Како Икеа “манипулира” со купувачите

Како што Икеа ги освојувала пазарите во светот, така растела и побарувачката за останатите производи.Како што пишува Хафингтон Пост, над 75% од сликите на производите во каталогот всушност се компјутерски обработени фотографии, кои ги обработува компанијата CGSociety.Коментар од Икеа на оваа тема нема, ниту пак од CGSociety. Првата ваква слика излегла во 2006. Тоа била фотка од столицата Бертли.Како што Икеа ги освојувала пазарите во светот, така растела и побарувачката за останатите производи.Стариот начин на правење фотографии стана скап и комплициран. Заради тоа, наместо да прави каталози за секоја филијала, компанијата одлучила да направи дигитална библиотека од 25 илјади тродимензионални фотографии. Со ова, каталозите излегуваат насекаде во предвидениот рок.
| | веќе видена | слични

Шведскиот бренд за мебел и опрема Икеа дели откази во својата франшиза во Србија. Во продажниот салон лоциран во Белград, од Икеа поделиле откази на 22 вработени. Според објаснувањето на шведската компанија на почетокот на отворањето на првата продавница на брендот Икеа во Србија очекувале зголем број на заинтересирани купувачи па затоа и вработиле поголем број на луѓе. Ова е речиси вообичаена пракса на Икеа на нови пазари каде по одредено време се намалува 10% од почетно ангажираната работна сила. Сега по повеќе месеци квотата е исполнета и затоа 22 од 400 вкупно вработени повеќе нема да се дел од Икеа во Србија.
| | веќе видена | слични

Останато

Макрон денеска ја почна националната дебата , што ќе трае во наредните три месеци . Дебатата ја почна со 600 градоначалници и локални функционери во малото ...
сите 158 | | | веќе видена

Спирос Данелис, пратеник во грчката парламентарна партија на партијата Потами, беше исфрлен од својата парламентарна група, а претседателот на партијата, ...
сите 108 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Како Икеа “манипулира” со купувачите

Од:
До кого (е-маил):
Порака: