Нето добивката на Групацијата Триглав изнесуваше 69,9 милиони евра, додека нето добивката на матичното друштво 48,3 милиони евра. На обемот на фактурираната ...
Македонскиот филм Балканот не е мртов од Александар Поповски се прикажуваше на фестивалот БаНеФФ во Стокхолм, Шведска. Како што соопштија од Кино око , ...
Македонскиот филм „Балканот не е мртов“ од Александар Поповски беше прикажан на фестивалот БаНеФФ во Стокхолм, Шведска. Како што соопштија од „Кино око“, ...
Македонскиот филм „Балканот не е мртов” од Александар Поповски се прикажуваше на фестивалот БаНеФФ во Стокхолм, Шведска. Како што соопштија од „Кино око“, ...
Како што соопштија од „Кино око“, поради големиот интерес филмот ќе се прикажува и во други градови во Шведска, како и во Осло, Норвешка. Филмот ќе се ...
Македонскиот филм „Балканот не е мртов” од Александар Поповски се прикажуваше на фестивалот БаНеФФ во Стокхолм, Шведска. Како што соопштија од „Кино око“, ...
На панелот „Заедно на трети пазари“ кој се одржа во рамки на регионалната бизнис средба во Загреб во организација на Бизнис плус , се разговараше за тоа ...
Конференцијата е наменета за сите компании на македонскиот пазар, особено за извозно ориентираните, а се очекува да присуствуваат повеќе од 100 фирми, членки ...
Групацијата Триглав и Заваровалница Триглав во 2013 година работеа добро и годината ја завршија со повисока добивка од планираната. Добивката на Групацијата ...
„Моќта на современиот маркетинг“ е тема на втората Goclicк и Google конференција за современ маркетинг што ќе се одржи денеска во Скопје. Конференцијата е ...
Моќта на современиот маркетинг“ е тема на втората Goclicк и Google конференција за современ маркетинг што ќе се одржи денеска во Скопје. Конференцијата е ...
Македонскиот филм „Балканот не е мртов” од Александар Поповски се прикажуваше на фестивалот БаНеФФ во Стокхолм, Шведска. Како што соопштија од „Кино око“, ...
Македонскиот филм „Балканот не е мртов” од Александар Поповски се прикажуваше на фестивалот БаНеФФ во Стокхолм, Шведска.Како што соопштија од „Кино око“, ...
„Моќта на современиот маркетинг“ е тема на втората Goclicк и Google конференција за современ маркетинг што ќе се одржи денеска во Скопје. Конференцијата е ...
Учесниците ќе дискутираат и на неколку подтеми, „Можностите и трендовите во сферата на интернет маркетингот - Google како маркетинг гигант“, „Adwords решенија ...
Цели 24 години и требаа на Икеа, од првата најава до изградбата на првиот мебел-центар во Хрватска. На влезот во Загреб, од правец на Белград, забрзано се ...
„Моќта на современиот маркетинг“ е тема на втората Goclicк и Google конференција за современ маркетинг што ќе се одржи денеска во Скопје. Конференцијата е ...
„Моќта на современиот маркетинг“ е тема на втората Goclicк и Google конференција за современ маркетинг што ќе се одржи денеска во Скопје. Конференцијата е ...
На денешната втора конференција за современ маркетинг во Македонија, на која се дискутираа најновите трендови во маркетингот на глобално ниво, министерот за ...
Вокална атракција „Перпетум Џезиле“ од Словенија на неверојатен начин ја изведе познатата македонската песна „Јовано Јованке“. Велат дека направиле нивна ...