Растот на цените ги менува прехранбените навики

Прехранбените навики се менуваат во многу земји пред се поради зголемувањето на цените на прехранбените производи, покажуваат резултатите од анкетата која во 17 држави ја спроведе агенцијата Оксфам Во последните две години прехранбените навики ги промениле половина од испитаниците, поточно 53 отсто Меѓу нив, повеќе од една третина, 39 отсто ги навело економските причини, а 33 отсто здравствените причини. Севкупно 20 отсто во последните две години ги променило своите прехрамбени навики поради зголемувањето на цените на прехранбените производи. Оваа тенденција е најсилна во сиромашните земји, како што се Кенија или Гватемала, но е изразена и во развиените држави како Австралија, Шпанија и Велика Британија. Оксфам ги повика челниците од целиот свет, а особени министрите за земјоделство на земјите членки на Г20, кои следната недела ќе се сретнат во Франција да „реагираат со цел да го поправат нашиот прехранбен состав што се распаѓа“.
| | веќе видена | слични

Останато

Полицаецот-убиец Енвер Тоска, иако не ги исполнувал условите да биде полицаец добил значка и пиштол по интервенција на ДУИ, и тоа во време кога министер за ...
сите 163 | | | веќе видена

На референдумот на 30-ти септември, да излеземе и да го дадеме гласот за членство на Македонија во ЕУ и НАТО. Сите заедно да бидеме глас што ќе ја обезбеди ...
сите 96 | | | веќе видена

Михаил Рот, државниот министер задолжен за Европа во рамките на министерството за надворешни работи на Сојузна Република Германија, придружуван од германскиот ...
сите 67 | | | веќе видена

Не постои држава на која што Уставот ѝ е подготвуван од соседите. Гласачите мора да ги знаат вистинските факти за да донесат правилна лична одлука на 30-ти ...
сите 200 | | | веќе видена

Во Битола се е подготевно за денешното свечено отворање на 39 издание на интернационалниот фестивал на филмската камера „Браќа Манаки“. Во градот под Пелистер ...
сите 64 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Растот на цените ги менува прехранбените навики

Од:
До кого (е-маил):
Порака: