Скутерманија

После изборот на сигурни и добри гуми, следува изборот на кацига кој е премногу важен дел во вашата безбедност и удобност во возењето. Потполни кациги Ги препознаваме по тоа што ја заштитуваат и брадата на возачот. Овој вид на кацига им дава исклучителна цврстина па затоа и често овие кациги се користат во мото трките. Недостаток им е тоа што премногу го загреваат лицето на возаќот, а визирот често им се замаглува. Хибридни кациги Овој вид на кацига ви дозволува да го подигнете делот кој ја заштитува брадата и да го ставите во горна позиција. Најмногу се пропрачуваат за возачи кои носат очила. Отворени кациги Овој вид на кациги имаат и друг израз кој се користи, а тоа е пилотски кациги. Наменети се да ги заштитат ушите и бочниот дел од лицето на возачот. Овие кациги имаат недостаток што немаат никаква заштита на врадата, а везирот во повеќе случаеви може да им се одвои. Кратки кациги Ова е наједноставниот вид на кацига. Нема заштита за брадата, ниту пак за страничниот дел од лицето. Најчесто овој вид ...
сите 2 | | | веќе видена

На кацигата и е потребна заштита многу повеќе од колку што мислиме. За да ја заштитите вашата кацига за подолго време и во добра состојба ние ви презентираме неколку корисни совети. • За чистење на кацигата користете само чиста вода и благ детергент. Јакиот детергент може да ја оштети вашата графика и секако стаклото. • Кога ќе посакате да ги тргнете остатоците од различни инсекти, не правете го тоа веднаш. Покријте ја кацигата со влажна крпа да стои 10 минути, па дури потоа избришете ја. Ова во голема мера ќе ви ја олесни вашата работа. • Телото на кацигата не е добро место за да лепите налепници. Некои кациги што содржат поликарбонати или се направени од термопластика, не се отпорни на лепилото. • Никогаш немојте вашата кацига да ја оставате во близина на моторни горива зошто течноста за чистење е лесно запалива. Повеќе производители препорачуваат и советуваат да вашата кацига ја менувате на секои пет години, но се разбира доколку истата преживеала собраќајна незгода или има било какво мало ...
сите 2 | | | веќе видена

Colin Furze потрошил два месеци од својот живот во трансформирање на Honda скутер од 50 кубика и 14 метра долг мотор кој може да достигне брзина и од 50 километри на час. Искористел два Honda Sky 50cc кој ги споил со помош на алуминимуски шипки. “Можете да го возите како нормален мотор, но имав мали проблеми со управувањето. Прилично е тежок и комплицирано е со него да се управува зошто е потребно патот да има шест пати поголема ширина за да се врти со него”. Должината изнесува 14.03 метри, што е за 4.5 метри подолг од претходниот рекорд. Но за да влезе Colin во Гинисовата книга на рекорди мора да вози барем 100 метри, што и го направил на еден мал аеродром.
| | веќе видена

Like 50 е нетипичен модел на Kymco, бидејќи визуелниот израз на овој производител често тежнее кон спортскиот и агресивен дизајн. Дизајнот на моделот потсеќа на Веспа па токму и затоа уште на самиот почеток, овој модел е прифатен од широк спектар на возачи, кои на него гледаат како атрактивен модел со примамлива цена. Во возење Kymco Like 50 се однесува пријателски. Справувавањето со завоите и самото управување е лесно. На отворен пат, двотактниот агрегат со воздушно ладење развива брзина и до 75 км/ч. Потрошувачката на гориво се движи од 3,5 до 4 литри на 100 км, а резервоарот има капацитет до 6,5 литри, заради кој често ќе навраќаме до најблиската бензинска станица. Пространото седиште пружа добар комфор како на возачот така и совозачот, а истиот се должи и на солидниот простор за нозете. Висината на седиштето дозволува одлична манипулација кај застани - тргни движењата. Поставувањето на резервоарот за гориво под седиштето, го намалу просторот за оставање на кацигата, па тоа е решено со додавање на ...
| | веќе видена

Многу од возачите постојано дискутираат за произведувачот на гумите и нејзините својства. Но, релативно малку се дискутира околу притисокот во гумите, кој е исто толку значаен за безбедноста во возењето. Иако, главна задача на притисокот е да ја држи гумата цврсто за тркалото, тој делува и на низа други фактори. Повеќето возачи знаат дека погрешниот притисок влијае на животниот век на гумата, но многу малку од нив знаат дека многу мала разлика во притисокот може драматично да влијае на управувањето и стабилноста на скутерот. За оптимални перформанси на гумите, прозиводителите препорачуваат притисокот да биде помал од стандардниот. Ќе се обидеме тоа да го објасниме. Знаеме дека со растењето на температурата на воздухот расте и температурата во самата гума. За пумпање на гумите најчесто се користи компримиран воздух, што значи дека и промената на температурата на гумите автоматски се менува во зависност на видот на патеката по која возиме. Понискиот притисок овозможува подобро вртење на гумите во кривина или ...
| | веќе видена

Паркирањето на скутерот зависи од многу параметри, меѓу најважните е изборот на подлогата. Ние ќе ви понудиме неколку совети како најлесно и најбезбедно да го паркирате вашиот скутер. 1. Оставете го вашиот скутер под агол кој ќе ви дозволи брзо да излезете без да правите непотребни маневри. 2. Паркирајте го подалеку од работ на тротоарот. 3. Доколку теренот е нерамен и страничната ногалка ви се најде на стрмен дел, постои голема веројатност скутерот да се преврти. Во таков случај аголот на налегнување може да го зголемите на 45 степени. Тој е најдобриот начин да се поштедите од овие непријатности. 4. Кога го паркирате скутерот на паркинг, секогаш оставајте го меѓу двете бели линии, при тоа задниот дел на скутерот да ви биде на крајот од самото место за паркирање. Така поставени ќе им дадете до знаење на другите возачи дека местото не е слободно, а истовремено ќе обезбедите повеќе простор околу вас за да не се случи при излегување на друго возило да ви го удрат или изгребат скутерот. 5. Внимавајте на ...
| | веќе видена

Piaggio Beverly од своето доаѓање на свет стана синоним за елегантен скутер, растејќи се повеќе и повеќе за на крај да добие две верзии, Cruiser и Tourer. Златната средина на Piaggio Beverly е токму Beverly Tourer 300 кој се одликува со многу удобност и сигурност. Beverly Tourer 300 има посериозен и помажествен изглед благодарејќи им на своите обли линии кои овојпат се распоредени на помала површина. Деталите кои гордо се истакнуваат се големото светло со хромирани рабови и големиот визир. На инструмент таблата претставени се деталите за брзината, количината на гориво, температурата на разладната течност на моторот како и неколку контролни сијалички. Друг детал кој се забележува е одличното големо седло. Почнувајки од неговата длабочина и ширина, а завршувајќи со висината од 790mm на која се наоѓа, ова седло совршено одговара на скоро секој возач. Beverly Tourer 300 го придвижува веќе познатиот Quasar агрегат, позади кој се крие eдноцилиндричен четиритактен агрегат со едно брегасто вратило и четири ...
| | веќе видена

Еден од најпродаваните скутери на пазарот, Gilera Runner, на пазарот пристигнува освежен со нова графика, додека техничките особини и спецификации остануваат непроменети. Овој атрактивен скутер од 1997 има продадено преку 400.000 примероци, но секако дека тој број нема да престане да расте. И двата модела имаат предни тркала од 14 инчи, а задните тркала се со 13 – инчни дискови. Runner 125 има модерен, едноцилиндричен мотор со четири вентили, од 15 KS со вртежен момент од 12 Hm, додека Runner 200 верзијата ја опслужува мотор со со 19 KS со вртежен момент од 16 Hm. Мотор: едноцилиндричен Piaggio Leader Обем: 124 / 198 ccm Макс. сила: 15 KS при 9750/min / и 19 KS при 9000/min Макс. вртежи: 12 Nm при 8000/min / и 16 Nm при 8000/min Ладење: водено Пренос: CVT Суспензија: предна хидраулична телескопска вилушка, 35mm, од 85 mm; задна осцилирачка рака со два хидраулични амортизери Кочници: преден диск 240 mm; заден диск 220 mm Гуми: предна 120/70-14; задна 140/60-13 Растојание на осовина: 1340 mm Висина ...
| | веќе видена

Најголемиот произведувач на скутери, наскоро на пазарот ќе го пласира новиот модел Honda PCX 125, нов скутер со иновацијата "stop & go" кој ќе ја намали потрошувачката и до 5 %. Теоријата и праксата на "Stop & Go " не е ништо ново, но меѓу скутерите се зема како иновација. Овој систем всушност е систем кој го гаси вашиот скутер ако останете во исто место повеќе од 3 секунди, а повторното стартување се врши со едноставно додавање на гас и на тој начин се заштедува гориво. Просто неможете да не ја засакате оваа иновација. PCX треба на пазарот да се појави во бела, сребрена и црна боја.
| | веќе видена

Првиот хибриден скутер на кој се работи уште од 2007 година, конечно ќе започне да се произведува. Piaggio MP3 HyS ќе пристигне со заеднички бензински и електромотор со зафатнина од 250cc кој ќе го потхранува литиум-јонска батерија. Електромоторот ќе ја превземе контролата врз бензинскиот мотор, на секое нагло одвртување на рачката. Додека со помош на ride-by-wire технологијата и прогресивната електроника забрзувањето ќе биде поголемо, потрошувачката на гориво помала а емисијата на штетни гасови намалена. Piaggio MP3 користи регеративен систем на кочење, чиј систем се дополнува со струја за три до четири часа. Возачот преку инструменталната табла ќе може го одреди погонот на моторот, кој може да биде бензиски, електричен или хибриден.
| | веќе видена

Honda претстави еден многу интересен концепт 3R-C. Се работи за посебен и особен, трицикал, иако на некој начин е и половина електричен автомобил. Всушност Honda гледа иднина во овој концепт како некоја врста замена помеѓу автомобил и скутер, кое би било идеално решение за градско движење меѓу метежот или лошо време, каде што возачот е добро заштитен и е стабилен во возењето. Ова возило нуди многу добри особини и на автомобил и на скутер кои експертите го имплементирале во еден концепт. Моторот кој го движи е секако електричен.
| | веќе видена

Интересно обликуваната пилотска кацига, моделот Nano, го презентираше компанијата Acerbis. Школката е од термопластика и ги задоволува ECE 22 05 стандардите, додека пак внатрешноста е од полиестер и е лесна по потреба да се извади заради нејзино перење. Прицврстување е премногу лесно и едноставно, благодарение на micrometric затварањето. Со сите свои перформанси оваа кацига може да биде голем хит на пазарот.
| | веќе видена

На кацигата и е потребна заштита многу повеќе од колку што мислиме. За да ја заштитите вашата кацига за подолго време и во добра состојба ние ви презентираме неколку корисни совети. • За чистење на кацигата користете само чиста вода и благ детергент. Јакиот детергент може да ја оштети вашата графика и секако стаклото. • Кога ќе посакате да ги тргнете остатоците од различни инсекти, не правете го тоа веднаш. Покријте ја кацигата со влажна крпа да стои 10 минути, па дури потоа избришете ја. Ова во голема мера ќе ви ја олесни вашата работа. • Телото на кацигата не е добро место за да лепите налепници. Некои кациги што содржат поликарбонати или се направени од термопластика, не се отпорни на лепилото. • Никогаш немојте вашата кацига да ја оставате во близина на моторни горива зошто течноста за чистење е лесно запалива. Повеќе производители препорачуваат и советуваат да вашата кацига ја менувате на секои пет години, но се разбира доколку истата преживеала собраќајна незгода или има било какво мало ...
сите 2 | | | веќе видена

Ако некој скутер заслужува да се за него изгради посебна додатна опрема, тоа е Yamaha Т-Маx. MIVV, италијанскиот производител на издувни системи, на пазарот гo пласира спортскиот ауспух за можеби најдобариот скутер на планетата. Системот за издувни гасови ќе дојде во две верзии: во потполност од титаниум или од инокс AISI304. Системот на издувни гасови имаат заострени фелијали и потребните носачи, за да на тој начин се нагласи моќност на овој двоцелиндер. Во прилог на зголемување на моќноста и вртежниот момент, Т-Маx со вградување на овој систем ќе намали дури до 5 килограми.
| | веќе видена

Ве примамува изгледот на овој скутер? Но, изгледот не се што Honda има да го понуди. Овој модел на Honda нуди нови возбудувања во возењето. Доколку ве примамил со изгледот, можете да го најдете и во други нијанси, а треба да знаете и дека има целосно автоматски менувач. Овој скутер доаѓа со Feisty 49 cc мотор, кој ви ја олеснува работата во движењето. Убавиот стил, лесно се вклопува со убавото возење кое Honda очекува да го направите. Ќе добиете складно вклопен стил со примамлива цена и целосно економичен скутер.
| | веќе видена

Baotian на нашиот пазар се продава веќе со години и најде примена кај многу купувачи кој што ефтино сакаат да стигнат од точката А до точката Б и да ја сведат секојдневната гужва на минимум. На таквите потрошувачи не им е потребно нивниот скутер да биде со педигре или на своите пластики да има испишано некое звучно име, најбитно им е да биде што е можно поефтин и попрактичен. Иако е тешко да се најде скутер кој што ќе ги задоволува сите твои потреби и барања по ниска цена сепак Baotian успеа во тоа, но сепак изгледа дека тоа почнува да се менува со тоа што Baotian одлучи да ја прошири својата понуда и на пошироко. Флерт со спортот Иако почетната замисла на скутерите е да бидат превозно средство некои посакуваат нешто повеќе па дури и за ефтина цена посакуваат нешто што ќе ги издвојува од другите. На таквите побарувања Baotian го понуди својот BT 49QT-28 скутер со двотактен агрегат и шаренило со нагласен спортски дизајн. Не може да се каже дека дизајнот е на Baotian бидејќи веднаш се гледа дека речиси е ...
| | веќе видена

Colin Furze потрошил два месеци од својот живот во трансформирање на Honda скутер од 50 кубика и 14 метра долг мотор кој може да достигне брзина и од 50 километри на час. Искористел два Honda Sky 50cc кој ги споил со помош на алуминимуски шипки. “Можете да го возете како нормален мотор, но имав мали проблеми со управувањето. Прилично е тежок и комплицирано е со него да се управува зошто е потребно патот да има шест пати поголема ширина за да се врти со него”. Должината изнесува 14.03 метри, што е за 4.5 метри подолг од претходниот рекорд. Но за да влезе Colin во Гинисовата книга на рекорди мора да вози барем 100 метри, што и го направил на еден мал аеродром.
| | веќе видена

Швајцарците наскоро тргнуваат во производство на два електрични модела на скутери и мал минибике crosser. Компанијата Quantya веќе учествуваше во разни наптревари за електрични возила, а како што изгледа, иако имаме недоволно информации, наскоро тргнува со сериско производство на претходно споменатите два модели. Електричниот Squter P1 може да достигне и брзина поголема од 80 км/ч, а радиусот на движења е ограничен со капацитетот на литиум – јонските батерии, а досега е 70 километри.
| | веќе видена

Шампион: Yamaha YFZ 450X Yamaha е лидер во класата 450 со моделите за патеки со ограничена употреба. Оваа година YFZ 450X одговори на потребите на крос-кантри возачите, надградувајќи го моделот YFZ со сета off-road опрема и поголем EFI мотор. Со GNCC трките, Yamaha прават сериозен напредок како за останатите произведувачи така и за возачите. YFZ 450X со сигурност ќе се придружи на долгата листа на најпродавани Yamaha спортски четвороцикли. Наполнете го резервоарот со гориво и подгответе се за забава. ВИЦЕ-ШАМПИОН: Suzuki QuadRacer 450 Силен и тивок, како таков не му треба многу за да се докаже. QuadRacer 450 е еден од најуспешните во трката на најдобри ATV модели, поседувајќи високо квалитетна тркачка опрема. ТРЕТО-ПЛАСИРАН: KTM 505MX Кога станува збор за цена, КТМ 505MX е најдобар претставник на генералната класа на ATV наменети за лесни патеки. Фабричката опрема е со импресивна суспензија, убиствен мотор и солидно управување, 505MX е се за што сонува еден возач. Со најмоќен мотор во својата класа, ...
| | веќе видена

Еден од најталентираните европски дизајнери, Oberdan Obezzi, е се повеќе активен кога е во прашање дизајнирање на нови, спортско орентирани скутери. Овој пат не изненади со доста интересен и агресивен дизајн на потенцијаните макси скутери на Yamaha. Витката силуета не ветува многу простор за опрема и складирање, но затоа самиот дизајн е меѓу најактрактивните досега видени.
| | веќе видена

next