Спасијка Ефтимоска: Моќта на брендот „Комерцијална банка“ извира од корпоративните вредности

Спасијка Ефтимоска ПР координатор во Комерцијална банка АД Скопје „Самиот бренд претставува важен извор на конкурентност и моќно средство за задржување ...
| | веќе видена | слични

Во својата најнова книга „ Marketing Rebellion “, познатиот американски маркетинг гуру Марк Шефер, меѓу другото пишува и за паѓањето на лојалноста кон ...
| | веќе видена | слични

Останато

Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ Христијан Мицкоски во интервју за Македонската телевизија порача дека Европската унија треба да е јасна кон Македонија и да каже ...
сите 401 | | | веќе видена

НАТО обезбедува безбедност и стабилност, а ЕУ може да обезбеди просперитет. Иднината на земјата е во Унијата. Процесот е тежок и фрустрирачки, понекогаш може ...
сите 130 | | | веќе видена

ФУДБАЛ Најмногу учесници на ЕП 2024 има од групите А, Ц и Е Групите А, Ц и Е од квалификациите за пласман на фудбалското Европско првенство (ЕП) годинава во ...
сите 110 | | | веќе видена

Градскиот комитет на ВМРО-ДПМНЕ Скопје синоќа организираше отворена трибина за учеството на Македонија во меѓународните односи, враќањето на дигнитетот на ...
сите 157 | | | веќе видена

Завчера попладне беа поставени две знамиња на тетовското кале, едното на УЧК, другото на Република Албанија, со кои очигледно некој сакал да испрати порака до ...
сите 54 | | | веќе видена

Престедателот на СДСМ Димитар Ковачевски денеска во просториите на Социјалдемократскиот сојуз на Македонија, со лидерите на коалициските партнери потпиша ...
сите 226 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Спасијка Ефтимоска: Моќта на брендот „Комерцијална банка“ извира од корпоративните вредности

Од:
До кого (е-маил):
Порака: