Електричните возила сега се 2 отсто од глобалната флота, а до 2025 ќе достигнат удел од 15 до 20 отсто

Извршните директори на компании од нафтената и автомобилската индустрија предупредуваат дека ги очекува иднина во која паричните текови може сериозно да им се намалат, пренесува „Ројтерс“. Владите на Индија и Kина се обидуваат да се справат со проблемот со загадувањето, да го намалат увозот на нафта и да извојуваат удел на пазарот во брзорастечкиот пазар за еколошки автомобили со зголемување на продажбата на електрични автомобили. Kина, на пример, цели барем една петтина од продадените возила, кои се очекува да достигнат 35 милиони годишно до 2025 година, да користат алтернативно гориво. Индија за возврат планира порадикални мерки. Влијателен владин тинк-тенк подготвува план сите возила во земјата да бидат заменети со електричен до 2032 година. - Ќе видиме јасно поместување на фокусот кон електричните автомобили. Тоа е потпомогнато од законодавството, па индустријата на електричните автомобили веќе е нешто вообичаено - коментира Вилко Старк, потпретседател за стратешко планирање на „Дајмлер“. Оваа компанија ...
| | веќе видена | слични

Пред 10 години никој не зборуваше за економија на споделување што ја популаризираа Airbnb и Uber , затоа што никој не можеше да претпостави дека вредноста на овој пазар за кратко време ќе порасне на милијарда долари. Поучени со тоа искуство, компаниите уште денеска ќе се спремаат за патничка економија, пазар што до 2050 година би можел да вреди 7 милијарда долари. Тоа го рекол извршниот директор на Intel, Брајан Крзнарич, говорејќи за иднината во која на патиштата ќе доминираат автономните автомобили, а луѓето ќе бидат само патници кои нема да мораат да возат и своето време ќе го посветат на други нешта. Во новите автомобили ќе можете да спиете, да гледате телевизија и да сурфате на интернет. Intel предвидува дека автономните автомобили ќе ослободат над 250 милиони часови годишно во најголемите градови со големи сообраќајни метежи. Суштината е тоа што компаниите препознаваат дека мора тоа слободно време да се капитализира.
| | веќе видена | слични
2 копии

БТА - Софија (преземено од Франс прес) Отпуштањето на претседателот и главниот извршен директор на Форд, Марк Филдс, ги открива нестабилните позиции на гигантите од Детроит, лулката на автомобилската индустрија на САД. Денес тие се исправени пред предизвиците на технолошките постигнувања на компаниите од Силициумската долина, коментираат експерти. Педесет и шест годишниот Филдс, беше отстранет во понеделникот откако само три години беше на чело на компанијата, плаќајќи за падот на вредноста на акциите и профитот, но најмногу заради запоставувањето на брендот со овален син амблем во развојот на автономните возила кој предвидуваше да ги пушти на пазарот во 2021 година. Повеќето конкуренти се фокусирани на 2020 година. Исправен пред тоа, кое аналитиарот Џесика Коулдвел од специјализираната група Edmunds.com го опишува како „следната етапа во транспортот“, Форд не може да си дозволи да заостанува. Полнокрвни производители на автомобили без возачи или само клиенти на технологиите кои се разработуваат во ...
| | веќе видена | слични

Благодарение на автономните возила ќе развие сосема нова гранка на економијата – патничка економија. Пред десет години, никој не зборуваше за економијата на споделување која беше популаризирана од страна на компании како Airbnb и Uber, бидејќи веројатно никој не можеше да претпостави дека нивната пазарна вредност за кратко време ќе се зголеми за милијарди долари. Поучени од тоа искуство, компаниите веќе денес треба да се подготвуваат за т.н. патничка економијата односно пазарот кој во 2050 година би можел да вреди дури 7 билиони долари, изјави неодамна извршниот директор на Intel Брајан Крзнарич зборувајќи за иднината во која на патиштата ќе доминираат автономните автомобили, а луѓето ќе бидат само патниците кои, бидејќи нема да треба да возат, своето време ќе бидат во можност да го посветат на други работи. Некои ќе спијат, некои ќе гледаат телевизија или ќе сурфаат на интернет, а некои луѓе ова време ќе го искористат да бидат продуктивни и ќе се концентрираат на работата. Во Intel, предвидуваат дека ...
| | веќе видена | слични
2 копии

Педесет и шест годишниот Филдс, беше отстранет во понеделникот откако само три години беше на чело на компанијата, плаќајќи за падот на вредноста на акциите и профитот, но најмногу заради запоставувањето на брендот со овален син амблем во развојот на автономните возила кој предвидуваше да ги пушти на пазарот во 2021 година. Повеќето конкуренти се фокусирани на 2020 година. Отпуштањето на претседателот и главниот извршен директор на Форд, Марк Филдс, ги открива нестабилните позиции на гигантите од Детроит, лулката на автомобилската индустрија на САД. Денес тие се исправени пред предизвиците на технолошките постигнувања на компаниите од Силициумската долина, коментираат експерти. Педесет и шест годишниот Филдс, беше отстранет во понеделникот откако само три години беше на чело на компанијата, плаќајќи за падот на вредноста на акциите и профитот, но најмногу заради запоставувањето на брендот со овален син амблем во развојот на автономните возила кој предвидуваше да ги пушти на пазарот во 2021 година. Повеќето ...
| | веќе видена | слични
2 копии

Загрепски Вечерњи лист објави ексклузивни податоци од доверливи извори добиени врз основа на следење и прислушкување, за тоа колкумина се и каде денеска живеат преживеани од поранешна Југославија кои се борат на страна на ИД Терористичката организација ИД која секојдневно губи територии во Ирак и во Сирија е пред целосен крах бидејќи од нејзиниот т.н. калифат прогласен во Сирија и Ирак во 2014 година, останати се само неколку градови и квартови. Најголем дел од нив сега се во провинцијата Деир ез-Зор и Идлиб, а меѓу нив и борци од држави од поранешна Југославија кои се придружиле на терористичката организација. Загрепски Вечерњи лист објави ексклузивни податоци од доверливи извори добиени врз основа на следење и прислушкување, за тоа колкумина се и каде денеска живеат преживеани од поранешна Југославија кои се борат на страна на ИД. Според податоците на весникот, поголема група џихадисти од БиХ со свои семејства се стационирани во Мајадин покрај градот Деир ез-Зор. Многумина од нив во Мајадин дошле од Рака, ...
| | веќе видена | слични
3 копии

Терористичката организација ИД која секојдневно губи територии во Ирак и во Сирија е пред целосен крах бидејќи од нејзиниот т.н. калифат прогласен во Сирија и Ирак во 2014 година, останати се само неколку градови и квартови. Најголем дел од нив сега се во провинцијата Деир ез-Зор и Идлиб, а меѓу нив и борци од држави од поранешна Југославија кои се придружиле на терориситчката организација. Загрепски Вечерњи лист објави ексклузивни податоци од доверливи извори добиени врз основа на следење и прислушкување, за тоа колкумина се и каде денеска живеат преживеани од поранешна Југославија кои се борат на страна на ИД. Според податоците на весникот, поголема група џихадисти од БиХ со свои семејства се стационирани во Мајадин покрај градот Деир ез-Зор. Многумина од нив во Мајадин дошле од Рака, а некои од Мосул. Меѓу нив е и Едвин Бабиќ, наречен Осман од Сараево кој работи за медиуми на ИД. Во Мајадин е заедно со некои од најозогласените терористи од БиХ како што е Инес Миџиќ од Бихаќ. Тој е еден од актерите во ...
| | веќе видена | слични

Минхен, домот на BMW Group, ја разгледува можноста за забрана на возила со дизел мотори поради „шокантните“емисии на азотни оксиди во овој град, вели градоначалникот за Süddeutsche Zeitung. Познатиот скандал со Volkswagen, предизвика преиспитување на дизел технологијата и нејзино ставање под знак прашалник, а производителите на автомобили имаат големи проблеми да се усогласат со прописите за ограничување на емисиите на азотни оксиди. „Колку и да сакам да се избегне ваква забрана, малку е веројатно дека ќе пројдеме без неа во иднина“, рече градоначалникот на Минхен, Дитер Рајтер. На прашањето во врска со најновите мерења за присуството на азотни оксиди во градот, тој вели: „Резултатите се шокантни, никој не ги очекуваше“. Штутгарт, седиштето на Mercedes и Porsche, се подготвува да ги исчисти своите улици од дизел возила, почнувајќи веќе од следната година. Меѓу 133.000 и 170.000 возила би можеле да бидат погодени од оваа забрана во Минхен, во зависност од тоа колку ќе биде строга. Автомобилите, кои се во ...
| | веќе видена | слични

Производителите на автомобили западнаа во блага паника кога Google ги пушти своите самовозечки двоседи по калифорниските улици. По три години, роботските автомобили се повлекуваат. Тестирањето е завршено, но технологијата нема да остане неискористена. Впечатливите топчести автомобили на гигантот Google се повлекуваат по три години од нивното прво појавување по улиците. Малечките двоседи со електричен погон и технологија за автономно возење не беа ниту планирани да се произведуваат во голема серија, туку се користеа исклучиво за тестирање. Сестринската компанија Waymo во иднина ќе се посвети на продавање на својата технологија на големите производители на автомобили. Итало-американскиот концерн Fiat Chysler може да биде еден од нив. Повеќе од 500 минивани Pacifica се опремени со „автопилотот“. Семејствата во Аризона може да се пријават за користење на овие возила во секојдневието. Светот очекуваше Google да воведе револуција во градскиот превоз Google го претстави сопствениот автомобил во 2014 година. Тоа не ...
| | веќе видена | слични

Започна ерата на Илон Маск и неговите електромобили, кој прв ја започна револуцијата во автомобилската индустрија на глобално ниво. Tesla Inc. е првата компанија што започна со масовно производство на неколку модели на електрични автомобили, кои беа ултра-скапи и недозволиви за пошироките маси. За таа цел, компанијата лансираше и поевтини модели. Возилата со погон на електрична енергија ги има вкупно 2 милиони во цел свет, при што Норвешка (29%) и Кина (40%) имаат највисок процент. Растот на продажбата беше поголем во 2015 со 77%, отколку во 2016 година со 60%, но тоа не е факт што ги загрижува компаниите, затоа што допрва доаѓа ерата на електрични автомобили. Субвенциите и бесплатните паркинзи се главната стимулација и причината зошто се зголемува продажбата на електромобилите, кои не го загадуваат воздухот. Во Македонија се уште интересот за електрични автомобили е на многу ниско ниво заради стандардот, иако имаме заинтересирани за ваков вид на возила, т.е. има иницијатива од Електромобилност ...
| | веќе видена | слични
повеќе

Останато

Пратеничката од ВМРО-ДПМНЕ, Нола Исмајлоска-Старова, на својот Фејсбук профил сподели став во однос на референдумот и претстојното гласање во Собранието за ...
сите 82 | | | веќе видена

Вратите на ЕУ останувааат отворени за вас. Вие сте оние кои ги имате клучевите во вашите раце. Немојте да дозволите да ја пропуштите оваа историска можност, ...
сите 100 | | | веќе видена

Пред странските функционери што доаѓаат во Македонија пред референдумот, ВМРО-ДПМНЕ го кажува својот став, вели потпретседателот на партијата, Александар ...
сите 76 | | | веќе видена

Албански државјанин со лажна италијанска лична карта се обидел да излезе од Македонија. Како што соопшти МВР, вчера во 17:50 часот на граничниот премин „Свети ...
сите 95 | | | веќе видена

Пред почетокот на продажбата на iPhone XS и XS Plus на мрежата се појавија првите рецензии во кои повеќето се фалат со нови опции од овие уреди, но многумина ...
сите 49 | | | веќе видена

Ако референдумот е успешен и ако мнозинството граѓани се изјаснат „за" дека го поддржуваат сето ова, тогаш ситуацијата е јасна, односно, ако бидат исполнети ...
сите 257 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Електричните возила сега се 2 отсто од глобалната флота, а до 2025 ќе достигнат удел од 15 до 20 отсто

Од:
До кого (е-маил):
Порака: