Телеком и А1 ги објавија празничните реклами, емоциите и семејството во прв план


2 копии

На нешто повеќе од еден месец до крајот на оваа година и почетокот на новата година, телеком операторите ги објавија новогодишните реклами. Во нив преовледува ...
| | веќе видена | слични

Ова е еден од најубавите период кои ни претстои, период кој и наспроти сето она што се случуваше во светот е период за семејството, љубовта, надежта и желбите ...
| | веќе видена | слични

Шоуто мора да е продолжи е насловот на новата празнична реклама на Амазон. Во оваа топла емотивна реклама, главната улога и припаѓа на француската балерина Таи ...
| | веќе видена | слични

Останато

Со исправена глава, поставени на вистински европски пат кој е единствена опција за суштинска промена во нашата држава. Во тоа име ве повикувам масовно, ги ...
сите 263 | | | веќе видена

Резултатот не е изненадување. Ние кажавме дека ВМРО-ДПМНЕ ќе биде апсолутен победник на овие двојни претседателски и парламентарни избори. И она што впрочем се ...
сите 244 | | | веќе видена

Над 180 илјади разлика е доволен показател за само едно, народот е на нозе и народот се крена против оваа власт, рече претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан ...
сите 246 | | | веќе видена

„Граѓаните вчера ни испратија порака, ги слушнавме. Ја прифаќаме одговорноста. А денес е нов ден – ја продолжуваме битката со резултат НУЛА-НУЛА. Нема ...
сите 258 | | | веќе видена

„Еден од високите експоненти на ДУИ во Тетово му испрати писмо на лидерот на ДУИ Али Ахмети, во кое му нагласува дека дека се оградува од сите партиски ...
сите 70 | | | веќе видена

Уште една анализа на Фактор за гласањето по општини, овој пат за тоа како гласаа граѓаните во некои од најголемите македонски општини. Ги анализиравме Битола, ...
сите 31 | | | веќе видена

„Градоначалникот на Аеродром Тимчо Муцунски наследи општина со 200 милиони денари на жиро-сметка, клубот МЗТ со 6 милиони денари и 18 милиони денари потпишани ...
сите 44 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Телеком и А1 ги објавија празничните реклами, емоциите и семејството во прв план

Од:
До кого (е-маил):
Порака: