Комуникации

Не е некоја голема тајна дека луѓево во последно време многу повеќе гледаат видео онлајн. Причините се јасни, поголеми интернет брзини, попаметни телефони и секако подобра содржина. Врзано си е тоа едно со друго. Неодамна и Недим наведе дека Гугл сакал многу (авторски) видео содржини. Како уште една потврда за тоа дека видеата на брендовите се апсолутна неопходност еве едно видео кое прикажува убава статистика за муабетов. Зад видеово стои компанија која професионално креира видео содржина, тоа значи дека може да се земат бројкиве или целиот пристап малку со резерва, не дека не се точни туку треба да се разгледаат и некои други аспекти на истите. Локално изгледа нема брендови кои креираат видеа само за на интернет, ако сум испуштил нешто слободно пиши, пингај коментирај… Фала.
| | веќе видена

Само пред нешто повеќе од една недела бевме сведоци на врвот во одбележувањето на сегашниот период како „Eра на селфито“ ( selfie ). За интернет генерациите се работи за добро познат тип слика која царува на социјалните мрежи. Иако постаро како техника, селфито почнува да го забрзува својот подем во 2012 година, а во 2013 влегува и во Оксфордскиот речник како збор на годината! Повторното актуелизирање на селфито, по ерата на МајСпејс, доаѓа како еден вид технолошка предодреденост. Производителите на телефони ставија предна камера која покрај користење за муабети на скајп и вибер, е совршена за селфи, без грд блиц и ВЦ плочки во позадината. И така очекувано овие портрети станаа доминантни на Фејсбук и Инстаграм. Дополнето: Ultimate Selfie by @mufix Популарното селфи претставува фото-метод за реализирање на она што го нуди Интернетот и новите медиуми: тоа овозможува креирање на својот лик и идентитет пред другите, така што ќе му угоди на корисникот во неговите желби каков сака да биде виден. Тоа отсликува ...
сите 2 | | | веќе видена

Ellen DeGeneres направи selfie кое ќе влезе во историјата. Го твитна, и направи историја за Твитер , за Оскари и секако за целата филозoфија на selfie-то како такво. If only Bradley’s arm was longer. Best photo ever. #oscars pic.twitter.com/C9U5NOtGap — Ellen DeGeneres (@TheEllenShow) March 3, 2014 Овој твит веќе секаде прочитавте дека е најретвитаниот . За само пар минути освои 100000 ретвити, го сруши рекордот на Обама и Твитер падна (нормално, како и при секоја ваква гооооолема активност). Ако анализираме, немаше што да се изгуби тука: 1. Имаш трендинг настан 2. Имаш топ селебритис на сликата 3. Имаш супер паметен хумор во самиот твит Твитот е предодреден да биде вирален. И стана највиралниот во историјата. Е сега има и една друга страна која мора да се спомене тука. Не толку скриената порака зад оваа планирана активност е дека сликата е направена со Samsung Galaxy Note 3. Oва би требало да е историски момент и за Samsung ако не излезеше веста дека Ellen на сцена користи Samsung, а зад сцена ...
сите 4 | | | веќе видена

Секогаш се радувам кога на локалнава нет сцена ќе се појави сајт/сервис кој има цел да биде повеќе од уште едно забавно порталче (без сериозна намера да ги навредам истите). Особено кога ваквите сајтови ќе го поминат критичниот период мислам дека е фер секогаш да им се оддаде заслужената почит. Толку вовед. Муабетот го правев со Иван Јовановски , на меил, и тоа индиректно… супер беше искуството. 1. Karas4Training е релативно нов, па затоа фер е да прашам за самиот концепт и колку сега тој е во фазата во која сакавте да биде кога го стартувавте? - Сајтот постои една година и три месеци, а идејата се роди пред околу три години кога решивме да направиме нешто што би означило нов пункт во информирањето, комуникацијата и медиумите во Македонскиот интернет простор за темите спорт и здрав живот. Ние воопшто не бевме искусни во оваа работа и нештата ги учевме во чекор, притоа правејќи грешки и понекогаш избрзани потези. - Oна што остана до ден денес е енергијата со која започнавме. Првично, концептот и ...
| | веќе видена

Кога ја имаш совршената локација, кога го имаш соврешеното време, тогаш во основа имаш предиспозици за сериозно големи работи. Црногорците тоа одамна добро го знаат па веќе неколку години по ред организираат врвни настани кои на едно место собираат релевантни светски но и многу регионални имиња од полето на интернет маркетингот, социјалните медиуми и претприемништвото. Spark.me по својот иницијален успех минатата година јасно беше дека ќе го има и оваа. Организаторите уште лани најавија дека 2014 конференцијата ќе биде во јуни, и полека почнаа со најави на истата. Но, изгледа имаа премногу за најавување па побрзаа со многу одлични имиња од самиот старт. Тие веќе ги најавија : Alf Rehn, Dino Dogan, Ivan Hernandez и, сега за сега за мене, најголемото име David Armano . Минатата година воодушевија John Biggs и нашата омилена Драгана Ѓермановиќ па со право оваа очекуваме еднкво ако не и поголемо возбудување. Локацијата е Будва, датумот е 19 и 20 јуни а цената за учество уште три дена е само 50 евра ...
| | веќе видена

Овој текст е во целост преземен од блогот на HomePage.rs и од авторот Милоје Секулиќ, наш одличен пријател, кој всушност во многу наврати бил и наша мотивација и инспирација за тоа каде сакаме да се движиме во нашата професија и на нашиот пазар. Кога го прочитавме текстов со Дарко, бевме ужасно среќни за неговата моќност, анализа, и пораката испратена до сите кои се занимаваат со онлајн комуникации и апсолутно се согласуваме со секое зборче пишано тука. Ништо не би додавала само би ве советувала да го прочитате внимателно. @milojesekulic на #AllWebMK 2013 На крајот на ноември 2013та година, астероид со едно соопштение за јавност на компанијата Coca-Cola удри во ПР планетата, подигна облак од прашина кој ја покри и оневозможи сончев зрак познат како „Односи со јавност“ да ја храни со топлина, енергија и пари. Во следните неколку дена комлетно се прекомпонираше сликата за медиумите какви што ги знаеме денес и предизвика изумирање на диносаурусите – професионалци за односи со јавност кои не се прилагодија. Беше ...
| | веќе видена

Заглавени во дневната рутина и измислување на „топла вода” во објавите на Facebook изгледа често забораваме која е суштината на целата таа комуникација на социјалните медиуми. Еден од најважните моменти е секако раздвојување на овие два збора: социјални медиуми. Како што пред некое време велеше царот @garyvee, брендовите штом ќе видат збор медиум веднаш мислат дека треба да кажат нешто… да нападнат со информации кои нив им се важни. Social… е основата, медиумите се само средство кое е менливо. Затоа ние на сајт си напишавме: companies that integrate social into their business are the long-term winners in their industries. Основата е еден бренд да научи да биде „social” односно да е подготвен да комуницира отворено за свое, но најважно од се, за доброто на свoите сегашни или идни корисници. Кога ќе се достигне тоа ниво, тогаш може да се размислува како може да се креира кампања, реклама, настан или некоја акција која ќе предизвика позитивна реакција од масата. Моменти за споделување се всушност наменски ...
| | веќе видена

Веќе некое време сите трубиме за интегриран маркетинг и интегрирани кампањи… Ние зборуваме ама пазарот тешко се поместува. Се обидуваме колку што можеме, не е дека не ни успева, ама како и секоја промена не оди глатко. Механиката е веќе видена, ама егзекуцијата на Nissan многу ми се допадна. И покрај малото претерување со филмската брканица по улици… кампањава вреди да се погледне и да се учи од неа. Еве го видеото и незаборавај да кликнеш на крај на линкот, инаку ништо нема да ти биде јасно
сите 2 | | | веќе видена

Некаде на средина на декември Steven Van Belleghem, белгиецот кој зборуваше на локалниот Social Media Day еднодневен комерцијален настан во 2011, објави видео кое го прикажува најважните моменти кои беа актуелни на социјалните медиуми ширум светот. Има во видеото некои интересни моменти кои мене ми беа нови, а ако сакаш повеќе детали појди на неговиот пост и прочитај за секој дел од видеото подетално: This was 2013 on social media
| | веќе видена

Време е за патетични пораки кои треба да не направат похрабри и порешителни во новата година… ама мене не ме бива за такви пораки. Време е и за рекапитулација на она што се случило во изминатава 2013, ама мене ме мрзи да го правам сега тоа… Време е за ветувања за 2014 ама не сум јас човек кој ќе си ја прегледува цела година листата и ќе постапува по неа… Време е за честитка, е неа се потрудивме да ја направиме задно со @natalija и @mufix Најважно од се мислам дека е време за краток одмор (кој колку успее) и потоа назад на работа зошто само така може да се постигнат зацртаните цели… од небо фискални за наградна нема да ви паднат :)) Среќна Нова Година на сите, случајни и намерни читатели на комуникации.нет
сите 20 | | | веќе видена

Има неколку постови тука на блогов кои ми се врежани длабоко и кои секогаш со милина во душата ги споделувам или референцирам кон нив кога сакам да влезам во некој муабет. Еден од нив e и: Што е поважно: моменталното искуство или неговото споделување? photo by @kuzevski Често си го препрочитувам, иако е краток… ме тера да размислувам што и зошто сум споделувал изминатиот период. Технологијава не направи зависници од зададен контекст… Имате друштво, пријатели со кои периодов одлично се согласувате… си ги имате муабетите, си ги сфаќате шегите… и сакате буквално секоја радост, секое разочарување да го споделите прво со нив. Нормативот налага да ја преџвакате информацијата заедно сo нив… колективно. Неодамна направивме истражување со Рејтинг кое погледна малку под површината на просечниот Македонец на Facebook. Едно од прашањата таму се однесуваше токму на споделувањето. Еве ги одговорите… Иако ова прашање не одговара детално за суштината на пораките кои ги пренесуваме со нашето споделување, сепак 50% забава ...
| | веќе видена

Големи настани, богати со содржина, и да е таму човек не успева се да види во живо. А богами, кога си таму важни ти се други работи, како вмрежување и контакти на пример, и онака знаеш дека видеата веднаш ќе бидат достапни на нет. Како и да е, еве мој избор на видеа кои не смеете да не ги изгледате. Вредат. 1. Gary Vaynerchuk секое видео со него е приказна сама за себе. Неуморлив и секогаш крајно директен, по малку вулгарен ама екстремно корисен. 2. Travis Kalanick, Uber Една од најспомнуваните компании за време на целата конференција. Uber е следниот Zappos, кога станува збор за референцирање како треба! 3. Hugo Barra, Xiaomi Global ex Android Човеков се префрли од главен на Android во Google да раобти во Кина. Навидум лудо, но погледни го видеово за каков пазар станува бор и веднаш е разбирлив предизвикот кој претстои. Импресивно! 4. Tony Fadell, Nest Labs Одличен муабет со пионерот на internet of things, од комерцијална гледна точка секако, отворено размислување за иднината. 5. Carmine ...
| | веќе видена

Додека јас да се сетам дека не го објавив последното видео од Париз помина скоро цела недела. Еве го завршниот збор за конференцијата. На кратко: одлично искуство, но било и подобро. Ако не го гледаше интервјуто со Brian Solis , сега му е мајката. А еве тука и листа на видеа (презентации) од LeWeb кои мора да се гледаат. Не имаше вкупно 5 од МК
сите 2 | | | веќе видена

Како беше она муабетот, интернет е огледало на нашиот „реален” свет? Ако е така еве што сме правеле минатава година раскажано низ најпопуларните видеа и теми на YouTube и Twitter. Еве ги и деталите и целосниот преглед: YouTube Rewind Преглед на трендовите поделен во неколку категории направи и Twitter. Клик на сликата… Останува уште да го почекаме прегледот на настаните на МРТВ.
сите 4 | | | веќе видена

photo by @cchevymk Еве не на почеток на вториот ден кој ветува повеќе, барем според агенда. Во продолжение еве го видеото кое го снимивме вчера, а дури сега успеавме да го качиме Денес, се надевам, ќе имам екстра екслузивен материјал… па ќе споделувам штом сигнам. Во секој случај на крај на денот не гине ново видео ривју. Секако следете и на @darko156 твитам дел од впечатоците во живо… LiveStream: live.leweb.co
| | веќе видена

По една година пауза, оваа година повторно во живо ќе го проследам, можеби, најважниот европски настан на тема технологија, интернет, бизнис. Има многу настани во Европа кои се статистички поголеми, со повеќе публика, презентери, спонзори… но тоа не значи дека се на исто ново со LeWeb. Ретко кој од нив директно си ја поставува како цел на дискусија: иднината. Последниве неколку години од нет конференција таа стана мејнстрим настан каде, навидум нелогично, на сцената се појавуваа лица кои на прв поглед немаат допирни точки со интернетот и новите технологии. Но токму Loic и Geraldine (сопружници, креатори на конференцијата) се тие кои ја презедоа улогата да го внесат мејнстримот во светот на гиковите и обратно. На крајот на краиштата технологијата и интернет светот подеднакво влијае во промената на животите и на оние кои не се директно вклучени во гиковскиот свет, а сепак функционираат со сите тие нови алатки, сервиси, гаџети и сл. Оваа година LeWeb слави 10 години и по тој повод темата на настанот е: ...
сите 3 | | | веќе видена

Е да, бевме, видовме и супер си поминавме. Учење, дружење, пиење, спиење, спа, бордање, смеење, јадење… #blogomanija 2013 заврши, дури и подобро од лани. Сега ја чекаме #tvitomanija — Natalija (@Natalija) December 1, 2013 Некои од деталите не се раскажуваат, некои мора да се доживеат, а останатото сигурно и ќе го прочитате деновиве по разни блогови и други медиуми, ако ве интересира како помина годинешнава Блогоманија . Кога го пишав насловот „Ние на #blogomanija” во моментот единствено во глава ми се вртеше само „@darko156 на #blogomanija “. Да, Дарко оваа година беше еден од предавачите. На тема „Првиот Инстаграм фото – конкурс во регионот“ зборуваше за нашите познати #letogram и #zimogram , од идеја до реализација, па до резултати. Презентацијата доби одлични коментари. Некои од нив: Reč dana: Instagramdžija! Odličan @darko156 i meni posebno draga tema – Instagram #blogomanija — Miloš Petrović (@MilosPetrovic) November 29, 2013 Sjajna ideja #Blogomanija pic.twitter.com/02ypaPpcjG — ...
| | веќе видена

По се изгледа Coca-Cola ме мотивираше почесто наместо да кликнам Share да кликнам New Post, и тоа некако ми се допаѓа… Oва не би било точно кога не би пишувал краток блог пост со едно видео во 1 саат по полноќ во недела навечер. Ако малку од малку си ме фатил на нет знаеш дека веќе некое време сме опседнати со content marketing, и дека сите ние кои се „палиме” на таа тема често како мантра го спомнуваме BuzzFeed. Благодарение на еден линк споделен од @varagic еве го последното од серијата 6 кратки видеа кои го составуваат целото интервју со Andy Wiedlin (Chief Revenue Officer) од BuzzFeed Интересна е поделбата… и одлуката да се одвојат „бркачите” на посети со оние кои треба да објават содржина која ќе се поврзе квалитетно со брендовите (огласувачи). Во секој случај вреди да се подразмисли на таа тема и на предностите кои овој концепт го носи. Секако ако ова се обидеме дури и во најлудите соништа да го гледаме низ локална пракса, првата реакција би била: немаме ние толку пари за да вработиме толку луѓе.
| | веќе видена

Лесно е да се рече биди иновативен, тешко е да се биде! Во дигиталниов свет навистина има премногу работи кои може да те инспирираат и да ти отворат шанса да бидеш навистина иновативен. Но, не е ни од далеку не е така лесно како што изгледа. Да ти падне на ум да креираш спот кој трае 24 часа е луда идеја сама по себе, ама да седнеш да ја направиш и да склопиш ваква „болештија” од сајт…. е тоа е подвигот. Еве ја приказната: Hailing from the “Despicable Me 2″ soundtrack, “Happy” repeats throughout the 24-hour footage, following the fancy footsteps of Skateboard P and friends throughout Los Angeles. Cameos come from Steve Carrel, Tyler The Creator, Magic Johnson, and many other smiled strangers. via Huff Целото видео може да го погледнете на 24hoursofhappy.com . Ако немаш баш цел ден можеш да се префлаш од сцена на сцена, во различни делови од денот но песната ќе си продолжи каде што застанала. Минимален дизјан кој не го руши искуството и секако опциии за споделување. Еве јас решив со блог пост да го ...
сите 11 | | | веќе видена

На почетокот на септември, додека бев во Словенија за Eurobasket2013 ми се јави Драган за да ми најави можност да се вклучам во одличен проект кој би го инволвирал овој блог. Без размислување му реков: можеш да сметаш на мене. Зборувавме кратко и без сите детали реков дека ќе се вклучам зошто знам по кои принципи работи и по кои принципи би вклучил некој друг во ваков проект. Недели подоцна, целиот проект почна да добива форма и суштина. По предлог на Драган верувајќи на неговото претходно искуство, The Coca-Cola Company одлучила да вложи во развојот и осамостојувањето на регионалнителните блогери. Кога ги разгледав добро деталите на проектов сфатив дека го надминува нивото на спонзорирани објави и бренд евангелисти. Секако, ова ќе треба да се докаже следниве месеци додека се имплементира. За мотивите… Концептот на спонзорирани објави и заработка преку блог ми е познат. Одамна сум зборувал дека не заработувам директно преку блогов но индиректно ми помогнал да ме најдат луѓе и да ме ангажираат. Веројатно да ...
сите 3 | | | веќе видена

next