Instagram тестира алгоритам за прикажување на сликите и видеата


2 копии

Instagram се приклучува во друштвото на социјални мрежи кои имаат доволно голема бројка на корисници, поради што воведува алгоритам за избор на тоа кои објави ќе ги прикаже први во листата. Од Instagram истакнуваат дека статистиките покажуваат дека корисниците пропуштаат дури 70% од објавите на нивните листи со новости поради огромниот број на содржина којашто се објавува денес. Поради тоа корисниците не успеваат да видат се што им е важно. Воведувањето на алгоритам ќе овозможи да објавите кои се прикажуваат во листата со новости не се прикажува хронолошки, туку според важноста одредена според интеракцијата со корисникот, популарноста, вештачка интелигенција и слично. За почеток алгоритамот ќе биде пуштен само кај помала бројка на корисници за негово тестирање, по што може да се очекува кај сите корисници. Корисниците обично негативно реагираат на новостите за воведување на алгоритам, меѓутоа ретко кој успева да ги види сите новости коишто ги објавуваат неговите пријатели и страни кои ги следи. Алгоритамот ...
| | веќе видена | слични

По Твитер и Инстаграм воведува алгоритам кој објавите нема да ги покажува по хронологија, туку според важноста. Фејсбук оваа опција ја користи од почеток, а Твитер од оваа недела и корисниците не се воопшто воодушевени. Сега истото ги чека и на Инстаграм. како што велат од оваа социјална мрежа, просечен корисник пропушта 70 проценти од сето тоа што му се прикажува хронолошки поради големиот број на слики, па оттука веруваат дека овој начин треба да се смени со поефикасен. Решение е, како што велат тие алгоритамот кој ќе биде на врв на страната да ги поставува најважните објави, а ќе ги одредува и на основа на лајкови, меѓусебни односи со корисникот, времена објава и слично.
| | веќе видена | слични

Можеби повеќето корисници го користат Gmail сервисот од Google, но Yahoo сепак не се предава и продолжува со додавање на нови и корисни функции на својот редизајниран имејл сервис. Оваа недела Yahoo Mail добива поддршка за прикажување на линковите во форма на информативни карти, наместо само како обичен текст со сина боја. Можноста е наречена Link Previews и е достапна на почеток за корисниците од САД на десктоп, по што во брзо време ќе биде пуштена за останатиот дел од светот. Приказот на линковите на овој начин сигурно им е познат на многу корисници. Тие вака се прикажуваат веќе одреден период во Viber, Skype, Slack и на други можеби помалку познати сервиси. При ставање на линк во пораката, истиот собира информации од страната до којашто линкува и наместо само текст, се прикажува во форма на картичка на која има слика, наслов на статијата, но и информации како авторот на статијата, цена доколку има производ, наслов на филм и слично. Корисниците дури ќе имаат можност да ја изберат големината на картичката и ...
| | веќе видена | слични

По Твитер и Фејзбук и Инстаграм воведува алгоритам со кој им се овозможува на своите корисници да ги гледаат фотографиите само според важноста, тоа значи дека инстаграмџиите нема да бидат воодушевени затоа што нема да можат да видат некој постари објави освен од најсвежите објави. Како што потврдија од социјалната мрежа Инстаграм, просечниот корисник со оваа промена ќе пропушти околу 70 отсто од она што тој го гледа по хронолошки пат, поради премногу слики и оттаму сметаат дека овој начин на прикажување на фотографиите треба да се замени со нешто поефикасно. Ова многумина го сметаат како лоша промена на инстаграм, додека од компанијата се убедени дека „нема ништо да им наштети на корисниците“ и дека тие секогаш ќе добиваат свежи фотографии од своите пријатели.
| | веќе видена | слични
2 копии

Instagram најави дека може да воведе измени во листата со нови фотографии, па место хронолошки нивната позиција ќе ја одредува алгоритам. Тој ќе треба да процени што најмногу ги интересира корисниците и така да прилагоди кои фотографии ќе се прикажуваат... Популарната социјална мрежа за споделување фотографии, во моментот ги распоредува фотките хронолошки, односно онака како што ги објавиле луѓето што ги следите. Новиот начин многу повеќе ќе потсетува на начинот на кој Facebook ги прикажува новините, а Instagram, кој е во сопственост на Facebook, сега ќе добие сличен систем. Според ко-основачот и извршен директор на Instagram, Кевин Систром, корисниците пропуштаат околу 70 проценти од фотографиите во нивниот фид. „Идејата на овој потег е да се обидеме тие 30 проценти што ги гледате да бидат оние што најмногу ви значат“ - вели тој. Компанијата ќе користи различни сигнали на интерес за да одреди како да ја распоредува содржината. Поврзаноста меѓу корисниците ќе биде важно мерило, па луѓето со кои комуницирате ...
| | веќе видена | слични

Тоа што друштвената мрежа го прави сега е да понуди поквалитетна содржина, така што ќе го промени изгледот на презентираните резултати, па надобрите фотографии ќе се појавуваат најгоре на листата, наместо како досега да бидат подредени хронолошки. Доколку ја воведе промената која е веќе во тест фаза, тогаш со помош на алгоритам секој корисник ќе добива персонализирани резултати. Најдобар пример е Facebook, сопственикот на Instagram, кој ви прикажува постови базирани на вашите интереси, лајкови, локација и коментари. „Во просек луѓето пропуштаат 70 отсто од постовите на Instagram. Она што оваа промена ќе го овозможи е постовите кои ќе го видите да бидат најдобрите 30 отсто можни“, вели основачот Кевин Систорм за New York Times. Од платформата тврдат дека презентираните резултати нема да бидат одбирани единствено по бројот на лајкови, туку релевантна ќе биде интеракцијата со корисникот кој ги постира фотографиите. Но, дел од корисниците се скептици, и веруваат дека Instagram сака да ги истурка рекламите и ...
| | веќе видена | слични

Најпопуларната апликација за постирање на слики најави нови промени кои малку повеќе го инволвираат вкусот и односот на корисникот со неговите следачи. Овој пат компанијата најави дека новите пораки ќе бидат прикажувани врз основа на параметри на корисникот и неговиот однос со лицата кои постираат слики и видеа. Од компанијата посочуваат дека кориснниците поради огромниот број на слики и видеа кои се постирани пропуштаат дури 70% од она што е постирано, што значи дека често можете да промашите некоја слика или видео кое би ве интересирало. На сличен принцип веќе работи и „Facebook“. Новиот систем ќе биде воведен во текот на наредните месеци за 400 милиони корисници на „Instagram“.
| | веќе видена | слични

LastPass, познатиот сервис за лозинки, оваа недела претстави нова апликација којашто е наменета за користење со сервисите кои овозможуваат дво-факторска автентикација при најавувањето. Наречена LastPass Authenticator, апликацијата е веќе достапна за повеќето мобилни платформи, односно за Android, iOS и Windows Phone, па можете да ја симнете преку соодветните продавници за апликации. Оваа апликација, како и другите вакви (Google Authenticator, Microsoft Authenticator), работи преку прикажување на 6 цифрен код којшто се внесува при најавување на сервисот којшто поддржува дво-фактурска автентикација. Предноста на LastPass е во користењето на апликацијата со LastPass сервисот. Наместо најавување со внесување на кодот, на LastPass може да се најави преку одобрување на најавувањето преку известување кое го испраќа LastPass Authenticator апликацијата, со што најавувањето значително се олеснува. Овој начин на најавување преку известување сепак е достапно само за LastPass, па другите сервиси може да се користат ...
| | веќе видена | слични

Инстаграм е една од најпопуларните социјални мрежи, која воведува промени кои не веруваме дека ќе ви се допаднат.400 милиони корисници на оваа социјална мрежа досега беа навикнати да ги примаат информациите, односно да ги следат фотографиите кои се објавуваат по нивниот хронолошки редослед.Но, фотографиите кои се објавени повеќе нема да можете да ги гледате по нивниот хронолошки редослед, туку според популарноста.Со други зборови, вашиот Инстаграм се повеќе ќе изгледа како вашиот Фејсбук.Инстаграм започна да тестира алгоритами кои одредуваат што треба да видите кога ќе се вклучите на оваа апликација.Што прво ќе видите, ќе биде одредено од тоа колку пати досега сте биле во интеракција со останатите корисници, во кој период од денот се вклучувате и најмногу од популарноста на фотографијата.Генералниот директор на Инстаграм, Кевин Систром, вели дека корисниците поголемиот дел (речиси 70%) од информациите целосно ги пропуштаат, па сакаат да се погрижат дека останатите 30% да бидат најквалитетните информации кои ...
| | веќе видена | слични
2 копии

Популарната социјална мрежа за споделување фотографии, во моментот ги распоредува сликите хронолошки, односно онака како што ги објавиле луѓето што ги следите. Тоа што друштвената мрежа го прави сега е да понуди поквалитетна содржина, така што ќе го промени изгледот на презентираните резултати, па надобрите фотографии ќе се појавуваат најгоре на листата, наместо како досега да бидат подредени хронолошки. Новиот начин многу повеќе ќе потсетува на начинот на кој Фејсбук ги прикажува новините, а Инстаграм, кој е во сопственост на Фејсбук, сега ќе добие сличен систем. Според ко-основачот и извршен директор на Инстаграм, Кевин Систром, корисниците пропуштаат околу 70 проценти од фотографиите во нивниот фид. „Во просек луѓето пропуштаат 70 отсто од постовите на Instagram. Она што оваа промена ќе го овозможи е постовите кои ќе ги видите да бидат најдобрите 30 можни“, вели основачот Кевин Систорм за New York Times. Компанијата ќе користи различни сигнали на интерес за да одреди како да ја распоредува содржината. ...
| | веќе видена | слични
повеќе

Останато

23 годишниот Енвер Тоска е полицаецот осомничен дека на свиреп начин го лиши од живот 36 годишниот Алил Бекир. Тоска е млад полицаец во Битола вработен пред ...
сите 157 | | | веќе видена

Претседателот Иванов ги демантираше шпекулациите на Дојче Веле, Либертас.мк и други провладини медиуми кои вчера “забележаа” промена во ставот на шефот на ...
сите 150 | | | веќе видена

Метеоролозите во Америка истакнуваат дека дури сега доаѓа најтешкото по ураганот кој однесе 32 животи. Нивото на реките кое е покачено ќе доведе до големи ...
сите 106 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Instagram тестира алгоритам за прикажување на сликите и видеата

Од:
До кого (е-маил):
Порака: