Брендови

Според Американската маркетинг асоцијација (АМА) поимот бренд се дефинира како „име, термин, знак, симбол или дизајн или комбинација на сите или некои од нив, со интенција да се идентификуваат производите и услугите на еден производител или продавач и да се диференцираат од производите на другите производители или продавачи“. Волтер Лендор (Walter Landor), еден од великаните на индустријата за пропаганда и реклама, вели: „Едноставно речено, брендот е ветување. Преку идентификувањето на веродостојноста на производот, потрошувачот станува заложник на задоволството и квалитетот што го добива од него“. Во книгата на Дејвид Аакер, Градење на силни брендови (Aaker, A. David. Bulidling Strong Brands. NYC, USA: Simon & Schuster Inc., 1996.), тој сугерира дека брендот е „ментална кутија“ и вели дека пазарната вредност на брендот е: „Збир на елементи (или обврски) поврзани со името или симболот на брендот кои му додаваат (или одземаат) на/од вредноста на производот“. Тоа е многу важен момент, бидејќи брендот не мора ...
| | веќе видена | слични

Останато

Претседателката на комисијата Билјана Ивановска во интервју за Радио Слободна Европа вели дека освен изборната кампања и финансирањето на политичките партии, ...
сите 241 | | | веќе видена

Извршниот директор на Етиопиан Ерлајнс Теволде Гебремариам, по несреќата на атиопскиот авион во кој загинаа 157 лица, изјави дека предупредувањата и барањата ...
сите 52 | | | веќе видена

Лидерот на Демократската Унија за Интеграција (ДУИ), Али Ахмети апелира до најголемата опозициска партија да продолжи со учество во работните групи при ...
сите 218 | | | веќе видена

Илјадници луѓе се собраа денеска во повеќе новозеландски градови во спомен на 50 убиени муслимани во Крајстчрч, но и во знак на протест против расизмот. ...
сите 133 | | | веќе видена

Нов протест „1 од 5 милиони“ почна вечерва во Белград под мотото „Исто место – исти барања“. Како што пренесува агенцијата „Танјуг“, протестот започнал со ...
сите 148 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Брендови

Од:
До кого (е-маил):
Порака: