• Coffice, Skopje
  • 18:00:00 , 04 Сеп, 2017 до 20:00:00 , 11 Сеп, 2017
  • купете билети овде
  • Brainster
  • 1 доаѓаат, 1 можеби
  • Настанот е завршен
  • Имаш бизнис, сакаш да го маркетираш но не знаеш од каде да почнеш? Или пак си амбициозен трагач по нови хоризонти и сакаш вештината на Facebook рекламирањето да ти го донесе новиот бран на успех во твојата кариера?Курсот за Facebook рекламирање ќе те научи како да ги создаваш и пласираш рекламите пред вистинската публика. Навлези во алатките на Facebook и постигни мерливи резултати преку работа на реални проекти. Разгледај добри и лоши практики и развиј способност за креирање на успешни кампањи. Анализирај кејсови на Grouper.mk, лидерот за онлајн продажба во Македонија кој поголемиот дел на онлајн маркетингот го води на Facebook. Сподели практично искуство за најмоќната маркетинг алатка во 2017 и научи како да ја користиш за твои потреби. Добиј ресурси кои ти се потребни за да станеш Facebook маркетинг експерт.Што ќе научиш?Принципот на работа и правилата на игра на Facebook.Како самостојно да креираш кампањи на Facebook приспособени за конкретен бизнис.Кои се придобивките од различните типови на реклами.Како да ја одбереш правилната публика која ќе има најголема стапка на конверзија.Како да ја креираш идеалната реклама за да ги постигнеш зацртаните цели.Како да ја одбереш правилната содржина, фотографија и порака за твојата реклама.Како да го одредиш буџетот во зависност од твоите цели и публика.Да ги мериш и споредуваш твоите резултати.Прв ден - Можностите на Facebook за рекламирање, - Ограничувања на Facebook, - Добри и лоши практики, - ADs Manager vs Power Editor - Типови на Facebook ADs и зошто се користат (Objectives, formats) - Explore power editorВтор ден - Creative (лоши и добри практики), насоки од каде можат да се инспирираат - Copy(лоши и добри практики), насоки од каде можат да се инспирираат - A/B тестирање - Ads placement (разлика помеѓу placement на Facebook, Instagram, Sponsored messages и Audience Network) - Таргетирање на публика, buyer persona - Scheduling tipsТрет ден - Lookalike audience vs. custom audience, remarketing - Неколку Grouper добри практики - Метрики - Репортирање - Facebook Insights