се предвидени близу две милијарди денари, (околу 30 милиони евра) одговори премиерот Зоран Заев, на прашање на „ Мета “ ...
сите 232 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Мерцедес повторно го зајакнува техничкиот кадар

Од:
До кого (е-маил):
Порака: