Peugeot го открива првите фотографии и детали за новата генерација на 308 која светот премиерно ќе може да ја види дури на есен, поточно на 10-ти септември на салонот на автомобили во Франкфурт. Нема двојби дека дизајнерите на Peugeot создале автомобил со смел и модерен дизајн, кој сепак ја задржува рафинираноста на модел од повисока класа. Новиот Peugeot 308 е покус 26 mm, понизок 38 mm и полесен 140 kg од актуелниот модел. Долг е 4,25 метри, а висок е 1,46 метри. Но, нуди повеќе попростор во кабината и има најголем багажник во сегментот од 470 литри, што е на ниво на седан. Малата тежина доаѓа од новата платформа на групацијата PSA на која е поставен, EMP2. Покрај значителното намалување на тежината модуларната платформа нуди и одлична возна динамика поткрепена со прецизно управување кое најмногу се чувствува преку малиот волан и добро одмерената сила потребна за вртење. Во кабината доминира арматура која во Peugeot ja крстиле i-cockpit и нуди нов вид на возачка сензација. Секој елемент како дисплејот ...
сите 2 | | | веќе видена

На фестивалот во Вертерзее Volkswagen ја прикажа визијата за најбесниот Golf GTI на сите времиња кој под името Design Vision GTI и силно модификуваната каросерија сокрива 503 нервозни коњи. Визијата е изградена околу основата која ја дава новата генерација на Golf GTI и претставува негова ултимативна изведба. Каросеријата личи како да е скроена за некој холивудски блокбастер. VW Golf Design Vision GTI е покус од серискиот GTI за 15 mm, понизок е за 57 mm и поширок е за 71 mm и личи како да бришка дури и кога стои. Под хауба на ова луто парче се сокриваат 503 КС извлечени од битурбо бензинецот 3.0 V6. Покрај моќната коњица моторот има и брутална влечна сила. Максималниот вртежен момент од 560 Nm се ослободува меѓу 4.000 и 6.000 врт/мин, додека 500 Nm му стојата на располагање на возачот од ниски 2.000 врт/мин. Сето ова е доволно за спринт до 100 km/h за 3,9 секунди и максимални 300 km/h. Спортската шасија и погонот на четири тркала во секое време гарантираат дека возачот има полна контрола над моќната ...
сите 6 | | | веќе видена

Автомобилот прогласен за „Најдобар дизајн на годинатa” од „AutoDesign & Styling” отсега ќе вози и на македонскиот асфалт, благодарение на генералниот импортер за Skoda, Porsche Makedonija Новата генерација на еден од најпродаваните и најпопуларни модели на Skoda , импресионира со уште поголем простор, безбедност, поелегантен дизајн, висока функционалност и бројни „Едноставно паметни” решенија. Octavia е идеална за семејни патувања, секојдневно уживање, а овозможува и пријатно возење по одлична цена. Третата генерација е прогласена за вистинска убавица која нуди полн комфор за пет патници. Чистите линии придонесуваат за безвременски дизајн кој гарантира дека ова е модел ќе биде актуелен и по неколку години. За Octavia пишувавме при нејзиното официјално претставување , а ја откривме и лутата изведба RS Она што се забележува при првата средба се квалитетни материјали и одлична финална изработка. Како круна доаѓа признанието за високата безбедност со пет ѕвезди освоени на Euro NCAP. Новата Octavia има ...
| | веќе видена

Од Nissan откриваат дека новата генерација на Qashqai нема да биде уште еден обичен кросовер. Идејата е да нуди задоволство при возење како кај спортски автомобил комбинирано со зголемена проодност. Информацијата ја пласира потпретседателот на Nissan , Енди Палмер, според кого Qashqai, благодарение на надворешниот дизајн, ќе биде уште едно емоционално доживување, како што е на пример авангардниот Juke Дизајнот ќе биде комбинација од стилот прикажан преку концептите Hi-Cross, Resonance и Extrem , и би требало да наликува на цртежот за кого се вели дека е неофицијален приказ на новиот Qashqai Покрај обичната варијанта во понуда ќе биде и отровниот Nismo кој под хауба ќе пакува 215 КС. Моделот треба да биде готов до крајот на годината, а продажбите би стартувало на почетокот на 2014.
сите 2 | | | веќе видена

Најновиот модел во гамата на Skoda добива своја спортска изведба која ќе биде претставена на фестивалот на тјунирани автомобили Вертерзее и која од концепт ќе се претвори во сериски модел. Лутиот Rapid ќе ја носи наставката Sport и според информациите кои доаѓаат од централата на Skoda во Млада Болеслав под хауба ќе пакува меѓу 180 и 200 КС. Оваа информација сеуште не е потврдена официјално. Не се знае ниту од кој мотор ќе биде извлечена масивната коњица. Се шпекулира дека тоа ќе биде турбото од 2.0 литри на групацијата, но знаејќи ја спортската историја на Skoda не треба да чуди ниту ако под хауба е поставено и турбото 1.4. Од надвор Rapid Sport ќе се распознава по големите уникатни бандажи од 19 инчи, спојлерот напред и назад и страничните завеси од карбон-фибер, двојниот издув, како и по воинствените бои. Измени во насока на спортско доживување се очекуваат и во внатрешноста. Таму списокот го заокружуваат спортски седишта од Recaro, спортски волан, педали од лесен метал, LED осветлување на праговите и ...
сите 12 | | | веќе видена

Шефот на одделот за развој на Audi, Волфганг Дурхајмер, најавува дека Audi на пазарот ќе испрати нов модел на спортски теренец којшто ќе и конкурира на новата генерација на Range Rover Sport Дурхајмер го најавува новиот спортски теренец на марката како изведба со поголема проодност на знаменосецот А8 и затоа неговата ознака ќе биде Q8 и ќе има облик на купе, најверојатно со пет врати. Q8 ќе биде голем автомобил поставен на зголемена верзија на новата платформа на групацијата MLB на која ќе бидат поставени новата генерација на Audi Q7 , VW Touareg, Porsche Cayenne, но и новите теренци на Bentley и Lamborghini Конструкцијата ќе биде од алуминиум што ќе ја спушти тежината на големиот теренец на 2.300 kg кои нема да претставуваат проблем за моќните бензинци и дизели со V6 и V8 распоред на цилиндрите. Во план е и отровна верзија која ќе ја носи наставката RS и под хауба ќе пакува преку 550 КС. Оваа верзија најмногу ќе одговара со силуетата на купе кое нуди исклучителен комфор, но и спортско доживување зад ...
сите 11 | | | веќе видена

Американската мануфактура на хипер автомобили Shelby SuperCars SSC која со прикажувањето на концептот Tuatara му фрли ракавица в лице на Bugatti Veyron Super Sport од новиот V8 извлекува 1.700 КС. Главниот инженер и основач на SSC, Џерод Шелби, е полн со пофални зборови за новоконструираниот 6.9 литарски битурбо V8 кој на првичните тестирања успеал да ослободи 1.350 КС и вртежен момент од 1.735 Nm. Но, тука не застануваат подвизите на монструозниот V8 кој сето ова го прави со бензин од 91 октани и при ограничување. Меѓутоа моторот е конструиран за да достигне многу повеќе за оние сопственици кои не сакаат ограничувања. Според Џерод Шелби при 9.200 врт/мин од кои почнува црвената зона, моторот без блокада може да испорача неверојатни 1.700 КС. Максималниот број на вртежи што може да го достигне овој V8 се 10.000 врт/мин. Тука не застануваат подвизите. На тестот на издржливост моторот е држен на 5.500 врт/мин, цели 5 минути. Потоа за да се оладат издувните вентили вратен е на лер 30 секунди и повторно е ...
сите 2 | | | веќе видена

Audi не се откажува од идејата на пазарот да испрати мал спортски автомобил. Новината ја открива техничкиот директор на Audi, Волфганг Дурхајмер кој вели дека моделот R4 е повторно на дневен ред. Развојот на Audi R4 беше сопрен заради светската финансиска криза, но сега кога работите полека легнуваат проектот повторно станува интересен бидејќи покрај R8, Audi на клиентите ќе може да им понуди послаб, но поевтин автомобил. Во моделската понуда на Audi има место за два спортски автомобили. И за хипер брзиот R8 и за поприземниот R4 којшто ќе биде направен по примерот на Porsche Boxter и неговата затворена изведба, купето Cayman. Од Audi за сега не даваат технички детали. Според Дурхајмер на раководството на компанијата не му се брза и моделот сеуште на добил зелен светло за развој за да може да се зборува за техника. „Сакаме да направиме автомобил којшто ќе има средна зафатнина на моторот и одлична возна динамика. Во исто време тој треба да биде достапен за поширока публика,” објаснува Дурхајмер. Се ...
сите 3 | | | веќе видена

Бугарското тјунерско ателје Vilner кое е признато во светски рамки по доработка на ентериери го најавува својот прв целосен проект кој опфаќа и каросериски тјунинг на Bentley Continental GT. Од Vilner наведуваат дека ова е првиот комплетен тјунерски проект на ателјето и покрај уредувањето на кабината и дотерувањето на каросеријата ќе и се посветат и на механиката. Сеуште нема прецизни информации за доработките што ќе ги претрпат моторот и подвозјето, но затоа првите цртежи откриваат како ќе личи тјунираниот Continental GT и од надвор и од внатре. Јасно е дека купето на Bentley по тјунингот ќе биде далеку поагресивно и далеку полуксузно до серискиот модел. „Со почит кон големото име на Bentley и неговиот величествен дизајн, ние разработивме проект целосно произведен во Бугарија,” велат од Vilner. Детали за тоа како ќе се одвива проектот нема да има, но затоа кога ќе биде завршен ќе биде промовиран на голема врата. Очекуваме детали.
сите 2 | | | веќе видена

Модерниот херој Тони Старк и неговиот супер автомобил Audi R8 e-tron вечерва ќе дивеат на филмското платно на премиерата на третото издание на мега популарниот серијал Iron Man. Премиерата ја организираат застапникот на Audi , компанијата Porsche Makedonija и кината Cineplexx. Настанот почнува во 20:30 часот, а посетителите ќе имаат можност да уживаат во интересни изненадувања. Во знакот на Iron Man и неговиот супер автомобил Audi R8 e-tron ќе се одвива конкурс за цртање на една страна стрип. Најдобрите 10 ќе бидат изложени во фоајето на салата Cineplexx. Да се вратиме на главниот јунак Тони Старк, кого го игра актерот Роберт Дауни Џуниор, и неговиот автомобил новиот Audi R8 e-tron. Возило создадено за иднината каква што се претскажува во блокбастерот Iron Man. Способен да го сврти северниот круг на патеката Нирбургринг за малку повеќе од 8 минути и тоа само на струја. Потенцијата доаѓа од електромоторите со моќност од 313 КС способни да го забрзаат до 100 km/h за само 4,8 секунди. Лесната градба од ...
сите 6 | | | веќе видена

Аргентинcкото одделени на Citroen ги објави првите фотографии од новиот седан изведен од C4. Моделот е комплетно е развиен за пазарите во Латинска Америка, а е поставен на основа на C4 L. Всушност станува збор за идентичен модел. Имено Citroen C4 L е создаден за пазарите во Русија и во Кина и е поставен на платформата на актуелната генерација на хечбекот С4 . Односно позициониран е над C-Elysee Интересно за него е што дизајнот комплетно е направен во студиото на Citroen во Шангај, а моделот веќе се продава на кинескиот пазар, додека производството во Русија стартуваше кон средина на месецот. Што се однесува до C4 Sedan наменет за пазарите во Јужна Америка, најголемата разлика во однос на С4 L се бензинските мотори VTi 72 и VTi 115 кои можат да работат и на етанол. Гориво посебно популарно во Бразил. Димензиите на C4 Sedan бележат 4,43 метри во должина, 1,7 метри во ширина и 1,47 метри во висина, а меѓуоскиното растојание е 2,65 метри. Производството ќе се одвива во погоните на Citroen во Аргентина.
сите 2 | | | веќе видена

Mercedes ја најавува четвртата каросериска изведба поставена на платформата на новата генерација на А Класа и B Класа која ги следи стапките на поголемиот CLS и неговата комби изведба. Така покрај двете комбилимузини со пет врати и купето со четири врати CLA , на повидок е и неговата комби изведба која ќе ја носи наставката Shooting Brake. CLA Shooting Brake треба да биде многу поубав од поголемиот CLS Shooting Brake Барем така велат во Mercedes алудирајќи на неговите значително покомпактни димензии од кои зрачи толку посакуваната динамика. Ова го открива шефот на дизајн во Mercedes, Гордан Вагенер. Според него забрзано се работи на развој на комбито од CLA кое треба да се појави на пазарот за околу две години. Во отсуство на фотографии од компанијата првите прикази од CLA Shooting Brake ни ги дава The Ophilus Chin Ако се суди според цртежот на автомобилскиот манипулатор тогаш CLA Shooting Brake дефинитивно ќе биде убав автомобил од кого зрачи динамика и покрај масивниот задник карактеристичен за секое ...
сите 2 | | | веќе видена

Mini беше главен актер во еден навистина невообичаен настан кој ги изненади жителите и посетителите на Скопје и им понуди решение за вообичаената стресна состојба која не следи во секојдневието. Антистрес тест возилото на Mini заедно со својот екипаж составен од антистрес доктор и две прекрасни антистрес медицински сестри крстосуваа по улиците на главниот град и се потрудија да го намалат нивото на стрес на случајните минувачи и гостите во кафулињата. Медицинскиот персонал вооружен со своите вообичаени алатки за преглед, како што се на пример шарените лижавчиња, никого не оставија рамнодушен, прво заради својата убавина, а второ заради непристојниот предлог што им се нудеше на граѓаните за кои ќе се констатираше дека се под стрес. На најчесто забележуваните симптоми: ЗАГРИЖЕН ЛИК, АПАТИЧНОСТ, ЈАСНА НЕРВОЗА, беше препорачувана следната терапија: ЕДЕН круг релаксирачко возење со Mini , ДВА круга релаксирачко возење со Mini во друштво, или пак, ТРИ релаксирачки круга со Mini со пригодна музика. Така ...
| | веќе видена

Легендарната британска марка MG која е возобновена благодарение на кинескиот гигант SAIC, конечно ќе настапи на европскиот пазар со својот најмал модел MG3 , кој директно ќе му конкурира на Mini. Меѓутоа Mini нема да биде единствениот автомобил што ќе го почувствува ударот на најмалечкото од Morris Garages . Од новото луксузното малечко треба да се плашат и Citroen DS3, Fiat 500 и Opel Adam. Сериската верзија на MG3 беше прикажана на салонот во Шангај, но европската варијанта ќе се рзаликува прилично од моделот наменат за Кина. Разликите на прав поглед ги прави предниот браник со вкомпонирани светлечки диоди. Тие служат како светла за возење дење и како светла за магла. Поинакви се и задните светла, задниот браник со интегриран дифузор и квадратна издувна цевка и неизбежниот спојлер на кровот. Европскиот MG3 во должина мери 4.015 mm, широк е 1.728 mm и висок е 1.520 mm. Меѓуоскиното растојание е растегнато на 2.520 mm. Ќе се нуди во три нивоа на опременост означени како TS1, TS2 и TS3. Под хауба ќе ...
сите 2 | | | веќе видена

Прототипот на хибридни супер спортист на BMW, i8, се појави на северниот круг на патеката Нирбургринг влегувајќи во завршна фаза на тестирања пред да се појави пред јавноста како сериски модел. Веќе пишувавме за разликите меѓу прототипот и концептот кои се однесуваат на измените на предниот браник, стаклата на вратите, надворешните ретровизори, задникот и предното стакло. За сега остануваат и податоците за хибридниот систем составен од бензинецот со турбо натполнење чии 1.5 литри распоредени низ три цилиндри испорачуваат 223 КС и 300 Nm. Нему му помага електричен мотор способен да оствари 130 КС и 250 Nm. Двата мотори се раздвоени. Бензинецот ги задвижува задните тркала, а електромоторот предните. Така се добива погон на четири тркала. Благодарение на него BMW i8 има многу мали загуби при испорката на вртежниот момент од 550 Nm кон подлогата и остварува спринт до 100 km/h за 4,6 секунди и максимални електронски ограничени 250 km/h. Перформанси на супер спортист кој при тоа има просечна потрошувачка од ...
сите 4 | | | веќе видена

Кинескиот производител Great Wall кој полека го освојува пазарот во Европа, а почнува успешно да продава и кај нас на салонот во Шангај ќе го прикаже својот прв луксузен компактен кросовер. Ова е прв чекор на Great Wall во овој сегмент во кого владеат малкумина и не се знае како моделот ќе биде прифатен во Европа, но кинезите не се премногу загрижени бидејќи пред себе го имаат огормниот домашен пазар. Како и да е, кросоверот Haval H2 – (во Европа Hover H2) делува како солидно парче машина со огормна хромирана маска и предни светла изведени како независни проектори и дополнети со светлечки диоди. Браникот исто така е приказна за себе. Носи вкомпонирани светла за магла и под нив уште една лента од светлечки диоди и во дното завршува со остри агли преку кои е ставен акцент на динамика. Одзади Haval/Hover H2 носи вкомпониран дифузор од кого штрчат две издувни цевки. Тука е и хромираната плоча со која е покриен прагот на багажникот. Таа делува шик и дополнително го штити лакот од гребење. Кабината е ...
сите 2 | | | веќе видена

Volvo конечно ја претстави сериската верзија на беснотилакот S60, доработен од фабричкиот тјунер и спортското одделение на марката Polestar Racing и под хауба пакува сериозна коњица од 350 понија. Во основа инженерите на Polestar не експериментирале премногу при развојот и во сериската верзија ги спакувале сите измени кои беа најавени со концептот, но моќноста на моторот место 508 КС е смалена на поиздржливи 350 КС. Шестцилиндарецот T6 од 3.0 литри место турбо полнач Garett сега пакува турбо Borg Warner со интеркулер и има нова управувачка електроника од домашната кујна на Polestar која му дозволува да оствари 350 КС при 5.700 врт/мин. Максималниот вртежен момент од преку 500 Nm стои на располагање меѓу 2.800 и 4.750 врт/мин, а максималниот број на вртежи што може да ги достигне моторот е 6.500 врт/мин. Издувните гасови струјат низ издув од не`рѓосувачки челик. Дијаметарот на цевките на издувниот систем изнесува 63,5 mm и завршуваат со два топа сместени во аглите на дифузорот одзади, кои имаат дијаметар ...
| | веќе видена

Концептот на глобалниот седан на Mitsubishi, под името G4 Compact Sedan, по најавата на малку познатиот салон во Банкок ќе биде претставен пред публиката на салонот на автомобили во Шангај. Минатиот месец Mitsubishi откри дека работи на развој на нов глобален автомобил којшто ќе настапува во сегментот на компактни седани. Преку него Mitsubishi го најавува и новиот дизајнерски јазик на марката кого ќе го користат и другите модели. Евидентно е дека Mitsubishi кога е во прашање дизајнот ја напушта агресивната нота и користи поблаги форми и украсување на оптиката на светлата со светлечки диоди кои треба да и се допаднат на публиката глобално. Преку концептот G4 Compact Sedan, Mitsubishi ја претставува и новата платформа со цврста конструкција наречена RISE – Reinforced Impact Safety Evolution и создадена за максимална заштита на патниците во патничкиот простор. Воедно оваа нова конструкција е една од налесните и најбезбедните во сегментот благодарение на изработката од високо легиран челик. Неа ја задвижуваат ...
| | веќе видена

Инсајдери од Volkswagen откриваат дека најлутата изведба од седмата генерација на Golf, која ја носи наставката R во името, ќе биде помоќна од неговиот брат и соперник од Инголштад, Audi S3 Под хауба на новиот Golf R ќе работи турбо бензинец од 2.0 литри којшто ќе биде навиен на дури 305 КС. Коњица далеку помоќна од 280-те коњски сили на претходникот. Контролата на масивната снага оди преку погонот на четири тркала, електронски контролиран самозаклучувачки диференцијал на предната оска и електронска програма на стабилноста која ќе може целосно да се исклучи за максимални перформанси на тркачка патека. Перформансите сеуште се држат во тајност, но се очекуваат далеку подобри спринтерски способности од претходникот кој до 100 km/h забрзуваше за 5,5 секунди и возеше со максимални ограничени 250 km/h. Новиот Golf R ќе биде околу 100 kg потежок од новиот Golf GTI што се должи на погонот на четири тркала, помасивните сопирачки и стабилизатори. Кај моделите од претходната генерација разликата во тежина е 150 ...
| | веќе видена

Skoda потврдува дека на пазарот испраќа голем кросовер којшто ќе го носи името Snowman и ќе биде поставен на платформа на новата генерација на компактниот кросовер на Volkswagen, Tiguan. Меѓутоа Snowman ќе биде поголем од германскиот брат за цел број и ќе се нуди и во верзија со седум седишта. Дизајнот ќе го следи новиот визуелен идентитет на Skoda кој започна со Rapid и со новата Octavia Под хауба на Snowman ќе работат турбо бензинци од 1.4 и 2.0 литри со распон на моќност меѓу 150 и 220 КС. Од дизелите тука е 2.0 литарскиот TDI со моќност од 150 и 184 КС. Skoda Snowman треба да пристигне на пазарот во 2016 година и ќе се нуди по цена од околу 23.000 евра, или близу 5.000 евра повеќе од Yeti. Понудата ќе биде дополнета и со мал кросовер нарачен Pоlar кој се очекува уште в година.
| | веќе видена

next