Ќе му скршеа рака на дете само за да стигнат до дрес (Видео)

Уште еден доказ дека фудбалот е најважната споредна работа во светот ни дава видеото со детето што навива за Ботафого, кое за многу кратко време стана вирален ...
| | веќе видена | слични

Лидерите на Барселона во соработка со Најки за следната сезона изработиле четврти дрес во боите на каталонското знаме, овој дизајн ќе се користи за гостувањето ...
| | веќе видена | слични

Вестникот Спорт пишува дека Барселона за следната сезона планира да ја наруши традицијата и да промовира четврти дрес во боите на каталонското знаме кој ќе се ...
| | веќе видена | слични

Останато

Со исправена глава, поставени на вистински европски пат кој е единствена опција за суштинска промена во нашата држава. Во тоа име ве повикувам масовно, ги ...
сите 263 | | | веќе видена

Резултатот не е изненадување. Ние кажавме дека ВМРО-ДПМНЕ ќе биде апсолутен победник на овие двојни претседателски и парламентарни избори. И она што впрочем се ...
сите 244 | | | веќе видена

Над 180 илјади разлика е доволен показател за само едно, народот е на нозе и народот се крена против оваа власт, рече претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан ...
сите 246 | | | веќе видена

„Граѓаните вчера ни испратија порака, ги слушнавме. Ја прифаќаме одговорноста. А денес е нов ден – ја продолжуваме битката со резултат НУЛА-НУЛА. Нема ...
сите 258 | | | веќе видена

„Еден од високите експоненти на ДУИ во Тетово му испрати писмо на лидерот на ДУИ Али Ахмети, во кое му нагласува дека дека се оградува од сите партиски ...
сите 70 | | | веќе видена

Уште една анализа на Фактор за гласањето по општини, овој пат за тоа како гласаа граѓаните во некои од најголемите македонски општини. Ги анализиравме Битола, ...
сите 31 | | | веќе видена

„Градоначалникот на Аеродром Тимчо Муцунски наследи општина со 200 милиони денари на жиро-сметка, клубот МЗТ со 6 милиони денари и 18 милиони денари потпишани ...
сите 44 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Ќе му скршеа рака на дете само за да стигнат до дрес (Видео)

Од:
До кого (е-маил):
Порака: