Објавена снимка од претресувањето на пилотот пред влезот во авионот


Изминатите неколку денови се погласни се сомнежите дека пилотите имаат врска со киднапирањето на Боингот 777. Нивните домови биле пребарани и било фрлено светло на нивниот семеен живот, нивните врски и познанства. Била објавена снимката од сигурносните камери, односно од проверката на пилотот и копилотот на исчезнатиот авион на Malaysia Airlines, пренесува Daily Mail. Потсетуваме, се појавиле сомнежи дека пилотите имаат врска со киднапирањето на Боингот 777. Нивните домови биле пребарани и властите обрнале внимание на нивната психолошка состојба, семеен живот и нивните познанства. Пилотот, 53-годишниот Захарија Ахмад Шах привлекол повеќе внимание од својот колега, 27-годишниот Фарик Абудул Хамид. Според информациите од неговиот Фејсбук профил, Шах бил противник на владејачката коалиција во Малезија. Шах наводно бил голем политички активист и не ја криел својата поддршка за опозицискиот лидер Анвар Ибрахим. Неговите колеги изјавиле дека планирал на 7. март на суд да го следи случајот против Ибрахим, само ...
| | веќе видена | слични

Дали зборовите „се е во ред, добра ноќ“ од копилотот до базата бил таен повик за помош? Иследниците што трагаат по исчезнатиот авион на „Малезија ерлајнс“ вчера обелоденија дека токму копилотот бил тој што ги упатил последните зборови до контролата на летот пред тој да исчезне од радарите. Првиот офицер, Фарик Абдул Хамид (27), смирено рекол: „Во ред, добра ноќ“, кратко време пред летот МХ370 да исчезне, што се случи пред 10 дена. Одјавата од кокпитот до контролата на летање – невообичаена практика – се случила во 1,19 часот изутрината на 8 март кога авионот го напуштал малезискиот воздушен простор на рутинскиот лет од Куала Лумпур до Пекинг. Официјалните лица ја истражуваат можноста дека невообичаеното одјавување може да навестува дека нешто не било во ред. Околу една минута подоцна транспондерот на „боинг 777-200“, кој испраќа сигнал до радарските станици, бил исклучен – што направи авионот да исчезне. Официјалните лица ја разгледуваат можноста дали невообичаеното одјавување бил таен сигнал дека нешто не ...
| | веќе видена | слични
3 копии

Исчезнатиот малезиски авион по исклучувањето на уредите за комуникација наводно летал уште неколку часа на висина од околу 1.524 метри за да остане невидлив. Техниката на ниско летање обично ја користат борбените авиони, а во случај со големи авиони како „боинг 777“ тој потег може да биде исклучително опасен бидејќи се создава голем притисок. „Оној кој управувал со авионот морал да биде мошне вешт за да изведе таков маневар и да ги избегне радарите на трите зејми кои надлетал“, рекол неименува извор за „Њу стрјтс тајм“. Новите информации се во корист на теоријата според која авионот е киднапиран, но службите се’ уште не ја исклучуваат можноста дека е срушен. Со авионот најверојатно управувал пилотот Захари Ахмад Шах кого британски „Дејли Меил“ го опишува како „политички фанатик“ кој вежбал за киднапирање на летот на домашниот симулатор на лет. Неговите роднини пак го опишуваат како пожртвуван татко на три деца и вљубеник во кулинарството. Меѓутоа, според тврдењата на „Малезија ерлајнс“ големи се шансите со ...
| | веќе видена | слични

Исчезнатиот малезиски авион по исчезнувањето од радарот наводно летал уште неколку часа на висина од околу 1.500 метри за да остане невидлив, техника што обично ја користат борбените авиони, а во случај со големи авиони како „Боинг 777“ тој потег би можел да биде исклучително опасен бидејќи се создава голем притисок. Овие информации се совпаѓаат со теоријата според која авионот е киднапиран, но се уште не е исклучена можноста тој да е урнат. „Па, ме плаши помислата авионот да бил киднапиран, но тоа пак дава надеж дека можеби се живи“, вели Дејвид Лотон, брат на патник во авионот Во потрагата по авионот учествуваат 26 земји, а се пребаруваат териториите на 11 држави вклучувајќи и копно и море
| | веќе видена | слични

По исчезнатиот авион на Малезија ерлајнс трагаат се‘ повеќе држави на се‘ поголема површина. Кина во потрагата вклучи 21 сателит, а во акцијата се приклучи и НАСА. Според експерти, тој е киднапиран од професионалци. Во меѓувреме 26 држави учествуваат во потрагата по Боингот 777 на „Малезија ерлајнс“, чие исчезнување пред десет дена и натаму останува загатка. По постојаната критика на сметка на информативната политика на малезиските власти, првенствено од Кина, во истрагата се приклучени дополнителни експерти од Кина и од Франција. Кина во потрагата по авионот ангажира и 21 свој сателит. На помош се приклучува и американската НАСА. На викендот беше извршен претрес на становите на пилотот и копилотот, а од земјите од кои потекнуваат патниците беше побарано да достават информации кои може да бидат од помош. Иако владата во Куала Лумпур не зборува отворено за киднапирање, истрагата во тој правец оди со полна пареа. Според британскиот експерт за воздушна безбедност Крис Јетис, ненадејната промена на правецот и ...
| | веќе видена | слични

Првото скршнување и вртење на авионот западно од планираната рута било испрограмирано преку компјутерскиот систем на авионот и тоа директно од пилотската кабина од некој што има добри познавања на компјутерската структура на леталото, објави „Њујорк тајмс“, повикувајќи се на тврдења од американски официјални лица вклучени во потрагата. Спротивно на претпоставките дека предавателите од авионот биле исклучени рачно, истражителите сметаат дека тоа го направил некој преку компјутер, седнат меѓу пилотот и првиот офицер, поврзувајќи се со компјутерскиот систем на авионот. Преку тој систем се одредуваат котите по кои авионот треба да лета, особено кога се работи за долги летови. Сепак, како што нагласуваат американските стручни лица, сè уште не е јасно дали репрограмирањето било пред полетувањето на авионот или откако тој полетал од Куала Лумпур. (Фото: ЕПА) Фактот дека вртењето на „боингот“ било програмирано во компјутерскиот систем, ги засили верувањата дека леталото било намерно отстрането од оригиналниот курс. ...
| | веќе видена | слични

Истрагата за исчезнатиот авион на Малезија Ерлајнс секојдневно добива нови интересни детали кои ја прават целата ситуација многу мистериозна и драматична. Дел од американските медиуми пренесуваат информации од американските истражни органи дека авионот најверојатно одлетал до Индискиот океан западно од Австралија. Сателитските податоци покажуваат два можни правци. Еден е овој што го наведуваат медиумите во САД, а вториот е северозападно кон Казахстан. Сепак се чини дека помалку веројатен вториот правец затоа што авионот во тој случај ќе мора да прелета преку воздушниот простор кој е контролиран од неколку држави. Експертите се сложуваат дека постои голема можност авионот никогаш да не биде најде ако тој отишол кон Јужниот Индиски Океан затоа што тоа е едно од најзафрланите подрачја со најголема длабочина. Шефот на Малезија Ерлајнс Џохари Јахја изјави дека последните зборови упатени од авионот кон контролната кула биле спорни: „Во ред, добра ноќ“ рекол копилотот а не пилотот. Освен тоа, Јахја додал дека не се ...
| | веќе видена | слични

Според последната теорија, авионот „Малезија ерлајнс“ кој исечзна пред недела дена со 239 патници и членови на екипажот на линија Куала Лумпур – Пекинг, е можеби киднапиран со помош на мобилен телефон или УСБ меморија пишува „Дејли мејл“. Антитерористичките експерти велат дека брзината, висината и правецот на движење, можат да бидат променети со емтиување на радио сигнал со мал далечински управувач. Со помош на „шифри“ кои ги направиле сајбер терористи би можело да се влезе во системот на авионот и да се премости безбедносниот софтвер. Се смета и дека системот е успешно хакиран, авионот може да се спушти со помош на делечинска контрола. „Ова би можело да биде прво сајбер киднапирање во светот“, вели за „Дејли мејл“ доктор Сели Лејвесил, која ја подготвува фирмата и владата за потенцијални терористички напади. „Се чини дека има елементи на планирање од страна на некој кој има добро софистицирано познавање на инжинерскиот систем. Ова е доста рана верзија на нешто што би се нарекло „паметен авион“, летало на ...
| | веќе видена | слични

По исчезнувањето на патничкиот авион, полицијата на Малезија официјално отвори истрга поради сомнеж за киднапирање, саботажа и тероризам. Истрагата се концентрира на екипажот, техничарите, аеродромскиот персонал и патниците. Причината за истрагата се новите сознанија на властите, според кои курсот на авионот бил целно сменет. Истражните органи во домот на капетанот на „боингот 777“ пронашле и комплексен симулатор за летање со три големи монитори и друга опрема. „Апаратот повторно го составивме во нашата канцеларија и експертите сега го испитуваат“, изјави шефот на полицијата. Пилотот на возраст од 51 година од 1981 година работел за „Мaлeзија ерлајнс“ и апсолвирал повеќе од 18.000 часа летање. Неговиот 27-годишен копилот неодамна добил дозвола за летање со „боинг 777“. И кај него бил извршен претрес. Властите соопштија дека водат истрага и против техничарите, за кои постои можност да имале контакт со авионот. Исто така и аеродромскиот персонал, кој имал контакт со екипажот пред полетувањето на авионот, треба ...
| | веќе видена | слични

Додека с` уште трае потрагата по исчезнатиот малезиски авион, никнуваат с` повеќе теории на заговор за тоа каде тој би можел да биде и како исчезнал. Според најновите информации, авионот за време на летот се спуштил многу ниско, на само 1.524 метри за да ги избегне радарите на три земји над кои летал, пренесе „Гардијан“. Истражителите веруваат дека авионот летал по комерцијалниот пат и дека не предизвикал сомнежи кај радарите над кои летал. Оваа техника на ниско летање за да се избегне откривање го користат борбените авиони. Шефот на „Малезија ерлајнс“, Ахмад Џаухари Јахја, вели дека комуникацискиот систем во малезискиот авион можел да биде вклучен пред или по последниот вербален контакт со екипажот, најверојатно, копилотот. - Не знаеме кога е исклучен системот за комуникација АЦАРС, знаеме само за последната трансмисија – истакна Јахја. Сомнежите за киднапирање на авионот се зголемија откако некои претставници истакнаа дека последната радиопорака следувала откако некој започнал да го исклучува системот за ...
| | веќе видена | слични
повеќе

Останато

Растот на буџетските приходи од придонеси од пензиско осигурување во 2019 е највисок во последната деценија. Овој раст се должи на отпочнатата консолидација на ...
сите 231 | | | веќе видена

Протестот на судската администрација повторно ги отвори прашањата за функционирањето и ефикасноста на македонското судство. Нивните барања добија јавна ...
сите 119 | | | веќе видена

Израел нема шанса да биде на трето место во групата, но тоа не значи дека нема да сака да победи на утрешното гостување во Скопје на крајот на квалификациите ...
сите 228 | | | веќе видена

Првата тура повратни пари од данокот за додадена вредност кај граѓаните кои скенираа фискални сметки во рамки на проектот „Мој ДДВ“, во вкупен износ од 3 ...
сите 54 | | | веќе видена

Жителите на Боливија трпат за леб поради протестите. Жителите на неколку боливиски градови пријавиле дека имаат недостиг од храна и бензин, поради протестите ...
сите 272 | | | веќе видена

Проблемот со заостанатата жива во напуштениот погон за електролиза во ОХИС, која како индустриски отпад се уште ја загадува Скопската котлина, може да се реши ...
сите 115 | | | веќе видена

Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ Христијан Мицкоски, заедно со секретарот за меѓународна соработка Тимчо Муцунски денеска оствари средба со амбасадорката на ...
сите 113 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Објавена снимка од претресувањето на пилотот пред влезот во авионот

Од:
До кого (е-маил):
Порака: