Пресот на СРД искористен за изнесување на лични недоразбирања

Пресконференцијата на Советот на радиодифузија (СРД), на која беше објавен извештајот за медиумско покривање на кампањата, беше искористен од член на советот за да го изнесе своето недоразбирање со претседателот на ова тело Членот на Советот за радиодифузија Алма Машовиќ го обвини претседателот на Советот, Зоран Стефановски дека ја попречувал во извршувањето на нејзините работни обврски, како и дека изнесувал лични ставови во медиумите, а ги претставувал како ставови на советот. „Од моето назначување во СРД па се’ до денес се соочувам со сериозно попречување во работењето од страна на претседателот Зоран Стефановски , во смисла на транспарентно, објективно и непристрасно информирање“, изјави Машовиќ. Таа побара од Стефановски да и’ одговори од кои причини врз вработените во стручната служба се вршел, како што рече, огромен притисок со цел двајцата новодојдени членови да немаат пристап до информациите што се од витално значење за успешно работење на Советот. Машовиќ го нападна претседателот на СРД дека во ...
| | веќе видена | слични

Најголемиот дел од македонските медиуми во текот на изборната кампања известувале пристрасно, неизбалансирано и не ги почитувале професионалните стандарди, оценка е од надлежните регулаторни тела и невладини организации кои го анализирале известувањето. Во нарушувањето на елементарните новинарски стандарди предничеле електронските медиуми, првенствено МРТ, како и највлијателните телевизии, но и весници. Советот за радиодифузија завчера оцени дека првите програми на Македонската телевизија и на Македонското радио, ТВ „А1“, „Сител“, и „Алб“ имале драстично неизбалансирано информирање во текот на изборната кампања. Телевизиите „Канал 5“ и „АБ-канал“, пак, информирале неизбалансирано, додека најизбалансирано известувале телевизиите „Телма“, „Алсат“ и „Канал 77“, оцени вчера Советот за радиодифузија. Поради неизбалансираното информирање, прекршочни пријави ќе се поднесат против МТВ-Прва програма, Македонско радио, „Сител“, „А1“, ТВ „Алб“, „АБ-канал“ и ТВ „Канал 5“. На сите овие медиуми им се закануваат паричните ...
| | веќе видена | слични

На вчерашната конференција за печат на Советот за радиодифузија се случи скандал. Алма Машовиќ, членка на Советот, револтирано и со висок тон го обвини претседателот Зоран Стефановски дека спроведувал самоволие, презентирал само лични ставови и не се консултирал за одлуките со сите членови. Причина за вербалниот напад на Машовиќ беше тоа што, божем, Стефановски не го демантирал прилогот што се емитувал на телевизијата „А1“ во кој се говори дека Владата ги корумпира медиумите. Другите членови на Советот што присуствуваа на конференцијата за печат беа зачудени од реакцијата на Машовиќ и застана зад работата на Стефановски, а тој самиот истакна дека нема намера пред камерите да ги решава внатрешните проблеми во СРД Иако демантираше дека е членка на владејачка партија ВМРО-ДПМНЕ и дека настапува во улога на магистер по технички науки, не пропушти да пофали дека изборите биле демократски и дека за тоа била заслужна партијата на власт. Вчера и Државната комисија за спречување корупција го обвини СРД дека сака да ...
| | веќе видена | слични
2 копии

Алфа е една од трите телевизии што се издвоија од групата медиуми коишто ја искористија изборната кампања за партиска промоција на своите политички фаворити. Алфа е телевизијата која емитувала најмногу дебатни емисии на кои можеа да се чујат ставовите на најголем дел од учесниците на изборите. Избалансирано, освен Алфа јавноста имала можност да се информира и од Телма и од Алсат. Најдрастично, својата позиција ја злоупотребила државната телевизија. Јавниот сервис целосно се ставил во функција на партијата на власт. Го фаворизирале ВМРО-ДПМНЕ во сооднос три спрема еден во однос на опозицијата. А1, Сител и телевизија АЛБ известувале драстично неизбаланирано. Овие три телевизии целосно се ставиле на страна на партиите наместо на јавноста. Токму овие три телевизии заедно со МРТВ се оние што добија најмногу прекршочни пријави, како за дисбаланост во информирањето така и за прекршувањето на изборниот молк. Генерална оценка на Советот за радиодифузија е дека медиумите во најголем дел непрофесионално ...
| | веќе видена | слични

Алсат-М телевизија известувала најизбалансирано во текот на предизборната кампања, предизборниот молк и денот на гласањето. Ова е констатацијата која денеска ја објави Советот за радиодифузија за последниот извештај околу анализата на националните електронски медиуми во земјава. Алсат-М, според Советот, успеал да обезбеди рамноправен простор за сите политички субјекти во информативните едиции. Меѓу оние кои известувале избалансирано се наоѓаат и Телма и радиото Канал 77. Но, СРД покренала вкупно 30 прекршочни пријави против медиумите кои ги прекршиле правилата за известување и тоа пред, во текот на изборите и во текот на изборниот молк, но исто така и поради небалансираност. Најголем број прекршочни пријави добија телевизиите Канал 5, А1, Алб, Сител и МТВ. И меѓународните набљудувачи од ОБСЕ и ОДИХР во понеделникот Алсат М телевизија ја оценија како најнеутрална од сите електронски медиуми во врска со предизборните активности на сите политички партии во државава. Единствен друг електронски медиум кој бил ...
| | веќе видена | слични

Забелешки за непрофесионално и неизбалансирано следење на предизборната кампања од страна на електронските медиуми изнесе денеска Советот за радиодифузија (СРД), најавувајќи вкупно 30 прекршочни пријави за кршење на законот Претседателот на Советот за радиодифузија, Зоран Стефановски на прес-конференцијата во четвртокот информираше дека четири пријави против медиумите ќе бидат поднесени за прекршок пред изборите, 12 за време на изборната кампања, пет за нарушување на изборниот молк, а девет за неизбалансираност во известувањето, односно во интервјуата. Покрај ова СРД поднела и 26 укажувања до медиумите за прекршувања на одредбите од изборниот законик, од кои четири се однесуваат на предизборниот период, 17 во изборната кампања и пет во време на изборниот молк. Констатација на СРД е дека единствено избалансирано во кампањата информирале телевизиите Телма и Алсат М , како и радиото Канал 77 . „Оценката дека најгледаните медиуми се ставиле себеси во функција на застапување на одредена позиција, изречена на ...
| | веќе видена | слични

Советот за радио дифузија денеска изнесе оценки за мониторнгот на медиумите за време на изборната кампања. Членовите на Советот посебно ја издвоија Телевизија Телма како медиум кој најбалансирано ја проследи кампањата, а позитивни оценки од... Советот за радио дифузија денеска изнесе оценки за мониторнгот на медиумите за време на изборната кампања. Членовите на Советот посебно ја издвоија Телевизија Телма како медиум кој најбалансирано ја проследи кампањата, а позитивни оценки од аспект на балансираноста беа искажани и за Алсат- м и Канал 77. За останатите национални електронски медиуми беше речено дека известуваа драстично небалансирано. Советот за радиодифузија поднел 30 прекршочни пријави за медиумите кои неизбалансирано известувале за време на изборниот процес. За драстична неизбалансираност ќе бидат санкционирани А1, Сител, Тв Алб, МТВ1 и македоското радио прва програма. Дел од нив ја фаворизирале власта, а дел опозицијата. А1 и Сител потрошиле премногу време и на меѓусебни пресметки. Единствени ...
| | веќе видена | слични

Со сериозни попречувања во работењето се соочувале двајцата нови членови на Советот за радиодифузија. Службите имале забрана да им даваат информации, велат тие, а претседателот бил нетранспарентно, необјективен и пристрасен во изнесувањето на информации. Алма Машовиќ побара но не доби објаснување од првиот човек на советот, за таквото работење, за позадината на таквиот однос и манипулациите кој таа тврди дека ги правел од нејзиното назначување до денес. - Од моментот на моето назначување за член во СРД до денес се соочувам со сериозно попречување во работењето од страна на претседателот на СРД во смисла на транспарентно, објективно и непристрасно информирање. Од тие причини како рамноправен член во Советот имам право да знам поради кои причини се врши притисок врз вработените во стручната служба на Советот со цел двајцата новодојдени членови да немаат пристап до информациите што се од витално значење за успешно работење на Советот, истакна Машовиќ. - Нема да коментирам ништо од ова што слушнав и сакам да се ...
| | веќе видена | слични

Најлошо покриена изборна кампања од електронските медиуми - вака накратко може да се сумира извештајот на Советот за радиодифузија. Невладината МЦМС и Институтот за демократија сметаат дека дел од медиумите ги прекршиле професионални стандарди. Советот за радиодифузија како драстично неизбалансирани ги оцени првата програма на МТВ, А1 и Сител. -На А1 активностите на власта во функција на кампања беа проследени со негативни, во неколку наврати потсмешливи коментари. Прилозите за СДСМ беа позитивно врамени. А1 во три наврати одлучи да ја прекине програмата со вонредни вести со цел директно да емитува долги информации од митинзите на СДСМ (15 и пол минути), ВМРО НП (12 минути и 46 секунди) и Обединети за Македонија (10 минути и 24 секунди), со долготрајни директни обраќања на лидерите на овие партии, изјави Зоран Стефаноски, претседател на Советот за радиодифузија. - ТВ Сител. Времето посветено на следењето на кампањите сочинува 5 часа и 12 минути и известувањето е драстично неизбалансирано. ...
| | веќе видена | слични

Останато

Охрид, 25. септември 2018 (ИНПРЕС) – Времето денес ќе биде значително посвежо со умерена локална облачност и повремени сончеви периоди. Ќе дува силен северен ...
сите 274 | | | веќе видена

Полициските службеници имаат оперативни информации дека криминална група од територијата на Црна Гора се обидела да ја убие новинарката на „Вијести“ Оливера ...
сите 55 | | | веќе видена

Кабинетот на косовскиот претседател Хашим Тачи информира денеска за неговата средба во Њујорк, каде што се одржува Генералното собрание на Обединетите нации, ...
сите 185 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Пресот на СРД искористен за изнесување на лични недоразбирања

Од:
До кого (е-маил):
Порака: