• Brainster, Skopje
  • 18:00:00 , 16 Авг, 2017 до 20:00:00 , 29 Авг, 2017
  • купете билети овде
  • Brainster
  • 7 доаѓаат, 2 можеби
  • Настанот е завршен
  • Една од најкорисните вештини што можеш да ги стекнеш во денешно време е познавањето на можностите и начините за рекламирање преку интернет. Научи од Дарјан Раденковиќ од Winner - Vienna Insurance Group и стани експерт за Google рекламирање!Ако твојата работа е поврзана со маркетинг или размислуваш за кариера на ова поле, ако имаш сопствен бизнис или си во фаза на развивање старт-ап, ако имаш услуга или производ за кои сакаш да дознаат што повеќе луѓе или едноставно сакаш да се надградиш со вештина која е интересна и мошне ценета, поминување низ програмата за Google рекламирање на Brainster е нешто што треба да го направиш.ШТО ЌЕ НАУЧИШ:Во 5 сесии од по 2 часа, распределни во 15 дена, ќе имаш можност да научиш како да креираш реклами со помош на платформата за рекламирање на Google, како да ги следиш ефектите од креираните реклами и како преку увидот во резултатите да ги подобриш рекламите за да добиеш уште подобри ефекти.Ќе дознаеш што е потребно за твојата реклама да биде меѓу првите резултати од пребарувањето на Google, како рекламата да се појави кај публиката која е најважна за твојот производ или услуга и како со минимален буџет да постигнеш максимални ефекти од рекламирањето.Покрај тоа што ќе ти помогне да научиш како функционира системот на рекламирање на Google, овој курс ќе ти помогне да стекнеш поголемо разбирање за интернет рекламирањето воопшто, а со тоа и за огромните можности што ги нуди дигиталниот маркетинг.ДЕН 1Вовед во Google рекламирање- запознавање со Google AdWords платформата за рекламирање- каде се прикажуваат рекламите креирани преку Google AdWords- како функционира системот на рангирање на рекламите (Quality score)- кои се предностите на рекламирањето преку Google AdWordsЗапознавање со интерфејсот на AdWords- преглед на интерфејсот на AdWords – структура, менија, опции- креирање на корисничка сметка на AdWords- запознавање со основната терминологија и најчесто користените поимиПред да започнеме да се рекламираме- дефинирање на бизнис целите- дефинирање на предметот на рекламирање (продукт)- дефинирање на клучните целни групи за производот- поставување на реални цели и таргетиДЕН 2Употреба на клучни зборови – keywords за таргетирање- како клучните зборови одредуваат каде ќе се појави твојата реклама- како да ги изберете вистинските клучни зборови – Google Keywords Planer- негативни клучни зборови за попрецизно таргетирање- определување на буџет според клучните зборовиКако да ја креираш твојата прва кампања- избор на типот на кампања во согласност со бизнис целите (CPC, CPM, CPA)- каде ќе се прикажува кампањата – Search Network и/или Display Network- избор на публиката на која ќе се прикажува кампањата- таргетирање според локација, демографски критериуми и според уреди- одредување на буџет за кампањатаДЕН 3Како да креираш реклами во рамки на кампањата- типови на реклами – текстуални, банери, линк до продукт, линк за повик- најдобри практики за креирање/пишување на рекламата- групирање на рекламите во ad groups според типот и намената- избор на групи на клучни зборови за рекламата- избор на позиции за прикажување на визуелните реклами- едитирање и додавање на рекламиДЕН 4Практична работа на креирање на реклами и кампањи- креирање на текстуални реклами- креирање на визуелни реклами- додавање на екстензии во рамки на рекламите- таргетирањеНапредни начини за оптимизација на рекламите- алатки за тестирање и подобрување на квалитетот на рекламата- ремаркетинг – пласирање на рекламата на луѓе кои го посетиле твојот сајт- паралелно тестирање на неколку реклами за да се најде најефикаснатаДЕН 5Мерење на резултатите од кампањите и поединечните реклами- како да знаеме дали рекламите ни се успешни и ефикасни- клучни параметри во извештаите (Clicks, Impressions, CPC, CTR)- што претставуваат ROI и ROAS и како се пресметуваат- како да видиме кои клучни зборови имаат најдобар ефект- кои термини при пребарувањето ја активираат нашата рекламаПоврзување на Google AdWords со Google Analytics- зошто е важно паралелно со AdWords да се користи и Google Analytics- кои важни работи за нашата публика можеме да ги дознаеме со Analytics- креирање на специјални публики (audiences) со помош на AnalyticsОптмизација на кампањите и рекламите според резултатите- како од извештаите да дознаеме кој аспект на рекламата да го промениме- како да го подобриме квалитетот на рекламата- како со тестирање да дознаеме кои поставки даваат најдобар резултат