Адеми – Не треба да се брза со реформите во образованието


Министре Адеми, новата учебна година почна со стари проблеми. Ненавремена реконструкција и пролонгирање на наставата во Скопје.Во Битола половина училишта ...
| | веќе видена | слични

Компјутерот и телефонот ги променија навиките на децата за игри во природа и надворешен амбиент. Некогаш улиците биле место каде се одвивале детските игри, ...
| | веќе видена | слични

Во скопските општини Центар, Карпош, Чаир, Ѓорче Петров, Кисела Вода и Аеродром од овој месец почнува да се спроведува пилот проектот „тандем-партнер ...
| | веќе видена | слични
8 копии

Факултетот за физичко образование, спорт и здравје (ФФОСЗ) при УКИМ, во партнерство со Бирото за развој на образование при МОН, Факултетот за спорт на ...
| | веќе видена | слични
2 копии
3 копии

Останато

Израелската војска соопшти дека извршила воздушни напади низ Појасот Газа насочени кон борците и инфраструктурата на Хамас, како и воздушни напади во кои ...
сите 782 | | | веќе видена

Денес почнуваме со кампања за парламентарните избори, по мене ова се најбитни избори кои што и се случуваат на Македонија, избори кои што ќе ја определат ...
сите 546 | | | веќе видена

Ништо не е променето во ДПМНЕ, оценуваат од владејачката СДСМ. „На митинзите на ДПМНЕ и Силјановска е истата кореографија од времето кога се носеа Хунзи и кога ...
сите 246 | | | веќе видена

Додека светот нервозно го очекуваше исходот од иранскиот напад врз Израел, некои арапски земји веќе презедоа чекори за намалување на неговото влијание, пишува ...
сите 99 | | | веќе видена

Ние немаме уште 20 години да чекаме, туку треба да ги направиме следните чекори, за повеќе да не биде изборно прашање „Дали сте за Европа?”. Да сте за Европа ...
сите 156 | | | веќе видена

Одраз на слабост е кога наместо одговор на поставените прашања, се возвраќа со закана. И претходното градско раководство ја оценило реконструкцијата на ...
сите 113 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Адеми – Не треба да се брза со реформите во образованието

Од:
До кого (е-маил):
Порака: