Оваа година во фокус е кревање на свеста за важноста на штедењето. И тоа штедење во секоја форма, на сите важни ресурси потребни за нашето секојдневно живеење. ...
| | веќе видена | слични
2 копии

Со креативни билборди поставени на неколку места низ Скопје, Халкбанк ја најавува новата кампања „Да ги слушнеме и гушнеме“. Топлата и емотивна порака е ...
| | веќе видена | слични
2 копии

„Да ги гушнеме и слушнеме“ е мала пауза во забрзаното секојдневие. Тоа е миг во кој помислуваме на нашите родители, на нашите баби и дедо, на постарите членови ...
| | веќе видена | слични

Останато

Државната изборна комисија преку едукативната и информативна кампања - „Ти си на ред“, поттикнува поголема излезност на Претседателските и Парламентарните ...
сите 899 | | | веќе видена

Скендер Реџепи-Зејд, пратеникот и претседател на партијата „Народно движење“, преидборен коалиционен партнер со ДУИ во „Европскиот фронт“, денеска рече дека не ...
сите 396 | | | веќе видена

„Колку и да е убедлива, победата нема да биде комплетна доколку ДУИ не биде срушена од власт“, пишува на својот профил генералот Стојанче Ангелов, кој се до ...
сите 100 | | | веќе видена

Со реториката каква што ја има опозицијата на чело со ВМРО-ДПМНЕ, не верувам дека гласовите на албанскиот електорат ќе се прелеат кај било кого друг, освен кај ...
сите 336 | | | веќе видена

Портпаролот на движењето ЗНАМ Никола Мемов денеска на прес-конференција оценувајќи го изборниот процес, констатираше дека изборите се делумно фер и ...
сите 51 | | | веќе видена

Лидерот на ЗНАМ, Максим Димитриевски, кој освои над 75 000 гласа во првиот круг од ретседателските избори посебна порака упати до Стево Пендаровски, кој има ...
сите 96 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Време за штедење

Од:
До кого (е-маил):
Порака: