Брендови

Според Американската маркетинг асоцијација (АМА) поимот бренд се дефинира како „име, термин, знак, симбол или дизајн или комбинација на сите или некои од нив, со интенција да се идентификуваат производите и услугите на еден производител или продавач и да се диференцираат од производите на другите производители или продавачи“. Волтер Лендор (Walter Landor), еден од великаните на индустријата за пропаганда и реклама, вели: „Едноставно речено, брендот е ветување. Преку идентификувањето на веродостојноста на производот, потрошувачот станува заложник на задоволството и квалитетот што го добива од него“. Во книгата на Дејвид Аакер, Градење на силни брендови (Aaker, A. David. Bulidling Strong Brands. NYC, USA: Simon & Schuster Inc., 1996.), тој сугерира дека брендот е „ментална кутија“ и вели дека пазарната вредност на брендот е: „Збир на елементи (или обврски) поврзани со името или симболот на брендот кои му додаваат (или одземаат) на/од вредноста на производот“. Тоа е многу важен момент, бидејќи брендот не мора ...
| | веќе видена | слични

Останато

Францускиот претседател Емануел Макрон преку видео порака им се обрати на македонските граѓани во пресрет на референдумот. Во неа тој вели дека договорот со ...
сите 68 | | | веќе видена

Една недела пред референдумот, директорот на УБК Горан Николовски во отвореното Студио 1 вели дека не постои директна закана врз безбедноста на Р. Македонија.- ...
сите 108 | | | веќе видена

„Отсекогаш сум се залагал за решение кое нема да задира во идендитетот , националните интереси и уставни промени. Прашањето за името и индентитетот е постаро и ...
сите 77 | | | веќе видена

Од вчера стапи во сила договорот за взаемно признавање на возачките дозволи меѓу Македонија и Германија. Договорот го потпишаа Министерот за внатрешни работи ...
сите 79 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Брендови

Од:
До кого (е-маил):
Порака: