Пирели ја смирува дебатата

Добавувачот за пневматици во Формула 1, Пирели, преку својот шеф Пол Хембери излезе со изјава по огромната дебата околу промената на овогодинешните пневматици која треба да се случи по трката во Канада. Дополнително, управното тело на ФИА исто така не ја поддржа промената на пневматиците, мислејќи да се менува структурата, туку доколку би била направена било каква промена, истата да биде за зголемување на безбедноста. - Промените што ќе бидат направени се многу поминимални отколку што тоа изгледа на прв поглед. Се обидуваме да најдеме решение кое ке биде добро за сите, а нас ќе не ослободи од проблемот што го имаме. Се надеваме дека тоа можеме да го изведеме без притоа радикално да ја промениме работата на било кој тим. - изјави шефот на Пирели за Ф1, Пол Хембери.
| | веќе видена | слични

Yamaha и Bridgestone ги прегледаа гумите и не успеаа да најдат никаква грешка-но сепак тие најдоа мали пукнатини на десната страна на една од гумите на Валентино Роси. По завршувањето на трката Лоренцо изјави „по три или четири круга состојбата на мотоциклот почна да се влошува и имав проблеми насекаде. При сопирањето, бидејќи во средината на свиокот јас не и верував на задната гума и при забрзувањето бидејќи задната гума се вртеше премногу.“ Неможејќи да ги објасни слабите резултати, Лоренцо верува дека неговите проблеми настанаа поради неисправна гума, „Не гледам што друго би можело да предизвика проблеми освен гумата“ И Yamaha и Bridgestone ги прегледаа гумите и не успеаа да најдат никаква грешка-но сепак тие најдоа мали пукнатини на десната страна на една од гумите на Валентино Роси. Менаџерот за развој на гуми на Bridgestone Motosport, Шинџи Аоки, верува дека проблемите на Лоренцо настанале поради погрешна подготовка. Еве што изјави Аоки: „Веднаш по завршувањето на трката тој имаше разговор со неговиот ...
| | веќе видена | слични

Импровизираната патека низ улиците на Монако, оваа година ќе биде домаќин на јубилејното шеесетто Гран При од формула 1 шампионатот. Пилотите ќе ги возат своите болиди низ улиците на Монте Карло, Ла Кондамине и покрај пристаништето на кнежеството Монако. Монако е една од најтешките патеки за престигнување, таа е тесна и оградена со многу блиски бариери, без брзи кривини, со два кратки правци и најниска просечна брзина од само 160 км/ч. Спринтот од стартот до првиот свиок е секогаш хаотичен и е речиси невозможно да се изведе некој маневар за претекнување. Во 59 одржани трки овде, 26 пати победникот ја започнал трката од пол – позицијата. Аиртон Сена го држи рекордот за највеќе освоени победи на оваа патека, шест од кои 5 последователни (1989 – 1993). По пет имаат Грахам Хил и Михаел Шумахер. Од сегашните пилоти шест имаат однесено победа на оваа патека. Раиконен, Фетел, Батон и Хамилтон имаат по една, а Алонсо и Вебер по две победи. Фернандо Алонсо има досега 4 подиуми, 4 помалку од вкупниот број подиуми на ...
| | веќе видена | слични

По три трки во низа со освоена пол позиција, пилотите на Мерцедес се најголемите фаворити за успех во квалификациите на Големата награда на Монако, благодарение на фактот дека оваа трка го вреднува пласманот од саботата. Тајната на Мерцедес е во брзото загревање на гумите, по што се во можност да извадат максимум перформанси во текот на еден квалификациски круг, но слабата страна е што тоа загревање не можат да го контролираат во тркачки режим, па гумите побрзо им деградираат. Пирели предвидува дека на неделната трка ќе има по две застанувања во боксот, што секако би значело повеќе возбуда од ланското издание кога сите имаа по еден пит стоп и во колона стигнаа до целта. Абењето на гумите е мошне ниско, а места за престигнување тешко се наоѓа освен ако оној што е понапред не направи грешка, па тоа става акцент врз стратегијата за трката. Иако ова е најкусата трка во календарот со 260,52 километри вкупна должина, ќе се возат 78 круга со очекувано времетраење од два часа. Иако Себастијан Фетел води на табелата ...
| | веќе видена | слични
2 копии

Победникот на шпанското гран при од пред две седмици ќе атакува на нов рекорд на асфалтот во Монте Карло. Алонсо тука славеше во 2006 со Рено и во 2007 со Мекларен, па доколку победи со Ферари ќе стане првот возач кој што триумфирал со три различни екипи во Монако. Од сите досегашни победници во Монако, само четворица никогаш не победиле повторно на оваа патека, што е показател дека оние кои имаат добро досие во Монако, секогаш можат да се сметаат за фаворити. Од активните возачи, шестмина имаат победи во периодот од 2005 до денес, при што Алонсо и Вебер славеле по два пати, додека Раиконен, Батон, Хамилтон и Фетел се надеваат да го повторат успехот. Иако ова се води како 71 трка во кнежевството, де факто е 60-та што се бодува за светското првенство на Формула 1, а на речиси половина од овие трки (26), славел оној што бил на пол позицијата. На дополнителни 13 трки, победил возачот кој стартувал како втор, но од 2000 до денес, тоа е забележано во само два наврати, со Михаел Шумахер во 2001 година и со Дејвид ...
| | веќе видена | слични

Наредниот викенд пред нас е шестата овосезонска трка во шампионатот на Формула 1, која ќе се вози на улиците на Монте Карло, трка која се смета за една од една од трите најпрестижни на планетата, покрај Индијанаполис и Ле Ман. Поради конфигурацијата на улиците во Монте Карло, трката е една од најсложените во Формула 1, а и покрај релативно малите просечни брзини, се смета за опасна. Воедно, таа е единствена, при чија должина не потпаѓа под ФИА задолжителните 305 километри. Монако има многу богата тркачка историја, а првата трка е возена во 1929-та година, во рамките на европскиот шампионат, а првиот триумф ја оствари Британецот Гровер-Вилијамс, возејќи Бугати. Веќе првата сезона во Ф1, 1950 година, Монако беше домаќин на трка која ја освои Аргентинецот Фанџо. Занимливо е тоа ова Гран при ја носеше ознаката “голема награда на Европа“, 1955 и 1963 година. Малата држава на југот на Франција ги имаше сите тројца возачи во Формула 1 – Луј Широн, Андреа Тести и Оливие Берети, но поради својот “даночен статус“ ...
| | веќе видена | слични

Доколку минатата година во Монако беше случај да гледаме стратегија со едно застанување во боксот, Пирели за оваа година предвидува две застанувања. Ако се земе предвид дека претекнувањето во Монако е доста тешко, од Пирели велат дека квалификациите повторно ќе бидат многу битен сегмент од стратегијата за трката. - Во Монако очекуваме во просек две застанувања во боксот, бидејќи во Монако ќе имаме многу помала деградација на пневматиците. Сепак тоа нема да придонесе за послабо тактизирање од тимовите, бидејќи во минатото видовме дека возачите применуваат различни стратегии и на крајот ја завршуваат трката многу близу еден до друг. Трката во Шпанија беше победена од болид што стартуваше од третиот ред, нешто што не се случило претходно, па ќе биде интересно да се види дали истото ќе се случи во Монако. Патеката е позната по тоа дека се претекнува тешко. Поради ова, стратегијата станува уште побитна со цел тимовите да ги подобрат нивните стартни позиции. - изјави шефот за Пирели во Ф1, Пол Хембери.
| | веќе видена | слични

Останато

Една недела пред референдумот, директорот на УБК Горан Николовски во отвореното Студио 1 вели дека не постои директна закана врз безбедноста на Р. Македонија. ...
сите 225 | | | веќе видена

Референдумот е за преименување во Северна Македонија, за Спогодбата со Грција, за промена на Уставот, нема гаранција за членство во ЕУ... Му благодариме на ...
сите 44 | | | веќе видена

Независниот пратеник Ферид Мухиќ за „ А1он “ не сакаше да каже дали ќе излезе на претстојниот референдум за промена на името, како и дали ќе гласа за уставните ...
сите 131 | | | веќе видена

И годинава на свеченото отворање на фестивалот „Браќа Манаки” во Битола се повтори истата пракса како и претходните години. По сликањето на црвениот тепих и ...
сите 71 | | | веќе видена

Со цел Зоолошката градина во Скопје да добие еден сосема нoв и убав лик, деновиве е поставена нова урбана опрема. Опрема се состои од нови клупи, каде ...
сите 29 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Пирели ја смирува дебатата

Од:
До кого (е-маил):
Порака: