Повеќе вести како оваа (25)

Се чини дека продавниците на „Епл“ (вкупно 504 во целиот свет) ја изгубија примарната функција - продажбата. Сè повеќе потрошувачи, но и поранешни и сегашни ...
сите 3 | | | веќе видена

Продавниците на "Apple" ширум светот повеќе не се тоа што биле. Од естетска гледна точка, тие се совршено уредени, но немаат квалитетни вработени, кои на ...
| | веќе видена | слични

Продавниците на "Apple" ширум светот повеќе не се тоа што биле. Од естетска гледна точка, тие се совршено уредени, но немаат квалитетни вработени, кои на ...
| | веќе видена | слични

Продавниците на “Apple” ширум светот повеќе не се тоа што биле. Од естетска гледна точка, тие се совршено уредени, но немаат квалитетни вработени, кои на ...
| | веќе видена | слични

Како им успеа на продавниците на Епл во еден квартал да имаат поголема посетеност отколку четирите главни тематски паркови на Дизниленд во текот на минатата година? Тоа што објектите на Епл “цветаат“ и во време кога повеќето компании се жалат на слаба малопродажба, се должи на методите на работа кои на вработени им налагаат да бидат топли и љубезни со муштериите, добро да ги ислушаат нивните потреби, веднаш да им презентираат решенија и да се погрижат ништо да не им остане нејасно околу услугите и производите и на крајот разговорот да го завршат со поздрав со широка насмевка и покана пак да дојдат во Епл. Минатата година за три месеци 326-те продавници на Епл имале поголема посетеност од четирите најголеми Дизниледн паркови, низ кои се забавувале 60 милиони луѓе. Ако еден вработен во продавница на Епл не се покаже успешен во продажба, тој може повторно да биде пратен на обука или да биде преместен на друга позиција, бонуси за екстра продажба не се делат а ако пак службеник три пати во шест месеци задоцни ...
| | веќе видена | слични

Што велат бројките кога се во прашање продавниците на една од најуспешните компании во светот? Продавниците на Apple привлекуваат најмногу купувачи во трговските центри, зголемувајќи ја продажбата за 10%. Благодарение на тоа компанијата плаќа многу помала кирија. Во продавниците на Apple ширум светот работат 50.000 луѓе. Ако се соберат сите на едно место, би се формирал еден цел град. Дневно продавниците ширум светот ги посетуваат околу 1 милион купувачи или најмалку 365 милиони луѓе годишно. За споредба, во тематските паркови на Дизни годишно доаѓаат околу 130 милиони посетители. Најпосетена Apple продавница во светот е онаа во Нанџин, Шангај. Дневно ја посетуваат околу 25.000 луѓе. Genius Bar, центарот за техничка поддршка во продавниците на Apple услужува 95.000 корисници дневно низ целиот свет. Apple има закупено околу 4,9 милиони метри квадратни простор за потребите на своите продавници ширум светот. На крајот на 2014 година имаше вкупно 437 Apple продавници во светот, од кои 259 во САД. Просечните ...
| | веќе видена | слични

Долгогодишниот работник на „ЕПЛ СТОРЕ“ (Apple Store) во Велика Британија ја отворил душата и детално опишал како е да се работи во продавниците на технолошката компанија. Технолошкиот гигант е познат по својата тајност, која се протега од врвот па се до обичните работници во плави маички кои ги продаваат производите на ЕПЛ во продавниците. Сите тие на првиот работен ден мора да потпишат договор кој ги обврзува да молчат за работата во Епл и тоа не смеат да го споменуваат дури ни на социјалните мрежи, како ни да прават селфи во своите плави маички. Поранешен работник на „Епл Сторе“ во опширно интервју за Биснис Инсајдер во кое до детал опишува како изгледала неговата четиригодишна работа во една од најголемите компании на светот. Ви пренесуваме некои од неговите најинтересни белешки. „Работниците на Епл Сторе редовно се соочуваат со закани за смрт кои им ги упатуваат клиентите. Купувачите редовно доаѓаат да се жалат на неисправноста на производот или лош сервис, а околу 60 посто се во право“. „Полесно е да се ...
| | веќе видена | слични

Компанијата “Епл“ ја прекинува продажбата на сите модели на мобилниот телефон “Ајфон“ во пет продавници во Пекинг и Шангај. Американската компанија на тој начин сака да им овозможи безбедност на своите клиенти и вработените загрозени со метежот и нередите кои се создаваат пред продавниците на “Епл“ во Пекинг поради лансирањето на најновата верзија на “Ајфон“. Нередите почнаа откако продавниците соопштија дека се распродадени сите модели и дека ќе ги затворат продавниците додека не добијат нови. На тоа собраната маса на луѓе одговорила со дивеење, па почнале да фрлаат по излозите со јајца. “Епл“ соопшти дека “Ајфон“ ќе биде достапен преку Интернет и кај авторизиран дистрибутер.
| | веќе видена | слични

Компанијата “Епл“ ја прекинува продажбата на сите модели на мобилниот телефон “Ајфон“ во пет продавници во Пекинг и Шангај. Американската компанија на тој начин сака да им овозможи безбедност на своите клиенти и вработените загрозени со метежот и нередите кои се создаваат пред продавниците на “Епл“ во Пекинг поради лансирањето на најновата верзија на “Ајфон“. Нередите почнаа откако продавниците соопштија дека се распродадени сите модели и дека ќе ги затворат продавниците додека не добијат нови. На тоа собраната маса на луѓе одговорила со дивеење, па почнале да фрлаат по излозите со јајца. “Епл“ соопшти дека “Ајфон“ ќе биде достапен преку Интернет и кај авторизиран дистрибутер.
| | веќе видена | слични

Facebook Twitter Google+ Pinterest Love This Кинеските продавници имаат уникатен пристап кон клиентите. По пуштањето на iPhone 6 и iPhone 6 Plus тие назначиле кројач, чија што работа во продавниците е да ги пришивува поголеми џебови на панталоните. Големината на телефоните е соодветно 4.7 инчи и 5,5 инчи, па многумина се жалат дека им е тешко да го чуваат телефонот во џеб. Се разбира, сето ова е со цел рекламирање на продавницата, но работи добро, а клиентите се фалат дека е доста практично.
| | веќе видена | слични

По неколку месеци исчекување, Apple го презентираше пред Американците својот најнов производ – смартчасовниците. Компанијата сега ги нуди за продажба уредите, но само преку нарачки онлајн и во неколку луксузни продавници. Ова го потврди и комерцијалниот директор-ѕвездата на Apple – Анџела Арендс. Самата Арендс признава дека била напаѓана од стотици барања за започнување со продажбата на Apple Watch. За да го одбележи почетокот на производот на пазарот, Apple претстави три нови реклами, кои ги потенцираат начините на кои што тој може да се користи во секојдневниот живот. Рекламите се насловени “Rise”, “Up” и “Us”, а во нив се гледа дека новиот Apple Watch може да се користи наутро – како будилник, за да се проверуваат летови, за комуникација, да се бараат правци на движење и при телефонски повици. Еве ги и рекламите.
| | веќе видена | слични

Walmart работи на технологија за препознавање на лицето за да детектира фрустрирани или незадоволни купувачи. Технологијата ќе ги користи камерите поставени во продавниците на касите и ќе ги следи изразите на лицата на купувачите за да детектира незадоволство. Доколку системот детектира незадоволен купувач, ќе ги извести вработените во другите делови од продавниците и ќе им нареди да појдат до касата за да го намалат незадоволството на купувачот. Од Walmart се надеваат дека технологијата ќе им помогне на продавниците да го подобрат корисничкото искуство пред да се пожалат купувачите. „Полесно е да се задржат постојните купувачи отколку да се привлечат нови преку реклами. Честопати доколку има неадекватно корисничко исксутво тоа нема да се појави во податоците кои стигнуваат до менаџментот се додека не се изгубат клиентите. Со оглед на големата конкуренција, клиентите попрвин ќе појдат на друго место отколку да се жалат на услугата“ се вели во поднесениот патент. Walmart не само што ќе ги користи податоците ...
| | веќе видена | слични

Подготвувајќи се за лансирањето на првиот нов производ по смртта на Стив Џобс, Тим Кук и останатите водечки директори во Apple ја бараат личноста која ќе им помогне со нивниот паметен часовник. Освен љубителите на технологијата и гаџетите, да привлечат и што повеќе "модно свесни" корисници па таа личност треба да им помогне да се зголеми продажбата на кинескиот пазар. Оваа личност ја најдоа во дотогашната извршна директорка на британската модна компанија " Burberry ", Анџела Арендс која минатата година влезе во "Apple" и ја зазема позицијата шеф на малопродажба и онлајн трговија. Според информациите кои вчера беа објавени на Bloomberg, 54-годишната Анџела може да биде прилично задоволна со својот статус и компанијата која во последниот квартал од минатата година ги собори сите продажни и финансиски рекорди заработувајќи дури 82,5 милиони долари, што ја прави неа најплатена жена во САД. Покрај и веќе големата плата, на нејзе минатата година и' беше исплатен бонус за поминувањето во " Apple " како и награди и ...
| | веќе видена | слични

Кинеските власти откриле само во еден град 22 продавници кои под лажната етикета на „Епл“ (Apple Inc.) продавале реплики од апаратите на оваа американска компанија како да се оригинали. Кинеската полиција ги почнала претресувањата во градот Кунминг откако на интернет се појавија фотографии од репликите на апаратите на „Епл“, пренесува BBC. Првично во истрагата биле откриени пет лажни продавници со логото на „Епл“, но потоа со подетална потрага било утврдено дека постојат уште многу такви продавници. Истрагата беше иницирана откако еден американски државјанин кој живее во Кунминг на својот блог објави дека посетил една од ваквите продавници во кои се продаваат наводните компјутери и друга опрема на „Епл“. Блогерот опиша како во лажните кинески продавници кои ги посетил дури и декорот и ентериерот целосно одговараат на објектите на „Епл“ низ светот. Вработените во продавниците носеле маички со логото на американската компанија, какви што инаку носат и вработените во „Епл“ во оригиналните продавници. Со ...
| | веќе видена | слични

Ако сакаш да ти успее бизнисот, тогаш немој по секоја цена да се обидуваш да му увалиш нешто на клиентот, го објаснува успехот на Епл човекот кој ги создаде продавниците на компанијата. “Персоналот е фокусиран на градење добар однос со клиентите, разбирање на нивните потреби и обид да им го олесни животот,“ објаснува Рон Џонсон, кој сега е генерален директор на компанијата J. C. Penney. Во блог на тема како може да се создаде популарна продавница, објавен на Harvard Business Review , Џонсон забележува дека Ајфоните и Ајпадите можат да се најдат и на други места и тоа поевтино, но луѓето сакаат да доаѓаат баш во продавниците на Епл и да платат и повеќе, заради искуството што го доживуваат. “Вработените се исклучително добро обучени, тие не се платени на процент, па не им прави разлика дали ќе продадат скап нов компјутер или ќе му помогнат на муштерија стариот компјутер подобро да функционира и да биде задоволен со тоа. Ним задача им е да сфатат што им треба на клиентите и да им помогнат да го добијат, дури ...
| | веќе видена | слични

На блоговите и бројни интернет страни корисниците го критикуваа новото рекламно видео од Apple кое го сметаат навредливо. ’Стив Џобс би полудел да го види ова’ е еден од огромниот број коментари за последните три реклами од Apple кои беа емитувани кон крајот на минатата недела. Иако рекламите требаше на духовит начин да го прикажат едноставното користење на компјутерите од Apple и услужноста на вработените во Genius bar на Apple (сектор во продавниците од Apple во кој вработените им помагаат на корисниците околу проблемите со нивните производи), на голем број интернет страни овие реклами беа прогласени за навредливи кон корисниците на производите од Apple кои на видеата се прикажани како неспособни кои не можат да користат ни едноставни програми како iPhoto или iMovie. На страната Digital Trends велат дека овие три реклами би можеле да бидат само почеток на нова огласувачка кампања на Apple ориентирана околу Genius bar, но судејќи според големиот број (негативни) коментари кои можат да се прочитаат на ...
| | веќе видена | слични

Некои чекаа и со денови, кампувајќи пред продавниците. Ај-фон 5-манија: 49-годишниот Грег Паркер не ја крие возбудата што конечно дошол на ред во продавницата на Епл на Петтата авенија во Њујорк Некои чекаа и со денови, но долгите редици пред продавниците на Епл ширум целиот свет, од Сингапур до Њујорк, петокот конечно почна да се движат откако започна продажбата на Ај-фон 5, најновата верзија на „паметниот“ телефон на компанијата. x ​​Во центарот на Сиднеј, некои купувачи уште од пред три дена застанале во редиците. Во Хонг Конг, продавачите на x ​​Епл скандираа „Ај-фон 5, ај-фон 5“, поздравувајќи ги купувачите на почетокот на продажбата. Во Минхен, без оглед на x ​​температурите блиску до точката на мрзнење, љубители на новиот телефон го оценија чекањето како „дефинитивно посебно x ​​искуство“. А, во Париз, некои продавачи на Епл дури појдоа во штрајк, барајќи поголема исплата поради напливот во продажбата. Стручните критики во медиумите не парираат на воодушевувањето на купувачите, ...
| | веќе видена | слични

Технолошките иновации предизвикуваат промени во 2012 според HP, кој што изложува на Конференцијата на Националната федерација на малопродажба. HP предвидува иднина во која дигиталното продолжува да се вклучува во светот на малопродажбата, и обратно, со што се подигнува нивото на квалитет и самото искуство при купувањето. На конференцијата, HP ги прикажа надоаѓачките решенија, вклучувајќи го и своето разновидно портфолио на индустриски солуции од точката на продажба, дигиталните потписи, решенијата за самостојни сервиси, принт сервисите, „cloud“ базираното печатење до мобилните решенија. Исто така ги претстави и новите баркод скенери достапни во EMEA. Коби Елбаз, Директорот на клиент решенијата за Европа, Средниот Исток и Африка изјави: „Несомнено доаѓа до трансформација во малопродажната индустрија, со тоа што технологијата се инкорпорира во физичките продавници. Еден од трендовите кои ги предвидовме во 2012 година е продавниците да овозможуваат интерактивно дигитално искуство, од дигитални потписи на ...
| | веќе видена | слични

Технолошките иновации предизвикуваат промени во 2012 според HP, кој што изложува на Конференцијата на Националната федерација на малопродажба. HP предвидува иднина во која дигиталното продолжува да се вклучува во светот на малопродажбата, и обратно, со што се подигнува нивото на квалитет и самото искуство при купувањето. На конференцијата, HP ги прикажа надоаѓачките решенија, вклучувајќи го и своето разновидно портфолио на индустриски солуции од точката на продажба, дигиталните потписи, решенијата за самостојни сервиси, принт сервисите, „cloud“ базираното печатење до мобилните решенија. Исто така ги претстави и новите баркод скенери достапни во EMEA. Коби Елбаз, Директорот на клиент решенијата за Европа, Средниот Исток и Африка изјави: „Несомнено доаѓа до трансформација во малопродажната индустрија, со тоа што технологијата се инкорпорира во физичките продавници. Еден од трендовите кои ги предвидовме во 2012 година е продавниците да овозможуваат интерактивно дигитално искуство, од дигитални потписи на ...
| | веќе видена | слични

Американскиот технолошки концерн „Amazon.com Inc“ ќе отвори продавница за намирници за пошироката јавност по повеќе од една година тестирање, експеримент кој може драматично да ја промени трговијата на мало со намирници. Продавницата во Сиетл, позната како „Amazon Go“, се потпира на камери и сензори за следење на она што купувачите го вадат од полиците или го враќаат таму. Касите и долгите редови ќе станат излишни – клиентите си плаќаат, откако ќе ја напуштат продавницата користејќи кредитни картички. За трговците на мало отворањето на продавницата навестува друго потенцијално оружје во рацете на најголемиот онлајн трговец на малопродажба во светот, кој неодамна го купи поголемиот синџир супермаркети „Whole Foods Market“ за 13,7 милијарди долари. Долгите редици можат да ги одвраќаат купувачите, па компанија која ќе открие како може да се укине времето на чекање, ќе има предност во битката за клиенти, коментира „Ројтерс“. Засега „Amazon“ не открива дали или кога ќе додаде повеќе продавници од концептот „Go“, ...
| | веќе видена | слични

Македонските граѓани најмногу се жалат на времето на чекање при добивање одредена услуга, покажа последното истражување на „Мистери шопинг“, кое беше спроведено од 20 април до 5 мај годинава, пренесе МИА Тајните купувачи на „Мистери шопинг“ во овој период посетиле продавници за компјутери, телефони, туристички агенции, банки и автосалони. Резултатите од истражувањето покажуваат дека квалитет на услугите во индустриите што биле испитани е на средно ниво и дека има простор за подобрување. Највисоки оценки од тајните купувачи добиле продавниците за компјутери, а најниски банките. Кај продавниците за телефони најмногу забелешки имало за долгото време на чекање, а кај продавниците за компјутери на изгледот на продажното место. Позитивни оценки има за хигиената, соодветно означеното работно време, пријателскиот и позитивен став кон купувачите и вниманието посветено на купувачите за време на комуникацијата. Како недостиг кај банките и туристичките агенции е немањето доволно промотивни материјали, несоодветно ...
| | веќе видена | слични

С` повеќе продавници ги користат куклите за облека што во себе имаат инсталирано камери и софтвер за препознавање лица и со тоа го следат однесувањето на посетителите и на потенцијалните купувачи. Појавувањето на с` поголемите продавници за облека ги принудува сопствениците да користат посебна кукла која во себе содржи камера „ајси“ и технологија за препознавање лица каква што се користи на аеродромите за идентификација на криминалците. Овие кукли ги продава компанијата „Алмакс“, а меѓу клиентите се и неколку познати трговски синџири за облека во САД и во Европа. Иако многумина ќе помислат дека на овој начин сакаат да ги шпионираат крадците, нивната улога е всушност набљудување на однесувањето на посетителите и купувачите со цел да се дознае нешто повеќе за навиките во нивниот шопинг. Таа камера е сместена во окото на куклата и собира податоци како што се година, пол и раса на купувачот за потоа да ги искористи за воведување промени, со цел продавницата да се приспособи на корисниците, односно да ја ...
| | веќе видена | слични

Уште повеќе ...